Että pitää edelleen hieroa naamaan, vaikka et välittänyt silloinkaan.
Ehkä väärällä palstalla, mutta jännä homma...
53
556
Vastaukset
- Anonyymi
Koskeeko tämän päiväistä kontaktia?
- Anonyymi
Ei koske.
- Anonyymi
Ei tarvetta hieroa naamaan muuta kuin omaa agendaasi pelinä ollen.
- Anonyymi
Peilinä siis eikä minään pelinä. Anyway.
En tiedä kuka olet, mutta voitko selventää tyhmälle? Minä kun en ihmisillä pelaa. Jatkan mielelläni keskustelua sähköpostilla, jos on jollakin edelleen jotain hampaankolossa lukemattomien anteeksipyyntöjen jälkeen. Niiden, joita en itse koskaan saanut.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En tiedä kuka olet, mutta voitko selventää tyhmälle? Minä kun en ihmisillä pelaa. Jatkan mielelläni keskustelua sähköpostilla, jos on jollakin edelleen jotain hampaankolossa lukemattomien anteeksipyyntöjen jälkeen. Niiden, joita en itse koskaan saanut.
Peilinä. Peli oli kirjoituscirye.
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta sun saati miehesi touhut. Voitte elellä vapaasti miten tykkäätte.
Enkä ole mielestäsi millään tapaa kiinnostunut. En millään.- Anonyymi
Miehestäsi*
En tiedä kenelle tarkoitat viestisi, mutta minulla ei ole vakituista seurustelusuhdetta, joten en ymmärrä mistä puhut. Olet siis erehtynyt henkilöstä.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En tiedä kenelle tarkoitat viestisi, mutta minulla ei ole vakituista seurustelusuhdetta, joten en ymmärrä mistä puhut. Olet siis erehtynyt henkilöstä.
Mistä päättelit, että tämä ketju ylipäätään olisi sinulle suunnattu? Nimetön yhden lauseen aloitus. Eihän tuosta saa mitään tolkkua kenelle se on suunnattu.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit, että tämä ketju ylipäätään olisi sinulle suunnattu? Nimetön yhden lauseen aloitus. Eihän tuosta saa mitään tolkkua kenelle se on suunnattu.
En mistään. Tämä oli kuitenkin mun avaus ja viimeinen avaus anonyymina.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En mistään. Tämä oli kuitenkin mun avaus ja viimeinen avaus anonyymina.
Siis sinä olet ap?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
🤣😂
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Näin on.
Ystävällinen huomautus: ehkä jatkossa näihin aloituksiin kannattaa selventää kuka haluaa viestiä, mitä haluaa viestiä ja kenelle haluaa viestiä tai sitten vaihtoehtoisesti laittaa viestiä suoraan privana sille henkilölle, jolle viesti on tarkoitettu.
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällinen huomautus: ehkä jatkossa näihin aloituksiin kannattaa selventää kuka haluaa viestiä, mitä haluaa viestiä ja kenelle haluaa viestiä tai sitten vaihtoehtoisesti laittaa viestiä suoraan privana sille henkilölle, jolle viesti on tarkoitettu.
Kiitos ystävällisestä huomautuksesta. Laittaisin ilman muuta sille henkilölle suoraan viestin, jos tietäisin kuka mun tunteilla aikoinaan leikki.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos ystävällisestä huomautuksesta. Laittaisin ilman muuta sille henkilölle suoraan viestin, jos tietäisin kuka mun tunteilla aikoinaan leikki.
Miten et tiedä kuka tunteillasi leikki? Eikö se yleensä vaadi sitä, että tunnetaan, vietetään aikaa yhdessä, soitellaan, viesteillään jne ennen kuin joku pystyy leikkimään toisen tunteilla?
Anonyymi kirjoitti:
Miten et tiedä kuka tunteillasi leikki? Eikö se yleensä vaadi sitä, että tunnetaan, vietetään aikaa yhdessä, soitellaan, viesteillään jne ennen kuin joku pystyy leikkimään toisen tunteilla?
Noh, ikävä-palsta on oma maailmansa. Mikäli et usko minua, niin lueskelepa muutama päivä tiedostaen, että yp näkee ip-osoitteen. Lisäksi minulle on kirjoitettu palstalla suoraan, että "En jaksa enää esittää kaivattuasi".
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Noh, ikävä-palsta on oma maailmansa. Mikäli et usko minua, niin lueskelepa muutama päivä tiedostaen, että yp näkee ip-osoitteen. Lisäksi minulle on kirjoitettu palstalla suoraan, että "En jaksa enää esittää kaivattuasi".
Siis joku on leikkinyt tunteillasi ikävä-palstalla? Siis mitä ihmettä.. Otatko tuntenattomien nettikommentit tunteillasi leikkimisenä
Anonyymi kirjoitti:
Siis joku on leikkinyt tunteillasi ikävä-palstalla? Siis mitä ihmettä.. Otatko tuntenattomien nettikommentit tunteillasi leikkimisenä
Myönnän kyllä olleeni pitkän avioliiton jälkeen ja erottuani tavallista herkemmässä tilassa ja hyväuskoinen, eli helposti johdateltavissa.
En silti ymmärrä mikä motivoi johtamaan ihmisiä harhaan noin yleisesti ja senpä takia en enää moisella palstalla kirjoittele.
Ehkä harhaanjohtajalla oli taloudellinen motiivi omaan toimintaansa, tiedä häntä, mutta oman eroni käsittelin terapiassa ja olen siksi nyt paremmassa paikassa henkisesti.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Myönnän kyllä olleeni pitkän avioliiton jälkeen ja erottuani tavallista herkemmässä tilassa ja hyväuskoinen, eli helposti johdateltavissa.
En silti ymmärrä mikä motivoi johtamaan ihmisiä harhaan noin yleisesti ja senpä takia en enää moisella palstalla kirjoittele.
Ehkä harhaanjohtajalla oli taloudellinen motiivi omaan toimintaansa, tiedä häntä, mutta oman eroni käsittelin terapiassa ja olen siksi nyt paremmassa paikassa henkisesti.Ikävä, että olet kohdannut tuollaista, mutta toivottavasti opit, ettei netissä kannata sokeasti luottaa mihinkään eikä tehdä päätelmiä asioista, joista ei ole varmaa tietoa. Täällä on paljon hyviä ihmisiä, mutta myös ilkeitä ja esim mielenterveysongelmista kärsiviä ja vastaan saattaa tulla ihan mitä vain.
Hyvä, että olet päässyt henkisesti parempaan paikkaan. Anonyymi kirjoitti:
Ikävä, että olet kohdannut tuollaista, mutta toivottavasti opit, ettei netissä kannata sokeasti luottaa mihinkään eikä tehdä päätelmiä asioista, joista ei ole varmaa tietoa. Täällä on paljon hyviä ihmisiä, mutta myös ilkeitä ja esim mielenterveysongelmista kärsiviä ja vastaan saattaa tulla ihan mitä vain.
Hyvä, että olet päässyt henkisesti parempaan paikkaan.Niin, mutta vielä on matkaa jäljellä. Nyt on kuitenkin parempia työkaluja tunteiden käsittelyyn...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö meinaa millään netin kautta kuvittaja hyväksyä sitä, että tämä aloittaja on palstaäijä sekä kaikki nikkinsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinä olet ap?
Joo, kyllä tämä aloittaja on tämä palstaäijä, jolla on kymmeniä nikkejä. Muuta kysyttävää? T naiselta oot ihan pöyröööö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinäkin voisit avata millaista viestintää olisit vailla kaikilta näiltä palstasedän niceiltä kun mitään sidosta äikän runoilemaan aiheeseen ei tunnu olevan, tätä samaa katatonista mutinaa ja pään aukomista vaan. Sivusta
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ehkä harhaanjohtajalla oli taloudellinen motiivi omaan toimintaansa, tiedä häntä, mutta oman eroni käsittelin terapiassa ja olen siksi nyt paremmassa paikassa henkisesti.Ikävää kuulla että olet joutunut tuollaisen kohteeksi. Hienoa kuitenkin kun olet pystynyt käsittelemään asioita terapiassa.
- Anonyymi
💞
Kuka täällä nyt kaipaa ja ketä? Kirjoittakaa suomeksi kiitos.
