Puoliradikaali?

Eräs sanoi minun tekevän puoliradikaaleja aloituksia palstalle.
Niin, en voi kiistää tuota, mutta minun on vaikeaa myös hyväksyä sitä pureskelematta.

Tuo jäi hieman vaivaamaan, sillä en nyt ihan ehkä niin radikaaliseksi itseäni osaa ajatella.
Tiedän että olen aiheuttanut kuohuntaa ajoittain, keikuttanut venettäkin, mutta että puoliradikaali..?

En kaihda aiheita jotka ovat vaikeita tai jopa hankalia, pistän monasti itseni likoon kun teen aloituksen ja altistan syvimpiä tuntojani yleiselle arvioinnille.

Enkä tee aloituksia saadakseni huomiota, vaan saadakseni omista mielipiteistäni eriäviä kannanottoja. Saa näkemyksiä joista si on helpompaa muodostaa kokonaiskuvaa.

Jotenkin minun on helpompi sit löytää se oma tieni kun olen päässyt sisemmäksi minua vaivanneeseen aiheeseen muiden näkökantoja kuunnellen. Tai jotakin sen suuntaista.

Olen toki saanut paljon kritiikkiä itsestäni aloituksieni takia, mutta ovatko ne oikeasti si liian julkeita ja radikaaleja? Ne aloitukseni siis.
Tulisiko minun himmata?

69

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan. Ihan naurettava väite. Nyt kuulostaa vaan siltä, ettå olet jonkun erilaista palstakieltä puhuvan silmätikku, mutta yritä olla vetämättä sitä liikaa itseesi. 🌹

• En oikeastaan ottanut itseeni siitä. Asia jäi kuitenkin mielen päälle.
        Tuli oikeasti mieleeni, pitäisikös vähän himmata.

• Anonyymi

Entäs minä sitten? Olen tällä hetkellä ranting-moodissa. Arvostelin ja ammuin yhteiskuntajärjestelmän juuri kirjoituksillani alas. Ihan sama. Avautuminen auttaa elämässä ja lisäksi on minulla loogisia pointtejakin esitettävänä.

Ihmisillä on suuria vaikeuksia hyväksyä oman ajatusmaailmansa ulkopuolisia näkemyksiä. Niiden kuuleminen pistää defenssit päälle. Netissä on myös ihmisiä joille trollailu eli vastakkainasettelun lietsominen on itseisarvo.

• Trollailu ei ollut tässä asiassa kyseessä. Alkuunkaan.

Mutta oikeassa olet, ihmisillä yleisesti on aika paljon defenssejä, jopa turhaan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Trollailu ei ollut tässä asiassa kyseessä. Alkuunkaan.

Mutta oikeassa olet, ihmisillä yleisesti on aika paljon defenssejä, jopa turhaan.

Tarkoitin sitä että se lukija joka vastaa viestiisi voi olla trolli. Esittää että olisi loukkaantunut hakemalla hakien tekosyitä "suuttumukselleen". Eli oikeasti se ei edes olisi suuttunut vaan trollailisi sen sijaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin sitä että se lukija joka vastaa viestiisi voi olla trolli. Esittää että olisi loukkaantunut hakemalla hakien tekosyitä "suuttumukselleen". Eli oikeasti se ei edes olisi suuttunut vaan trollailisi sen sijaan.

Niin.. tuotahan trollit tekevät. Hakemalla hakevat syitä, tai oikeammin tekosyitä päästäkseen trollaamaan.

Väheksyntä ja toisen haukkuminen, lyttääminen on kovin yleistä.

Mulla harvoin, jos koskaan menee ihon alle ja jos sattuu niin pääsemään käymään, alankin yleensä miettimään miksi se asia aiheuttaa minussa reaktion. Tavan trollailu ei minua itseäni juurikaan liikuta.
        Moni on kyllä minua herkkänahkaisempi ja uskon että trollit voivat saada hyvinkin pahaa jälkeä aikaiseksi.

Se, pitäisi muistaa netissä, että siellä toisessa päässä on ihminen.

• Anonyymi

Ainakin puhut ihan tanasti itestäs.

• Pitää paikkansa.

• Anonyymi

Ei täällä ole yhtään tarpeeksi radikaalia. Joten ole sinä edes puoliradikaalina. 😊

Jos mikä tekee hyvää niin pöllyttää ummehtuneita ajatuksia.

