Kuinka monta on ollut. Laita oletko M/ MÄÄRÄ
N/MÄÄRÄ
Vai oletko 10 jälkeen lopettanut laskemisen?
Onko tällä mielestäsi merkitystä valitessa kumppania?
BODY COUNT USKALLATKO KERTOA
46
530
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei uskalla? 7 pientä kääpiötä. Ei ole tarvetta valehdella tossa kohtaa. Tapaillut oon 10 ihmistä elämäni aikana, eikä ole seksiä siihen kaikkien kanssa sisältynyt missään muodossa. Seksiä on siis muukin kuin yhdyntä mun laskelmissa. Ei aina tarvi yhtyä mihinkään, kun lasken seksiksi eli bodyksi.
On. Ei sillä ole mitään väliä mulle, että kumppaniehdokas on nauttinut seksistä jonkun muun kun minun kanssani. Ei mua tollanen liikuta. Mutta holtiton seksielämä on tautiriski ja kertoo impulsiivisesta luonteesta, johon voi olla vaikea luottaa ja jonka voi olla vaikea sitoutua yhteen ihmiseen ja olla uskollinen.
Vaikea myös samaistua ihmiseen, jolle seksi on kuin karkkipussi, joka ahmitaan ilman rakkautta. Tunnesiteitä ja luotua luottamussuhdetta. Väline.
Jasu- Anonyymi
Jotkut kun luulee kateudeksi, että toisella on ollut paljon seksiä ja sutinaa, niin itseni kohdalla asiaan ei liity kateutta yhtään. Olisinhan minäkin voinut nausena suhata pitkin ja poikin, jos olisin luonteeltani suhaaja. Naisillehan sitä seksiä tippuu helposti, aina löytyy joku urpo tykki tanassa.
Vaan kun nimenomaan parisuhde on mun juttuni ja seksi tulee vasta siinä kohtaa ajankohtaiseksi, kun tunnesiteet on luotu ja olen valmis toiseen luottamaan ja sitoutumaan. Ei ennen sitä.
Täsmennys vaan. 😊
Ja nyt kahvia, että silmät aukeaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut kun luulee kateudeksi, että toisella on ollut paljon seksiä ja sutinaa, niin itseni kohdalla asiaan ei liity kateutta yhtään. Olisinhan minäkin voinut nausena suhata pitkin ja poikin, jos olisin luonteeltani suhaaja. Naisillehan sitä seksiä tippuu helposti, aina löytyy joku urpo tykki tanassa.
Vaan kun nimenomaan parisuhde on mun juttuni ja seksi tulee vasta siinä kohtaa ajankohtaiseksi, kun tunnesiteet on luotu ja olen valmis toiseen luottamaan ja sitoutumaan. Ei ennen sitä.
Täsmennys vaan. 😊
Ja nyt kahvia, että silmät aukeaa.
JasuJa johan toi 7 kertoo, että olen epäonnistunut enemmän kuin kerran tuossa oikeanlaisen miehen löytämisessä, jonka rinnalla on hyvä elää. Ei niitä olisi kun 1, jos olisin osannut aikoinaan jo valita paremmin. Nuo ei ole sulkia hatussa, ne on epäonnisia yrityksiä suurin osa. Alkupuolella intiimielämääni varsinkin. Loppua kohti on alkanut hahmottumaan millainen ihminen on mun ihminen. Ei helppoa ollenkaan sellaisen löytäminen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja johan toi 7 kertoo, että olen epäonnistunut enemmän kuin kerran tuossa oikeanlaisen miehen löytämisessä, jonka rinnalla on hyvä elää. Ei niitä olisi kun 1, jos olisin osannut aikoinaan jo valita paremmin. Nuo ei ole sulkia hatussa, ne on epäonnisia yrityksiä suurin osa. Alkupuolella intiimielämääni varsinkin. Loppua kohti on alkanut hahmottumaan millainen ihminen on mun ihminen. Ei helppoa ollenkaan sellaisen löytäminen.
JasuLisään vielä, että jotkut osaa ottaa rennommin ja huolettomammin nämä jutut, kun mitä minä. Mä en vaan osaa, enkä koe tarvetta edes osata, koska mun on ajateltava omaakin olotilaani suhteessa, niin ei mun tarvi ottaa relammin asiaa joka mulle on tärkeä.
En tietenkään keltään kiellä omaa tyyliään elää, erilaisen elämäntyylin takia toteuttaa seksuaalisuuttaan ei vaan kohtaisi. Eikä sekään ole minusta kummankaan tappio. Minun eikä toisenkaan.
Eihän erilausten tarvi yhteen väkisun änkeä, jos jompi kumpi kokee epävarmuutta suhteessa luottamukseen tai pitää liian holtittomana tms.
Jasu
- Anonyymi
Ap raasu huonossa itsetunnossaan ei salli naisille muita kokemuksia vaan hänen täytyisi saada olla ainoa mies maailmassa. Nooo sori,kun et ole🤷♀️
- Anonyymi
Sehän riippuu siitä onko suhteet olleet pidempiä vai lyhyempiä. Ei voi tietää aloittaessaan suhteen, jatkuuko tämä 1 kk vai 5 vuotta. No on olleet pdempiä, eli 4.
- Anonyymi
Ei suhteiden määrällä ole merkitystä, vain se lopputulos ratkaisee.
Pariutumiseen kun liittyy se tavoitteellisuus, löytää kumppani jonka kanssa voisi elää ja olla vierekkäin tyytyväisenä elämänsä loppuun saakka.
Jos sellaista ei olisi vielä löytänyt, on suhteita ollut liian vähän.
Eläessä tällä hetkellä tyytyväisenä jonkun ihmisen rinnalla, niitä olisi ollut sopivasti.
Tosin voihan olla etteivät kaikki halua jakaa aikaansa toisen kanssa 24/7.
Tuolloin voi olla muutkin sopivat vaihtoehdot mielekkäitä.
Tämä on tilastollisesti jo melko yleistä, onhan Suomessa 1.3 miljoonaa yksiasuvaa kansalaista.
AVNoinpa, itse en parisuhteile. En näe sitä mielekkäänä vaihtoehtona. Eli olen yksin asuva suhteilija.
Ja se sopii minulle paremmin kuin hyvin.
En tiedä. En ole koskaan pitänyt kirjaa. Sen voin sanoa, että enemmän kuin yksi.
- Anonyymi
Miksi en uskaltaisi? Ensiksi totean, että lasken seksiksi kaiken sellaisen, jossa sukuelimet ovat olleet mukana, eli en vain perinteistä yhtymistä. Pikaisen laskelmani mukaan kokonaismäärä on 18, joista 3 on ollut pitkiä parisuhteita ja 2 lyhyempiä parisuhteita, sekä 3 on ollut hieman pidempikestoisempaa tapailemista, jotka olivat minulle pelkkää seksiä, mutta vastapuoli halusi niistä enemmän. Loput 10 ovat olleet takoituksellisesti kertaluontoisia "kohtaamisia".
Ei tuollaisella luvulla itsessään ei ole minulle mitään merkitystä. Ihmisillä on syitä tekemisilleen ja ne ovat ainoa oleellinen asia.- Anonyymi
Unohdin mainita, että takanani on myös pari sellaista tapailukuviota, jotka eivät koskaan edenneet seksiin saakka. Siksi en varsinaisesti laske niitä tähän lukuun kuuluvaksi.
- Anonyymi
Pakko tehdä vielä toinen lisäys, sillä aloituksessahan kyseltiin vastaajan sukupuolta. Tuon kirjoitti nainen. Itse en tosin varsinaisesti ymmärrä miten sukupuoli olisi oleellinen asia. Minulla on ehkä stereotyyppisesti "miehinen" suhtautuminen seksiin. Toisalta oman kokemukseni ei tue sitä, että olisi oikeasti olemassakaan mitään miehistä tai naisellistakaan suhtautumista tähän asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko tehdä vielä toinen lisäys, sillä aloituksessahan kyseltiin vastaajan sukupuolta. Tuon kirjoitti nainen. Itse en tosin varsinaisesti ymmärrä miten sukupuoli olisi oleellinen asia. Minulla on ehkä stereotyyppisesti "miehinen" suhtautuminen seksiin. Toisalta oman kokemukseni ei tue sitä, että olisi oikeasti olemassakaan mitään miehistä tai naisellistakaan suhtautumista tähän asiaan.
Onnittelut! Kykysi kiintyä kehenkään mieheen on käytännössä nollassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut! Kykysi kiintyä kehenkään mieheen on käytännössä nollassa!
Eipä olisi voinut mennä pahemmin pieleen. Kykyni kiintyä on erinomaisen hyvä. Kiitos huolenpidosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä olisi voinut mennä pahemmin pieleen. Kykyni kiintyä on erinomaisen hyvä. Kiitos huolenpidosta.
Helppo sanoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo sanoa...
Niinhän se tietämättömien aina on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo sanoa...
Tietysti totuus on aina helppo sanoa. 🙂
- Anonyymi
Minulla on ollut lähes koko ikäni yksi kumppani. Muita lyhyitä nuoruuden juttuja en edes laske.
Onko kumppanien määrällä merkitystä? On sillä merkitystä, eihän sitä voi kiistää. Tärkeä tieto olisi tietysti, onko toisella sukupuolitauteja jne. Ei kokemus tuolla saralla itseäni suuremmin haittaa, mutta jos toisella olisi ollut lukuisia irtosuhteita ja hän olisi saanut niistä tauteja, olisi se pettymys luultavasti, mutta kuinka suuri pettymys, en tiedä. Ei se hyvältä tuntuisi ainakaan. Ehkä se voisi vaikuttaa loppupeleissä omaan ajatukseen toisesta. Ehkä se ei olisi kynnyskysymys, en tiedä.
Suhteissa voi myös olla ikäeroa, jolloin toinen on luonnollisesti ehtinyt elää elämää ennen toista. / Naiselta - Anonyymi
Ainakin 5000 naista nussinu ässä mies tässä ja paljaalla oon vetäny kun ei muuten seiso
- Anonyymi
Siinä on sulla ollut jo melkoinen urakka. Melkein 14 vuotta joka päivä eri nainen. Luulis käyvän jo melko tylsäksi tollanen.
- Anonyymi
Tämä koko termi on mielestäni jotenkin vastenmielinen. Body count. Aivan kuin ihmiset, joiden kanssa on ollut intiimissä kanssakäymisessä olisivat pelkkiä kehoja ja numeroita. Ehkä joillekin ovatkin, mutta ihmisiä silti jokainen.
Määrä voi olla suurempi tai pienempi. Ihmisen seksikumppanien määrällä ei sinänsä ole merkitystä, enemmänkin sillä miten suhtautuu seksiin. Toki kumppanien määrä jotain kertoo ihmisen seksuaalikäyttäytymisestä. Jos miehellä on ollut vaikka 1000 naista, niin on aika turvallista olettaa, että minulla ja hänellä on hyvin erilainen suhtautuminen seksiin ja ehkei sen takia jaeta kovinkaan samoja arvoja.
Aletheias- Anonyymi
Aivan, bodycount liittyy seksitehtaisiin ja niihin liittyviin nettisivustoihin, jossa lukumäärällä tavoitellaan ennätystä, mistään normaalista ei ole kyse.
- Anonyymi
Eikö bodycount tarkota kylmäksi laitettuja?
Ei tosiaan kuulu palstalle. Joskus olin avoimempi, myöhemmin ja sattuneesta syystä en enää.
- Anonyymi
Ei ole uskalluksesta kiinni, mutta minun seksisuhteiden lukumäärä ei kuulu sinulle eikä kenellekään.
- Anonyymi
En sano muuta kuin että vallan sopiva määrä tähän elämään. 🤔 Mielestäni ei ole merkitystä, enkä ikinä ole kysellyt seurustelu kumppaneiltani tätä asiaa. Jokaisella on menneisyys.. eli toiset on duunailleet enemmän ja toiset vähemmän.🥴
-H- - Anonyymi
Kerran laskin että niitä olisi ollut 27 naista, myöhemmin muistin lisää näitä yhden yön kumppaneita. Lopullinen lukema nousi päälle 30.
Levoton nuoruus kesti kolmisen vuotta, sitten löysin sen oikean, enkä ole vieraissa käynyt. - Anonyymi
En ymmärrä kysymystä.
On helvetin turhauttavaa se ettei ymmärrä mitä kysytään.
(hirn) - Anonyymi
Mitä enemmän naisella on ollut miehiä, niin sitä vaikeampi hänen on olla onnellinen kenenkään miehen kanssa.
- Anonyymi
Varmasti, jos mennään äärilukuihin. Kyllähän siinä alkaa pitää miehiä ihan täysinä k.päinä. Toisaalta mitä tuolla idän mailla "baarityttöinä" itseään elättäneiltä olen kuullut, niin siinä myös oppii arvostamaan, kun vihdoin osuu kunnollinen kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti, jos mennään äärilukuihin. Kyllähän siinä alkaa pitää miehiä ihan täysinä k.päinä. Toisaalta mitä tuolla idän mailla "baarityttöinä" itseään elättäneiltä olen kuullut, niin siinä myös oppii arvostamaan, kun vihdoin osuu kunnollinen kohdalle.
Viimeistään kun on ollut 10 miestä, niin peli alkaa olla käytännössä menetetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeistään kun on ollut 10 miestä, niin peli alkaa olla käytännössä menetetty.
Siinä kohtaa alkaa vasta lähestyä aitoa arvostamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kohtaa alkaa vasta lähestyä aitoa arvostamista.
Suurimmalle osalle miehistä tuollainen määrä on todella vastenmielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokkopa tunnet edes promilea kaikista miehistä, eli ihan kuule miten vaan 😁.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt ota valtuuksia puhua meidän miesten puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt ota valtuuksia puhua meidän miesten puolesta.
Suurimmalle osalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmalle osalle.
Et sinä tiedä mitään suurimman osan miehistä ajatuksista, kun tunnet miehistä vain minimaalisen pienen osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurimmalle osalle.
Eipä sillä oikeasti ole yhtään mitään väliä, sillä miehiä maailmassa riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sillä oikeasti ole yhtään mitään väliä, sillä miehiä maailmassa riittää.
Mutta sitoutuvatko nämä miehet sitten? Saattaa tulla ikävä hyvää miestä siinä vaiheessa kun alkaa tulla ikää vähän enemmän ja naama alkaa rypistyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitoutuvatko nämä miehet sitten? Saattaa tulla ikävä hyvää miestä siinä vaiheessa kun alkaa tulla ikää vähän enemmän ja naama alkaa rypistyä.
Parhaiten sitoutuvia he ovat. Sinun tavoillasi ajatteleva mies on huono mies, jota ei koskaan tule ikävä. Te ette osaa sitoutua
- Anonyymi
Body Count on edelleen bändi.
- Sheena - Anonyymi
N/0
- Anonyymi
Body Count...Johan on biisiä nimellä paiskattu ;)
- Anonyymi
Ei sentään John Doe.
Jasu
Joo, uskallan. Tosin en tiedä lukemaa itsekään, enkä vaivaudu tarkemmin laskemaan, mutta jossain 10-20 välissä se on, varmaan lähempänä kymppiä kuin kahta. Laskelmia helpottaa, kun ynnää ensin kaikki ne suhteet, joissa on oikeasti ehtinyt oppia tuntemaan toista ihmistä paremmin ja sen kun tuplaa, niin päästään 14:sta, mikä lienee aika likellä totuutta, kun en ihmeemmin perusta yhden yön kattauksista, mutta on niitä silti tapahtunut eli varmaankin toivoin enemmän, mutten suoriutunut riittävän hyvin ekassa testissä.
- Anonyymi
Sulkavan soudut. Montako osallistujaa. En tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858