Joo, se on vaarallinen ammatti jos Psykologi alkaa ohjaan heikolla itsetunnolla olevaa ihmistä, hän ( psykologi ) voi manipuloida ja tehdä asiakkaastaan täysin riippuvaiseksi olennoksi. Tämä on tämänpäivän totaalinen humpuukki ammatti, saadaan ihmiset kanavoitua ja uskomaan täyttä paskaa. Kuusikymmentä 50-60 sitten ihmiset menivät ravintolaan keskustelemaan ja tanssimaan ja tunsivat itsensä tervetulleiksi.
Nyt tänään ollaan huullet täynnä botoxia ja tatuointeja niin naiset ja miehet, ei mitään empatiia ja ymmärrystä sinne tänne. Kaikki vaatii kunnioitusta, äijät bodaa ja ottaa kovasti tatskoja ja mennään isotteleen terassille hiaton paita päällä ja ollaan niin kovaa että. Jos joku kuolee onnettomuudessa , niin kynttilöitä viedään jonkun koivun juurelle vaikka ei ihmistä edes ei ikinä ole nähnytkään. Ei mitää luonnon mukaista ja vuorovaikutteista kommunikointia. Kuinka hyvin ihmiset sisimmässään voivatkaan? Kysyn vaan.. On siinä psykologilla tekeminen, joka plus/miinus nolla.
Laittakaa ihmiset töihin ja maahanmuuttajat myös vaikka risusavottaan, eikä vaan ymmärtää ja ymmärtää ..siellä ihmiset saisi sosiaalista kontakteja ja elämän viisautta.
Eikä mitään lässytystä. Vanha sanonta joka kuritta kasvaa, niin kunnioitta kuolee!
Pykologi voi mennä hevon kuuseen
Anonyymi-ap
2
174
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493