Jasu

• Niin.. ehkä. Tulin siihen lopputulemaan tuossa taannoin, että olen ollut turhankin avoin itsestäni ja tunnoistani täällä palstalla.. ehkä.

Olen asettanut itseni alttiiksi kaikenlaiselle mahdolliselle häröilylle. Ei sillä, että antaisin kritiikin itseen millään tavalla purra, mutta oikeastaan olen antanut ammukset teloitusjoukolle jos sellainen halutaan minua vastaan järjestää..
        Ymmärrätkö mitä haen takaa..?

Todellakin katsoin dokkarin internetin sheimauskulttuurisya ja se ei oikeastaan paljon vaadi, kun joku teilataan netissä. Siihen saattaa riittää yksi huono vitsi tai väärinymmärrys..

En pelkää sitä, mutta tiedostan sen mahdollisuuden. On aina riski olla omanlaisensa.

Sinä olet saanut verrattainkin osuutesi häiriköinnistä suoruutesi takia. Minä olen säästynyt siltä pitkällekin. Toistaiseksi.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin.. ehkä. Tulin siihen lopputulemaan tuossa taannoin, että olen ollut turhankin avoin itsestäni ja tunnoistani täällä palstalla.. ehkä.

Olen asettanut itseni alttiiksi kaikenlaiselle mahdolliselle häröilylle. Ei sillä, että antaisin kritiikin itseen millään tavalla purra, mutta oikeastaan olen antanut ammukset teloitusjoukolle jos sellainen halutaan minua vastaan järjestää..

Todellakin katsoin dokkarin internetin sheimauskulttuurisya ja se ei oikeastaan paljon vaadi, kun joku teilataan netissä. Siihen saattaa riittää yksi huono vitsi tai väärinymmärrys..

En pelkää sitä, mutta tiedostan sen mahdollisuuden. On aina riski olla omanlaisensa.

Sinä olet saanut verrattainkin osuutesi häiriköinnistä suoruutesi takia. Minä olen säästynyt siltä pitkällekin. Toistaiseksi.

Olen kävelevä esimerkki siitä miten käy, jos kertoo liikaa itsestään... Et sitä en enää suosittele. Kaikki ihmiset eivät ole hyväntahtoisia.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Olen kävelevä esimerkki siitä miten käy, jos kertoo liikaa itsestään... Et sitä en enää suosittele. Kaikki ihmiset eivät ole hyväntahtoisia.

Todellakaan ei ole. Siis kaikki hyväntahtoisia.

En tunne tapaustasi, mutta ilmeisesti sinua on netissä häiriköity. Jos haluat avata asiaa, niin se on ok ja jos et, sekin on fine.

Sinä vaikutat kuitenkin ihan asialliselta. Siihen minäkin pyrin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin.. ehkä. Tulin siihen lopputulemaan tuossa taannoin, että olen ollut turhankin avoin itsestäni ja tunnoistani täällä palstalla.. ehkä.

Juu, olen saanu osani kyllä monet kerrat. Mutta en jaksa niistä välittää. Ainhan nettiin suunsoittoa mahtuu.

Jos itsestä kuitenkin tuntuu, että pitää muuttaa jotain avoimuuden suhteen, kannattaa kuunnella itseään ja toimia. 👍

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, olen saanu osani kyllä monet kerrat. Mutta en jaksa niistä välittää. Ainhan nettiin suunsoittoa mahtuu.

Jos itsestä kuitenkin tuntuu, että pitää muuttaa jotain avoimuuden suhteen, kannattaa kuunnella itseään ja toimia. 👍

Jasu

No tässä on dilemma. Jotta muuttuisin täällä itseäni suojelevammaksi, minun pitäisi muuttaa koko olemustani ja elämänkatsomustani.

Ei pysty, ei silläkin uhalla, että joku päivä tulee kuokkaan ja kunnolla. En halua elää niin. En suostu.

Mutta pisti kuitenkin miettimään.

Nykyään sullakin on todella hyvä asenne trolleihin. Oli todella ikävää seurata sitä kun sinua trollattiin ja lähdit vielä leikkiin mukaan.
        Välillä teki ihan pahaa katsella sitä sivusta.