Mu5tasydän kirjoitti:
Joskus helpottaa vain huutaa tuuleen. Aina ei ole tarvetta saada vastauksia.
Entä vaan jos jatkaisit elämääsi. Miksi jäädä roikkumaan johonkuhun, joka ei halua sinua.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Entä vaan jos jatkaisit elämääsi. Miksi jäädä roikkumaan johonkuhun, joka ei halua sinua.
Juuri noin suosittelen kaikkien niiden tekevän jotka pakonomaisesti roikkuvat ihmisessä, joka ei ole tippaakaan kiinnostunut hänestä! Kyse usemmasta vuodesta ja stalkkaamisestakin! Asumisen häirintää!
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mistä oletat, että ap. roikkuu jossakin?
Sen lisäksi kirjoituksesi oli tosi tökerö möläytys, eikä nosta pisteitäsi keskustelijana, ikään kuin tuntisit ap:n paremminkin. Palstakamu kirjoitti:
Anteeksi, mutta olen jatkanut elämääni aikoja sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin suosittelen kaikkien niiden tekevän jotka pakonomaisesti roikkuvat ihmisessä, joka ei ole tippaakaan kiinnostunut hänestä! Kyse usemmasta vuodesta ja stalkkaamisestakin! Asumisen häirintää!
Puhut kuin tuntisit minut ja elämäni. En kuitenkaan valitettavasti tunne ketään sinkut-palstan kirjoittajista. Valitettavasti siksi, että täällä on asiallisia kirjoittajia.
Syytöksesi on pöyristyttävä ja epäasiallinen, mutta mikäli olet sama nainen, joka haukkui minua toistuvasti ikåvässä, niin kysyn sinulta, että miten oikeutat toimintasi, vainosi ja epäasiallisuudet, joiden jäljet peiteltiin valhein, kuten nytkim yrität tehdä syyttämällä asioista, joita en ole tehnyt.
Tapani ratkaista asiat on suora kontakti, aina kun se on mahdollinen, joten en jatka keskustelua kanssasi hyvä "anonyymi".
Voit laittaa minulle sähköpostia suoraan, profiilista löytyy kyllä osoite. Julkista keskustelua en kanssasi jatka.Mu5tasydän kirjoitti:
Puhut kuin tuntisit minut ja elämäni. En kuitenkaan valitettavasti tunne ketään sinkut-palstan kirjoittajista. Valitettavasti siksi, että täällä on asiallisia kirjoittajia.
Syytöksesi on pöyristyttävä ja epäasiallinen, mutta mikäli olet sama nainen, joka haukkui minua toistuvasti ikåvässä, niin kysyn sinulta, että miten oikeutat toimintasi, vainosi ja epäasiallisuudet, joiden jäljet peiteltiin valhein, kuten nytkim yrität tehdä syyttämällä asioista, joita en ole tehnyt.
Tapani ratkaista asiat on suora kontakti, aina kun se on mahdollinen, joten en jatka keskustelua kanssasi hyvä "anonyymi".
Voit laittaa minulle sähköpostia suoraan, profiilista löytyy kyllä osoite. Julkista keskustelua en kanssasi jatka.Sori. Luulin sinua naiseksi. Kuka mies itkee entisten perään?
Palstakamu kirjoitti:
Sori. Luulin sinua naiseksi. Kuka mies itkee entisten perään?
Kyllä minä ihan nainen olen.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Muista palstasetä anomyymina kirjoitellessasi laittaa näitä varten sellainen pikantti digiallekirjoitus ”aloittajanainen” T naiselta voimia ja jaksamisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat, että ap. roikkuu jossakin?
Sen lisäksi kirjoituksesi oli tosi tökerö möläytys, eikä nosta pisteitäsi keskustelijana, ikään kuin tuntisit ap:n paremminkin.Eiköhän tämä aloittajaäijä nimenomaan itse tuota tätä performanssia
Mu5tasydän kirjoitti:
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa minun nähdäkseni. Joko otat yhteyttä eksääsi ja kerrot ikävöiväsi tätä. Tai sitten jatkat elämääsi, etkä enää kiduta itseäsi vanhalla suolalla.
