En jaksa kilpailla huomiosta

Anonyymi-ap

Aina käy sama,kun kiinnostun tai ihastun johonkin mieheen niin aina muut naiset on jauhamassa sille. Ja vetäydyn sivuun. Välillä myös estänyt niitä ukkoja. Esim tiktok, Insta.

40

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin samaistua ja lisäksi on ne harvat kerrat, kun ylipäätään tulenpalavasti ihastun johonkin.

Tänä vuonna saanu jo kahdesti kuvainnollisesti turpaan, niin sitä yrittää sitte jarrut lukossa rakentaa jotain parisuhdetta periaatteessa ihan hyvän tyypin kanssa. No eihän se onnistu.

Mut semmonen mies, jota tyrkky kiinnostaa, niin saakin mennä. Eikö niin? ☺️

• Anonyymi

Näin on. Pistin sonet kiinni ja kuuntelen rentouttavaa musiikkia. Poistin tämän viimeisimmän ihastuksen numeronkin. 🫂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Pistin sonet kiinni ja kuuntelen rentouttavaa musiikkia. Poistin tämän viimeisimmän ihastuksen numeronkin. 🫂

Oikein, musiikki on elämä.

• Anonyymi

*somet

• Anonyymi

Viisas myöntää tappionsa.
      Itsekin kokenut tuon tunteen!

Mies 65

• Anonyymi

Eikö muut naiset saisi puhua sun ihastukselle?

• Anonyymi

Niin se jostain syystä usein menee. Käynyt mullekin usein niin, että muutkin kiinnostuu samasta ihmisestä, kun minä ja mä en sitten enää kiinnostakkaan, kun on tarjolla enempi ehkä parempiakin. Elämä on! 😅

Juttelu on ihan eri asia, kun tyrkytys tai tärskyt. Juttelu harvemmin haittaa, mutta itsensä tyrkyttäminen saa mut pakittamaan. Kun joku muu kiinnostunut änkee tyrkylle. En ala kilpailuun.

Jasu

• Anonyymi

Jotenkin mä ajattelen, niin että jos huomio herpaantuu ja kiinnostus mua kohtaan muitten tyrkylle tulijoitten takia, niin en ole riittävän kiinnostava. Nimittäin ei se herpaannu, jos jostain on oikeasti kiinnostunut. Ei silloin kuikule kaikkien marrinaamojen perään, jotka lähestyy. Ja ole imarreltu ja lärpän lärpän.

Joutaa itse vetäytymään. Peli menetetty.

Jasu

Jasu

• Anonyymi

Just näin. Ei pysty olla vaihtoehto, vaan nimenomaan valinta.

• Anonyymi

Niin. Mäkin ymmärrän hyvin tuon tunteen. Toisaalta kukaan meistä ei varsinaisesti voi estää muita yrittämästä puhua meille. Itselleni on siis olennaista se miten se mies itse käyttäytyy, eikä se miten muut naiset käyttäytyvät häntä kohtaan. Jos mies on itse into piukkana mukana jossain lässytyksessä, niin voi mun puolesta sitten jatkaa matkaansa, mutta jos hän osaa itse ilmaista niille lässyttäjille, ettei ole kiinnostunut, niin sitten on hyvä. Itsellekin on oikeastaan joka kerta käynyt niin, että kun olen ihastunut/rakastunut, niin yhtäkkiä on muitakin miehiä tyrkyllä, vaikken ole heistä kiinnostunut.

• Tarvittaisiin vähän enemmän tietoa tilanteesta, ennen kuin voi oikein mitään kantaa ottaa. Onko kyse jokapäiväisistä tilanteista, eikä toinen edes tiedä sinun ihastuksestasi vai lirkutteleeko treffikumppanisi muille naisille?

• Anonyymi

jos valitsisit kiltin ja kunnollisen miehen niin tätäkään ongelmaa ei olisi

• Anonyymi

Kiltti ja kunnollinen mies asuu satulinnassa ja hoitaa yksisarvisia. Miehenä tiedän tuon tasan tarkkaan. Jotkut vain käyttäytyvät nätimmin, mutta sisältä olemme kaikki hurjia ja vain pllu mielessä. Joillakin persus mielessä.
        Moisten eteen ollaan valmiita käyttämään vaikka väkivaltaa.
        Joka muuta väittää, valehtelee.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen mies asuu satulinnassa ja hoitaa yksisarvisia. Miehenä tiedän tuon tasan tarkkaan. Jotkut vain käyttäytyvät nätimmin, mutta sisältä olemme kaikki hurjia ja vain pllu mielessä. Joillakin persus mielessä.
        Moisten eteen ollaan valmiita käyttämään vaikka väkivaltaa.
        Joka muuta väittää, valehtelee.

>simiti<

Olet todella väärässä. Jos itse olet jotain, ei se tarkoita että muut ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todella väärässä. Jos itse olet jotain, ei se tarkoita että muut ovat.

Nööösssöööööö!!!!!!!
        Luuletko olevasi parempi. Olet pelkkä junttimainen lapatossu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nööösssöööööö!!!!!!!
        Luuletko olevasi parempi. Olet pelkkä junttimainen lapatossu.

Elät jossain pilvissä. Heittelet heti henkilökohtaisuuksia, ihankun et haluaisi kuulla miten asiat oikeasti ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät jossain pilvissä. Heittelet heti henkilökohtaisuuksia, ihankun et haluaisi kuulla miten asiat oikeasti ovat.

Siinä taas maailman ärsyttävin tosikko leikkimässä parempaa, kuin onkaan. Maailman ärsyttävintä!

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas maailman ärsyttävin tosikko leikkimässä parempaa, kuin onkaan. Maailman ärsyttävintä!

>simiti<

Onko ihminen jotenkin parempi kun laukoo vaan totuuksia. Sanoin vain et jokainen ihminen on erilainen. Sama kuin väittäisit et jokainen mies on rikollinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihminen jotenkin parempi kun laukoo vaan totuuksia. Sanoin vain et jokainen ihminen on erilainen. Sama kuin väittäisit et jokainen mies on rikollinen.

Nöö, nöö, nössö. Tämä ukko on ainakin kahdesti tuomittu, mutta en väitä kaikkien olevan rikollisia.
        Miksi jankkaat ja osoitat nössöytesi huonoilla esimerkeillä ja argumenteilla.

Buhuu, pitääkö sun äkkiä taas vinkua jotakin, että tunnet olevasi voittaja? Anna pelle tulla, lupaan etten enää vastaa sulle, niin tunnet itsesi voittajaksi.

Mitäs muuten totesinkaan meistä miehistä... Eikös tämäkin ole väkivaltaista taistelua?

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nöö, nöö, nössö. Tämä ukko on ainakin kahdesti tuomittu, mutta en väitä kaikkien olevan rikollisia.
        Miksi jankkaat ja osoitat nössöytesi huonoilla esimerkeillä ja argumenteilla.

Buhuu, pitääkö sun äkkiä taas vinkua jotakin, että tunnet olevasi voittaja? Anna pelle tulla, lupaan etten enää vastaa sulle, niin tunnet itsesi voittajaksi.

Mitäs muuten totesinkaan meistä miehistä... Eikös tämäkin ole väkivaltaista taistelua?

>simiti<

Jälleen kerran, jos itse olet väkivaltainen, muut eivät sitä ole. Minusta nössöyttä on nimenomaan tuollainen henkilökohtainen ja vähemmän sivistynyt kielenkäyttö. Sinun suhteesi olen kyllä kiistatta parempi ihminen. Haluan olla kaikille ystävällinen, enkä haastaa riitaa jopa tuntemattomien kanssa.

• Anonyymi

Koska kaikki naiset haluavat top5% miehen, joten jahtaavat aina sitä yhtä ja samaa miestä joka paikassa.

• Anonyymi

Ehkä parempi niin huomioiko toinen edes sinua silloin

• Miksi vetäydyt sivuun? Aivan eri tilanne jos se sun ihastuksesi hakeutuisi juttelemaan vieraille. Eli anna vaan naisten lähestyä. Varmasti mies osaa kauniisti kieltäytyä jos joku ehdottelee sopimattomia. Tai sit se ei oo tosiaan juuri sua varten jos lähtee haihattelemaan muiden naisten perään… 😬

• Anonyymi

Kyllä se kiinnostus siinä karisee jos mies on jokaiselle samanlainen lepertelijä, silmäpelaaja ja selkeä gigolo. Se on vaan vastenmielistä. Ja niputtaa miehen melko pian tiettyyn kategoriaan. Yleensä seuraan vähän miehen toimintaa, tekeeko samaa usealle ja jos huomaan, että kyllä vain, vetäydyn heti takavasemmalle 😀

• Anonyymi
        UUSI

Kuten kerroit, seuraat vain sivusta toimintaa. Et siis halua kontaktia häneen. Jos mies lepertelee, niin voi haluta olla vain ystävällinen. Tuskin mies pussailee ja halailee naisia samantien. Eikö ole aika normaalia käytöstä kommunikoida paikassa, jossa on muitakin ihmisiä ja kyllä, onhan se mahdollisuus ystävystyä johonkin jos se siihen johtaa, ei aina tarvitse ajatella et saman tien sänkyyn tai mitä jatkossa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Jos seuraat sivusta, mies voi myös ajatella, ettet ole ainakaan kiinnostunut.