Muutens.. oletko ollut pihalla tänään.. galluppikysmys.. täällä lentomurkut parveilee lähteäkseen.. miten teillä?
        Niistähän sanotaan, että kaikki lähtee samaan aikaan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No tässä on dilemma. Jotta muuttuisin täällä itseäni suojelevammaksi, minun pitäisi muuttaa koko olemustani ja elämänkatsomustani.

Ei pysty, ei silläkin uhalla, että joku päivä tulee kuokkaan ja kunnolla. En halua elää niin. En suostu.

Nykyään sullakin on todella hyvä asenne trolleihin. Oli todella ikävää seurata sitä kun sinua trollattiin ja lähdit vielä leikkiin mukaan.

Muutens.. oletko ollut pihalla tänään.. galluppikysmys.. täällä lentomurkut parveilee lähteäkseen.. miten teillä?

Tulin just kotiin reissusta ja jostakin oli pölähtänyt sisätiloihin varmaan viisikymmentä lentomurkkua, ellei enemmänkin. Hirmuinen manailu kuului pihamaalle kun saavuin😂 ,,,no jälkikasvuhan siellä niittaili kärpäsparkoja hermoromahduksen partaalla, tssh radikaalia kielenkäyttöä mistä siivo tyttö on moista mennyt oppimaan 😁.

En kyllä keksi mistä ovat sisälle päässeet, ainut mahdollinen on liesituuletin 🤔.
        Että liikkeellä ovat ainakin täälläpäin...

Mitä väliä sillä on, jos joku vittuilee netissä? Ite saan koko ajan lokaa niskaan, mutta so what? En edes vaivaudu vastaamaan, ellei satu huvittamaan turhan vääntäminen. Mitä se haittaa mitä joku random ajattelee sinusta?

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Meillä oli viikko tai pari sitten siivekkäät tekemässä lähtöä. Niitä oli pihalla ison kukkaruukun alla, sellaisen 50cm halkaisijaltaan muovisen pihaistutusten ruukun alla, kun siirsin sitä.
        Nyt ei enää näy missään muuta kuin mehiläisiä ja kärpäsiä. Perhosia.

Jasu

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos joku vittuilee netissä? Ite saan koko ajan lokaa niskaan, mutta so what? En edes vaivaudu vastaamaan, ellei satu huvittamaan turhan vääntäminen. Mitä se haittaa mitä joku random ajattelee sinusta?

Eipä tuon ole oikeastaan niin väliä. Siis jonkun satunnaisen ihmisen satunnainen mielipide. En ota itseeni, ellei mknun oma tietoisuuteni itsestäni anna siihen aihetta. Näinkin on käynyt.
        Pidän rakentavasta kritiikistä. Se on aina paikallaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin just kotiin reissusta ja jostakin oli pölähtänyt sisätiloihin varmaan viisikymmentä lentomurkkua, ellei enemmänkin. Hirmuinen manailu kuului pihamaalle kun saavuin😂 ,,,no jälkikasvuhan siellä niittaili kärpäsparkoja hermoromahduksen partaalla, tssh radikaalia kielenkäyttöä mistä siivo tyttö on moista mennyt oppimaan 😁.

En kyllä keksi mistä ovat sisälle päässeet, ainut mahdollinen on liesituuletin 🤔.
        Että liikkeellä ovat ainakin täälläpäin...

Ei se omena kauas puusta putoa ja tytöstä polvi paranee.. :)

Se kyllä on nyt niin, että talon rakenteissa on jossakin pesä jos tulevat lentomurkkuiset sisälle.. tai näin luulen.

• Anonyymi
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei se omena kauas puusta putoa ja tytöstä polvi paranee.. :)

Se kyllä on nyt niin, että talon rakenteissa on jossakin pesä jos tulevat lentomurkkuiset sisälle.. tai näin luulen.

No ihan varmaan on tässä tapauksessa polvi parantunut, selkeä tulevaisuuden superihminen paitsi että kärpäslätkän käyttövoiman suhteen kävi selkeästi ilmi että puheen voimakkuudella oli suurempi osuus toiminnassa kuin sillä millä teholla lätkä osui kohteeseen 😂.

Sain tytön kyllä innostumaan penkkipunnerruksesta että ehkä ensi kerralla jo murkku heittää veivinsä jo yhdestä iskusta eikä kolmesta kuten nyt 😄, tosin osumatarkkuuden suhteen lienee myös parannettavaa sillä niistä kolmesta yksi oli yleensä huti 🤭.

