Syyllisiä vai viattomia?
Minussa on sellainen vika että ma hajoitan astioita!
Joskus laitan jopa haarukankin menemään kuivajätekeräys-astiaan.
- No en tietenkään tahallani, vahinkoja sattuu.
Onko teissä vikoja vai oletteko täysin viattomia?
32
330
Vastaukset
- Anonyymi
Kuivan kesän orava :D
- Anonyymi
Koska minulla ei ole pipeliä niin olisi syytä olla täydellinen ihminen joka ei ole lähimmäisestä koskaan pahaa sanaa sanonut edes provosoituna
- Anonyymi
Ja joku eikopaavo on saattanut kuulla että joku in ollut joskus kova sanoiltaan jollekin häiskälle jota hän tai ns kukaan ei tunne, mutta sehän riittää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joku eikopaavo on saattanut kuulla että joku in ollut joskus kova sanoiltaan jollekin häiskälle jota hän tai ns kukaan ei tunne, mutta sehän riittää
Einopaavo, eli erkka se kyl mää sen usko kylältä kertoi
- Anonyymi
Mjaa, en pidä ominaisuuksiani vikoina. En myöskään tee tahallaan mitään sääntöjen vastaista, paitsi joskus ajan vähän ylinopeutta. En puutu enkä kiusaa muitten elämään enkä muita ihmisiä, keskityn vain omaan elämääni.
Joten en tiedä muita vikoja kun terveydelliset ja iän tuomat puutteet. Niitä voi kai vioiksikin sanoa, kun terveellä ei niitä ole.
Mieheltä jos kysytään, niin teen monia siivous ja käytännön asioita hänestä väärin, vaikka minusta ne voi tehdä monella eri tavalla, lopputulos on oleellisin. Eli kokee ne kaiketi jonkinlaisina vikoina, kun niistä huomautteleekin.
Jasu - Anonyymi
Ei ole vikoja. Olen täysin viaton ja kaikin puolin täydellinen 😂
- Anonyymi
Sama. Mustamaalaan toisia yms.
t. kiusaaja
- Anonyymi
Jos ei ole vikoja, on vain ominaisuuksia.
- Anonyymi
Melko hyvä, en täydellinen.
Vilma - Anonyymi
Kyllä minä potut keitän ja kuorin, älkää vaan tehkö mitään ainakaan ajatelko itse
- Anonyymi
Se, mikä toisesta on vika ja ei toivottu piirre itsessään, on toisesta vähemmän merkityksellistä, erikoista, luonteikasta, hassua, hauskaa, hellyyttävää jne. Ehkä se on lopulta vain erilaisuutta ja rikkautta. Klisee…
Omahyväisyyskin on ikävä piirre…
Toinen löytää virheen täydellisestäkin, syynää jokaisen 😉, mutta niinhän se saattaa olla, että täydellisenä itseään pitävät ovat vain sokean omahyväisiä ja epärehellisiä itselleen… - Anonyymi
Joka toisesta vian näkee, mutta ei näe malkaa omassa silmässään, sitä pitää tökätä tikulla silmään.
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂
Niin. Ja sitten ei näe senkään vertaa.
Hammastikut, tulitikut, makkaratikut,... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ja sitten ei näe senkään vertaa.
Hammastikut, tulitikut, makkaratikut,...😘
- Anonyymi
Hyvin harvoin olen syyllinen mihinkään, mutta vikoja kyllä löytyy paljonkin. Harvoin vaan syyllistyn mihinkään, eli tahallani jotakin väärin tekisin.
- Anonyymi
Minulle on tärkeää valita lounaspaikkojen haarukoista ja veitsistä sellaiset, joissa on pyöristetty kämmenpuolen pää. Elleivät ruokailuvälineiden päät ole pyöreän ja pehmeän tuntuisia, koen ikäviä tuntemuksia sekä käsissäni että mielessäni.
Luin jostain, että tämä tällainen olisi yksi autismin merkki. 😂
Ihan sama, mutta minä en syö ruokailuvälineillä, jotka ovat teräviä väärästä päästä! 😑 Kuka hullu edes suunnittelee sellaisia kapistuksia... 😤
🦄- Anonyymi
Toisten haarukoihin ei kosketa vai miten se meni? Valistustyötä sekin jos esim edellistä lausumaa soveltaa hieman
- Anonyymi
Mun miehellä sama homma ruokailuvälineissä. Pitää olla pyöristetty käteen käypä pää. Muuten alkaa narina.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun miehellä sama homma ruokailuvälineissä. Pitää olla pyöristetty käteen käypä pää. Muuten alkaa narina.
