Vai onko sinulla pientä muutosvastarintaa uusia asioita kohtaan?
Järjestin töissä äänestyksen ja oli mukava huomata, että ihmiset halusivat muutosta, vaikka itse asia olikin pieni.
Itse tykkään muutoksista määrätyissä asioissa, mutta jos totean vaikka jotkut kengät hyviksi, niin ostan mielelläni uudet samanlaiset.
Voisiko siis sanoa, että olen mukavuudenhaluinen all-in.
😊
Oletko all in -tyyppi?
29
192
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Arvokysymyksissä olen aika jäykkä joustamaan, parisuhde orietoitunut. En ikinä ryhtyisi pelkkään seksisuhteeseen, esimerkkinä mitä tarkoitan arvokysymyksillä joista en jousta.
Muuten joo, vaihtelu virkistää. Kämpänkin voi järkätä uuteen kuosiin eikä yhtään itketä muutos. Muutos tekee hyvää pääkopallekin aika ajoin.
JasuIhan hyvä periaate. Mitä tulee kämpän järjestämiseen, niin se todella virkistää, jos sellaiseen on mahdollisuus. Itsellä sen verran pieni asunto, että ei pysty vaihtamaan järjestystä. 👍
- AnonyymiUUSI
Riippuu mitkä kortit olet saanut korttipakasta käteesi, kuin Texas Hold'Em -pelissä, että olet All-In vai etkö ole?
- AnonyymiUUSI
All-in farkkubeibelle. Kasa->●○●○●○●○●○●○●○
- AnonyymiUUSI
Vihaan kaikkia muutoksia ja ihmisiä palstasetä, olen kuin crocksit kesät talvet. No ei. Mutta ihan skeidaa tämäkin aloitus
- AnonyymiUUSI
Elämä on noppapeliä, kaikki, koko elämäsi riippuu aqivan täysin siitä miten varakkaaseen perheeseen olet syntynyt.
On harhakuvitelmaa että ite mitenkään pystyisi parantamaan sitä tilannetta.Näin on ja kyllä me ollaan täällä muutenkin vain pisaroita meressä ja voihan sitä itselleen uskotella, että olisi jotain valtaa (esim. yrittää). Peiskanmarjat, ihan tuurilla täällä mennään ja parhaansa yritetään.
En tiedä. Töissä kyllä yritän vähän muutella asioita ja meillä siihen on annettu liikkumavaraa. Joka nykyisessä firmassa on ihan mahdollista. Ei oo mikään Yit satojen vuosien perinteillä.
Kengissä tai siis tennareissa kokeilen kyllä kaikenlaista. Ne vaihtelee mallin mukaan, ei niinkään merkin. Sitten on vielä sääntö ettei nikee ja adidasta saa olla yht aikaa. No tietenkin liittyy muutokseen rikkoo sääntö. Mutta se vaan tuntuu epäsopivalta. Tietenkin epäeettistä ostaa yleensäkään mitään noita urheilumerkkejä.
Kiva että jaksat ylläpitää keskustelua. On tänään taas ollu niin kuollu tää palsta. Mutta ehkä se on taas tää perinteinen Tiistai. Siis nää kaikki tiistait, eikä sillon keskustelua synny.Juu, muistelen että tiistai on ollut ennenkin kuollut palstalla.
Itsekään en tykkää sekoitella merkkejä, jos ei oo ihan pakko. Jotenkin kornin näköistä, että kai sitä kuitenkin on vähän turhamainen.
Hienoa, että töissä saa vapauksia, ei oo tosiaan aina niin sanottua. Pienemmät firmat monesti joustaa paremmin.
Kerrottakoon, että oma äänestys koski niinkin pientä asiaa kuin pulla ja kakku. Jälkimmäinen näyttää vievän tämän kilpailun, vaikka tulee olemaan harvemmin tarjolla. Porukka vissiin vetäny bullaa kyllästymiseen asti, sen kaikissa eri muodoissaan.
- AnonyymiUUSI
hitto näiden asiakirjojenkin kanssa yhden lähetin menemään, 2 tuli lisää niitä... postissa, mitkä tulivain no jotain tiedoksiantojuttuja... oikeuslaitokselta..