• Onhan se radikaalia jos tällä palstalla aloittaa järkeviä keskusteluja.
      Itse en ole siihen kyennyt.
      Johtuu varmaan siitä, että en etsi vastauksia.

• Heh.. sulla lieneen on jo kaikki tarvitsemasi vastaukset. Ei huono ollenskaan...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Heh.. sulla lieneen on jo kaikki tarvitsemasi vastaukset. Ei huono ollenskaan...

Tyytyväiset keski-ikäiset ukkomiehet ovat maailman jarru. Laiskuuttamme pötköttelemme tyytyväisyydessämme emmekä jaksa kyseenalaistaa, kritisoida, kehittää tai muutenkaan herättää huomiota :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Tyytyväiset keski-ikäiset ukkomiehet ovat maailman jarru. Laiskuuttamme pötköttelemme tyytyväisyydessämme emmekä jaksa kyseenalaistaa, kritisoida, kehittää tai muutenkaan herättää huomiota :))

-keinovaginamies-

Olethan sinäkin tyytyväinen keski-ikäinen ukkomies. Eli jarru..?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olethan sinäkin tyytyväinen keski-ikäinen ukkomies. Eli jarru..?

Juuri näin.
        Mutta jokainen vuoristorata tarvitsee jarrumiehensä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.
        Mutta jokainen vuoristorata tarvitsee jarrumiehensä.

-keinovaginamies-

Hah.. aika hyvä veto.. :)

• Anonyymi

prlottaako mikäänhengrnvaaraalinen melkein tiertä kuolet jos mrnrt, pelottaako oma kuolemasi?

• Anonyymi

jos et tunnne kuolemaa mityä järkeä on elmässäkään..

• Anonyymi

kirjottele kuin pippelitön metsuri

• Anonyymi

Pikku-pirpana, vaikka ärsytät kommenteillasi välillä, en muuttaisi palstapersoonastasi mitään.

• Palstapersoonani on minun oma persoonani. Sitä on vaikeaa muuttaa, varsinkin toisten mieliksi se on lähes mahdotonta. Enkä edes halua.
        Olen jatkossakin oma ärsyttävä itseni.

Jatkossa ehkä yritän suojella itseäni hieman enemmän.
        Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Palstapersoonani on minun oma persoonani. Sitä on vaikeaa muuttaa, varsinkin toisten mieliksi se on lähes mahdotonta. Enkä edes halua.
        Olen jatkossakin oma ärsyttävä itseni.

Jatkossa ehkä yritän suojella itseäni hieman enemmän.
        Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi.

Suojele ihmeessä ja suojelet samalla ihmisiä, joista välität…ystäviäsikin… jos arvostat heitä, suojelet heitä. En tiedä käsitätkö. Kaikki voi olla alkuun hyväntahtoista, mutta jos asioista ja ihmisistä tulee riisuttuja palstoilla. Se altistaa heidät suojattomiksi. Minä välitän sellaisista asioista, siksi sanon. Sinun asiasi on sitten toimia, miten toimit. Kaikkea hyvää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suojele ihmeessä ja suojelet samalla ihmisiä, joista välität…ystäviäsikin… jos arvostat heitä, suojelet heitä. En tiedä käsitätkö. Kaikki voi olla alkuun hyväntahtoista, mutta jos asioista ja ihmisistä tulee riisuttuja palstoilla. Se altistaa heidät suojattomiksi. Minä välitän sellaisista asioista, siksi sanon. Sinun asiasi on sitten toimia, miten toimit. Kaikkea hyvää.

Minulle on tärkeää pitää asiani ominani. En levittele ystävieni tai tuttavieni asioita täällä, tai muualla. Siksi puhun niin paljon itsestäni, kun kerran muustakaan ei oikein voi/ osaa puhua.

Periaatteessa haluan suojella läheisiäni, toisaaltaan uskon että he pitävät kyllä itsekin puolensa.

Ongelmahan on se, että olen avoin ja sinisilmäisesti ajattelen ettei siitä koidu pahaa. Tiedostan tämän valheen, johon uskon. Lapsenomainen uskoni ihmisyyteen ei ole vielä rikkoutunut. Tai siis sitä ei ole vielä rikottu niin pahasti, että uskoni horjuisi...

On minullakin ollut joitakin aloituksia, joiden kanssa olen käynyt omatunnonpainia, mutta kuitenkin päätynyt julkaisemaan ne. En ilkeyttäni tai pahantahtoisesti, vain koska asia on vaivannut minua.

Ei ole aina niin helppoa.

• Anonyymi

Mua huvittaa tää....

Mä sut tiedän kyllä.... ollaan tuttuja, hyvinkin.

Näinkö pitkälle aiot mennä, että muka kyselet mitä sanot? Tai mietit, mitä voisit sanoa/kysellä?

Hah! 🤣

Tää aloitus on hassu... 😄

• Ny putosin kärryiltä.. onko se mun rakas palstaihmiseni joka siellä kyselee. Se jonka ajatukset liitää yli mun hilseen..?

• Anonyymi

Minun pitäisi miettiä tuollaisia...

Jos SINÄ oikeesti mietit vastaavia, niin vtu haloo! 😄

Rlä lähde edes kyselemään...😄

• Mä en kysele lupia olemukselleni.. en. Kysyin omasta mielestäni vähän siihen tyyliin, että ole ko liikaa?

Mä en kysele lupia olemukselleni.. en. Kysyin omasta mielestäni vähän siihen tyyliin, että ole ko liikaa?

Sius olenko.. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Minun pitäisi miettiä tuollaisia...

Jos SINÄ oikeesti mietit vastaavia, niin vtu haloo! 😄

Rlä lähde edes kyselemään...😄

Eli olet. Kiva kun edes anona viitit välillä käydä täällä. Mies jonka faniklubin puheenjohtaja olen 😆

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Eli olet. Kiva kun edes anona viitit välillä käydä täällä. Mies jonka faniklubin puheenjohtaja olen 😆

Mä oon potkinut sun hanuriin jopa itseäni kohdin.

Sinun ei pidä miettiä rajoitukdia itseäsi kohdin kun pistät itsesi likoon. 🙂

Sinun pitää lopettaa tuo v.tun laupeus ja joku helkutin "ylikiltteys".

Mä uskoin suoruuteesi....ja sillä loukkasin sua...tiedät. Uskoin, että sanot heti jos joku ei mene oikein.., nielitkinkin sen..

Miksi nielisit suotta mitään?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olet huikea ihminen...miksi vain katoaisin?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon potkinut sun hanuriin jopa itseäni kohdin.

Sinun ei pidä miettiä rajoitukdia itseäsi kohdin kun pistät itsesi likoon. 🙂

Sinun pitää lopettaa tuo v.tun laupeus ja joku helkutin "ylikiltteys".

Mä uskoin suoruuteesi....ja sillä loukkasin sua...tiedät. Uskoin, että sanot heti jos joku ei mene oikein.., nielitkinkin sen..

Miksi nielisit suotta mitään?

Sä ehdotat, että mun pitäisi lopettaa olemasta mä..? Nice!

• Anonyymi

Niin,miten sen ottaa. Minusta saat olla mitä olet,jos annat muidenkin olla. Jotenkin näen että uhriudut ja esität pyhimystä, mutta se sinulle sallittakoon. Kuin myös minulle ja meille kaikille. Pata kattilaa soimaa,musta kylki kummallakin.🤷‍♀️

