Volkswagen ID5 poistuu markkinoilta

Anonyymi-ap

18

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin ne vetyautot valtaavat markkinat 😃👍

• Anonyymi

Kyllä 👍

• Anonyymi

Sehän on sama auto kuin id4.

• Anonyymi

Niin, kattolinja on vain eri kuin ID.4:ssa. Eli tavaratilan koko hieman pienempi kuin id4:ssa, mutta muuten auto on ihan sama. Ei siis ihme, että ihmiset ovat valinneet mieluummin ID.4:n.

• Anonyymi

Ei ihme, tuon jutun mukaan se on jo 24 vuotta vanha malli.

• Anonyymi

Ei kai kukaan oikeasti uskonut että ladattavat sähköautot tulisivat olemaan missään vaiheessa joku varteenotettava vaihtoehto? 😂

Vetyautot ovat oikeaa tulevaisuutta 💕👍

• Anonyymi

Mielettömät markkinat ja menekkihän noilla vetyautoilla on kautta maailman. Meilläkin jo kaksi kappaletta.

• Anonyymi

ID.4 ja 7 vie Euroopan markkinoita.

• Anonyymi

Ja niidenkin myynnit ovat melko pieniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja niidenkin myynnit ovat melko pieniä.

ID. 7 myydyin sähköauto Euroopassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ID. 7 myydyin sähköauto Euroopassa.

Ei ole vaan tammi-kesäkuun myynneissä ID.7 oli vasta viidenneksi myydyin Euroopassa. Saksassa ID.7 on ehkä myydyin, mutta Saksa ei ole koko Eurooppa.

• Anonyymi

Vetyauto on myydyin auto Euroopassa 😊

• Anonyymi

On on. Vetyautoja näkee päivittäin vaan enemmän ja enemmän.

• Anonyymi

Vetyauto on jees 👍

• Anonyymi

Liian tilava malli Kiinan markkinoille, kun siellä on yhden lapsen talouksia.

• Anonyymi

Onneksi vetyautot ovat menestyneet niin paljon maailmalla että niiden määrä jokaisessa maassa on 0,0% 20 vuoden yrittämisen jälkeen. Jotkut ovat jopa niin pettyneitä vetyautoihin että ovat nostaneet ryhmäoikeuskanteen. Jopa Toyota on joutunut myöntämään 10 vuoden yrittämisen jälkeen ettei saa vetyautoja kaupaksi vaan tehnyt täyskäännöksen tuomalla noin 15 täyssähköautoa viimeistään 2027 vuoden aikana.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19010097/vetyfanit-valehtelevat-ja-houkuttelevat-vetyansaan-

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18531011/vetyautojen-ostajat-kokeneet-tulleensa-huijatuksi-ja-nostaneet-oikeuskanteen-

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18818799/toyota-myontaa-etta-sahkoautot-menevat-paremmin-kaupaksi-kuin-vetyautot-

• Anonyymi

Oho oho.

• Anonyymi

Vetyauto sen olla pitää, omani tankkasin just Savonlinnan vetyasemalta. Vai olikohan se uni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe