Syyllisiä vai viattomia?
Minussa on sellainen vika että ma hajoitan astioita!
Joskus laitan jopa haarukankin menemään kuivajätekeräys-astiaan.
- No en tietenkään tahallani, vahinkoja sattuu.
Onko teissä vikoja vai oletteko täysin viattomia?
15
146
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuivan kesän orava :D
- AnonyymiUUSI
Koska minulla ei ole pipeliä niin olisi syytä olla täydellinen ihminen joka ei ole lähimmäisestä koskaan pahaa sanaa sanonut edes provosoituna
- AnonyymiUUSI
Ja joku eikopaavo on saattanut kuulla että joku in ollut joskus kova sanoiltaan jollekin häiskälle jota hän tai ns kukaan ei tunne, mutta sehän riittää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja joku eikopaavo on saattanut kuulla että joku in ollut joskus kova sanoiltaan jollekin häiskälle jota hän tai ns kukaan ei tunne, mutta sehän riittää
Einopaavo, eli erkka se kyl mää sen usko kylältä kertoi
- AnonyymiUUSI
Mjaa, en pidä ominaisuuksiani vikoina. En myöskään tee tahallaan mitään sääntöjen vastaista, paitsi joskus ajan vähän ylinopeutta. En puutu enkä kiusaa muitten elämään enkä muita ihmisiä, keskityn vain omaan elämääni.
Joten en tiedä muita vikoja kun terveydelliset ja iän tuomat puutteet. Niitä voi kai vioiksikin sanoa, kun terveellä ei niitä ole.
Mieheltä jos kysytään, niin teen monia siivous ja käytännön asioita hänestä väärin, vaikka minusta ne voi tehdä monella eri tavalla, lopputulos on oleellisin. Eli kokee ne kaiketi jonkinlaisina vikoina, kun niistä huomautteleekin.
Jasu - AnonyymiUUSI
Ei ole vikoja. Olen täysin viaton ja kaikin puolin täydellinen 😂
- AnonyymiUUSI
Sama. Mustamaalaan toisia yms.
t. kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Jos ei ole vikoja, on vain ominaisuuksia.
- AnonyymiUUSI
Melko hyvä, en täydellinen.
Vilma - AnonyymiUUSI
Kyllä minä potut keitän ja kuorin, älkää vaan tehkö mitään ainakaan ajatelko itse
- AnonyymiUUSI
Se, mikä toisesta on vika ja ei toivottu piirre itsessään, on toisesta vähemmän merkityksellistä, erikoista, luonteikasta, hassua, hauskaa, hellyyttävää jne. Ehkä se on lopulta vain erilaisuutta ja rikkautta. Klisee…
Omahyväisyyskin on ikävä piirre…
Toinen löytää virheen täydellisestäkin, syynää jokaisen 😉, mutta niinhän se saattaa olla, että täydellisenä itseään pitävät ovat vain sokean omahyväisiä ja epärehellisiä itselleen… - AnonyymiUUSI
Joka toisesta vian näkee, mutta ei näe malkaa omassa silmässään, sitä pitää tökätä tikulla silmään.
- AnonyymiUUSI
Hyvin harvoin olen syyllinen mihinkään, mutta vikoja kyllä löytyy paljonkin. Harvoin vaan syyllistyn mihinkään, eli tahallani jotakin väärin tekisin.
- AnonyymiUUSI
Minulle on tärkeää valita lounaspaikkojen haarukoista ja veitsistä sellaiset, joissa on pyöristetty kämmenpuolen pää. Elleivät ruokailuvälineiden päät ole pyöreän ja pehmeän tuntuisia, koen ikäviä tuntemuksia sekä käsissäni että mielessäni.
Luin jostain, että tämä tällainen olisi yksi autismin merkki. 😂
Ihan sama, mutta minä en syö ruokailuvälineillä, jotka ovat teräviä väärästä päästä! 😑 Kuka hullu edes suunnittelee sellaisia kapistuksia... 😤
🦄 Ei oo vikoja. En oo vaan löytäny elämälle minkäänlaista suuntaa. Tai vikahan toi suunnattomuuskin on. Tosin vaikka ois suunta, niin voi saada paljon vahinkoo aikaseksi. Niin ku Putin, vaikka löytyy niitä esimerkkejä lähempääkin.
Noi astiat, niin nehän voi olla vaikka niin heikkoon tekoon, ettei kestä. Huonoo halpatuotanto laatua. Semmonen kunnon kuppi kestää vaikka lattialle pudottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215554- 531635
- 181097
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53977- 68972
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom146903Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890- 48888
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.113836