• Anonyymi

Miten voit toisessa hetkessä lytätä ja haukkua ja toisessa hyvitellä ja vetää sanojasi takaisin. Joo että hyvä ihminen olet,niinkuin minunkaan tarviisi sinun hyväksynnästäsi piutpaut viitata. Enkä muuten viittaa. Voin toki tavallasi seliseliselitellä sinua miellyttääkseni kuin hyvä olet. Kuin ostaisit siten hyväksynnän minulta ja kohottaisit itsesi jotenkin paremmaksi luokittelemaan olenko hyvä paha tai psykopaatti. En ole sinua vastaan mitään sanonut. Jos jotain täällä paasaan,niin en todellakaan sinulle. Et ole niin ainutlaatuinen persoona että jaksaisin vaivautua. En ylistä sinua että olet varmasti hyvä ihminen. Saadakseni anteeks just ladatut loukkaukset . Ole kuule mitä olet mutta anna muidenkin olla. Äläkä käännä ja väännä omia mokiasi muiden kannettaviksi. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit toisessa hetkessä lytätä ja haukkua ja toisessa hyvitellä ja vetää sanojasi takaisin. Joo että hyvä ihminen olet,niinkuin minunkaan tarviisi sinun hyväksynnästäsi piutpaut viitata. Enkä muuten viittaa. Voin toki tavallasi seliseliselitellä sinua miellyttääkseni kuin hyvä olet. Kuin ostaisit siten hyväksynnän minulta ja kohottaisit itsesi jotenkin paremmaksi luokittelemaan olenko hyvä paha tai psykopaatti. En ole sinua vastaan mitään sanonut. Jos jotain täällä paasaan,niin en todellakaan sinulle. Et ole niin ainutlaatuinen persoona että jaksaisin vaivautua. En ylistä sinua että olet varmasti hyvä ihminen. Saadakseni anteeks just ladatut loukkaukset . Ole kuule mitä olet mutta anna muidenkin olla. Äläkä käännä ja väännä omia mokiasi muiden kannettaviksi. 🤷‍♀️

Ja kyllä todellakin osaan ottaa kritiikkiä vastaan,mutta en koe rakentavaksi kritiikiksi itkunaurunaamoja, pilkkaamista ,toisen järjen kyseenalaistamista lääkkeineen tai psykoottiseksi vihjailuineen. Sitten käännätkin kaiken nurinperin ja selittelet tekojasi tyyliin,olet varmasti hyvä ihminen. Mene itseesi.🤷‍♀️

• Hyvä ja merkityksellinen pointti. Rekisteröitynä.

• Joskus mietin, että mitä Pujis mahtaa tykätä aloituksistasim kun niin avoimesti kerrot kaikesta. Mutta se sinun pitää rätnätä Pujiksen kanssa kahdestaan.

Mutta tykkään aloituksistasi, kun niin avoimesti pohdit asioita. Ite en tykkää ollenkaan kaarella aiheita kaukaa ja yrittää arvailla että mitäköhän se toinen nyt oikein yrittää sanoa. Ja sitten monesti tällä palstalla ei saa vastausta, vaikka yrittää kohteliaasti tiedustella, että mitä se toinen nyt oikein yrittääkään sanoa.

• Anonyymi

Ei kai kovin hyvin mene jos palstalla pitää kommunikoida,mutta mistäpä minäkään mitään tiedän. Jos olisin parisuhteessa niin kai minulla muutakin tekemistä olisi irl kun palsta parisuhteilla.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kovin hyvin mene jos palstalla pitää kommunikoida,mutta mistäpä minäkään mitään tiedän. Jos olisin parisuhteessa niin kai minulla muutakin tekemistä olisi irl kun palsta parisuhteilla.🤷‍♀️

Täällä vakkarit komppaa jokaista vakkaria jeejee. Halutaan pitää välit ettei vaan jouduttais silmätikuksi. On onnellinen elämä..' Jees jees' elämä. 🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä vakkarit komppaa jokaista vakkaria jeejee. Halutaan pitää välit ettei vaan jouduttais silmätikuksi. On onnellinen elämä..' Jees jees' elämä. 🤷‍♀️

Et ole tainnut lukea viestejäni aikaisemmin. Minä vittuilen tasaiseen tahtiin kaiki

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Et ole tainnut lukea viestejäni aikaisemmin. Minä vittuilen tasaiseen tahtiin kaiki

En varmaan ole. Mutta tuo edellinen pohdintasi uskalsi kyseenalaistaa.👍🤷‍♀️

• Juu.olen miettinyt välillä itsekin olenko ylittänyt hyvän maun rajat pujuksen suhteen..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö, ei. Tai miellän itseni vakkariksi ja ei, en komppaa ketään siksi että on vakkari. Se voi jopa olla huono asia, olla vakkari. Muistuu mieleen kaukaakin jutut ja miten erilainen näkemys voi ollakin joittenkin kanssa melkein kaikesta.

Sinällään sehän on hyväkin asia erilainen näkemys, mutta kompatakseen tarvii olla samaa mieltä, mun mielestä. Ei hypettää ketään siksi kun on vakkari. Moni vakkari on siedettävä, muttei kompattava. Kun ei vaan oo itse samaa mieltä, ei voi kompata.

