Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille rovaniemen kunnahallitus matkailee
Anonyymi-ap
2024-05-20 16:12:02
Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille
Anonyymi-ap
2024-05-19 11:44:02
Ilmoita
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a
Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku matka. Gambia on kuuluisa tästä. Ne suomalaiset naiset, jotka jäävät Suomessa ilman seksiä. He ovat rakastettuja naisia Gambiassa. Jotkut tuovat jopa gambialaiset Suomeenkin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a
Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku matka. Gambia on kuuluisa tästä. Ne suomalaiset naiset, jotka jäävät Suomessa ilman seksiä. He ovat rakastettuja naisia Gambiassa. Jotkut tuovat jopa gambialaiset Suomeenkin.
Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille?
Anonyymi-ap
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kun koolla on väliä , niin gambialaisilla se on iso.
- Anonyymi
Gamboakseli
Eikö päässä tarvi allah mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gamboakseli
Eikö päässä tarvi allah mitään?Alapäässäsi tarvis olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alapäässäsi tarvis olla.
Moktar.gubta suomi 24
Googlaa tai kysy neuvoa - Anonyymi
Pakollinen laihdutuskuuri tulis
yhteiskunnalle halvemmaksi.
Laardiämpäri alkaisi kiinnostamaan
Rovaniemen poikia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512