Tarvitaanko palstalla

Anonyymi-ap

Oma halipusimies naisten hyvinvointia varten?

68

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman muuta. Jotain kivaa palstanaisten elämään.

• Anonyymi

Puhun naisille tuhmia maksutta!

• Anonyymi
        UUSI

Ja minä miehille rumia, eikä ole tuon kanssa mitään tekemistä

• Anonyymi

Ei minun mielestä tarvita, täällä on tarpeeksi niitä lässyttäjiä nähty. Mutta kysykää toki sinkkunaisten mielipidettä, minun voi jättää omaan arvoonsa, kun en ole kohderyhmääkään. 🙂

Jasu

• Anonyymi

Kun nosse on tas hankala voit turvautua halipusimieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nosse on tas hankala voit turvautua halipusimieheen.

En tarvi halipususuja nosseltakaan, vielä vähemmän muilta miehiltä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarvi halipususuja nosseltakaan, vielä vähemmän muilta miehiltä.

Jasu

Halipusu rotat on ❤️

Jasu

• Anonyymi

Ei ainakaan minun hyvinvointiani varten. Se heikentäisi hyvinvointiani, jos joku tuntematon pyrkisi halipusimaan minua.

• Anonyymi
        UUSI

Lapissa ne sais ampua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lapissa ne sais ampua

Se nyt taas ei pidä paikkaansa.

• Juu, ehdottomasti. Vapaaehtoisia..?

• UUSI

Pääsispä jo halipusimaan sinua, vakituinen halipusimiehesi unelmoi

• UUSI
        pujotteIija kirjoitti:

Pääsispä jo halipusimaan sinua, vakituinen halipusimiehesi unelmoi

Sinä olet aito ja oikea halipusimieheni. Ja ihana sellainen.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sinä olet aito ja oikea halipusimieheni. Ja ihana sellainen.

Ihana olet sinäkin
        Täällä tuli äsken muutaman minuutin rankka vesikuuro

• Anonyymi

Onhan täällä välis, pusuttelee ja halii mielellään, hellä ja huomaavainen mieleltään ilmiselvästi. Lomilla vaan tällä hetkellä, mutta kyllä hän vielä palaa...älkää suotta surko palstan naiset 😄

• Anonyymi
        UUSI

Nyyh, nyyh kun surettaa, no ei todellakaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyyh, nyyh kun surettaa, no ei todellakaan!

Kyllä sinunkin pitäisi opetella puhumaan todellisista tunteistasi eikä vain leikkiä kylmäkköä 😉

• UUSI

Välis??? Hellä ja huoritteleva halipusumies naisten iloksi??
        Ei ole ikävä. At all...

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Välis??? Hellä ja huoritteleva halipusumies naisten iloksi??
        Ei ole ikävä. At all...

Jaaha, toinen tunteensa kieltävä heti putkeen, voi teitä...selkeää kaksinaismoralismia. Pehmeämpi asenne tuottaisi paremmin tuloksia väliksen suhteen 🌞

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, toinen tunteensa kieltävä heti putkeen, voi teitä...selkeää kaksinaismoralismia. Pehmeämpi asenne tuottaisi paremmin tuloksia väliksen suhteen 🌞

Välis on jonkun sairas perfomanssi palstalla. Ei osaa edes olla kunnolla. Pehmeyttä minulta hänelle? Jotakin rajaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Välis on jonkun sairas perfomanssi palstalla. Ei osaa edes olla kunnolla. Pehmeyttä minulta hänelle? Jotakin rajaa!

Rakkausgurummehan on vain vähän rosoinen tyyliltään, sanoma on kuitenkin pohjimmiltaan selkeän epäitsekkään hyväätarkoittava.

Närkästytään taas iltasella lisää, reissuun... 😉

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkausgurummehan on vain vähän rosoinen tyyliltään, sanoma on kuitenkin pohjimmiltaan selkeän epäitsekkään hyväätarkoittava.

Närkästytään taas iltasella lisää, reissuun... 😉

Rakkausgurumme on kivenkovaan väittänyt minua maksulliseksi.
        Olen toki avomielinen ja huikentelevainen luonteeltani, mutta Väliksen harrastama mustamaalaus meni jo laittoman panettelun puolelle.

