vain hetkeksi tosin, mutta kuitenkin.
Missä sitä nyt laulaa, kun kaikkialla ei ole niin hyvä lauluvalikoima?
Oletko jäänyt kaipaamaan jotain tiettyjä paikkoja elämän varrelta, jossa on ollut hyvä harrastaa itselle mieluisia asioita?
Vakkarimesta oli pistetty kiinni
7
91
Vastaukset
No meiltä päin meni kiinni kylän ainoo baari, aika lailla tarkalleen vuosi sitten. Eikä uutta oo tullu. Ei oo enää kun s market ja k supermarket. Että eipä noilla paljoo viihdearvoo oo. Mutta joka tapauksessa oon jättämässä ton kylän, ennemmin tai myöhemmin. Riippuen saanko kämpän myytyä.
- AnonyymiUUSI
Etkö vieläkään ole saanut myytyä.. oi voi. Onko hinta varmasti kohdallaan?
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Etkö vieläkään ole saanut myytyä.. oi voi. Onko hinta varmasti kohdallaan?
- SheenaOn kohdallaan, täällä vaan ei mee. Haastetta lisää kun on muitakin nyt myynnissä tällä alueella. Ei oo ykskään menny kaupaksi.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
On kohdallaan, täällä vaan ei mee. Haastetta lisää kun on muitakin nyt myynnissä tällä alueella. Ei oo ykskään menny kaupaksi.
Joskus se ottaa aikansa. Meillä meni melkein vuosi kotia myydessä eksän kanssa. Onneksi meni lopulta kaupaksi.
- AnonyymiUUSI
Työpaikan entisiä toimitiloja kaipaan. Ja ihmisiä siellä.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Uniin tulee joitain vanhoja asuinpaikkoja. Ja tutuksi käyneitä maastoja.
Voisin muuttaa noihin unipaikkoihin vielä, tai niiden lähelle.
xLiner - AnonyymiUUSI
En varsinaisesti kaipaa paikkoja. Kaipaan enemmän sitä pientä jännitystä ja uutuuden tunnetta, jotain taianomaista johonkin tuntemattomaan tutustuessa ja sen tullessa tutuksi. Monet paikoista ovat lopettaneet kannattamattomina tai purettu ja tuntuu kuin vauhti vain kiihtyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6072476Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131975Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231850Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641468JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191456- 651359
- 1221204
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22990Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16958- 51866