Maku ja ulkonäkö muistuttaa toisiaan
Onko mustikka sukua appelsiinille
16
283
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkuserkun puoliveli
- Anonyymi
Mustikka ei ole sitrushedelmä
- Anonyymi
Voitko sitten selittää ,miksi mustikka maistuu ihan appelsiinille?
- Anonyymi
Eivät edes etäisesti muistuta toisiaan eivätkä siten ole sukua keskenään. Toinen kasvaa villinä metsässä toinen puussa ulkomailla.
- Anonyymi
Mustikka on sukua appelsiinille kuten myös ihminen on sukua appelsiinille ja mustikalle koska me kaikki kolme lajia olemme aitotumallisia. Mustikan ja appelsiinin ero on se, että mustikka kuuluu kanervakasveihin ja appelsiini ruutakasveihin.
- Anonyymi
Marjat ja hedelmät kehittyvät emin sikiäimistä, mutta että ihmisetkin? Mä kun luulin ,että jostain ihan muusta.
- Anonyymi
"Mä kun luulin ,että jostain ihan muusta."
Vaikutat aika kehitysvammaiselta, jos et tunne edes monisoluisten eliöiden suvullista lisääntymistä. Ja tosiaan, eliö tarkoittaa tässä sekä kasveja että eläimiä, tollo.
- Anonyymi
Mikä tarve on suoltaa tuollaisia ajatuksia?
- Anonyymi
Uskoisin että on. En itsekään ikinä erota mustikka- ja appelsiinimehua toisistaan
- Anonyymi
Kannattaa lukea pakkauksessa oleva teksti ja olla sekoittamatta nesteitä keskenään, koska sen jälkeen niiden erottaminen toisistaan on mahdotonta
- Anonyymi
Samaa mieltä AP:n kanssa.
- Anonyymi
Taitaa olla
- Anonyymi
Onpa paska aloitusviesti.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä AP:n kanssa.
- Anonyymi
Kaikki elämä on alkujaan samasta kantamuodosta lähtien ja tietenkin myös kaikki kasvit. Mustikka ja appelssiini ovat molemmat paitsi kasveja myös putkilokasveja, siemenkasveja ja koppisiemenisiä ja aitokaksisirkkaisia.
Aitokaksisirkkaisiin kuuluu liki 4/5 kaikista kasveista ja kun ne jakautuvat kahteen pääryhmään: asteridit ja rosidit, niin mustikka kuuluu asterideihin ja appelssiini rosideihin. Eli yhteinen kantamuoto on sangen kaukana. Ne ovat kaukaisempaa sukua kuin vaikkapa herneet ja ruusut ovat keskenään.- Anonyymi
Ovatko ne syntyneet luomistyön tuloksina kuten ihmiset?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672802
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152111En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1881934Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591739Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231488En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981083- 9933
- 77919
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163871Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113859