Onko Inarista mahdollista löytää miestä vakituiseksi kumppaniksi muualta muuttavalle naiselle? Vaatimukset: 70-luvulla tai 80-l. alussa syntynyt; ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen; 170-180 cm; vartalotyypillä ei väliä, mutta ei ihan pulkannaru kuitenkaan; käy töissä ts. joko palkkatöissä tai on yrittäjä; ei ole väkivaltainen; ei juopottele kovin tiheästi; kykenee kotitöihin; osaa laittaa tyhjän vessapaperirullan hylsyn palaviin roskiin; ajaa partansa ja käy parturissa säännöllisesti.
Miestä elämänkumppaniksi tai huviksi
47
939
Vastaukset
- Anonyymi
Montako varvia pitää pystyä vetaseen yön aikana ja pitääkö olla pitkä seisonta?
- Anonyymi
Jos pari kertaa viikossa jaksaa, niin se on hyvä se.
- Anonyymi
Kolme kertaa illassa ja aamulla kaksi kertaa takaa päin.
- Anonyymi
Se sopii.
- Anonyymi
Ok hyvä
- Anonyymi
Noin taitavaa et meidän kylältä tule löytämään. Täällä asuu vain Sandellsin mannekiinejä.
- Anonyymi
Missä ne röpöttelee, kun kylän pinnassa ei näy ainuttakaan nelikymppistä paikallista miestä. Kylläkin sitte pohjoseen tai Kittilään päin pakettiautoilla ajelemassa aurinkolasit päässä, vaikka satas vettä.
- Anonyymi
Mulla ei seiso 🙋♂️
- Anonyymi
Rakkaus on tärkeintä
- Anonyymi
Pedofiililleaivanoikein tuommoinen lerppa
- Anonyymi
Yhdenyönkännipanot ja muut sellaiset känniin juottamiset pitäisi tuomita rangaistuksin halventavat naisia
- Anonyymi
Jo vain Tsiuttajoella löytyy
- Anonyymi
Mikä on Tsiuttajoki, siis missä päin Inaria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on Tsiuttajoki, siis missä päin Inaria?
Siellä mieshuonot tekee sinusta huonon naisen ensin ovat muka kavereita ja tekevät temppunsa seuraavana päivänä eivät ole tuntevinaan irvistelevät halveksuen ja silloin olet jo huoranainen ja painu pois ilmaa pilaamasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä mieshuonot tekee sinusta huonon naisen ensin ovat muka kavereita ja tekevät temppunsa seuraavana päivänä eivät ole tuntevinaan irvistelevät halveksuen ja silloin olet jo huoranainen ja painu pois ilmaa pilaamasta
Arvostelevat jos on farkkulaukku eikö ole parempaa kuin tuommoinen ja pahanilmanlinnuksi haukkuvat , itseään eivt huomaa vanhempien rahoilla rikastuneet mörkönaamat tupakoivat pirut. Ei kannata uhrata nuoruuttaan heidän kaltaisilleen elähtäneille elukoille. HYI!!!
- Anonyymi
Leevo tietää mestat
- Anonyymi
Nykyään kakkonen on ykkönen. Mitenkä tällainen peppuseksi onnistuisi tutustumiskäynnillä? Aiheuttaako kyseinen penetrointi negatiivisen vai positiivisen vastaanoton? Liukasteella luonnollisesti.
- Anonyymi
Riippuu koosta. Pieni saamelaiskikuli menettelee. Isommat ei.
- Anonyymi
Voi varmaan ehdottaa
- Anonyymi
Jo on surkia paikka, jos yhtään kukaan ei ilmoittaudu kriteerien kestäväksi. Menee kuuma nainen hukkaan.
- Anonyymi
Jos tosissas haet niin kun et täällä treffejä tee niin pistä jos pistät keksityn sähköpostin (ei siis nimelläsi) näkyviin johon voi joku kirjoitella. Sieltä sitten "haravoit" ton kinnostuneen. Sillei mieki joskus tehny, löytäjä löysi etsijän. Oikeastaan kukaan muu ei kirjoitellukkaan, joten ihan siististi toimi.
- Anonyymi
Täällä olis niitä piereviä poromiehiä tarjolla. Pitkän huiskeitan miehiä. Karvakengät jalassa pisimmät jopa 1,6 metrisiä pituudeltaan.
- Anonyymi
Minun mieheni kyllä muuten sopis noihin sinun kriteereihin, mutta hän on:
- yli 180 senttiä pitkä
- Pulkannaru
- Ei ole tummat hiukset
- Ei ole ruskeat silmät
- Kyllä kai hän töissä vielä käy
- Kotityöt, ruuan laiton ja vessapaperirulla osaa hoitaa itsenäisesti.
- Partaa ei ollut ajanut, mutta ei haittaa minua.
- Hän ei käy parturissa, koska hän hoitaa itse omat hiuksensa. Me ei saada käydä parturissa/kampaajalla, koska yhdenvertaisuuslaki ja meidän pitää olla yksittäistapauksia.
Me ollaan muuttamassa pois täältä, koska mieheni ei tykkää asua täällä.
Kyllä sinä huomaat, kun LÖYDÄT sen miehen itselles.
Teistä tulee seuraava pari…- Anonyymi
Jorma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jorma!
Kyllähän yhdenlainen Jortikka Jorma tietenkin on jolla on vähän saatavia, koska eräät fiksut alkoivat syrjimään meidän suhdetta suoraan sekä vaatimaan hänen vaimoaan eli minua itselleen vaikka me ollaan kyllä tässä jonossa seisottu vierekkäin vaikka kuinka monta.
Ex-mieheni ja hänen uusi vaimonsa oli minua vailla heille asumaan ja se oli syy miksi he olivat hakeneet facebookista kunnianloukkaus todisteita.
Mieheni ei oikein lämpene ajatuksiin, että hänen pitäis vaimonsa kanssa asua jossain AIKUISTEN LUOMASSA MONI-AVOISUUS SUHTEESSA JOISSA PITÄÄ OLLA KOKOAJAN REISSUN PÄÄLLÄ.
Kyllä minä ainakin mielellään Suomen valtion velkaperintö oikeuksista mielellään luovun, mutta kyllä minulle tähänkin asti on riittänyt yksi mies puolisoksi vaikka nuo minun exät ovat omasta mielestään niin kovia PANO-MIEHIÄ, että heidän on pitänyt minun lisäksi hoitaa koko Suomen naisten seksuaaliset tarpeet.
En minä ole heitä edes syyttänyt, että he ovat kotia tulleet makaamaan ja passauttamaan itseään sekä keräämään voimia niin jaksavat taas lähteä toisten naisten seksuaalisia tarpeita tyydyttämään.
En tietenkään saanut seksiä kotona, kun sen yhden kerran josta tuli lapsi.
Seksuaalisesti syrjivät minua ja pitivät TRANSVESTITTEINA minua heidän kanssa LESBO SUHTEESSA.
Jos seksiä olis ollut niin kyllä meillä olis ollut lapsiakin enemmän, kun YKSI.
- Anonyymi
Joko,löysit.ota minut . Olen Herra nro 47
- Anonyymi
Onneksi ei tullut inarinsaamelaista mieheksi , nainen olisi ollut hyvin onneton sen suhteessa
- Anonyymi
Miksi olisi ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi ollut?
Yksinäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen
Mun unelmamies on paljon pois kotoa, töissä, ei baarissa tai huorissa.
- Anonyymi
Haittaako, jos on ylöspäin käyrä lemmensarvi...?
Vai pitääkö olla lähes suora?- Anonyymi
Paksu pitkä ja musta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksu pitkä ja musta
Ja iso
- Anonyymi
Pääasia että on lyhyt
- Anonyymi
Aloittajalle pitäisi olla merkitystä myös luonteella, että on sopiva.
- Anonyymi
Luonteella ei ole väliä, kunhan on iso, paksu, suonikas, musta ja jämäkkä.
- Anonyymi
Se on automaattisesti sopiva, kun mies on perinteessä kasvanut saamelainen.
- Anonyymi
Eiks huoleta, että hallitukselle tommonen kivikautinen meininki sopii hyvin?
- Anonyymi
Ei huoleta
- Anonyymi
Käyppä pyörähtämässä lava tansseissa ,sieltä vois löytyä rempseä kaveri
- Anonyymi
Mutta kun en tanssi
- Anonyymi
Ehkä menee dildo-puolelle. Ainakin varma suoritus.
- Anonyymi
Aanustappi voisi myös olla ratkaisu ☝🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aanustappi voisi myös olla ratkaisu ☝🏼
Myydäänkö uulan ryöstössä tuollaisia anaalitappeja? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myydäänkö uulan ryöstössä tuollaisia anaalitappeja? 🤔
Anaalitapit on loppuneet
Mutta pillutappeja on jäljellä
Tekokyrvät on lopetettu tuotannollisista syistä ( jatkuvat orkut, lusikoituminen) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anaalitapit on loppuneet
Mutta pillutappeja on jäljellä
Tekokyrvät on lopetettu tuotannollisista syistä ( jatkuvat orkut, lusikoituminen)Oletkohan edes nähnyt oikeaa värkkiä?
- AnonyymiUUSI
Ei löydy. Etsitty on. Tervetuloa jonoon vaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390