Se on hienoa, että viranomaiset auttavat silloin jos auttavat harvoja ja valittuja. Starboja.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Se on hienoa, että viranomaiset auttavat silloin jos auttavat harvoja ja valittuja. Starboja.
Ne kumihanskat sytyttää, tai enemmänkin valmistelu.
-Sulla on ongelmia?
Joo.
-Yrittänyt itseapua?
Oo.
-Minkäänlisia tuloksia?
Vähän lievitti. Mutta nyt taas.
-Hyyvä poika. Nyt siihen vaatteet pois x-asentoon.
*KUMIHANSKAT*
Suosin 100% naisviranomaisia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne kumihanskat sytyttää, tai enemmänkin valmistelu.
-Sulla on ongelmia?
Joo.
-Yrittänyt itseapua?
Oo.
-Minkäänlisia tuloksia?
Vähän lievitti. Mutta nyt taas.
-Hyyvä poika. Nyt siihen vaatteet pois x-asentoon.
*KUMIHANSKAT*
Suosin 100% naisviranomaisia.-Syötsä kasviksia?
Juu.
-Liikutsä?
Jep.
-Seurusteletko?
E.
-Aaaa sepäs kiva, voitkin ottaa housut pois.
Jeeh.
-Tää saattaa vähän kestää.
Siis ei todellakaan mitään kiirettä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-Syötsä kasviksia?
Juu.
-Liikutsä?
Jep.
-Seurusteletko?
E.
-Aaaa sepäs kiva, voitkin ottaa housut pois.
Jeeh.
-Tää saattaa vähän kestää.
Siis ei todellakaan mitään kiirettä.-siis täällä on jotain... mä en... katon kirjasta.
Vähän wiliposta... köh!
-Ai kappas juu niinpäs olikin.
Onks tässä laitteessa käsinojat?
*Nojaa vasten* -olikin 45 minuutin päästä seuraava... hui kauhistus... Anonyymi kirjoitti:
-siis täällä on jotain... mä en... katon kirjasta.
Vähän wiliposta... köh!
-Ai kappas juu niinpäs olikin.
Onks tässä laitteessa käsinojat?
*Nojaa vasten* -olikin 45 minuutin päästä seuraava... hui kauhistus...Oliko tämä joku seksinovelli vai tosielämästä? 😅
- AnonyymiUUSI
Elämäni on täynnä yllätyksiä joillekin, ei niin läheisille ihmisille. Useat keskustelut alkavat kanssani seuraavasti: Ei kai taas, miten on mahdollista. Arvasin, että olet varmaan jossain uudessa jne…
Toisaalta jos havaitsen jonkun asian hyväksi, voi se jatkua ikuisesti ja toistan samaa kaava niissä asioissa naurettavuuksiin asti. En luovuta, enkä muuta totuttua.
Koen vastarintaa ainoastaan mielestäni epäreiluissa asioissa, niissä olenkin melko fanaattinen. Kaikki yläpuolelta saneltava ja mielestäni huonosti toimiva, voi olla kynnyskysymys tuttavuuden tai yhteistyön jatkumiselle.
Kerron aina melko suoraan mielipiteeni, mutta olen valmis tarkistelemaan kantojani aina jos asenne toisella on hyvä.
Hyvän ja reilun tyypin kanssa annan anteeksi todella paljon. Jos kannatan tällaista ihmistä, teen paljon pyyteettömästi hänen eteensä.
Tiedostan, että tällainen luonne on melko haastava. Silloin, kun kaikki on hyvin. Kaikki tietävät, että olen tyytyväinen ja kaikki on hyvin. Haluan toisten menestyvän ja annan mielelläni kannustusta toisille. Jos taas olen tyytymätön, on tilanne melko mahdoton. En näe juurikaan vaivaa tilanteen korjaamiseksi. Myös ihminen huonon toiminnan takana kuulee yleensä yksityiskohtaisesti toiminnastaan ja itsestään, ja siitä mikä mielestäni on huonosti… Se ei ole kovinkaan tahdikasta. Se on oikeastaan raastavaa. Kärsin siitä.
Tässä yritän parantaa kärsivällisyyttä jos en ole jo ehtinyt kipata ihmisiä pois tuttavapiiristä ja vaihtanut maisemaa.Olet fiksun oloinen tyyppi. Sinun kaltaisia suorapuheisia ja rehellisiä ihmisiä tarvitaan, että maailma olisi parempi paikka elää ja olla. 👍
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Olet fiksun oloinen tyyppi. Sinun kaltaisia suorapuheisia ja rehellisiä ihmisiä tarvitaan, että maailma olisi parempi paikka elää ja olla. 👍
Kiitos kauniista sanoistasi.
Omasta mielestäni fiksuinta käytöstä itseltäni olisi kuitenkin olla hiljaa. Sanoja pitäisi sanoa harkiten, punniten tai jättää sanomatta. Olisi kaikkien kannalta järkevää antaa itselle ja toisille toinen mahdollisuus. Ehdottomuus on harvoin hyvä asia. Olen tehnyt itselleni lukuisia kertoja hallaa sulkemalla ihmisiä pois lähipiiristäni tai muuten elämästä. Jos voisin vaihtaa jonkun ihmisen hienovaraiseen ja maltillisempaan luonteeseen, tekisin sen eittämättä. Kärsin siis aidosti omasta persoonastani ja sen piirteistä. Itseään on vain erittäin vaikea muuttaa. Tiedostaminen on ensimmäinen askel. Lohdullista on, että olen ehkä oikealla tiellä kuitenkin. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi.
Omasta mielestäni fiksuinta käytöstä itseltäni olisi kuitenkin olla hiljaa. Sanoja pitäisi sanoa harkiten, punniten tai jättää sanomatta. Olisi kaikkien kannalta järkevää antaa itselle ja toisille toinen mahdollisuus. Ehdottomuus on harvoin hyvä asia. Olen tehnyt itselleni lukuisia kertoja hallaa sulkemalla ihmisiä pois lähipiiristäni tai muuten elämästä. Jos voisin vaihtaa jonkun ihmisen hienovaraiseen ja maltillisempaan luonteeseen, tekisin sen eittämättä. Kärsin siis aidosti omasta persoonastani ja sen piirteistä. Itseään on vain erittäin vaikea muuttaa. Tiedostaminen on ensimmäinen askel. Lohdullista on, että olen ehkä oikealla tiellä kuitenkin.Eipä mitään. Henkilökohtaisesti tulen toimeen kaikista parhaiten suorien ihmisten kanssa. Yksi hyvä ystäväni on erittäin aito ja suora, olematta silti loukkaava. Joskus saattaa silmä vähän räpsähtää, kun tulee suoraa tekstiä, mutta silti tykkään sellaisista ihmisistä. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
En eläisi (=tuntisi eläväni) ilman muutosta, muutos on välttämätön ihan kaikessa, muuten tylsistyy kuoliaaksi. Tosin nyt viime vuodet on ollut muutosta töissä muutoksen perään. Johto vaihtuu useasti, ja taas keksitään vanhoja muutoksia uudestaan. Vähän silleen että pyörä keksitään aina uusiksi kartio ja neliö kokeilujen jälkeen. Se on aika tappavaa.
Vaatelinjalla ostaisin mieluusti uusia samanlaisia toimivia (mutta puhkikuluneita) uudestaan, muttei sellaisia tietenkään enää saa mistään. Nyt jos jostain kumman syystä satun saamaan jonkun kivan vaatteen - käytän sitä viikon ja jos se on edelleen kiva, käyn ostamassa pari samanlaista uutta (jos on).
- Sheena- AnonyymiUUSI
MIAOW!
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, mitä sitä turhaan tosiaan hyvästä luopumaan. 👌
Hups, Sheenalle oli tämä kommentti. 😅
- AnonyymiUUSI
Tjaa, tietyt perusarvot on olemassa mutta muuten ajatusmaailma on aina valmis joustamaan...paitsi jos koen muutokset tarpeettomiksi ja energiaa hukkaaviksi
- AnonyymiUUSI
Niin puhuttiinko tässä pokerimaisesta "All in" panostuksesta asioihin vai siitä että otetaan vastaan järkevältä vaikuttava muutos?
Nämähän ovat kaksi eri asiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184811Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271555- 1011440
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi691363Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3261299- 481276
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721190Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12531011- 86925
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49904