Jasu

• UUSI

Kuten kaikki tunnemme pujiksen tyylin.. hän on harvasanainen mies. Rehellisesti, en itsekään tiedä mitä mieltä hän mistäkin oikeasti on.

Ja tämä seuraava kommentti si ylittää jo mielestäni jo ne rajat, joita asetan itselleni.

Pujis on mies joka ei puhu, mutta pussaa.

Minä rakastan pujista sellaisenaan kuin hän on. En halua edes yrittää muuttaa häntä. Luulisin, että asia on samoin toisinpäinkin.

Luoja on luonut hänellekin puheenlahjat, joten eiköhän pysty ihan ite sanomaan mulle jos häntä loukkaan. Toivon niin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt ihan noinkaan, säästän vittuilut niille jotka eivät muunlaista kieltä ymmärrä.
        "Kiellä minut kolmesti, sitten väistä "

Eikös jeesus jotain tuon tapaista tokaissut opetuslapselleen...ehkä 😄, luotan mielikuviin mieluummin kuin faktoihin...ehkä 😄

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kuten kaikki tunnemme pujiksen tyylin.. hän on harvasanainen mies. Rehellisesti, en itsekään tiedä mitä mieltä hän mistäkin oikeasti on.

Ja tämä seuraava kommentti si ylittää jo mielestäni jo ne rajat, joita asetan itselleni.

Pujis on mies joka ei puhu, mutta pussaa.

Minä rakastan pujista sellaisenaan kuin hän on. En halua edes yrittää muuttaa häntä. Luulisin, että asia on samoin toisinpäinkin.

Luoja on luonut hänellekin puheenlahjat, joten eiköhän pysty ihan ite sanomaan mulle jos häntä loukkaan. Toivon niin.

"Ja tämä seuraava kommentti si ylittää jo mielestäni jo ne rajat, joita asetan itselleni."

Anteeksi, oliko tuo suunnattu minulle? Mikä kommentti? Ja miten ylittää rajat?

En yritä olla nenäkäs, vaan kyselen aina suoraan, kun jos en ymmärrä jotakin.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai ketään hauttaile... trollien eli peikkojen, haisuleiden jutut..

Odotan kutsua... magneetolle tapaaminen, magneettikuvaus kädestä... sellaisia pieniä sähköiskuja kai sitten tulee. Käteen tuollaisessa.

Mutta jännä kun naislääkäri, ei kovin vanhakaan, hieroi jopa siis niskaa että onko jumissa vähän tuntuuko kipua..

• Anonyymi
      UUSI

entä jos on irrationaali?

• UUSI

No olekko? Siis irrationaalinen?

• Anonyymi
      UUSI

minä olen ehkä irrationaalinen militariswti, ei tapoja mitä noudattaisin..

• UUSI

Hyvinkin mahdollista. Tiedä siitä sitten.
        Itse tunnet itsesi parhaiten.

• Anonyymi
      UUSI

kun on hyvä polkypyörä niin terveysjutuss oli aika lääkärille, joku hullu hoitja jotain sanoo että mihin viet sitä rollaattoria kun niin tarttee tukea, sain kovaan ääneen, komentajatyyliin: no PERKELE ON AIKA LÄÄKÄRILLE...
      - sanoi anteeksi.

"if you mess with them you're playing witrh your own life"

• Anonyymi
      UUSI

entä jos on minimalisti?

Realistin vastakotakin kuin joku mEgalomisti, tai Realisti?

• Anonyymi
      UUSI

Megalomanisti.

• Anonyymi
      UUSI

Menkää töihin, olkaa hyödyksi jollekin.

• UUSI

Ite en koe työelämässä olevani hyödyksi kellekkään. Ehkä joku isokenkäinen kapitalisti korjaa työni hedelmät.

• Anonyymi
      UUSI

'otomo pm momiööe veölaa liöytajarrlpoma mpom 4 ,oökppmaa eirpa lpsla summuytto t'j'm votin helvettiiin elämään..

mikä pistoolijuttu niin joku Browing FN joku jäeämikin heh... kun jooh harrstelenkin pistoolitarkuutta..

• Anonyymi
      UUSI

tapa ecweai niin pääawr röihin.

• Anonyymi
      UUSI

89347 poliiain ylikomiaieariotakin tapat, voit päästä vankilaankin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1376
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      870
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      782
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      718
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    Aihe