Se on nyt jysäri päällä. Pakko oli tuolta sängyn pohjalta nousta syömään jotain.
Mutta oli hauska ilta eilen :=))))
Kello oli 4 aamulla kun fillaroin kotipihaan.
Tein testin.Kun ajoin pyörällä liian hitaasti, niin lähti pyörä mutkittelemaan. Mutta kun vauhdilla ajoin pyörä kulki kuin luoti suorassa :=)))))
Tuli hoilotettua karaokea ja kun miehet hakivat tanssimaan, niin ne tuli taas vikisten perässä, kun minä vein niitä. Kehuivat vielä kuin hyvin osaan viedä :=)))))))
Oijoi,oijoi :=(((
27
851
Vastaukset
- typy
mikä krapulaan auttaa?
- yksitypy
mutta mistä sitä nyt tähän hätään.:=))))
Kollikin otti ja lähti johonkin. :=((( - auttaa
yksitypy kirjoitti:
mutta mistä sitä nyt tähän hätään.:=))))
Kollikin otti ja lähti johonkin. :=(((lasi kylmää kolaa. taisit ajatella tuhmia;)
- yksitypy
auttaa kirjoitti:
lasi kylmää kolaa. taisit ajatella tuhmia;)
kyllä auttais. Mutta tuosta tuhmasta ajattelusta olis kyllä vähän enemmän apua :=))))
- väittää
yksitypy kirjoitti:
kyllä auttais. Mutta tuosta tuhmasta ajattelusta olis kyllä vähän enemmän apua :=))))
että kunnon rakastelu veisi krapulan mennessä. no kuka nyt ei tällaisena ihanana päivänä rakastelisi.;)
- yksitypy
väittää kirjoitti:
että kunnon rakastelu veisi krapulan mennessä. no kuka nyt ei tällaisena ihanana päivänä rakastelisi.;)
kyllä nyt. Mutta kun ei ole tässä paikalla kaveria :=(((
Voishan tuolla nurmikolla vähän käydä pyörähtämässä :=))
Kamala. Nyt Typy lopettaa tuhmat puheet. Tämä krapulako sellaisia aiheuttaa. - eipäs
yksitypy kirjoitti:
kyllä nyt. Mutta kun ei ole tässä paikalla kaveria :=(((
Voishan tuolla nurmikolla vähän käydä pyörähtämässä :=))
Kamala. Nyt Typy lopettaa tuhmat puheet. Tämä krapulako sellaisia aiheuttaa.ajatella tuhmia. käys nurtsilla pyörähtämässä. mut yritäs parantua.;)
- :ö)!
:ö)!
- Lepää riittävästi. :Ö)!
- Juo sokeripitoista juomaa (paljon) :ö)!
- Ota vitamiinipilleri miel. (b), jos sinulla on... :ö)!
- Ota pikku loivennus :ö)!
- Syö ruokaa :ö)!
- Ota magnesium pilleri :ö)!
- Ulkoile vähän :ö)!
- Huuhaile vähän :ö)
- Ja lepää taas :ö)! jne...!
Pss. Et muuten ikinä arrvaa kuka tämän kirrjoitti..! :ö)))!!!:::...*** .Öö)!.- yksitypy
tulihan sulta hyvät ohjeet :=)))
Mutta yks hyvä keino jäi mainitsematta :=))) - :ö)!
yksitypy kirjoitti:
tulihan sulta hyvät ohjeet :=)))
Mutta yks hyvä keino jäi mainitsematta :=))):ö)!
- Hedelmäsokerin nauttiminen :ö)!
- Ja sitten tietenkin SE! ;ö)!
Tässä nää neuvot nyt, multa tuli! :ö)!/:P)!/:D!)! - yksitypy
:ö)! kirjoitti:
:ö)!
- Hedelmäsokerin nauttiminen :ö)!
- Ja sitten tietenkin SE! ;ö)!
Tässä nää neuvot nyt, multa tuli! :ö)!/:P)!/:D!)!sulta jo? :=(((
Kauemmin ois saanut kestää. - :ü)!
yksitypy kirjoitti:
sulta jo? :=(((
Kauemmin ois saanut kestää.Itsekin tässä lopettelen vk lopun viettoa, koska maanantaina pitää hoitaa pari asiaa :Ö)!
Sanoo ykköskolli! :Y)))!!!...
- quistis
sulla jysäri...Mulla migreeni...Toivoo et oli illalla edes hauskaa:o)))
- yksitypy
kun vielä muistaskin kaiken :=))))
No.. Ei mulla oikeastaan päätä särje. Muuten vaan outo olo.
Sinulleko iski taas migreeni? Joudut varmaa syömään estolääkitystä, mutta eikö sekään oikein auta? - quistis
yksitypy kirjoitti:
kun vielä muistaskin kaiken :=))))
No.. Ei mulla oikeastaan päätä särje. Muuten vaan outo olo.
Sinulleko iski taas migreeni? Joudut varmaa syömään estolääkitystä, mutta eikö sekään oikein auta?Auttaa,jos tajuun ottaa ajoissa...Mun pää ei siedä yhtään alkooo...Heh..Kas stressimigreeni...lomani kunniaksi:o)))
- yksitypy
quistis kirjoitti:
Auttaa,jos tajuun ottaa ajoissa...Mun pää ei siedä yhtään alkooo...Heh..Kas stressimigreeni...lomani kunniaksi:o)))
punkku ja kalja ole juuri niitä pahimpia migreenin aiheuttajia.
Mulla olis viis työherätystä. Ja sitten viisi viikkoa lomaa :=)))))
Eilen ajattelinkin että sama juhlia lomanalkajaisetkin etukäteen, ettei enää viikon päästä tarvi :=))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
punkku ja kalja ole juuri niitä pahimpia migreenin aiheuttajia.
Mulla olis viis työherätystä. Ja sitten viisi viikkoa lomaa :=)))))
Eilen ajattelinkin että sama juhlia lomanalkajaisetkin etukäteen, ettei enää viikon päästä tarvi :=)))Kaljaa en juo ollenkaan ja punkkua tosi harvoin...Siideriä otan,jos haluun:o)))
>Se on nyt jysäri päällä.<
Elikä tällainen - kuulemma:
- lailla aaveen hyökkää ääneti se takaa jonkun kulman, minkä kulman - aavistaa ei koskaan sitä voi......
- iskee kimppuusi se salaa, poistuu hetkeksi - mut palaa......
- hiipii vuoteen jalkopäästä, kun se tulee - ei se säästä......
Itse pääsin pitkäkseni klo 02.30 - kylläkin ilman em. oireita, takana jälleen kerran musiikillinen nautinto parhaasta päästä (tiedän, tiedän - makuasioita!), Agents-keikka perisuomalaisella tanssilavalla. Esa Pulliainen on julmetun taitava kitaristi - silkkaa hunajaa korville. Kumma kyllä, yöunien vähyydestä huolimatta ei nukuta yhtään nyt päivällä - kuten yleensä, eli olen ilmeisesti nukkunut aamuyöstä jonkin aikaa...........?
Älä masennu - tämän viestin tarkoitus on vaan parantaa tuo...tuo....mikä se nyt oli? Niin - ja piristää Sinua hieman.
Jaksamisia, t. MM.- yksitypy
MM :=))) itse olen käynyt Agentseja kuuntelemassa livenä pari kertaa. Hyviähän pojat ovat.
Vai olet sinäkin valvonut pitkään.
No ei mulla nyt niin kova krapula ole. Mutta huuhaallahan täytyy aina vähän liioitella :=)))
Itse menen lavalle tässä parin viikon päästä kuuntelemaan YÖ-yhtyettä.
- AMR-52
...hienoo et bileet meni kivasti..ja ehjin nahoin kotona..))) miul täs asennus rojekti..
kerron joskus...)) piristyvää päivänjatkoo siulle.- yksitypy
on käynnissä :=)))
Alas kertomaan mikä rojekti? - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
on käynnissä :=)))
Alas kertomaan mikä rojekti?...asentaa Web-linssii konneel,mut jottai puuttuu..(((( kippar varmast tietäs,miten se laitetaan toimintaan,tai vaik sie..))) jos neuvot minnuu,mie palkakssiul näytän leveimmän
eric lindström hymyni,ilman hammassuojii...)))) - yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...asentaa Web-linssii konneel,mut jottai puuttuu..(((( kippar varmast tietäs,miten se laitetaan toimintaan,tai vaik sie..))) jos neuvot minnuu,mie palkakssiul näytän leveimmän
eric lindström hymyni,ilman hammassuojii...))))mitään web-kameraa hommaat? Typy ei kyllä sellaista laita. Pitäs aina olla tukka kondiksessa ja kasvot meikattuna :=)))
Kysytkö Antza tosiaan multa neuvoa? :=))))))))))))
Tiedän vain, että tämä jolla nyt kirjoitan on nimeltään näppäimistö. Ja edessäni on televisioruutu :=)))
Siihenpä se mun tietämys loppuukin.
Mutta sen Lidströmin hymyn voit siitä huolimatta lähettää :=))))
- eijarina
jysäri?! Mä meinaan hommata sen huomis aamuks, saa nähdä pitääkö perua broidin vierailu, lupas kyl tulla vasta puolilta päivin.
- yksitypy
enää. Mutta kamala väsy :=(((
Se mun nukkuma-aika kun on yleensä illalla viimeistään kymmeneltä, niin tässä on tullut aika hurjasti univajetta.
Tuossa väliin makoilen, mutta unta typy ei koskaan päivällä saa.
Vai meinaat jysärin sinäkin hommata. Ei kyllä kannata. Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä :=))))) - rannalle
yksitypy kirjoitti:
enää. Mutta kamala väsy :=(((
Se mun nukkuma-aika kun on yleensä illalla viimeistään kymmeneltä, niin tässä on tullut aika hurjasti univajetta.
Tuossa väliin makoilen, mutta unta typy ei koskaan päivällä saa.
Vai meinaat jysärin sinäkin hommata. Ei kyllä kannata. Sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä :=)))))nukkumaan ja uiskentelemaan
- yksitypy
rannalle kirjoitti:
nukkumaan ja uiskentelemaan
kyllä jaksa mennä. Vähän väsy olo.
Huomenna vois käydä meressä pulahtamassa :=))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814