• Anonyymi

Komppaan haaveilijaa. Lisäksi miettisin asiaa muutamalta muultakin kantilta. Jos on oma taipumus ihastua flirttiin mieheen, on mies lähes aina flirtti muidenkin kanssa! Rusinoita saa oikeassa elämässä harvoin irti pullasta, vaan kyse on paketista, jossa toinen kelpaa omana itsenään (flirttinä) tai sitten ei kelpaa.

Nainen (tai mies), joka epäilee omaa kelpaavuuttaan on usein epävarma. Ihan normaalikin vuorovaikutus, juttelu ja kohtelias käytös voi ihastuneen mielessä kääntyä epävarmuudeksi (vaikka itsetunto olisi suhdeasioissa normaali). Siis kannattaa aina miettiä ylireagoiko vetäytymisellä. Ja jos miehen käytös on oikeasti liikaa, ei suhteella muutenkaan olisi ollut mahdollisuuksia kestää. Silloin voi nostaa keskisormen pystyyn ja sanoa itselleen napakasti next.

Kumppanin löytäminen on haastavaa. Monen asian pitää osua. Aina ei tutustuminen johda sen pidemmälle. Ei vika ole silloin yleensä kummassakaan vaan keskinäisessä kemiassa, arvoeroissa, luonne-eroissa, syvempien tunteiden puuttumisessa yms. Jos toinen ei ole sopiva, ei se yrittämällä muutu ja jos taas on, ei pikkuasioilla ole enää väliä. t. Ctrl

• Oi kiva ”nähdä” näin🤗

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Oi kiva ”nähdä” näin🤗

Joo junassa tuli katsottua palstan kuulumiset. Kohta jooga-pilatekseen (en ole aiemmin kokeillut kuin ensimmäistä). Saa nähdä miten käy. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Joo junassa tuli katsottua palstan kuulumiset. Kohta jooga-pilatekseen (en ole aiemmin kokeillut kuin ensimmäistä). Saa nähdä miten käy. 😁

Hyvää treeni hetkeä. Olen joskus kauan aikaa sitten kokeillut. Erikoista, mutta tykkäsin siis enemmän kuin pelkästä pilateksesta.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hyvää treeni hetkeä. Olen joskus kauan aikaa sitten kokeillut. Erikoista, mutta tykkäsin siis enemmän kuin pelkästä pilateksesta.

Tunti paljasti, että jaloissa on ihan kamalia jumeja. Taitaa tulla tuo jumppa tarpeeseen. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tunti paljasti, että jaloissa on ihan kamalia jumeja. Taitaa tulla tuo jumppa tarpeeseen. 😂

Hyvä kumminkin että tuntuu edes jossain.😉

Lomat kun loppui ja koulut alkoi on tullut käveltyä vallan kamalasti. Että ihan jaloissa tuntui. Ei riitä että käy kerran saattamassa, vaan monena päivänä parikin kertaa ja vielä kerhosta haku siihen päälle😵‍💫 Oon ollut siis fyysisesti välillä ihan loppu. Henkinen rasitus on nyt iisimpää, kun on tuo mies tuossa vierellä jakamassa arkea.

• Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

Hyvä kumminkin että tuntuu edes jossain.😉

Lomat kun loppui ja koulut alkoi on tullut käveltyä vallan kamalasti. Että ihan jaloissa tuntui. Ei riitä että käy kerran saattamassa, vaan monena päivänä parikin kertaa ja vielä kerhosta haku siihen päälle😵‍💫 Oon ollut siis fyysisesti välillä ihan loppu. Henkinen rasitus on nyt iisimpää, kun on tuo mies tuossa vierellä jakamassa arkea.

Koulun alku on jännittävä vaihe. Taisi sinulla olla jo toinen koululainen ( ?).

