Kannattaa varoa Foodoraa ja suosia Wolttia, ellet halua tuhlata aikaa reklamaatioiden kanssa ja pettyä kerta toisensa jälkeen (turhan monta mahdollisuutta heille antanut)! Uusimassa Salen tilauksessa oli parmesaania, joka on vanhentunut heinäkuun alussa (nyt elokuun 2. päivä). Yksi lihatuote puuttui, kookosmaito oli kolhiintunut pahasti ja nakkipaketissa viimeinen käyttöpäivä jo 2pv päästä (hei oikeasti, leivissäkin varmistetaan että on useampi päivä ennen kuin vanhenee).
Tein tästä reklamaation ja sain englanniksi vastauksen minulle ei hyvitetä, kun systeemi hälyttää olen saanut hyvityksiä tavanomaista enemmän. Mitä ihmettä, vaikka tuote puuttuu ja saan n. 1kk vanhan elintarvikkeen?! Kaikki aiemmat reklamaatiot olleet aiheesta, kun ongelmia ollut teillä, esim. keväällä Salen tilaus varastettiin tai vietiin toiselle ihmiselle ja rahoja sai kysellä useasti takaisin ennen kuin maksettiin. Aspa jo alussa totesi toinen henkilö sai tilaukseni silloin keväällä.
Eihän se ole minun syy, jos teillä on ongelmia eli on ala-arvoista syyllistää siitä asiakasta, sen sijaan on suorastaan velvollisuus reklamoida, jos ei saa rahalle vastinetta. Sen sijaan rikotte kuluttajansuojalakia ja elintarvikelakia, kun ette hyvitä pilaantunutta elintarviketta, mikä on mikrobiologinen riski ruokamyrkytysvaaran vuoksi. Ja se, että tuote puuttuu on iso ongelma, kun sitä ei suostuta hyvittämään. Suosittelen tilaamaan Woltista, siellä asiakaspalvelu on ystävällistä ja ongelmia paljon vähemmän, ja jos niitä joskus on, kaikki hoidetaan reilusti hyvittäen. Odotan vielä hyvittävätkö tämän kirjoituksen jälkeen, ellei niin pitäähän tästä ilmoittaa kuluttajavirastoon ja ruokavirastoon.
Elintarvikelaki 297/2021, 17 :
Elintarviketta, jossa on merkintä "viimeinen käyttöpäivä", ei saa myydä tai luovuttaa kuluttajalle kyseisen päivämäärän jälkeen, koska sen turvallisuutta ei voida enää taata.
Asiakaspalvelu jatkaa vastauksia englanniksi, hyvityksistä ei sanaakaan, pyytävät kuvia uudelleen juustosta heidän "palvelukokemuksen parantamiseksi" ja toinen kysyy jopa piruillakseen mistä tilauksesta on kyse, vaikka tilausnumero on otsikossa ja viestin alussa..
Foodora huijaa
Anonyymi-ap
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tosiaan S-Ryhmälle tein aluksi reklamaation, ohjeistivat tekemään sen suoraan Foodoralle.
- Anonyymi
Mikset käytä kotiintoimitukseen kaupan omaa toimitusta? Olen muutaman vuoden tilannut lähi Alepasta kotiin melkein viikottain ja vain viime talvena sattui, että robotti jäi jumiin sohjoon. Sekin toimitus tuli lopulta ihmisvoimin perille vain 30min myöhässä ja korvauksena ilmainen toimitus seuraavaan tilaukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645170Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662357- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191594Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927