Jotakin rajaa. Pussaisin meluummin hanhen persausta kuin Välistä. Tai ihan mitä tahansa elukkaa. Juu.. siinä olisi varsinainen halipusumies palstalle.

Rosoinen on liian kauniisti sanottu Väliksen tavasta kommunikoida. Sillä minä pidän rosoisuudesta ja Välis ei mahdu siihen kastiin.

Taidan mennä ottamaan vähän Rennietä.. liian hapokasta..
        :)

• Anonyymi
        UUSI

Välishän on ilkeä ja vihamielinen yksilö. Ei lainkaan halipusittava. Hänellä mene heti kuppi nurin ja hernekasvi juuriaan myöten nenään, jos aivan kaikki ei mene 100%:sti juuri kuten hän tahtoo. Hän saattaa ehkä juuri ja juuri olla "halipusittava" siihen tyyliin kun pahimmassa uhmaiässä oleva kauhukakara on, 2 sekuntia mäköttävänä kiukkukohtausten välissä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos henkilön olisi tarkoitus olla olemassa "naisten hyvinvointia" varten, niin Välis on siihen aivan väärä henkilö. Huoritteleva ja väkivaltafantasioillaan uhkaileva kiukkupussi ei tee hyvää kenekään hyvinvoinnille.

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Rakkausgurumme on kivenkovaan väittänyt minua maksulliseksi.
        Olen toki avomielinen ja huikentelevainen luonteeltani, mutta Väliksen harrastama mustamaalaus meni jo laittoman panettelun puolelle.

Jotakin rajaa. Pussaisin meluummin hanhen persausta kuin Välistä. Tai ihan mitä tahansa elukkaa. Juu.. siinä olisi varsinainen halipusumies palstalle.

Rosoinen on liian kauniisti sanottu Väliksen tavasta kommunikoida. Sillä minä pidän rosoisuudesta ja Välis ei mahdu siihen kastiin.

Taidan mennä ottamaan vähän Rennietä.. liian hapokasta..
        :)

Kontrastia hyvä pirpis, jokainen tarina vaatii toimiakseen kontrastia. Tosiaankin väliksen kohdalla kuvaavaksi sanaksi sopisi paremmin särmikkään charmikas kuin rosoinen...aivan :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välishän on ilkeä ja vihamielinen yksilö. Ei lainkaan halipusittava. Hänellä mene heti kuppi nurin ja hernekasvi juuriaan myöten nenään, jos aivan kaikki ei mene 100%:sti juuri kuten hän tahtoo. Hän saattaa ehkä juuri ja juuri olla "halipusittava" siihen tyyliin kun pahimmassa uhmaiässä oleva kauhukakara on, 2 sekuntia mäköttävänä kiukkukohtausten välissä.

No sehän johtuu vain siitä ettei ole halipusuja saanut hetkoseen, hiomattoman timantin on joskus vaikea olla kärsivällinen 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän johtuu vain siitä ettei ole halipusuja saanut hetkoseen, hiomattoman timantin on joskus vaikea olla kärsivällinen 😄

No ku.ipäisellä käytöksellä harvemmin saa halauksia Välis hyvä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ku.ipäisellä käytöksellä harvemmin saa halauksia Välis hyvä.

Luontohan hänellä vain viattomasti kuohahtelee, silkkaa väärinkäsitystä useimmiten. Pahoittelen ettei hän ole toistuvista pyynnöistä huolimatta vielä ilmaantunut paikalle, odotelkaamme kärsivällisesti siihen asti 🌞

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luontohan hänellä vain viattomasti kuohahtelee, silkkaa väärinkäsitystä useimmiten. Pahoittelen ettei hän ole toistuvista pyynnöistä huolimatta vielä ilmaantunut paikalle, odotelkaamme kärsivällisesti siihen asti 🌞

"halauksia Välis hyvä" 👍, näin juuri

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vihanhallintaongelmia sinulla todellakin on. Ne ovat kuitenkin huono tekosyy k.sipäiselle käytöksellesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vihanhallintaongelmia sinulla todellakin on. Ne ovat kuitenkin huono tekosyy k.sipäiselle käytöksellesi.

