Oletko all in -tyyppi?

Vai onko sinulla pientä muutosvastarintaa uusia asioita kohtaan?

Järjestin töissä äänestyksen ja oli mukava huomata, että ihmiset halusivat muutosta, vaikka itse asia olikin pieni.

Itse tykkään muutoksista määrätyissä asioissa, mutta jos totean vaikka jotkut kengät hyviksi, niin ostan mielelläni uudet samanlaiset.

Voisiko siis sanoa, että olen mukavuudenhaluinen all-in.

😊

48

380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvokysymyksissä olen aika jäykkä joustamaan, parisuhde orietoitunut. En ikinä ryhtyisi pelkkään seksisuhteeseen, esimerkkinä mitä tarkoitan arvokysymyksillä joista en jousta.

Muuten joo, vaihtelu virkistää. Kämpänkin voi järkätä uuteen kuosiin eikä yhtään itketä muutos. Muutos tekee hyvää pääkopallekin aika ajoin.

Jasu

• Ihan hyvä periaate. Mitä tulee kämpän järjestämiseen, niin se todella virkistää, jos sellaiseen on mahdollisuus. Itsellä sen verran pieni asunto, että ei pysty vaihtamaan järjestystä. 👍

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ihan hyvä periaate. Mitä tulee kämpän järjestämiseen, niin se todella virkistää, jos sellaiseen on mahdollisuus. Itsellä sen verran pieni asunto, että ei pysty vaihtamaan järjestystä. 👍

Mä järjestelen aika usein huushollia. Kotiväki toteaakin, jaa taas äiti on muuttanu järjestystä.

Minusta niissä asioissa kannattaa pitää jämäkästi päänsä, mitkä on itselle tärkeitä asioita ja vaikuttaa olotilaan merkittävästi.

Jasu

• Anonyymi

Riippuu mitkä kortit olet saanut korttipakasta käteesi, kuin Texas Hold'Em -pelissä, että olet All-In vai etkö ole?

• Anonyymi

All-in farkkubeibelle. Kasa->●○●○●○●○●○●○●○

• Anonyymi

Vihaan kaikkia muutoksia ja ihmisiä palstasetä, olen kuin crocksit kesät talvet. No ei. Mutta ihan skeidaa tämäkin aloitus

• Kiitos mielipiteestä palstatäti.

• Anonyymi

Elämä on noppapeliä, kaikki, koko elämäsi riippuu aqivan täysin siitä miten varakkaaseen perheeseen olet syntynyt.

On harhakuvitelmaa että ite mitenkään pystyisi parantamaan sitä tilannetta.

• Näin on ja kyllä me ollaan täällä muutenkin vain pisaroita meressä ja voihan sitä itselleen uskotella, että olisi jotain valtaa (esim. yrittää). Peiskanmarjat, ihan tuurilla täällä mennään ja parhaansa yritetään.

• En tiedä. Töissä kyllä yritän vähän muutella asioita ja meillä siihen on annettu liikkumavaraa. Joka nykyisessä firmassa on ihan mahdollista. Ei oo mikään Yit satojen vuosien perinteillä.

Kengissä tai siis tennareissa kokeilen kyllä kaikenlaista. Ne vaihtelee mallin mukaan, ei niinkään merkin. Sitten on vielä sääntö ettei nikee ja adidasta saa olla yht aikaa. No tietenkin liittyy muutokseen rikkoo sääntö. Mutta se vaan tuntuu epäsopivalta. Tietenkin epäeettistä ostaa yleensäkään mitään noita urheilumerkkejä.

Kiva että jaksat ylläpitää keskustelua. On tänään taas ollu niin kuollu tää palsta. Mutta ehkä se on taas tää perinteinen Tiistai. Siis nää kaikki tiistait, eikä sillon keskustelua synny.

• Juu, muistelen että tiistai on ollut ennenkin kuollut palstalla.

Itsekään en tykkää sekoitella merkkejä, jos ei oo ihan pakko. Jotenkin kornin näköistä, että kai sitä kuitenkin on vähän turhamainen.

Hienoa, että töissä saa vapauksia, ei oo tosiaan aina niin sanottua. Pienemmät firmat monesti joustaa paremmin.

Kerrottakoon, että oma äänestys koski niinkin pientä asiaa kuin pulla ja kakku. Jälkimmäinen näyttää vievän tämän kilpailun, vaikka tulee olemaan harvemmin tarjolla. Porukka vissiin vetäny bullaa kyllästymiseen asti, sen kaikissa eri muodoissaan.

• Anonyymi

hitto näiden asiakirjojenkin kanssa yhden lähetin menemään, 2 tuli lisää niitä... postissa, mitkä tulivain no jotain tiedoksiantojuttuja... oikeuslaitokselta..

• Se on hienoa, että viranomaiset auttavat silloin jos auttavat harvoja ja valittuja. Starboja.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Se on hienoa, että viranomaiset auttavat silloin jos auttavat harvoja ja valittuja. Starboja.

Ne kumihanskat sytyttää, tai enemmänkin valmistelu.

-Sulla on ongelmia?
        Joo.
        -Yrittänyt itseapua?
        Oo.
        -Minkäänlisia tuloksia?
        Vähän lievitti. Mutta nyt taas.
        -Hyyvä poika. Nyt siihen vaatteet pois x-asentoon.

*KUMIHANSKAT*

Suosin 100% naisviranomaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kumihanskat sytyttää, tai enemmänkin valmistelu.

-Sulla on ongelmia?
        Joo.
        -Yrittänyt itseapua?
        Oo.
        -Minkäänlisia tuloksia?
        Vähän lievitti. Mutta nyt taas.
        -Hyyvä poika. Nyt siihen vaatteet pois x-asentoon.

*KUMIHANSKAT*

Suosin 100% naisviranomaisia.

-Syötsä kasviksia?
        Juu.
        -Liikutsä?
        Jep.
        -Seurusteletko?
        E.
        -Aaaa sepäs kiva, voitkin ottaa housut pois.
        Jeeh.
        -Tää saattaa vähän kestää.
        Siis ei todellakaan mitään kiirettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Syötsä kasviksia?
        Juu.
        -Liikutsä?
        Jep.
        -Seurusteletko?
        E.
        -Aaaa sepäs kiva, voitkin ottaa housut pois.
        Jeeh.
        -Tää saattaa vähän kestää.
        Siis ei todellakaan mitään kiirettä.

-siis täällä on jotain... mä en... katon kirjasta.
        Vähän wiliposta... köh!
        -Ai kappas juu niinpäs olikin.
        Onks tässä laitteessa käsinojat?
        *Nojaa vasten* -olikin 45 minuutin päästä seuraava... hui kauhistus...

• Anonyymi kirjoitti:

-siis täällä on jotain... mä en... katon kirjasta.
        Vähän wiliposta... köh!
        -Ai kappas juu niinpäs olikin.
        Onks tässä laitteessa käsinojat?
        *Nojaa vasten* -olikin 45 minuutin päästä seuraava... hui kauhistus...

Oliko tämä joku seksinovelli vai tosielämästä? 😅

• Anonyymi

Elämäni on täynnä yllätyksiä joillekin, ei niin läheisille ihmisille. Useat keskustelut alkavat kanssani seuraavasti: Ei kai taas, miten on mahdollista. Arvasin, että olet varmaan jossain uudessa jne…

Toisaalta jos havaitsen jonkun asian hyväksi, voi se jatkua ikuisesti ja toistan samaa kaava niissä asioissa naurettavuuksiin asti. En luovuta, enkä muuta totuttua.

Koen vastarintaa ainoastaan mielestäni epäreiluissa asioissa, niissä olenkin melko fanaattinen. Kaikki yläpuolelta saneltava ja mielestäni huonosti toimiva, voi olla kynnyskysymys tuttavuuden tai yhteistyön jatkumiselle.

Kerron aina melko suoraan mielipiteeni, mutta olen valmis tarkistelemaan kantojani aina jos asenne toisella on hyvä.

Hyvän ja reilun tyypin kanssa annan anteeksi todella paljon. Jos kannatan tällaista ihmistä, teen paljon pyyteettömästi hänen eteensä.

Tiedostan, että tällainen luonne on melko haastava. Silloin, kun kaikki on hyvin. Kaikki tietävät, että olen tyytyväinen ja kaikki on hyvin. Haluan toisten menestyvän ja annan mielelläni kannustusta toisille. Jos taas olen tyytymätön, on tilanne melko mahdoton. En näe juurikaan vaivaa tilanteen korjaamiseksi. Myös ihminen huonon toiminnan takana kuulee yleensä yksityiskohtaisesti toiminnastaan ja itsestään, ja siitä mikä mielestäni on huonosti… Se ei ole kovinkaan tahdikasta. Se on oikeastaan raastavaa. Kärsin siitä.

Tässä yritän parantaa kärsivällisyyttä jos en ole jo ehtinyt kipata ihmisiä pois tuttavapiiristä ja vaihtanut maisemaa.

• Olet fiksun oloinen tyyppi. Sinun kaltaisia suorapuheisia ja rehellisiä ihmisiä tarvitaan, että maailma olisi parempi paikka elää ja olla. 👍

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet fiksun oloinen tyyppi. Sinun kaltaisia suorapuheisia ja rehellisiä ihmisiä tarvitaan, että maailma olisi parempi paikka elää ja olla. 👍

Kiitos kauniista sanoistasi.

Omasta mielestäni fiksuinta käytöstä itseltäni olisi kuitenkin olla hiljaa. Sanoja pitäisi sanoa harkiten, punniten tai jättää sanomatta. Olisi kaikkien kannalta järkevää antaa itselle ja toisille toinen mahdollisuus. Ehdottomuus on harvoin hyvä asia. Olen tehnyt itselleni lukuisia kertoja hallaa sulkemalla ihmisiä pois lähipiiristäni tai muuten elämästä. Jos voisin vaihtaa jonkun ihmisen hienovaraiseen ja maltillisempaan luonteeseen, tekisin sen eittämättä. Kärsin siis aidosti omasta persoonastani ja sen piirteistä. Itseään on vain erittäin vaikea muuttaa. Tiedostaminen on ensimmäinen askel. Lohdullista on, että olen ehkä oikealla tiellä kuitenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Omasta mielestäni fiksuinta käytöstä itseltäni olisi kuitenkin olla hiljaa. Sanoja pitäisi sanoa harkiten, punniten tai jättää sanomatta. Olisi kaikkien kannalta järkevää antaa itselle ja toisille toinen mahdollisuus. Ehdottomuus on harvoin hyvä asia. Olen tehnyt itselleni lukuisia kertoja hallaa sulkemalla ihmisiä pois lähipiiristäni tai muuten elämästä. Jos voisin vaihtaa jonkun ihmisen hienovaraiseen ja maltillisempaan luonteeseen, tekisin sen eittämättä. Kärsin siis aidosti omasta persoonastani ja sen piirteistä. Itseään on vain erittäin vaikea muuttaa. Tiedostaminen on ensimmäinen askel. Lohdullista on, että olen ehkä oikealla tiellä kuitenkin.

Eipä mitään. Henkilökohtaisesti tulen toimeen kaikista parhaiten suorien ihmisten kanssa. Yksi hyvä ystäväni on erittäin aito ja suora, olematta silti loukkaava. Joskus saattaa silmä vähän räpsähtää, kun tulee suoraa tekstiä, mutta silti tykkään sellaisista ihmisistä. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolle pisteitä että olet tajunnut ehdottomuuden olemassaolon ja yrität hillitä sitä, kyllä sinusta joskus vielä ihminen tulee
        -sivusta

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Eipä mitään. Henkilökohtaisesti tulen toimeen kaikista parhaiten suorien ihmisten kanssa. Yksi hyvä ystäväni on erittäin aito ja suora, olematta silti loukkaava. Joskus saattaa silmä vähän räpsähtää, kun tulee suoraa tekstiä, mutta silti tykkään sellaisista ihmisistä. Hyvää yötä.

Suorissa ihmisissä hyvää on se mutkattomuus. Kun hän ilmaisee itsensä suoraan jää pois kaikki arvailuleikit ja epävarmuus mitähän toi nyt meinaa. 👍
        Ylikohtelias jää helposti myös jalkoihin, nimimerkillä nuorena sen omakohtaisesti oppinut kantapään kautta. Siksi suoruus ja rehellisyys on nykyään minua.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suorissa ihmisissä hyvää on se mutkattomuus. Kun hän ilmaisee itsensä suoraan jää pois kaikki arvailuleikit ja epävarmuus mitähän toi nyt meinaa. 👍
        Ylikohtelias jää helposti myös jalkoihin, nimimerkillä nuorena sen omakohtaisesti oppinut kantapään kautta. Siksi suoruus ja rehellisyys on nykyään minua.

Jasu

Kun muistaa, että ollakseen suora ei tartte olla julma eikä pöyhkeä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolle pisteitä että olet tajunnut ehdottomuuden olemassaolon ja yrität hillitä sitä, kyllä sinusta joskus vielä ihminen tulee
        -sivusta

Yllättyisit, mitä palkintoja olen saanut lapsesta asti sosiaalisuudesta, hyvästä työtoveruudesta jne.
        Olen kyllä ihminen 😉.
        Vaativa vain sellainen.

Yksi asia sinun on hyvä kuitenkin tietää, vaikka itse kuuluisitkin kehityksen alkupäähän palstapaviaanina. Ei se, että muut ovat kehittyneet ihmiseksi ole maailman seitsemäs ihme. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Itselläni on hiukan sitä vikaa, että olen kohtelias kohteliaalle ja epäkohtelias epäkohteliaalle. En muista, että olisin juuri jalkoihin jäänyt.
        Lisäksi voin olla halutessani molempia.

• Anonyymi

En eläisi (=tuntisi eläväni) ilman muutosta, muutos on välttämätön ihan kaikessa, muuten tylsistyy kuoliaaksi. Tosin nyt viime vuodet on ollut muutosta töissä muutoksen perään. Johto vaihtuu useasti, ja taas keksitään vanhoja muutoksia uudestaan. Vähän silleen että pyörä keksitään aina uusiksi kartio ja neliö kokeilujen jälkeen. Se on aika tappavaa.

Vaatelinjalla ostaisin mieluusti uusia samanlaisia toimivia (mutta puhkikuluneita) uudestaan, muttei sellaisia tietenkään enää saa mistään. Nyt jos jostain kumman syystä satun saamaan jonkun kivan vaatteen - käytän sitä viikon ja jos se on edelleen kiva, käyn ostamassa pari samanlaista uutta (jos on).

- Sheena

• Anonyymi

MIAOW!

• Anonyymi kirjoitti:

MIAOW!

Juu, mitä sitä turhaan tosiaan hyvästä luopumaan. 👌

• Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, mitä sitä turhaan tosiaan hyvästä luopumaan. 👌

Hups, Sheenalle oli tämä kommentti. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

MIAOW!

Mikäs kissa se siellä huutonaukuu?

• Anonyymi

Tjaa, tietyt perusarvot on olemassa mutta muuten ajatusmaailma on aina valmis joustamaan...paitsi jos koen muutokset tarpeettomiksi ja energiaa hukkaaviksi

• Niin, ei tietenkään pyörää kannata keksiä uudelleen, vaan parastaa. 👍

• Anonyymi

Niin puhuttiinko tässä pokerimaisesta "All in" panostuksesta asioihin vai siitä että otetaan vastaan järkevältä vaikuttava muutos?

Nämähän ovat kaksi eri asiaa.

• Jätän tuon lukijan (ja vastaajan) tulkittavaksi.

• Olen äärimmäisen kaavoihin kangistunut ihminen. Tosin tykkään suunnitella kaavat mahdollisimman toimiviksi ja optimaalisiksi. Suunnittelin juuri töissä päivän kulun täysin uusiksi ja esitin sen pomolle tuloksen maksimoimiseksi. Samalla jää enemmän aikaa taukoihin. Kaikki voittavat.

• Anonyymi

All-In-One tyyppi.

• Anonyymi

Varsinkin miesten vaatteissa ärsyttää, että kun olen löytänyt klassisen tyylikkään takin tai kengät, niin eikös sen tultua vanhaksi kaikki mallit ole korvattu jollain unihomo-mallilla mitä ei päälleen laittaisi vaikka tapettaisiin. Pitäisi ostaa näemmä ostaa aina 3 kappaletta kerralla, kun löytää jotain ainutlaatuista, eikä tietenkään saa välissä lihota.

• Anonyymi

Minullakin on eräs artikkeli, nimittäin Levi's Boot Cut -farkut, lahje pitää olla leveämpi jotta bootsin varsi menee hyvin sisään.

Yhdet sain amerikasta olisi pitänyt ottaa enemmän

• Ysärillä nuo olivat kovasti muotia ja taas taitaa olla niiden aika.

• En ymmärrä termiä muuten kuin kortti/panostuspelin terminä. Riippuu tilanteesta. Mutta elämässä yleisesti en laita kaikkia munia samaan koriin.

Olen ostanut samanlaiset kengät kuin edelliset. Silloin ostos ajoitetaan esim. osuuskauppaväen asiakasomistajapäiville.

• Juu, sen voi tulkita kuten tahtoo.

• Anonyymi

Kannattaa ostaa jos ostaa levi's niin belgiassa valmistetuissa parempi laatu kuin meksikossa valmistetuissa

En tiedä muodista sinänsä, mutta kun pillihousu-farkutkaan eivät oikein bootsien kanssakäy näyttäisi mustalaiselle kenkineen jos lahkeet pitkävartisten kenkien sisällä

• Anonyymi

Joskus oli jostain rautakaupasta Idahosta bootsit:
      PBR (Professional Bull Riders), Roper-bootsit.

pakko mennä äkiire minuutit juoksevat..

• Anonyymi

Mulle muutokset ovat useimmiten uusia mahdollisuuksia. Siinä kun kollega ahdistuu, minä innostun. Menettäessä saa vapauden.

Rutiineja mulla kyllä on. Ja ostan aina samoja ruokia, tai ainakin kausittain, yleensä pitkään.

Kun punaista lihaa syövä toinen heteromies ahdistuu THL:n uusista ravintosuosituksista, minä olen heti uusilla laitumilla... 😊

xLiner

• Tykkään sinunkin asenteesta. En itse voisi täysin luopua lihasta, mutta olen kokeilunhaluinen jo ammatinkin puolesta. 😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      58
      8760
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      306
      6594
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5907
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3810
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3203
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      62
      3119
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      154
      1934
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1766
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1448
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1216
    Aihe