Munat, kasvata munat!- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa minun nähdäkseni. Joko otat yhteyttä eksääsi ja kerrot ikävöiväsi tätä. Tai sitten jatkat elämääsi, etkä enää kiduta itseäsi vanhalla suolalla.
Munat, kasvata munat!Erehdyt vaihtoehdoissasi. Katso tiededokkari "Kun rakkaus sattuu", niin et jaa kenellekkään kehnoja ohjeitasi, jolle muut tietämättömät vielä nyökyttelevät. Saat samalla myös tietoa aivoistasi.
- Anonyymi
Voisiko tän harhaisen itsekeskeisen pskan pitää siellä ikävä -palstan puolella.
xLinerKiitos mielipiteestä. Olet joskus vähän turhan kärttyinen sanomaan. En tiedä ärsyttääkö sua epätietoisuus vai mikä, mutta väittäisin, että en ole itsekeskeinen vaan empaattinen ihminen.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos mielipiteestä. Olet joskus vähän turhan kärttyinen sanomaan. En tiedä ärsyttääkö sua epätietoisuus vai mikä, mutta väittäisin, että en ole itsekeskeinen vaan empaattinen ihminen.
Empaattinen ihminen ei roiku pakonmaisesti kenessäkään! Empaattinen ihminen ymmärtää, jos toinen ihminen ei halua tutustua häneen, koska jokaisella on oikeus itse valita ne ihmiset elämäänsä joiden kanssa hän haluaa aikaansa viettää!
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos mielipiteestä. Olet joskus vähän turhan kärttyinen sanomaan. En tiedä ärsyttääkö sua epätietoisuus vai mikä, mutta väittäisin, että en ole itsekeskeinen vaan empaattinen ihminen.
Ei ollut sinuun kohdistettu, vaan aloitukseen.
Empaattisuus ja itsekeskeisyys eivät ole vastakohtia.
(Oliko aloitus sinusta enemmän itsekeskeinen vai empaattinen?)
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut sinuun kohdistettu, vaan aloitukseen.
Empaattisuus ja itsekeskeisyys eivät ole vastakohtia.
(Oliko aloitus sinusta enemmän itsekeskeinen vai empaattinen?)
xLinerJa huomasin kyllä, että aloitus on sinun tekemäsi. Et kuitenkaan ole itse aloituksesi.
Olen ollut huomaavinani että imet turhan herkästi kaikkea ikäväksi kokemaasi ympäriltä itseesi. Relaa. Ei kaikki koske sinua persoonana.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ja huomasin kyllä, että aloitus on sinun tekemäsi. Et kuitenkaan ole itse aloituksesi.
Olen ollut huomaavinani että imet turhan herkästi kaikkea ikäväksi kokemaasi ympäriltä itseesi. Relaa. Ei kaikki koske sinua persoonana.
xLinerTuossa herkästi imemisessä on se perä, että eräs nainen vainosi ja haukkui minua ikävässä, joten sen takia imen herkästi itseeni asioita. Siinä olet oikeassa ja yritän sen kaiken jälkeen uskoa, että kaikki eivät halua minulle pahaa.
Anonyymi kirjoitti:
Empaattinen ihminen ei roiku pakonmaisesti kenessäkään! Empaattinen ihminen ymmärtää, jos toinen ihminen ei halua tutustua häneen, koska jokaisella on oikeus itse valita ne ihmiset elämäänsä joiden kanssa hän haluaa aikaansa viettää!
Sinä et tiedä empatiasta mitään. Empaattinen ihminen selvittää asiat suoraan, ei missään yleisellå keskustelupalstalla.
- Anonyymi
Ei se ole mahdollista 🤓
- Anonyymi
en tiedä yritinkö ottaa jonkin cähän liian pitkän pyöeäilylenkin kun alaselkä niin ja pitäisi olla morfiiniai muuta lihasrelaxanttia kivun poisooon, mufrfa niin lepo ainoa parannuskeino
- Anonyymi
minulla on aina paljon tavoitteita ja suunniytrelmia
- Anonyymi
jokainwen äiti on maailmanpetturi jos synnyrtri roiswn ihmiaolion maailmaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15413525Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t749804Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h999172Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218149Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406783Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1506195Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua684297Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243415Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy392877En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3981285