Välttäkäämme henkilöön käyviä epäkohteliaisuuksia silloin kun asianomainen ei ole paikalla, positiivisuutta peliin kiitos ja vähemmän leimaavasti kiitos 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...sade lakkasi, pahoittelen paikalta poistumistani. Harrastukset kutsuvat 🌞

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kontrastia hyvä pirpis, jokainen tarina vaatii toimiakseen kontrastia. Tosiaankin väliksen kohdalla kuvaavaksi sanaksi sopisi paremmin särmikkään charmikas kuin rosoinen...aivan :)

Ohhoh.. nyt repesin oikein pohjanmaan kautta. Nauran vieläkin maha kippurassa tuossa makuuhuoneeni lattialla. Särmikkään charmikas.. just. Jä mäkin olen mallinmitoissa oleva kaunokainen..just,just.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välttäkäämme henkilöön käyviä epäkohteliaisuuksia silloin kun asianomainen ei ole paikalla, positiivisuutta peliin kiitos ja vähemmän leimaavasti kiitos 😄

Sorittelut jo etukäteen Välikselle, mutta sitä saa mitä tilaa. Olen yleensä anteeksiantavainen, mutta häntä en kaipaa.

En ymmärrä mikä hänen motiivinsa on, mutta ei hän ole koskaan anteeksipyydellyt omia kirjoituksiaan. Joko hän on kykenemätön ymmärtämään sanojensa seurauksia tai tosiaankin jonkun sairas performanssi.

Haukkumaan en ala ja tuomitsen sen kaikilta. Toisen haukkuminen on ala-arvoista. Itse syyllistyin Välistä haukkumaan, mutta se oli sitä aikaa kun hän oli pitkään huoritellut minua.

Pyysin häneltä anteeksi, sillä toisen nimittelyyn ei pidä syyllistyä. Se on perustavanlaatuisesti väärin. Varsinkin kun ei voi tietää mitä siellä ruudun takana on oikeasti.

Vastuuta ja sen kantamista omista kirjoituksistaan on vaikeaa pyytää anonyymiltä huutelijalta.. mutta rekkuna haluan yrittää seisoa kirjoitusteni takana. Eikä omatuntoni antaisi minulle anteeksi jos esmes Välis osoittautuisi jonkin sortin vajavaiseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...sade lakkasi, pahoittelen paikalta poistumistani. Harrastukset kutsuvat 🌞

Eli tyypillistä väliskäytöstä. Tuosta sut jo tuolla aiemminkin hetkessä tunnisti, jos nyt muuten jotain vaikeuksia oli tunnistaa. 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sinä olet Välis hyvä. Oma ainoa suuri fanisi. Minä taas kerron sinulle vain faktoja. Mene johonkin vihanhallintakurssille, jos et todella tuota paremmin kykene kiehahteluasi hallitsemaan. Sellainen haukkuminen ja nimittely, sekä uhkailu, joita tällä harrastat, ei ole normaalin ihmisen käytöstä.

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sorittelut jo etukäteen Välikselle, mutta sitä saa mitä tilaa. Olen yleensä anteeksiantavainen, mutta häntä en kaipaa.

En ymmärrä mikä hänen motiivinsa on, mutta ei hän ole koskaan anteeksipyydellyt omia kirjoituksiaan. Joko hän on kykenemätön ymmärtämään sanojensa seurauksia tai tosiaankin jonkun sairas performanssi.

Haukkumaan en ala ja tuomitsen sen kaikilta. Toisen haukkuminen on ala-arvoista. Itse syyllistyin Välistä haukkumaan, mutta se oli sitä aikaa kun hän oli pitkään huoritellut minua.

Pyysin häneltä anteeksi, sillä toisen nimittelyyn ei pidä syyllistyä. Se on perustavanlaatuisesti väärin. Varsinkin kun ei voi tietää mitä siellä ruudun takana on oikeasti.

Vastuuta ja sen kantamista omista kirjoituksistaan on vaikeaa pyytää anonyymiltä huutelijalta.. mutta rekkuna haluan yrittää seisoa kirjoitusteni takana. Eikä omatuntoni antaisi minulle anteeksi jos esmes Välis osoittautuisi jonkin sortin vajavaiseksi.

