Paras ominaisuutesi kumppanina on?

ja mikä on vastaavasti pahin ominaisuutesi kumppanina?

Sanoisin, että oma paras ominaisuus on suoruus. Miehen ei tarvitse arvailla, jos joku asia on hyvin tai huonosti.

Huono ominaisuus on tunteikkuus, eli jos kumppani ei jaksa esim. itkemistä, niin se on ikävämpi juttu.

😊

112

885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras on lojaalius silleen että en pettäisi ikinä kumppaniani, en edes mikropettäisi. Huonoin ominaisuuteni olisi joustamattomuus silloin kun jokin asia on minulle tärkeä. Se on määrätietoisuuteni kääntöpuoli. Ai niin, ja olen köyhä sekä sosiaaliselta elämältäni kutakuinkin hylkiö.

• Kaikilla meillå on joitakin sellaisia asioita, joissa ei jousteta. Minusta se on ihan normaalia. Joustatko kuitenkin kumppanillesi tärkeässä asiassa?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kaikilla meillå on joitakin sellaisia asioita, joissa ei jousteta. Minusta se on ihan normaalia. Joustatko kuitenkin kumppanillesi tärkeässä asiassa?

Se riippuu asiasta. Lähtökohtaisesti pidän eniten siitä että kumppanit olisivat keskenään tasavertaisia. Jos tietäisin hänellä olevan joku ystävä mistä en pitäisi eikä se ystävä minusta, niin en suostuisi olemaan kolmestaan samassa seurassa. Jos kumppanini haluaisi pitää ns. tyttöjen illan niin siihen voisin suostua.

• Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu asiasta. Lähtökohtaisesti pidän eniten siitä että kumppanit olisivat keskenään tasavertaisia. Jos tietäisin hänellä olevan joku ystävä mistä en pitäisi eikä se ystävä minusta, niin en suostuisi olemaan kolmestaan samassa seurassa. Jos kumppanini haluaisi pitää ns. tyttöjen illan niin siihen voisin suostua.

Juu, eli tasavertainen kompromissi.

• Anonyymi

Hmm, en tiedä mitä mieheni putää parhaana ominaisuutenani, mutta itse pidän parhaimpana rehellisyyttäni. Tottakai se voi olla kauniita tarinoita kaipaavalle olla joskus inhottavaakin, kuulla rehellisesti miten asiat on minun rehellisellä vastauksella ja kerronnalla.

Mutten ole ajatellut säästellä ketään rehellisyydeltäni, toki voisin opetella kaunispuheisemmaksi, mutten oikeestaan viitsi sitäkään. Silloin helposti toinen ei ota kuuleviin korviinsa jos lässytän. Niinpä saatan olla koruton. Riippuu vastaanottajasta näänkö menevän perille nätisti vai vähemmän nätisti.

Jasu

• Anonyymi

Rehellisyyden etu on, että ei tule ikinä jäätyä paskanpuhumisesta kiinni ja itsellä on hyvä olo, kun on rehellinen. Olkoon sitten muut siitä hämillään tai ei. En tykkää olla feikki enkä mielistellä kenenkään korvia.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisyyden etu on, että ei tule ikinä jäätyä paskanpuhumisesta kiinni ja itsellä on hyvä olo, kun on rehellinen. Olkoon sitten muut siitä hämillään tai ei. En tykkää olla feikki enkä mielistellä kenenkään korvia.

Jasu

Niin ja siis tuo rehellisyys on molempia, hyvä ja huono. Sillä kun saa ystäviä ja vihamiehiä. 😜
        Jasu

• Anonyymi

Ei kannata valehdella, jos haluaa olla rehellinen.
        Vinkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata valehdella, jos haluaa olla rehellinen.
        Vinkki.

Siinä hyvä neuvo, muistathan noudattaa.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä hyvä neuvo, muistathan noudattaa.

Jasu

Tällaisen kuvan olen sinusta saanut, että olet rehellinen.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tällaisen kuvan olen sinusta saanut, että olet rehellinen.

En ole aina uskaltanut olla. Pelätessäni muiden reaktioita ja peläten konflikteja. Olen jättänyt paljon tärkeitä mielipiteitä kertomatta ja laveerannut juttujani muiden korviin mukavemmiksi kuulla. Varjellut muita mielipahalta ja itseäni myös niiltä reaktioilta.

Helposti jää tärkeitä asioita sanomatta, kuten rehellinen näkemys kun yrittää olla liian korrekti ja hienotunteinen. Miellyttää kuulijaa.

Ja saa selittää ummet ja lammet jos yrittää huomioida kaikkien tajuuden itsensä kanssa sopivaksi.

Jotenkin koin, että rehellisyys ja avoimuus käy käsikynkkää, ei toista ilman toista ja valitsin olla avoin ja rehellinen, senkin uhalla ettei minusta tykätä mielipiteitteni takia. Päätin että ihan sama, ei väliä. Puolitotuudet kuitenkin kalvoi enemmän ja kaunistelu kun se ettei kaikki tykkää, siksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aina uskaltanut olla. Pelätessäni muiden reaktioita ja peläten konflikteja. Olen jättänyt paljon tärkeitä mielipiteitä kertomatta ja laveerannut juttujani muiden korviin mukavemmiksi kuulla. Varjellut muita mielipahalta ja itseäni myös niiltä reaktioilta.

Helposti jää tärkeitä asioita sanomatta, kuten rehellinen näkemys kun yrittää olla liian korrekti ja hienotunteinen. Miellyttää kuulijaa.

Ja saa selittää ummet ja lammet jos yrittää huomioida kaikkien tajuuden itsensä kanssa sopivaksi.

Jotenkin koin, että rehellisyys ja avoimuus käy käsikynkkää, ei toista ilman toista ja valitsin olla avoin ja rehellinen, senkin uhalla ettei minusta tykätä mielipiteitteni takia. Päätin että ihan sama, ei väliä. Puolitotuudet kuitenkin kalvoi enemmän ja kaunistelu kun se ettei kaikki tykkää, siksi.

Jasu

Ja parisuhteessakin on kivempi olla, kun kumppani tietää minut totuuteen, rehelliseen minuun tutustuen, kuin kaunisteltuun ja siloiteltuun minuun.

Jasu

• Anonyymi

Irrationaalisuus.

• Oletko ns. haaveilevaa sorttia?

• Anonyymi

Uskollisuus, mutta sillä ei ole merkitystä, koska vain yhdellä ominaisuudella on väliä. Naiset haluavat vaarallisen miehen, joka säilyttää mysteerin parisuhteessa. Muutoin naiset ottavat eron, vaikka mies tekisi kaiken oikein ja palvoisi maata naisen jalkojen alla.

• En usko, että kaikki naiset haluavat vaarallisen jännämiehen, mutta uskon, että jotkut naiset eivät halua ns. liian helppoa miestä temperamentin puolesta. Haluavat tavallaan, että mies haastaa heitä.

• Anonyymi

Kärsivällisyys. Sitten voi jossain vaiheessa tapahtua jonkinasteinen räjähdys. Loiva.
      Pyrin rehellisyyteen ja toisen huomioon ottamiseen. Mutten halua mielistellä.
      Pari pitkää liitosta osoittaa, ehkä, etten ihan kohtuuton ja kurja ole.
      Henkistä vahvuutta kannattaa harjoittaa.
      Vilma

• Hyvä asiaa ja varsinkin tuosta liitosta. Jos tyypillä on yksikin pitkä liitto takana, niin ei hän kovin kauhea ihninen voi olla. 👍

• Anonyymi

Paras ominaisuuteni on se, että teen paljon toisten hyvinvoinnin eteen, hellittelen ja haluan tarjota kaikenlaista turvallisuuden tunnetta ja vakautta. Näen sen tarjoamisen konkreettisina tekoina mm. ruoan ja viihtyvyyden varmistamisena.

Huonoin ominaisuuteni on omien tunteiden kieltäminen ja se, että minun on vaikea olla totta itselleni.

• Hienoja ominaisuuksia. Itseään voi myös opetella rakastamaan ja hyväksymään tunteensa?

• Anonyymi

Paras on se, että olisin mielenkiintoisin ihminen kenet olet tavannut. Ja se olisi samalla myös se huonoin.

• Ymmärsinkö oikein, että haluat olla uusia ihmisiä kohdatessa se "mielenkiintoisin"?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että haluat olla uusia ihmisiä kohdatessa se "mielenkiintoisin"?

En halua, mutta olen.

• Hellyyteni määrää ja laatua on hämmästelty.
      Se siis hyvänä puolena.

Huono puoli on se, että minusta ei saa seikkailijaa, jonka kanssa tapahtuu joka päivä jotain jännää. Naiseni on tapahtumien suhteen kyltymätön.

• Tarkoitatko, että olet hyvä rakastaja? Good thing for the lady.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tarkoitatko, että olet hyvä rakastaja? Good thing for the lady.

En tiedä, en ole uskaltanut tuota puolisolta kysyä.

Hyvä rakastaja varmaan lähtisi kumppaniksi Gdanskiin katsomaan kattopuutarhoja.
        Tätä minulta on toivottu moneen kertaan, mutta enpä ole asiasta innostunut.

https://www.viherrin.com/2020/03/puutarhaihminen-gdanskissa.html

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

En tiedä, en ole uskaltanut tuota puolisolta kysyä.

Hyvä rakastaja varmaan lähtisi kumppaniksi Gdanskiin katsomaan kattopuutarhoja.
        Tätä minulta on toivottu moneen kertaan, mutta enpä ole asiasta innostunut.

https://www.viherrin.com/2020/03/puutarhaihminen-gdanskissa.html

Voi kattopuutarhoja löytää myös Espoosta :)

• Anonyymi

yhdistettynä... hengenvaarallisuus+irrationaalisuus+seksikkyys+rakastettavuus?

• Anonyymi

hengenvaarallisuus+irrationaalisuus+seksikkyys+rakastettavuus+absoluuttinen luotettavuus

• Mitä tarkoittaa hengenvaarallisuus? Oletko joku tappaja?

• Anonyymi

Niin vanhaa tietoa, ettei välttämättä pitäisi enää paikkaansa.

• Anonyymi

Näin on. Ehkä hyviäkin puolia on, mutta kun menetän uskoni hyvään, muutun rehellisen ilkeäksi. En arvosta sen puoleen ns. suoraan puhuvia ja sillä itseään kehuvia.

Kuka tahansa sen osaa, mutta arvostan enemmän ihmisiä, jotka osaavat puhua sen kaiken rakentavasti. Sellaisiakin on. Olisin mieluummin sellainen, mutta en kovin hyvin osaa.

• Kohdistatko arvostelusi minuun vai puhutko itsestäsi? Jos tulet kyselyyni tuollaista kommentoimaan, niin oletan sinun perustelevan kantasi, ottaen huomioon, että tiedän sinkkuloista tasan yhden henkilön hieman pintaa syvemmin, koska hän on ollut minuun yhteydessä suoraan sähköpostitse.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kohdistatko arvostelusi minuun vai puhutko itsestäsi? Jos tulet kyselyyni tuollaista kommentoimaan, niin oletan sinun perustelevan kantasi, ottaen huomioon, että tiedän sinkkuloista tasan yhden henkilön hieman pintaa syvemmin, koska hän on ollut minuun yhteydessä suoraan sähköpostitse.

En tullut arvostelemaan sinua. Huomasin tuon mokani vasta myöhemmin ja saatamme olla jopa samanlaisia. En niinkään tiedosta puhuvani suoraan, vaan joskus huomaan töksäyttäväni asioita, joista voisi jutella paljon rakentavammin. Osaan kyllä, jos muistan ja oikein yritän.

• Anonyymi kirjoitti:

En tullut arvostelemaan sinua. Huomasin tuon mokani vasta myöhemmin ja saatamme olla jopa samanlaisia. En niinkään tiedosta puhuvani suoraan, vaan joskus huomaan töksäyttäväni asioita, joista voisi jutella paljon rakentavammin. Osaan kyllä, jos muistan ja oikein yritän.

Kiitos selvennyksestä. 😊

• Olen hyvätapainen ja kunnioitan naisia. Ehdoton luottamus ja toisen kunnioittaminen ovat minulle tärkeitä asioita.

Huonoin ominaisuuteni on, että unohtelen asioita (nepsy). En muista mitään tärkeitä päivämääriä ja muutenkin olen hajamielinen. En tee sitä pahuuttani, se on vain ominaisuus. Olen yrittänyt kalentereita ja kaikkea, mutta asiat vaan lipsahtavat mielestäni.

Saatan myös unohtaa pitää yhteyttä, vaikka viettäisinkin mielelläni aikaa toisen kanssa. Sitten jatkan ihan normaalisti siitä mihin jäätiin, vaikka ei oltaisi viikkoon nähtykään. Käsitän vain aikaa eri tavalla kuin keskimääräinen ihminen.

• Tuollaisen kuvan olen sinusta saanut, että kunnioitat naisia. Et voi mitään sille, että olet erityispiirteinen, joten luulisi kumppanin ymmärtävän tuon asian.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tuollaisen kuvan olen sinusta saanut, että kunnioitat naisia. Et voi mitään sille, että olet erityispiirteinen, joten luulisi kumppanin ymmärtävän tuon asian.

Moni ei ymmärrä. Vaikka asiaa yrittäisi selittää, moni vain ajattelee että toimin eri tavalla kuin muut koska ei kiinnosta tai olen muuten vain välinpitämätön.

• Palstakamu kirjoitti:

Moni ei ymmärrä. Vaikka asiaa yrittäisi selittää, moni vain ajattelee että toimin eri tavalla kuin muut koska ei kiinnosta tai olen muuten vain välinpitämätön.

Harmillista sinun kannaltasi. Entä toinen eriryispiirteinen? Ymmärtäisikö paremmin?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Harmillista sinun kannaltasi. Entä toinen eriryispiirteinen? Ymmärtäisikö paremmin?

Varmasti ymmärtäisi, mutta missä sellaisia naisia tapaa?

• Palstakamu kirjoitti:

Varmasti ymmärtäisi, mutta missä sellaisia naisia tapaa?

En tiedä. Aika moni varmasti haluaisi ratkaista deittailun ongelmat ja löytää toisilleen sopivan kumppanin, mutta koska kaikesta tehdään bisnestä, niin vaikeaa on. Tinderin ilmaisversio ehdottaa ennemmin itselle sopimatonta kumppania, eli pitää lyödä hilloa tiskiin, että löytää parhaiten sopivia ehdokkaita. Muutenhan Tinderin perustajalla loppuis bisnekset. Puhumattakaan siitä, että kaikki ei tykstele tinderistä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

En tiedä. Aika moni varmasti haluaisi ratkaista deittailun ongelmat ja löytää toisilleen sopivan kumppanin, mutta koska kaikesta tehdään bisnestä, niin vaikeaa on. Tinderin ilmaisversio ehdottaa ennemmin itselle sopimatonta kumppania, eli pitää lyödä hilloa tiskiin, että löytää parhaiten sopivia ehdokkaita. Muutenhan Tinderin perustajalla loppuis bisnekset. Puhumattakaan siitä, että kaikki ei tykstele tinderistä.

Ei iske Tinder. Mitä tuttavat siellä on, niin lähinnä panoseuraa löytyy. Yksikin naispuoleinen kaveri hommaa joka viikonlopulle uuden kaverin Tinderistä 🤮

• Anonyymi

Ehkäpä lojaalius 🤔. Huonona puolena varmaan liiallinen kiltteys, en ole vieläkään oppinut muksuille huutamaan ja kohta on viimeisetkin tllaisuudet sen taidon oppimiseen käytetty 🙄, turhista rähjäämistä täytyisi kanssa treenata...

• No ei kai niille muksuille tarvitsekaan huutaa, kun voihan se auktoriteetti rakentua terveemmälläkin tavalla olemalla jämäkkä ja johdonmukainen?

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No ei kai niille muksuille tarvitsekaan huutaa, kun voihan se auktoriteetti rakentua terveemmälläkin tavalla olemalla jämäkkä ja johdonmukainen?

Juu ei tarvi möykätä, on huomattu. Auktoriteettiakaan ei oikeastaan tarvita, istuttaa ajatuksen siemenen ja katsoo miten se itää...luomukasvatusta, kyllä ne itiöt jossain vaiheessa herää kuuntelemaan...luulisin 😄

Se on eron jälkeen talous muuttunut kovin hiljaiseksi rähjäämisten suhteen, eksä oli hyvä niissä hommissa...kodikkuuskin tässä jo kärsii kun kukaan ei näytä ja anna kuulua miten suhteita oikeasti hoidetaan 😁ja missä sen kaapin paikka on.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu ei tarvi möykätä, on huomattu. Auktoriteettiakaan ei oikeastaan tarvita, istuttaa ajatuksen siemenen ja katsoo miten se itää...luomukasvatusta, kyllä ne itiöt jossain vaiheessa herää kuuntelemaan...luulisin 😄

Se on eron jälkeen talous muuttunut kovin hiljaiseksi rähjäämisten suhteen, eksä oli hyvä niissä hommissa...kodikkuuskin tässä jo kärsii kun kukaan ei näytä ja anna kuulua miten suhteita oikeasti hoidetaan 😁ja missä sen kaapin paikka on.

Rähjääminen on aika berberistä. 😞

• Anonyymi

Vastuullinen, luotettava.
      Mjoo, huonoina puolina...en halua siivota ja pestä muiden aikuisten tekemiä epäsiisteyksiä. Jo äiti opetti sen että tulee siivota ne omat jälkensä.
      Vein kyllä tänään naisen roskat, mutta laitoin sinne roskapussiin itsekin muutaman roskan. Omat jäljet tulee aina siivota. Taisin myös tiskata, tosin kokkasin ja söin itsekin. Sotkin paikkoja kokkaamisella, jep...ne omat jäljet tulee aina siivota.

AV

• Anonyymi

Oh. Yksi rauhoittavin tuntemani ihminen on ollut hän, joka huomatti minulle, etteivät ne 'roskat' siinä ruokaa vaadi.

Huoleton suhtautuminen elämään vähentää stressiä, vaikkakaan mitenkään omien jälkien siivousta väheksymättä tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oh. Yksi rauhoittavin tuntemani ihminen on ollut hän, joka huomatti minulle, etteivät ne 'roskat' siinä ruokaa vaadi.

Huoleton suhtautuminen elämään vähentää stressiä, vaikkakaan mitenkään omien jälkien siivousta väheksymättä tämä.

Tiedän miehen joka pelaa huolettomana tietokonepelejä, kasaa roskat ja jätteet parvekkeelleen. Siinä vasta huoleton henkilö.

• No ei kai sun toisten jälkiä tarvitse siivota, jos kerta joka kerta siistit esim. keittiön ruokailun jäljiltä. Voin kuitenkin kuvitella, että pikkulapsiperheessä tuollainen aiheuttaa haasteita, ennen kuin lapset oppivat talon tavoille.

• Anonyymi

Missä vaan kuin siittiö munajohtimessa. Kehityskelpoinen mitä vaan ehdottaa. Voi viedä fyysistä kuntoa vaativiin harrastuksiin ja henkistä valmiutta riittää teatterista tietovisoihin. Kaikkea sopivassa määrin missää öykkärömättä innostuksen saattelemana. Ei niin että olisi kaikkein paras mutta rohkea panemaan itsensä peliin. Ei ruma eikä kaunis mutta ei hävetä tarvitse. Lmpimästi rakkautta tunteva jos itse on tunteen arvoinen.

• Anonyymi

Hyvä myyntipuhe 👍🏻 Koin ehkä jopa samankaltaisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä myyntipuhe 👍🏻 Koin ehkä jopa samankaltaisuutta.

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

paras kumppanisi Colt .45" Peacemaker tyynyn alla,

• Anonyymi

kuka tilannut jonkin Angelsinmotskarimiehen opastamaanmopo-oikiaja tyttöjä ilmaiseen katolliseen parkkitilaan häh?

vähintään joku 2000hp mottskari ja kyärärdiolla mopoilijoilehei suratkaa minua näytän paikan... heh

• Nyt en saanut selvää mikä oli asian pointti.

• Anonyymi

Olen lempeä ja rakastava. Minulle on tärkeää, että kumppanilla on hyvä olla ja huomioin hänen tarpeensa (nykyään osaan huomioida myös omat tarpeeni). Olen aika helppo ihminen arjessa, en jaksa nurista pienistä ja olen valtaosin hyvällä tuulella. Olen omistautuva, mutta en ripustautuva.

Huonona puolena on ainakin kärsimättömyys ja hetkittäinen kyvyttömyys hallita hormonien lietsomia tuntemuksia, mikä aiheuttaa sen, että tiettyinä aikoina minua ei kannata ärsyttää. Tällöin temperamenttini saattaa kuohahtaa pinnan alta, mutta onneksi se yleensä laantuu nopeasti. Olen myös joissain asioissa uusavuton enkä millään jaksaisi opetella sellaisia juttuja, jotka eivät kiinnosta pätkääkään ja silloin voi ruuvimeisseli lentää vaikka roskiin ihan pelkästä ärtymyksestä Tämä saattaa joitain ärsyttää, mutta en vain jaksa jotain remppajuttuja tai vastaavia.

Negatiivisia puolia taisi tulla enemmän kuin positiivisia 😁

Aletheias

• Pakko laittaa tähän välikommentti. Että ei ihmisen tarvikaan kaikkee osata. Ja siks pitäs olla yhteisöllisyyttä, aivan niin kuin ennen oli. Pääsee keskittyyn ihmiset siihen mikä kiinnostaa ja onnistuu.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Pakko laittaa tähän välikommentti. Että ei ihmisen tarvikaan kaikkee osata. Ja siks pitäs olla yhteisöllisyyttä, aivan niin kuin ennen oli. Pääsee keskittyyn ihmiset siihen mikä kiinnostaa ja onnistuu.

Olen kanssasi samaa mieltä. Kaikilla meillä on vahvuutemme ja heikkoutemme myös siinä millaisia käytännön asioita osaamme. Silloin kun ei itse osaa, voi pyytää apua tutulta tai teettää ammattilaisella. Silti joskus toivoisin, että olisin hieman näppärämpi käsistäni eritoten, kun olen talouden ainoa aikuinen.

Aletheias

• Kuulostat hyvältä kumppanilta. 😊

• Anonyymi

Olen kova panomies.
      Riippuu naisesta, onko tuo plussa vai miinus :)

-keinovaginamies-

• No jaa, kyllä varmaan iso osa naisista arvostaa kykyäsi heiluttaa vilttiä (ja vinttiä). 😅

• Anonyymi

Eikös nuo itkemisjutut kuulu hoitaa sängyn puolella peiton alla? Kyl miehiä sytyttää itkevä nainen, sehän on kunnianosoitus parhaimmasta päästä.

• Anonyymi

... pilleristit kasvattaa vain yhteiskuntaa kohti totalitarismia jossa Ajatusrikoksia (KÖH!) jäljitetään mitä kummallisimmilla keinoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... pilleristit kasvattaa vain yhteiskuntaa kohti totalitarismia jossa Ajatusrikoksia (KÖH!) jäljitetään mitä kummallisimmilla keinoin.

....monia vaan hävettää kun jengi on niin sekaisin käyttäytyvää jo kaikesta ylituotannosta ja tabuista ne ei reagoi normaalilla tavalla.

Peruutusvaihde keksitty. Sitä ei ollut ainoastaan Helkamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....monia vaan hävettää kun jengi on niin sekaisin käyttäytyvää jo kaikesta ylituotannosta ja tabuista ne ei reagoi normaalilla tavalla.

Peruutusvaihde keksitty. Sitä ei ollut ainoastaan Helkamassa.

Jääpatsaat sulaa napa-alueilla se vaan siirtyy ihmisiin. Energian laki on vakio, se ei häviä mihinkään se muuntuu eri muotoon.

Ei näin.

• Ai meinaat ilosta itkemistä? 😅

• Anonyymi

Parhaat: rehellisyys ja luotettavuus
      Pahimmat: rehellisyys :D En suostu valehtelemaan tai sanomaan toisen mieliksi asioita joita en tarkoita. Oma rakkauden kieleni on sanat ja laitan tosi paljon painoarvoa sille miten asiat sanotaan.

• Rehellisyys ja luotettavuus ovat kieltämättä toimivan suhteen kulmakiviä. 👍

• Anonyymi

katsoin joo en tiennyt mitä värit niin musta ja hopea tarkoittavat sinänsä mutta sellista on täällä siis rapussa, joo ei ole rainbow-värejä

• Mikäli viittaat nimimerkkiini, niin tuo nimi valikoitui ihan sattumalta enkä ole siihen ladannut sen isompaa merkitystä. Jälkeenpäin olen sitä jopa katunut, koska siitä on vedetty omia ja jopa julmia johtopäätöksiä.

• Anonyymi

Huumori ja heittäytyminen hömpöttelyyn ja sitten sellaiset pienet eleet/kujeilut. Huono puoli se että möksähdän, mutta helposti lepynkin:D

• No se on kyllä hyvä, jos et viikkojen mykkäkoulua pidä. 😊

• Paras ominaisuuteni kumppanina on samalla pahin. LEMPEYS. Kirous ja siunaus.

• Juu, tuo on kyllä totta, varsinkin jos toinen talloo sitten yli. Ite ajattelen tuosta suorapuheisuudesta samalla tavalla, että on hyvä tai huono. 🤔

• Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, tuo on kyllä totta, varsinkin jos toinen talloo sitten yli. Ite ajattelen tuosta suorapuheisuudesta samalla tavalla, että on hyvä tai huono. 🤔

No minun ongelmani on siinä, että jätän lempeyttäni itseni varjoon. En toteuta itseäni, vaan sopeudun ja jopa alistun toisen tarpeille. Ihan ilman mitään tallomisia.

Siksipä en olekaan parisuhdekelpoinen. Minuuteni oikeasti kärsii parisuhteessa liiasta lempeydestä. Annan toisen olla oma itsensä ja sovitan itseni siihen. Jotta toisen olisi hyvä olla. Vaikka sitten minun kustannuksellani.

Inhoan tuota piirrettä itsessäni. Tunnistan ja tiedostan sen vahvaksi puutteeksi. Samalla se on paras parisuhdeominaisuuteni. Kornia, mutta totta.

• Anonyymi

paras ominaisuus no ei anakaan olemassaolo

mikä itseä..olisin yrittänyt auttaa jotain pientä tyttä... noooh nyt Soi Heaven and Hell, Black Sabbath, Ronnie DIo laujana.

• Taidat tykätä Black Sabbathista aika kovasti?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mielestäni en ole sovelias parisuhteeseen edes en näe ettäkö mussa olisi mitään mitä joku voisi vahingossakaan rakastaa ei siihen pystyny äitinikään silti osasi minut ja siskoni rakastavasti kasvattaa hieman tiukka kuri ehkä oli mu ymmärrän asian näin lapsen/lapsien vanhempana itsekin miksi näin oli

• Minusta on surullista, jos ei itse löydä mitään rakastettavaa itsestään. En tiedä auttaisiko lempeys itseään kohtaan tähän vaivaan? Kun elämä on sarja tehtyjä asioita, virheitäkin, niin varmaan jotain itsemyötätuntoa voisi opetella?

• Anonyymi

harmittaa kun olisin halunnut auttaa jotain tyttöä, mutta en pysty kun ei täysill muttererilla.. eli niin...

• Jo ajatus siitä, että haluat auttaa osoittaa sinun olevan empaattinen ihminen. Mielen sairauksissa ei voi oikein muut auttaa kuin henkilö itse ja ehkä joku luotettava terapeutti vai tulkitsenko väärin nuo "täydet mutterit"?

• Ei mulla ole kompetenssia arvioida millainen olen kumppanina, kyllä se on exien tehtävä.

Mutta ton pahimman mä ehkä osaan itsekin päätellä ja se on uskomaton itseriittoisuus. Mä en vaan oikeasti osaa tarvita toista ihmistä edes parisuhteessa ja viihdyn todella hyvin yksin, niin se on varmasti semmonen homma mitä pitäisi hienosäätää rälläkällä mikäli suhteeseen haluaa.

• Ääh.. sun itseriittoisuuteen ei mikään rälläkkä riitä. Sellainen katupora vois jo pikkuisen riipaista.

Nah pata kattilaa soimaa.. :)

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ääh.. sun itseriittoisuuteen ei mikään rälläkkä riitä. Sellainen katupora vois jo pikkuisen riipaista.

Nah pata kattilaa soimaa.. :)

Olet kyllä oikeassa, siskoseni. Tosin mä myös olen tuon muutoksen mittakaavan havainnut ja tullut siihen tulokseen, että kaikille helpompi, jos olen ilman parisuhdetta 😂

Niih, kyllähän tota riittosuutta on "sukuun" jaettu 😉

• randombypasser kirjoitti:

Olet kyllä oikeassa, siskoseni. Tosin mä myös olen tuon muutoksen mittakaavan havainnut ja tullut siihen tulokseen, että kaikille helpompi, jos olen ilman parisuhdetta 😂

Niih, kyllähän tota riittosuutta on "sukuun" jaettu 😉

Juu.. mä olen tullut tuohon samaan lopputulemaan. Paree vaan olla ilman parisuhdetta.. tarttisi muuttua niin paljon, että ei jaksa.

Mulla on jo sitoutumuksia ihan tarpeen kanssa tässä. Ei lisempää.. ei suurin surminkaan.

Ja jos siitä riittoisuudesta on jaettu, niin ollaan juu saatu aimo annos. Sulla sitä on enemmän kuin mulla, mutta kuinka kauan..? Mä otan sua kiinni koko ajan. 😅

Juu.. mä olen tullut tuohon samaan lopputulemaan. Paree vaan olla ilman parisuhdetta.. tarttisi muuttua niin paljon, että ei jaksa.

Mulla on jo sitoutumuksia ihan tarpeen kanssa tässä. Ei lisempää.. ei suurin surminkaan.

Ja jos siitä riittoisuudesta on jaettu, niin ollaan juu saatu aimo annos. Sulla sitä on enemmän kuin mulla, mutta kuinka kauan..? Mä otan sua kiinni koko ajan. 😅

Niinpä. Toki tunnen itteni ja tiedän olevani niin hölmö, että kun riittävän hyvä tarjous tulee kohdille, niin totta hitossa lankean siihen kyselemättä hintaa. Mutta toisaalta sitä ei ikinä tiedä, osuuko kohdille toinen samanlainen, niin sittenhän se arki yhdessä voisi jopa sujuakin 😂

Sit kun sä saavutat mut, tapahtuu niin, että meidän seuraava kostea tapaaminen pidetäänkin etänä, koska et jaksa läheisempää läsnäoloa 🤣

Niinpä. Toki tunnen itteni ja tiedän olevani niin hölmö, että kun riittävän hyvä tarjous tulee kohdille, niin totta hitossa lankean siihen kyselemättä hintaa. Mutta toisaalta sitä ei ikinä tiedä, osuuko kohdille toinen samanlainen, niin sittenhän se arki yhdessä voisi jopa sujuakin 😂

Sit kun sä saavutat mut, tapahtuu niin, että meidän seuraava kostea tapaaminen pidetäänkin etänä, koska et jaksa läheisempää läsnäoloa 🤣

Ehei.. ei se sun kanssa.. sä ja mä ollaan niin irti yhdessä, että kandee olla läsnä.. toi joraaminen on vitsin tylsää wa:n välityksellä.

Sun kanssa ei tarvii selitellä. Ei lähettää kiitoskortteja tai pyydellä anteeksi kun ei oo pitäny yhteyttä.. sun muuta paskaa.

Sun kanssa voi pitää hauskaa ja sit vaan jättää homman siihen. Sä oletkin itseni lisäksi ainoa sellainen jonka tunnen. Ilman velvoitteita tai vastuuta ihmissuhteesta.

Ei pelkoa että toinen loukkaantuu tai ottaa nokkiinsa. Mä oon niin ku sä.. mä olen tyytyväinen näin.

Ja hitto.. ne siemenvalkosipulit ei ilmaannu mun istutuslaatikkooni ilman läheisempää kanssakäymistä..

Ehei.. ei se sun kanssa.. sä ja mä ollaan niin irti yhdessä, että kandee olla läsnä.. toi joraaminen on vitsin tylsää wa:n välityksellä.

Sun kanssa ei tarvii selitellä. Ei lähettää kiitoskortteja tai pyydellä anteeksi kun ei oo pitäny yhteyttä.. sun muuta paskaa.

Sun kanssa voi pitää hauskaa ja sit vaan jättää homman siihen. Sä oletkin itseni lisäksi ainoa sellainen jonka tunnen. Ilman velvoitteita tai vastuuta ihmissuhteesta.

Ei pelkoa että toinen loukkaantuu tai ottaa nokkiinsa. Mä oon niin ku sä.. mä olen tyytyväinen näin.

Ja hitto.. ne siemenvalkosipulit ei ilmaannu mun istutuslaatikkooni ilman läheisempää kanssakäymistä..

Jo vain, me ollaan tossa niin samanlaisia ja siksikin homma toimii, toinen ei pääse toiselle rasitteeksi asti vahingossakaan.
        Ihmissuhde vailla velvoitteita, paitsi kun ollaan naamatusten ja heti sen jälkeen kaiken voi jättää taas taakseen, ensi kertaan...

Ei ne ilmesty ilman IRL kohtaamista, mutta se on työn alla. Tossa nuo sipuliukset roikkuu parin metrin päässä mökin katosta kuivumassa, niin perkaan siitä sulle siemensipulit mukaan kun mökiltä ensi kerran kotiudun, eipähän sitten unohdu.

Jo vain, me ollaan tossa niin samanlaisia ja siksikin homma toimii, toinen ei pääse toiselle rasitteeksi asti vahingossakaan.
        Ihmissuhde vailla velvoitteita, paitsi kun ollaan naamatusten ja heti sen jälkeen kaiken voi jättää taas taakseen, ensi kertaan...

Ei ne ilmesty ilman IRL kohtaamista, mutta se on työn alla. Tossa nuo sipuliukset roikkuu parin metrin päässä mökin katosta kuivumassa, niin perkaan siitä sulle siemensipulit mukaan kun mökiltä ensi kerran kotiudun, eipähän sitten unohdu.

Tanks bro. Ny poistunen takavasemmalle.. eiku oikealle.. siis poikittain keskelle sänkyä.. koska mä voin.. 😂 öitä.

Tanks bro. Ny poistunen takavasemmalle.. eiku oikealle.. siis poikittain keskelle sänkyä.. koska mä voin.. 😂 öitä.

Hyvät yöt, poikittain 😂

• Etkö ole koskaan kysynyt eksältä / eksiltä? Tunnistan itsessäni itseriittoisuuden, mutta minusta sanassa on negatiivinen kalske. Haluaisin olla erikseen itsenäinen ja riittävä itselleni.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Etkö ole koskaan kysynyt eksältä / eksiltä? Tunnistan itsessäni itseriittoisuuden, mutta minusta sanassa on negatiivinen kalske. Haluaisin olla erikseen itsenäinen ja riittävä itselleni.

Voi tottahan toki olen, mutta aika harva haluaa eron hetkellä ryöpyttää monen vuoden ajalta mitään paskaa toisen niskaan, peli on pelattu ja se on heippa, hyvää jatkoa.
        Ja kaikki keskustelut mitä on käyty, niin mitään erityistä ei ole noussut esille, paitsi ehkä itseriittoisuuteni, tosin ei sillä termillä, vaan osatermeillä "olit hankala niissä tilanteissa" ja "et ollut aina ihan läsnä niissä hetkissä" ja muuta kivaa. Sieltä joutuu sitten ihan omin pikkukätösin niitä palapelin paloja yhdistelemään, että pääsee jonkin konkreettisen äärelle. Jos olisi oikeasti paska ihminen, vaikka väkivaltainen tai täysin välinpitämätön, niin varmasti sen saisi kuulla hyvin selkeästi, mutta kun näin ei ole ollut, niin ulosanti on vähän sinnepäin.

Itseriittoinen tosiaan omaa negatiivisen klangin, mutta se kuvastaa todella hyvin ihmistä, joka ei tarvitse ketään muuta ollakseen tyytyväinen elämäänsä ja oikeastaan jopa paskat nakkaa muista silloin, kun ei olla suorassa tekemisessä keskenään.

• Anonyymi

En pohdi tuollaisia asioita koskan haluan olla loppuelämäni ajan yksin! Se on juuri sitä minun näköistäni elämää!!

• Anonyymi

Yksi kauan kestänyt parisuhde takana ja toista parisuhdetta en halua. Olen jo niin tottunut elämään juuri niin kuin halua, eikä minulla ole mitään mielenkiintoa ruveta opettelemaan kenenkään tapoja elää ja olla. Ei ole yhtään sellaista syytä miksi haluaisin jonkun elämääni häritsemään!

• Kiitos mielipiteestä.

• Paras ominaisuuteni lienee kumppanin helliminen ja huolenpito lukuisin eri tavoin. Haluan tuottaa hänelle erityisen hyvää mieltä ja hyvää oloa, kun omakin mieleni pysyy hyvänä. Tämä vaatii tiettyä vastavuoroisuutta siis.

Pahin ominaisuuteni on hallitsevuus. Kumppanillani tulee siis olla vahvuutta, ettei hän joudu tossun alle, jolloin kumpikin menettää kiinnostuksensa toiseen. 🙂

• Ymmärrän mitä haet takaa tuolla hallitsevuudella. Onko niin, että kumppanin pitää haastaa sinua?

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ymmärrän mitä haet takaa tuolla hallitsevuudella. Onko niin, että kumppanin pitää haastaa sinua?

Jollakin tasolla ehkä niinkin. 🤔 Ei tietenkään jatkuvasti, mutta sillain sopivasti. 😁

Joka tapauksessa hänen täytyy olla riittävän rauhallinen, tasapainoinen ja seistä omilla jaloillaan, että hän kestää minua, pidemmän päälle. Eli hänen täytyy tulla hyvin toimeen ilman minuakin.

• Xena-183 kirjoitti:

Jollakin tasolla ehkä niinkin. 🤔 Ei tietenkään jatkuvasti, mutta sillain sopivasti. 😁

Joka tapauksessa hänen täytyy olla riittävän rauhallinen, tasapainoinen ja seistä omilla jaloillaan, että hän kestää minua, pidemmän päälle. Eli hänen täytyy tulla hyvin toimeen ilman minuakin.

Tasapainoinen ja itsenäinen ihminen. 👌

• Anonyymi

Käyn töissä, peseydyn päivittäin enkä käy baarissa, festareilla tai missään muussa junttien rappiokulttuuria edustavassa tapahtumassa. Noudatan sääntöjä sekä ilmoitan niiden rikkojat aina eteenpäin. En koskaan syö päivämääräpilaantunutta ruokaa. Olen kiltti ja kunnollinen. Alkoholia juon sivistyneesti, korkeintaan yhden annoksen illassa.

• Hyviä ominaisuuksia. Itse en käytä alkoholia kovin usein, niin on paha tuohon ottaa kantaa.

• Paras ominaisuuteni on luonnollisesti se, että syön ne suklaakonvehdit, joista se toinen ei välitä.
      Ja huonoin on se, että syön myös niitä joista se toinen välittää.

;)

(minussa on vain puutteellisia ominaisuuksia)

• Minä syön aina kaikki pahat konvehdit ensin ja sitten harmittaa, jos toiset syövät ne hyvät. 😅

• Anonyymi

sukat jalkoihin jotta ei liukastu jo kylvytäkin tulee paljain jaloin.

• Ei se kannata liukastella...

• Anonyymi

Paras ominaiauutesi: Hengenvaarallisuuus

• Anonyymi

Mulla ei ole näitä tällaisia mä osaan käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla mikä tekee luultavasti mahdottomaksi sen ettäkö olisi edes mahdollista oppia mut tuntemaan ja siksi olen itse taas sanonnu ai et kenties mua ei ole luotu seurustelemaan saati parisuhteeseen niin ei ainakaan toisen tarvi ihtiään syyttää ja ehdoton rehellisyys vaatimuksena hyydyttää yrittäjät jo lähtö kuoppiinsa joten onko kilpailua ja jos on niin mistä kilpailevat edes en o tavannu sillai naista joka osais olla edes rehellinen saatika ehdottoman rehellinen myöskin syy miksi mulla ei ole tällähetkellä edes mietittynä mitään yksinoloa kummempaa miksi turhaan joko ei riitä ulkonäkö tai ei mahdollisen anopin mielestä ainakaan ole riittävästi rahaa vielläkään

• Voisitko analysoida miksi olet fanaattisuuteen taipuvainen? Meinasin tavata kaltaisesi miehen, mutta ajatus siitä, että toinen omistaisi mun ajatuksetkin sai mut juoksemaan ja kovaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      150
      3275
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      80
      2230
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2187
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      76
      1890
    5. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1726
    6. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      156
      1723
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      12
      1705
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1398
    9. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      18
      1293
    10. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1173
    Aihe