Koska ns. konsensustiede ja filosofia on ollut vahvasti jo 1800-luvulta lähtien loputonta ja merkityksetöntä ideologista kiistelyä ja vastakkainasettelua niin olen päätynyt täällaiseen melko radikaaliin johtopäätökseen:
1. Aineellinen maailmankaikkeus on tietoisuudessa eikä tietoisuus aivoissa joka on vain osa havaittavissa olevaa maailmankaikkeutta eli aistihavaintoa joka jo sellaisenaan edellyttää tietoisuuden ensisijaisuuden.
2. Tieteellä ,filosofialla eikä edes tekniikalla ei ole minkäänlaista todellista merkitystä koska ne ovat kaikki kollektiivisen ja yksilötason intention eli pohjimmiltaan tietoisuuden tuottamia illuusioita jotka kertovat enemmän paradigmojensa kannattajien melko alkeellisesta tietoisuuden kehitystasosta kuin mistään ulkopuoliseksi oletusta todellisuudesta jota ei voi olla edes olemassa ilman niitä havaitsijoita.
3. Se mitä kutsutaan ns. "viralliseksi" totuudeksi on todellisuudessa hyvin usein melko härskiä ja tarkoitushakuista manipulointia ja propagandaa jonka ainoa tarkoitus on säilyttää vallassa olevien valta-asema ja se oikea todellisuus on usein päinvastainen kuin ns. "virallinen" totuus jota yliopistoissa,mediassa ja koulutuksessa jatkuvasti toistetaan.
(esim. Ukrainan sota ja sen syyt liittyen länsimaiden russofobiaan jolla on pitkä historia keskiajalle asti jolloin idän ortodoksinen kirkko irrottautui paavallisista sekoiluista)
Tiede oli jo Galileosta ja Newtonista lähtien massiivinen ja hyvin todellinen salaliitto. :D
Oikea toikiva tieto on aina pidetty kansalta salassa ja vain harvojen valittujen tiedossa tähän mennessä.
Nykyään tosin on mahdollista löytää aika helposti tällaista esoteerista aineistoa joka aikaisemmin oli vain hyvin harvojen tiedossa:
Yksi parhaita lähteitä:
https://www.youtube.com/@Wisest-Quotes/videos
Olen itse käynyt läpi jo toistasataa videota ko. kanavalta ja kyse on kirjaimellisesti ajattomasta viisaudesta joka on valovuosia edellä kaikkea valtavirran filosofiaa ja tiedettä joka on aina ollut vahvasti manipuloivaa propagandaa ja hillitöntä sekoilua varsinkin tällä vuosituhannella koska rappiokehitys on saavuttanut jo kriittisen vaiheen josta ei voi seurata enää muuta kuin olemassaolevan kulttuurin nopeahko tuhoutuminen lähi vuosikymmeninä.
Eipä mulla nyt muuta tällä erää .... ;-)
B
Tieteen, filosofian ja kulttuurin rappio
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä haluat tapahtuvan sinun tietoisuudellisi kun kuolet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2709965IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3197149Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851873Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1141563Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61471- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751139Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin47946Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus24810MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312752