Nyt se sitten meni ohi. Tuo kamala olotila. Tänään on ollut ihan normaali olo :)
Takaisin todellisuuteen
14
224
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs fiiliksiä oli yllä? Palstailu helposti lisää negatiivisia tuntemuksia. Kannattaa nukkua tarpeeksi. Nukuin viime yönä noin 6 h 30 min. Heräsin ilman kellonsoittoa eli näköjään elimistöni mielestä se määrä riitti.
Minulle ei palsta tuota mitään negatiivisia tuntemuksia. Päinvastoin mukavaa pientä ajanvietettä. Ehkä olen jotenkin outo tämän suhteen?
No toi oli kuukauden paras uutinen. Taas yksi matalaliito selätettynä. Hyvä juttu. Kiitos avoimuudestasi, oli kiva kuulla, että helpotti.
En voi itse tosiaan ymmärtää sitä muuten kuin mitä olen nähnyt sen olevan. Ei kivaa sivusta seurattavaa, mutta itsellisenä kokijana varmaankin todella paskaa.
Asiasta kuudenteen.. komeita sadepilviä taivaalla oli tänään.. välissä pilkoitteli jopa aurinkoa. Oli massiivisia ja raskaita. Kauniita jopa.Kiitos myötätunnosta. Joskus sitä vain kaipaa pientä pään silitystä.
Ei sitä edes osaa oikein sanoin kuvailla. Lähinnä ehkä koin sellaisen egon kuoleman. Persoonani hävisi ja toimin kuin tietokone tai jotenkin vaistojen varassa vain.
Mutta tänään on ollut kyllä harvinaisen kaunis päivä. Kovasti tanssin sadetanssia, kun niin sateesta nautin.Palstakamu kirjoitti:
Kiitos myötätunnosta. Joskus sitä vain kaipaa pientä pään silitystä.
Ei sitä edes osaa oikein sanoin kuvailla. Lähinnä ehkä koin sellaisen egon kuoleman. Persoonani hävisi ja toimin kuin tietokone tai jotenkin vaistojen varassa vain.
Mutta tänään on ollut kyllä harvinaisen kaunis päivä. Kovasti tanssin sadetanssia, kun niin sateesta nautin.Minä olen hiton huono piristäjä.. lähinnä se ankeuttaja.. :).
No en ny tosissani.
Sä vaan merkkaat. Olet tärkeä. Susta välitetään. Tai no puhun omasta puolestani.
Maailma ei olisi yhtä hyvä paikka ilman sua. Ja tämä palstakaan ei olisi sama ilman sua.
Sadetanssisi sai aikaan kaatosateita, sillain paikallisesti. Olin tänään liikenteessä kevyillä kangaskengillä ja pelkäsin joutuvani kulkemaan varpaat märkinä, mutta taukosikin sit työpäivän päätteeksi. Koko dösämatkan kotiin pääni pyöri kuin hyrrä kun ihailin kauniita pilvimuodostelmia. Olivat oikein uhkeita.Pikku-pirpana kirjoitti:
Minä olen hiton huono piristäjä.. lähinnä se ankeuttaja.. :).
No en ny tosissani.
Sä vaan merkkaat. Olet tärkeä. Susta välitetään. Tai no puhun omasta puolestani.
Maailma ei olisi yhtä hyvä paikka ilman sua. Ja tämä palstakaan ei olisi sama ilman sua.
Sadetanssisi sai aikaan kaatosateita, sillain paikallisesti. Olin tänään liikenteessä kevyillä kangaskengillä ja pelkäsin joutuvani kulkemaan varpaat märkinä, mutta taukosikin sit työpäivän päätteeksi. Koko dösämatkan kotiin pääni pyöri kuin hyrrä kun ihailin kauniita pilvimuodostelmia. Olivat oikein uhkeita.En kaipaa piristystä tai mitään muutakaan erityistä huomiota. Ainoastaan vaan kiva se tunne, että toinen on olemassa omana itsenään. Ja tykkään sinun tyylistä olla.
Ja minä kun ihmettelin, ettei täällä satanut yhden miehen reiveistä huolimatta. Meni vain väärään osoitteeseen.
Oletko kokenut, että sinua kiusataan palstalla mielenterveysongelmien vuoksi? Jollakin alkoi ilmeisesti kuudelta työvuoro, koska meno muuttui heti sen jälkeen.
Itseasiassa kukaan ei ole ikinä kiusannut minua palstalla mielenterveydestäni. Ihmeellistä kyllä. Ehkä jotkut kokevat, että raja mene siinä? Ite tosin kannatan sitä, että kaikki aiheet ovat avointa riistaa :D
- Anonyymi
Kaikkihan täällä on mt-ongelmaisia, niin paha kai siitä on karvapalleroa kiusata.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan täällä on mt-ongelmaisia, niin paha kai siitä on karvapalleroa kiusata.
Juu ollaanhan me. Se on tää nyky yhteiskunta, joka leimaa kaikki mt-ongelmaisiksi, jotka vähänkin ajattelee. Pitäs vaan mennä kun kone eteen päin, niin sitten ois "normaali"
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Juu ollaanhan me. Se on tää nyky yhteiskunta, joka leimaa kaikki mt-ongelmaisiksi, jotka vähänkin ajattelee. Pitäs vaan mennä kun kone eteen päin, niin sitten ois "normaali"
Kyl, sitten jos poweri loppuu totaalisesti, niin joku masennusdiagnoosihan tms. se sitten on.
- Anonyymi
Olet hurjan symppis. Vaikea uskoa, että kukaan voisi olla pitämättä sinusta.
- Anonyymi
Hyvä kun inhotus olotila meni ohi, tai oikeastaan mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510