Kyllä Välis on nimenomaan performanssi, sen huomaa aina toisinaan kun "hahmo" rikkoutuu. Ja onhan tuona välishahmona useampi muukin sanonut toisinaan kirjoitelleensa. Muuta motiivia en tuo alkuperäisen Väliksen touhuille osaa keksiä, kuin että hän tykkää kiusata erityisesti tunnistettavia hahmoja. Teihinhän hän kaikkein useinmiten huomionsa kohdistaa, mutta toki huorittelee muitakin naisoletettuja tai siis "tindertytöttelee", joka on hänelle maksullisen vastine.

Sanoin tän nyt vain siksi, ettei sulla ole mitään syytä olla pahoillaan itsesi puolustamisesta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Välis on nimenomaan performanssi, sen huomaa aina toisinaan kun "hahmo" rikkoutuu. Ja onhan tuona välishahmona useampi muukin sanonut toisinaan kirjoitelleensa. Muuta motiivia en tuo alkuperäisen Väliksen touhuille osaa keksiä, kuin että hän tykkää kiusata erityisesti tunnistettavia hahmoja. Teihinhän hän kaikkein useinmiten huomionsa kohdistaa, mutta toki huorittelee muitakin naisoletettuja tai siis "tindertytöttelee", joka on hänelle maksullisen vastine.

Sanoin tän nyt vain siksi, ettei sulla ole mitään syytä olla pahoillaan itsesi puolustamisesta.

Olen ollut huomaavinani, että makkaraväliksen ja huorittelijaväliksen välillä on ero. Ja sit on vielä rakkausguruvälis. Alkuperäinen välis .. kuka lie?

Niin.. väliksen jutut meni kohdallani aika roisiksi. En yleensä vällää pienistä, mutta se todella ylitti julkisen panettelun rajan ja olisin alkanut toimiin lakiin vedoten jos hän ei olisi lopettanut. Pitkä on pinnani, mutta raja tulee vastaan silläkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tyypillistä väliskäytöstä. Tuosta sut jo tuolla aiemminkin hetkessä tunnisti, jos nyt muuten jotain vaikeuksia oli tunnistaa. 👍

😂eikun sade loppui, mutta tuo tunnistus on pakko kyllä asettaa kyseenalaiseksi kun en välis ole missään muodossa, en hyvässä enkä pahassa...saati sitten käytännössä 😄.
        Kehottaisin käymään tunnistukseen johtaneet faktat uusiksi läpi 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sinä olet Välis hyvä. Oma ainoa suuri fanisi. Minä taas kerron sinulle vain faktoja. Mene johonkin vihanhallintakurssille, jos et todella tuota paremmin kykene kiehahteluasi hallitsemaan. Sellainen haukkuminen ja nimittely, sekä uhkailu, joita tällä harrastat, ei ole normaalin ihmisen käytöstä.

Välis varmaan vastaa sitten itse tuohon kun osuu paikalle 😁

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä tässä nyt täytyy puolueettomasti todeta että väliksen halipusumiehen ura on nyt katkolla, kumminkin on selkeasti todettavissa että jos alunperin on ollut tarkoitus tehdä lähtemätön vaikutus palstan naispuoliseen käyttäjäkuntaan niin siinä hän on kyllä näköjään onnistunut erinomaisesti. 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä nyt täytyy puolueettomasti todeta että väliksen halipusumiehen ura on nyt katkolla, kumminkin on selkeasti todettavissa että jos alunperin on ollut tarkoitus tehdä lähtemätön vaikutus palstan naispuoliseen käyttäjäkuntaan niin siinä hän on kyllä näköjään onnistunut erinomaisesti. 😂

Kyllähän huorittelulla yleensä negatiivisen lopputuloksen ja vaikutuksen saa aikaiseksi. Miehiinkin saa tällä palstalla selvästi tehtyä katoamattoman vaikutuksen haukkumalla heitä. Sen verran paljon täällä ainakin on valitusta siitä, että naiset ovat olleet ilkeitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välis varmaan vastaa sitten itse tuohon kun osuu paikalle 😁

Yllä sä voit vastata ihan jo hetikin. Ei täällä sinua kukaan muu kaipaa kuin sinä itse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂eikun sade loppui, mutta tuo tunnistus on pakko kyllä asettaa kyseenalaiseksi kun en välis ole missään muodossa, en hyvässä enkä pahassa...saati sitten käytännössä 😄.
        Kehottaisin käymään tunnistukseen johtaneet faktat uusiksi läpi 😏

Ainahan ne selitykset löytyy. Kyllä jokainen täällä jo tajusi sinun olevan välis.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yllä sä voit vastata ihan jo hetikin. Ei täällä sinua kukaan muu kaipaa kuin sinä itse.

Itse asiassa minä itsekään en kaipaa itseäni tänne, riippumatta siitä kuka uskot minun olevan 🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa minä itsekään en kaipaa itseäni tänne, riippumatta siitä kuka uskot minun olevan 🫣

No sittenhän sä voi lakata myös kaipailemasta itseäsi 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan ne selitykset löytyy. Kyllä jokainen täällä jo tajusi sinun olevan välis.

Jossain määrin yllättävää jos näin on päässyt käymään ja arvaapa miksi 🤭

• Anonyymi

Ihan oma halipusimies olisi paras. Sellainen, joka sitten kans pussaa eikä vaan meinaa.

Aletheias

• Anonyymi

Palsta on parempi!

• Anonyymi

En tiedä, mutta inhimillisyyttä tarvitaan joka paikassa.

• Minua ainakin ahdistaisi, jos joku nainen kirjoittelisi minulle liian mukavasti.

• Anonyymi

Joku karvamahafani?

• Anonyymi
      UUSI

Ei tarvita. Minä haluan ikäiseni miehen palstan ulkopuolelta. En minä yksin aio enää kovin kauan olla. Ikäiseni mies ei kyselyn mukaan tarvitse seksiä kuin kerran viikossa ja se tahti sopii minullekin. Aika näyttää mitä tulee tapahtumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Eli minkä ikäisen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli minkä ikäisen?

Entäs jos se lyhyt tumma mies kyselee useammin kuin gallupissa on mainittu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli minkä ikäisen?

Elikkä minkä takia sinä kyselet näitä erittäin tärkeitä yksityiskohtia tältä palstaäijältä? Kenen levyä soitat väärinpäin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkä minkä takia sinä kyselet näitä erittäin tärkeitä yksityiskohtia tältä palstaäijältä? Kenen levyä soitat väärinpäin?

Black Sabbathin

• Anonyymi
      UUSI

Voi teitä höpsöjä nassukoita. Se oli sitä aikaa, kun oli 50 vuotias.

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Onko tommoset ihan heteroitakaan, vai jotain moderneja vihreitämiesoletettuja?

• Anonyymi
      UUSI

Tänne tarvitaan Mikkojuhan takaisin! 🥺

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Pitämään sinun erinomaisuutta pystyssä..?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ps se on edelleen palstaäijän hahmo, eli sen saman jolle räksytät aamusta iltaan sitä naiseksi maalaillen. Paradoksaalista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ps se on edelleen palstaäijän hahmo, eli sen saman jolle räksytät aamusta iltaan sitä naiseksi maalaillen. Paradoksaalista.

Nyt on joku lipsahtanut harhaisuuden puolelle, enkä se ole minä... 🤔

Kuten olet ehkä huomannut, minulla ei ole tarvetta "räksyttää" kenellekään. Vain onnettomat ihmiset räksyttävät, mutta minä olen onnellinen.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen toki erinomainen ilman Mikkojuhaniakin. 😁

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Molemmat olette yhtä epäaitoja.

• Anonyymi
      UUSI

Jospa järkkäätte sen jykeväleukaisen alfan halipusimaan näitä palstan poikia, jotka ovat huomiota ja hellyyttä vailla ja pitävät komeana näitä jykevänaamaisia karjuja tatuointeineen.
      Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Sen pitää olla sitten kaulatatuointi!

• UUSI

En tiedä tarvitaanko, mutta ei kai siitä haittaakaan ole? Tämä on kuitenkin sinkut palsta ja joku (mies, tai nainen) voi joskus olla halauksen tarpeessa.
      Eikä tätä tulisi rajata pelkästään naisia varten, vaan sen halipusimiehen on tarjottava palveluksiaan tasapuolisesti kaikille. Reilu meininki! 😅😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2799
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1763
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    7. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1546
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1216
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79