Itse päätin aloittaa ohjatun liikunnan, paikallisella urheiluseuralla on joka päivä joku tunti. Ihan kaikissa en aio käydä, mutta useamman kerran viikossa kuitenkin. Liikunta tekee hyvää ja uni tulee helposti.

• Anonyymi

Kyllä, jos on selkeä red flag, valitsee vain jatkossa itselleen paremmin sopivan.

• Anonyymi

Itsellä on koiran ulkoilutusreitillä lähiympäristössä naimisissa oleva, ihan hyvännäköinen mies. Hän katselee pitkään aina kohdatessa ja on päästänyt useamman kerran koiransa vapaana tulemaan koirani luokse. Siinä sitten yritän pidellä tätä koiraa kiinni ja omaa koiraani erillään. Oma koirani ei ole leikattu, joten tilanne on minulle todella epämiellyttävä. Olen yrittänyt sanoa asiasta hänelle jotenkin huumorin avulla, mutta mies ei tunnu välittävän. Näen hänen vaimoaan harrastuksessa ja joka kerta mietin, kärsiiköhän vaimo miehensä käytöksestä. Veikkaan, että pyörittää montaa naista ja on koko ajan haku päällä tai ainakin pelaa herkästi silmäpelejä.
      Olen ratkaissut asian omalta kohdaltani vaihtamalla ulkoilutusreittiä.

• Anonyymi
        UUSI

😄... Tiedän kans yhden jumalatoman hyvän näköisen uroksen, joka yrittää kiivetä jokaisen naisoletetun selkään. Se katse vie monelta leidiltä terveen järjen päästä. Tosi hyvä pokaustekniikka, mutta luulisi sen joka suuntaan flirttailun nyt näkyvän. Ehkei ne naiset halua nähdä, haluavat uskoa mieluummin omia kuvitelmiaan.

xLiner

• Anonyymi

Kommentoijat antavat hyviä neuvoja, mutta en usko, että aloittaja halusi neuvoja. Hän halusi, että joku miestä esittävä tulee tähän kommentoimaan tyyliin, että: Ei, kun haluan vain sinut. Ne muut ei merkitse mitään. ja plaa plaa kehuja kehuja.

• Anonyymi

Tai ehkä hän halusi nostaa esille, miksi naiset käyttäytyvät sillä tavalla.

Siis mielestäni palstalla on ollut joskus tosi agressiivinen ja mustasukkainen nainen, joka ampui aina väliin, heti kun aisti joidenkin välillä kiinnostumisen tunteita. Olen epäillyt, että hän on mies, mutta saattaahan hän olla tietysti vinksahtanut nainenkin. Mitäs siinä mitään on tehtävissä, kuin vetää tyylillä itsensä sivuun ja antaa hoitaa hommansa, jos hänestä siihen on.

Ikävä jos aloittaja on joutunut vainoavan silmäparin seuraamaksi, jos toivonut jonkun syvemmän suhteen kehittyvän. Toisaalta hän voit olla iloinen, että herättää mukavasti kiinnostusta. Hänen on vain luotettava itseesi.

• Anonyymi

Hetikö sivuun ilman että tiedossa on se että millä linjalla mennään?, eikö kannattaisi seurata hetki millä mielellä ukko siinä seurassa on, onko vietävissä vai ei?

Joskus on tullut tilanteita vastaan missä on tullut huomattua että kun nainen osoittaa huomiota jotakuta kohtaan niin sama idea saattaa lähteä käyntiin myös naapurin tädillä.
      Ukko ei välttämättä edes niin kauheasti edes kiinnosta, vaan kilpaileminen kiinnostaa eikä välttämättä edes reilun pelin hengessä...

Kyllä se alkuperäinen kohde saattaa silti kiinnostaa vaikka matka perille vähän mutkistuisikin, maltti on valttia

• Anonyymi

Täällähän se onkin 👍

• Anonyymi
      UUSI

Teletapit, uudestaan! Justhan tää sama aloitus oli...

Kaikkien kanssa saa jutella. Sellainen mustasukkainen toisen omiminen ei ole hyväksi kellekään.

Vai oliko teillä parisuhteen kehittäminen menossa? Silloin on parempi lopettaa kehittely heti, jos toista ei kiinnosta "silleen" 😁. Kaverina voi silti olla.

xLiner

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8860
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      306
      6167
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1310
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1267
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1081
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      74
      907
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      758
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe