Miten puleeraat

Anonyymi-ap

Itseäsi ennen palstalle tuloa, ollaksesi täällä paras versio itsestäsi? Kunnioituksesta muita kirjoittajia kohtaan.

42

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä pointti että kunnioittaa toisia kirjoittajia ja mielipieteitä.

    • Anonyymi

      Meidän emäntä laittaa päijäthämäläisen kansallispuvun palstalle. :)

      Iaskin..väärin

      • Anonyymi

        Älä nyt kun meidän isäntä kävi ensin messuilla ja nyt on keskustassa ryyppäämässä. Puleerasi ajaen oikeen parran pois ja hiukset sileeks. Hajustettakin veti kainaloon suihkun perään.

        Meinaa vissiin olla komea. 😅

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kun meidän isäntä kävi ensin messuilla ja nyt on keskustassa ryyppäämässä. Puleerasi ajaen oikeen parran pois ja hiukset sileeks. Hajustettakin veti kainaloon suihkun perään.

        Meinaa vissiin olla komea. 😅

        Jasu

        Ja jos mä niin sekaisin oisin, että kanssallispukua edes yrittäsin päälleni, niin Orimattilan kansallispuku. Ehottomasti. Olen junttilan väkeä. Vaikken originaali kuin isukin kautta. 😜

        https://www.kansallispuvut.fi/sites/default/files/styles/width_800_image_style/public/2023-04/orimattila_naisenpuku_vuorelma.jpg?itok=APEYiwlB
        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kun meidän isäntä kävi ensin messuilla ja nyt on keskustassa ryyppäämässä. Puleerasi ajaen oikeen parran pois ja hiukset sileeks. Hajustettakin veti kainaloon suihkun perään.

        Meinaa vissiin olla komea. 😅

        Jasu

        Miten valmistaudut vastaanottamaan isännän kotiin yösydännä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten valmistaudut vastaanottamaan isännän kotiin yösydännä?

        Olin jättäny puhavalot päälle ja eteiseen, ettei kompuroi itseään hajalle. Mutta olikin unohtanu avaimet kotiin, joten laitteli viestiä että ootko hereillä, avaimet unohtu.
        No nousin ylös ja ootin kun tulee auto pihaan ja herra hyppää kyydistä, niin avaan oven.

        Ja niin se sitten pääsi turvallisesti kotiin ja omaan petiin pörisemään päätään selväksi. Kaikki hyvin. 😄

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin jättäny puhavalot päälle ja eteiseen, ettei kompuroi itseään hajalle. Mutta olikin unohtanu avaimet kotiin, joten laitteli viestiä että ootko hereillä, avaimet unohtu.
        No nousin ylös ja ootin kun tulee auto pihaan ja herra hyppää kyydistä, niin avaan oven.

        Ja niin se sitten pääsi turvallisesti kotiin ja omaan petiin pörisemään päätään selväksi. Kaikki hyvin. 😄

        Jasu

        Nyt meen keittää meille aamukahveet.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin jättäny puhavalot päälle ja eteiseen, ettei kompuroi itseään hajalle. Mutta olikin unohtanu avaimet kotiin, joten laitteli viestiä että ootko hereillä, avaimet unohtu.
        No nousin ylös ja ootin kun tulee auto pihaan ja herra hyppää kyydistä, niin avaan oven.

        Ja niin se sitten pääsi turvallisesti kotiin ja omaan petiin pörisemään päätään selväksi. Kaikki hyvin. 😄

        Jasu

        Piditkö napatanssiesityksen ukkokullalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piditkö napatanssiesityksen ukkokullalle?

        Liittyykö tämä kysymys palstasedän viimeaikaisiin kirjoituksiin? T naiselta Ps muistatko sen 9-11 lapsen äippähahmon valtakunta? Onko se nyt niin justiin, jos detaljit ei ihan mätsää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö tämä kysymys palstasedän viimeaikaisiin kirjoituksiin? T naiselta Ps muistatko sen 9-11 lapsen äippähahmon valtakunta? Onko se nyt niin justiin, jos detaljit ei ihan mätsää

        Ehkä niitä kuvittellisia skidejä syntyy esim ihan aivastamalla, että voi rähmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piditkö napatanssiesityksen ukkokullalle?

        En pysty kunnolla edes kävelee saati tanssimaan. Ja ei meillä eletä enää mitään kuhertelukuukausia ja vuosia. Ne loppui 10 vuoden kohdalla, toisilla loppuu jo paljon paljon aiemminkin.


        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty kunnolla edes kävelee saati tanssimaan. Ja ei meillä eletä enää mitään kuhertelukuukausia ja vuosia. Ne loppui 10 vuoden kohdalla, toisilla loppuu jo paljon paljon aiemminkin.


        Jasu

        Ymmärrän nuo hömpötykset suhteessa missä nähdään harvemmin. Me kun on oltu jo 15 vuotta samassa osoitteessa, jaettu koti ja elämä ja kumpikin on vapaat yhdessä kotona. Niin tekee hyvää pikemminkin olla hetkittäin erillään. Ei tätä tunnu tajuuvan läheisriippuvaiset eikä ne jotka näkee silloin tällöin. Ihmettelee iten et ole enempää yhdessä kuin 24h vrk tai 14 h vrk.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän nuo hömpötykset suhteessa missä nähdään harvemmin. Me kun on oltu jo 15 vuotta samassa osoitteessa, jaettu koti ja elämä ja kumpikin on vapaat yhdessä kotona. Niin tekee hyvää pikemminkin olla hetkittäin erillään. Ei tätä tunnu tajuuvan läheisriippuvaiset eikä ne jotka näkee silloin tällöin. Ihmettelee iten et ole enempää yhdessä kuin 24h vrk tai 14 h vrk.

        Jasu

        Luulen ettei hekään jaksaisi napatanssia ja lässyn lässyn, jos olisivat esim. 24/7 kerrottuna 15 vuotta. Toinen tulee kotii, kaikki hyvin eiköhän mennä nukkumaan. Me kun ei olla erossa kuin työpäivän ajan tai jos sairaalassa joutuu olee tai käväsee pari tuntia jossain, ikinä siis. Pikkasen eri juttu kun pikavisiitit kullan kainaloon ja omaan arkeen takas.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen ettei hekään jaksaisi napatanssia ja lässyn lässyn, jos olisivat esim. 24/7 kerrottuna 15 vuotta. Toinen tulee kotii, kaikki hyvin eiköhän mennä nukkumaan. Me kun ei olla erossa kuin työpäivän ajan tai jos sairaalassa joutuu olee tai käväsee pari tuntia jossain, ikinä siis. Pikkasen eri juttu kun pikavisiitit kullan kainaloon ja omaan arkeen takas.

        Jasu

        Entä jos nosse olisi halunnut seggsiä? :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos nosse olisi halunnut seggsiä? :O

        Ei pelkoa. 😊

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos nosse olisi halunnut seggsiä? :O

        Kyllä nekin haluumiset on harvemmassa, kun pari elää vuosia tiiviisti yhdessä. Minusta aivan luonnollistakin, että suhde muodostuu ajansaatossa enemmän ystävyydeksi, kiintymykseksi ja seksi jää taustalle harventuen.

        Ne eläimellisillä haluilla varustetut parit on harvemmassa ja eroaa helpommin, jos seksi on yhtään suhteessa tauolla, kun ovat koko suhteen usein kyhänneet liikaa fyysisyydelle.

        Tai hakevat lohtua muualta herkästi.

        Kestävät suhteet perustuu mielestäni aina lopultakin aitoon ystävyyteen, ei seksiin. Seksi ei ole pääasia.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nekin haluumiset on harvemmassa, kun pari elää vuosia tiiviisti yhdessä. Minusta aivan luonnollistakin, että suhde muodostuu ajansaatossa enemmän ystävyydeksi, kiintymykseksi ja seksi jää taustalle harventuen.

        Ne eläimellisillä haluilla varustetut parit on harvemmassa ja eroaa helpommin, jos seksi on yhtään suhteessa tauolla, kun ovat koko suhteen usein kyhänneet liikaa fyysisyydelle.

        Tai hakevat lohtua muualta herkästi.

        Kestävät suhteet perustuu mielestäni aina lopultakin aitoon ystävyyteen, ei seksiin. Seksi ei ole pääasia.

        Jasu

        Ja voin vannoa, etten minä olisi kenenkään sellaisen kumppani joka perustaa parisuhteen seksille. Joutaa menee menojaan. Ja on ne menneetkin. Hyvä niin.

        Juoskoon sukuelimensä pillin mukaan. Mä kuuntelen muita tunteitani.


        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voin vannoa, etten minä olisi kenenkään sellaisen kumppani joka perustaa parisuhteen seksille. Joutaa menee menojaan. Ja on ne menneetkin. Hyvä niin.

        Juoskoon sukuelimensä pillin mukaan. Mä kuuntelen muita tunteitani.


        Jasu

        En tiedä miksi koko aihe on Suomessa tabu. Ja miksi monet ihmiset pitää tiukasti illuusiosta kiinni, että heidän parisuhde on runsasta seksielämää vielä vuosien jälkeenkin. Jotenkin vissiin nolo mielikuva tulee miten muut reagoi, jos tietäisivät totuuden, joten esitetetään ikiviriilejä.

        Ja sitten taukimmat uskoo, että kyllä, kyllä se ikuisesti jatkuu aktiivusena kanina hässimusenä ja mun kumppani on viallinen, jollei jatku kun noillakin jatkuu kerta, diih.

        Lapellisesti tuita illuusiota vielä viittiikin ruokkia, ihan kun sitä kukaan vuosikausia parisuhteessa tiivisti elänyt ostaisi.

        Jasu


    • Anonyymi

      En mitenkään

    • Anonyymi

      Kivikautinen talja.
      Vilma

    • Anonyymi

      Hieno kysymys

      Kysymyksen hienoin kohta on tuo kysymys siitä, että kuinka tänne kirjoitellaan ja missä asussa.

      En tiedä muista, mutta itse katselen naisten lätkää Jofa päässä.

      (reps)

      • Anonyymi

        II versio

        Onko sinulla resursseja olla vapaa oma itsesi?

        Onko

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        II versio

        Onko sinulla resursseja olla vapaa oma itsesi?

        Onko

        (hihitystä)

        Mjoo

        Resurssit vs. vaatimukset.

        Kukaan tollo ei osta edes tomaattia käymättä sitä käsin läpi.

        Peskää irtotomaattinne ennen kassaa.

        Kiitos

        (naurua)


    • Anonyymi

      Käyn syleksimässä pyttyyn ettei sitten täällä tarvi

    • Ei tarvi puluvereita, riittää, että tulee oikeassa mielentilassa eikä muulloin. Pari ylilyöntiä opetti tämän.

    • Anonyymi

      Tulen kuin aamupalalle, laitan huulipunaa ja yritän suudella 😘

    • Puleerata. Hauska sana. En ole ennen kuullut.

      Olen vähitellen opetellut olemaan palstalla oma itseni. Trollaan vielä ajoittain, mutta se on jäänyt vähemmälle.

      • Anonyymi

        Puleeraus on pintakäsittelyä shellakalla. Alkoholiin liukeneva hartsi. Ennenvanhaan käytetty paljon huonekalujen pinnoilla. Oikealla tekniikalla ja julmetun monella käsittelykerralla saadaan upea syvänkiiltävä pinta. Koska se on alkoholiin liukeneva, ei kannata laskea drinkkilasia paljaalle pöytäpinnalle...

        xLiner


    • Anonyymi

      Ensin hieman venyttelen

      • Anonyymi

        Sormijumppa on hyvä tehdä ennen kirjoittelua mutta nivelien naksuttelu on pahasta.


    • Anonyymi

      missä asussa... että mikä pukukoodi on kun kirjoittelee palstoille, hohhoijaapi-hoijjaa.

      kuin puhelimesssa sanoisi toiselle katso näetkö tämä juttu tässä kädessäni...

    • Luen politiikan uutiset, pureskelen huonekalun jalkoja tikkuja ikenissä ja lyön isovarpaani kynnykseen.

      Sitten mieliala alkaa olla sopiva palstailuun.

    • Anonyymi

      Mä laitan aina vadelmalimomaadi lasillisen tohon pöydälle ja punaisen pullan kunnioittaakseni palstailuhetkeä sinkkupalstalla.
      Ajattelen, että palstalaiset voi mun kaa nauttia punaisen pullan ja vadelmalimonaadia.

    • Anonyymi

      haistappa sinä pitkä vttu!! trololoo T naiselta

      • Anonyymi

        Kyllä sinä nyt aivan palstasedältä vaikutat etkä kummastakaan ns sen nimisestä, jotka täällä vähän samalla tavalla vaikuttaa ja kummatkin sinua vastaan. Meitä on kaksi jaksamisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä nyt aivan palstasedältä vaikutat etkä kummastakaan ns sen nimisestä, jotka täällä vähän samalla tavalla vaikuttaa ja kummatkin sinua vastaan. Meitä on kaksi jaksamisia

        pakkomielle vastata mulle ukko??


    • Anonyymi

      olen kuunnellut hyvää Sammy Hagar kitara -rokkimusiikia monia paljon hyviä..

      niin monia levyjäkin, otin t

    • Anonyymi

      Ehkä toiset saattaa tykätä jostain minuuteni latteasta versiosta, mutta kaikkia ei voi miellyttää. Kai sen voisi kuvata niin, etten tykkää latteuksista, tykkään kertoimista. Mitä enemmän kertoimia on, sen parempi. Riippuu kuitenkin siitä, onko yleisvire hyvä. Ymmärrän toisaalta ihmisiä, joille sellainen on liikaa tai se vaikuttaa heidän maailmassaan sekavalta. Tykkään siis pikakelauksesta. Vähänkin huonommat elokuvat katsotaan pikakelauksella ja se pätee kaikkeen muuhunkin elämään. Jos pysähdyn, olen syvällä tunteissa, käytännössä joko todella surullinen tai lannistunut.

      • Anonyymi

        Eli vastauksena kysymykseen: En mitenkään, elän hetkessä. Mielellään nopeasti ohimenevässä.


    • Tälläydyn hääpukuun ja kukkavihkokin on valmiina.

      Not!

    • Anonyymi

      Söin Elosen korvapuusin, ai että oli hyvää, ihan järjettömän hyvä kanelin maku.
      Silmissä pyörii, päässä mielihyvähormonit heiluvat laidasta laitaan.
      Selkäpiitä kirmaa mielihyvä homonien pikajuoksu, ah kun on niin hyvää.
      Haluaisin ahmia niitä korvapuusteja, kuuleko sinkkupalsta!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe