Täällä hieman harmaa päivä, mutta hyvä ulkoilusää, jos ei pieni sade haittaa. Kuulokkeisiin voisi laittaa vaihteeksi kevyttä rokkia.
Mistä saat päivän kiksit?
Mitä sinkun sunnuntaihin?
29
373
Vastaukset
- Anonyymi
auringon päivä sunnnuntai isä airinkoinen eli Stalinin päivä
mutta mikä itseäni kiinnostaa niin kaupungin pyöräilyreititkin, yhteen paikkaan 1,1km... - Anonyymi
Palsta ei toimi.
Aloitus ei tallennu.
En tykkää.
Vilma Täällä paistaa onneks aurinko. Mutta tuulista. Eilen kastuin niin monta kertaa, että hyvä juttu, kun välillä paistaakin.
Kuulokkeisiin? Pitäs varmaan hommata. Ennen kuuntelin Spotify ihan puhelimen kaiuttimella. Mutta nykyään en vaan kuule. Taustahäly jotenkin vaikuttaa ikää myöten entistä enemmän. Ihan sama keskustellessakin, esim jossain baarissa en kuule yhtään mitään. Joko rockia tai ysäriä pistän tunnelman mukaan.- Anonyymi
kun niiin jos yrittäisi auttaa masenjtuneita teinityttöjäkin, vaativaa lajia.
joku Helixin kapale; Women, Whiskey And Sin - Anonyymi
voin olla "packing" eli joku pistoolli Walther PPG tain Browning FN taskussa..
en ole - Anonyymi
Liikuntasessio oli jo, sauna päälle. Nyt jätskiä kipossa ja minä tässä, ilkosen alasti, imeytän voiteita iholla ja kantapäissä. Kaikki hyvin.
Usko tai älä.. saan kiksini tänään exästä.
Hän teki minulle mitä uskomattomimman, kilteimmän ja reiluimman teon.
Olen hyvin häkeltyneenä.Onpa kiva kuulla, että sulla on hyvät välit eksän kanssa. Suomessa on ehkä yleisempää, että ei ole kunnollisia välejä. 👌
Mu5tasydän kirjoitti:
Onpa kiva kuulla, että sulla on hyvät välit eksän kanssa. Suomessa on ehkä yleisempää, että ei ole kunnollisia välejä. 👌
Juu, on hyvät välit. Ollaan ystäviä. Käytännön sanelema juttu. Tänään hän kyllä teki jotakin ylitse sen. Mut olen kiitollisuudenvelassa hänelle nyt si. Toivottavasti ei tehny sitä sen takia.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, on hyvät välit. Ollaan ystäviä. Käytännön sanelema juttu. Tänään hän kyllä teki jotakin ylitse sen. Mut olen kiitollisuudenvelassa hänelle nyt si. Toivottavasti ei tehny sitä sen takia.
Kerro meille mitä teki.
Anonyymi kirjoitti:
Kerro meille mitä teki.
Kuoletti kaikki velkani. Olen nyt korottomasti velkaa hänelle.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Aikamoinen ihminen🥰
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olipa kultainen teko eksältä. ❤️
Mu5tasydän kirjoitti:
Olipa kultainen teko eksältä. ❤️
Kyllä. Kiltti ja tosi reilu.
Säästän korot ja nyt jää elämiseenkin rahaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä. Kiltti ja tosi reilu.
Säästän korot ja nyt jää elämiseenkin rahaa.Ihanaa! Kituuttaminen on tosi raskasta henkisesti.
Mu5tasydän kirjoitti:
Ihanaa! Kituuttaminen on tosi raskasta henkisesti.
Niin on.. ja noloa kun joutuu perumaan juttuja rahanpuutteen takia.
Olen aina tiennyt, ettei perheemme katoa, vaikka emme olekaan parisuhteessa enää. Ja perhe pitää yhtä. On jotakin mihin pystyy luottamaan.Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin on.. ja noloa kun joutuu perumaan juttuja rahanpuutteen takia.
Olen aina tiennyt, ettei perheemme katoa, vaikka emme olekaan parisuhteessa enää. Ja perhe pitää yhtä. On jotakin mihin pystyy luottamaan.Oon niin onnellinen sun puolesta. Eksäsi teko osoittaa, ettå hån ei kanna kaunaa mistään ja on mahtavaa huomata, että maailmassa on vielä hyvyyttä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Oon niin onnellinen sun puolesta. Eksäsi teko osoittaa, ettå hån ei kanna kaunaa mistään ja on mahtavaa huomata, että maailmassa on vielä hyvyyttä.
Kiitti. Olin ällikällä lyötynä, kun hän ehdotti minulle tätä diiliä.
Eihän tietenkään velkani mihinkään kadonnut, vain ne koronkoron korot. Jos joudun vielä maksuvaikeuksiin, exä lupasi auttaa, mutta sanoi etten enää saa ottaa velkaa ulkopuolelta. Että tulisi kääntyä hänen puoleensa.
Tää on aika iso käännekohta elämässäni.
- Anonyymi
kumpi oli en sin kukko vai kana vai muna muna vai munasolu?
- Anonyymi
Kavereita kävi sunnuntaina katsomassa luonani jalkapalloa. Oli samalla nyyttärit eli kaikki toi jotain syötävää. Paljon muuta ei sunnuntain iltapäivää mahtunutkaan. Nyt Joensuussa paistaa maanantaina aurinko ja hyvät fiilikset näin loppukesässä.
- Anonyymi
Kuulostaa mukavalta sunnuntailta. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta sunnuntailta. 🙂
Joo, oli kiva tavata ystäviä jalkapallon merkeissä.
Hyvää alkavaa viikkoa!
FHL eli UTR Anonyymi kirjoitti:
Joo, oli kiva tavata ystäviä jalkapallon merkeissä.
Hyvää alkavaa viikkoa!
FHL eli UTRKiitos samoin.
- Anonyymi
en tänäänkään kelvannut naisille joten en huomennakaan hae töitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499901Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126685Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736005Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405881Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464104Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2633006Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?392306- 611305
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191116Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48965