JasuMinä niiiiin ymmärrän häntä. 😂 Voit sanoa miehellesi, että netissä on kohtalotoveri hänen vaatimuksilleen. 😂🍴
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä niiiiin ymmärrän häntä. 😂 Voit sanoa miehellesi, että netissä on kohtalotoveri hänen vaatimuksilleen. 😂🍴
🦄Heh, hän ilahtuu. 😄
Kaikki ruokailuvälineet mennyt vaihtoon hänen myötään. 😅
Jopa lasit pitää olla tietynlaisia, siksi annan hänen valita hänelle ehdottoman tärkeät jutut aina, kun itselle riittää vaikka puutikku tai keppi ruokailuvälineeksi ja vaikka lasten leikkiämpäri mukiksi. 😜
Olen hyvin suurpiirteinen ja joustava mitä tulee esineisiin.
Jasu - Anonyymi
Asiaa! Eikä ruokailuvälineet saa maistua pahalta! Kuten joissain paikoissa maistuu... maistelisin mieluummin ruoan makua... Kunnon teräksestä pitää olla välineet.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuLisäähän se tietysti vammautumisen vaaraa suuresti ja on riskitekijä ellei välineen käyttäjä ole täysin tietoinen siitä miten sitä kuuluisi käyttää 😄...suosittelen suojalaseja tai viiltohansikkaita riippuen vähän siitä minkä ruumiinosan katsotaan olevan suurimmassa vaarassa 😁
Ei oo vikoja. En oo vaan löytäny elämälle minkäänlaista suuntaa. Tai vikahan toi suunnattomuuskin on. Tosin vaikka ois suunta, niin voi saada paljon vahinkoo aikaseksi. Niin ku Putin, vaikka löytyy niitä esimerkkejä lähempääkin.
Noi astiat, niin nehän voi olla vaikka niin heikkoon tekoon, ettei kestä. Huonoo halpatuotanto laatua. Semmonen kunnon kuppi kestää vaikka lattialle pudottaa.- Anonyymi
Suunnattomuus ei ole vika, se on vain tunne. Kaikenlisäksi aika yleinen.
- Sheena
Rehellinen kuvaus lienee suorapuheinen, (en osaa aina olla tahdikas) joskus vähän tunteikas (dramaattinen) ja kovaääninen oikeudenmukaisuuden puolesta puhuja. Hyviä ominaisuuksia lienee kasin laulutaito ja rytmitaju. Osaan myös kuunnella ihnisiä, mikä on häviävä ominaisuus nykyään.
- Anonyymi
Täysin viaton. Sekään ei tule hälle yllätyksenä, että AllDayIDreamAboutSex, koska se lukee isolla laukkuni hihnassa. -sohvaperuna is back in business
- Anonyymi
En arvannutkaan kun aamutuimaan lautanen putosi ja tuhoutui, niin että miten paljon itsetutkiskeluakin aloitukseni aiheutti.
- Anonyymi
Viaton olen.
- Sheena Nooh.. jos nyt tähän jotakin on pakko heittää,niin totean, ettei minussa muuta olekkaa kuin vikaa, vikaa.. vikaa..vikaa..vikaa.. vikaa..vikaa...
No juu, ei nyt sentäs. Pahin ja näkyvin vikani on suunnaton itsekeskeisyyteni.. muut vikani ovatkin sitten ominaisuuksia. :)- Anonyymi
No voi sinua. Itselläni on välillä motoorikan kanssa ongelmia. Olen hajoittanut useita astioita välillä.
Näillä mennään.
>simiti< - Anonyymi
Sehän ei haittaa jos on huono ihminen, jossa on paljon vikoja, kunhan ei ole sitä sellaisen rinnalla, joka on kaikessa sinua paljon parempi. Jos kumppani on ylivoimaisen älykäs, rikas ja komeakin, alkaa helposti tuntea itsensä surkimukseksi. Jäljelle jää vain ihmettely, miksi hän on sinut joskus valinnut ja mitä hän on nähnyt sinussa. Suurin piirtein saman tasoisten on hyvä olla toistensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk467387Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va657127Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1556720Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k705637Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1015415Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta345402Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi205359Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.115165Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1065025Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin125002