Mitä muuta veisit kiikkutuoliin mukanasi kuin villasukat?

Fiilistelen hyviä biisejä. Joihinkin liittyy muistoja ajoilta, kun melkein kaikki oli täydellistä.

Sitten tuli muutoksia, mutkia, väärinkäsityksiä ja anteeksiantamattomia tekoja. Niistä selvittiin lopulta kuitenkin.

Nämä eivät liity palstoille, vaan elämään, jota pidin itsestäänselvänä. Noh, kiikkutuoliin toivon pitkää muistia ja herkkiä hetkiä, ilon ja surunkin kyyneleitä. Se on vain elämää.

En ole enää katkera, se on pääasia ja kiitollisuus tästä päivästä on läsnä juuri tässä hetkessä.

❤️

70

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lukitsen vastauksen "sovituksen".

Arvelen, etten juuri muita biisejä tarvitse 🥸

• Tuo on kieltämättä kiva tampesteri jousisoittimineen päivineen.

• Anonyymi

Mulla on jo kiikkutuoli ollut jokusen vuoden. Siinä on kiva kiikutella. Ja miettiä maailman menoa tai vain tuijottaa tyhjyyteen.

Ehkä villasukkien lisäksi katselen valokuvia menneistä.

https://youtu.be/aJKRPnAlQlw?si=nG9AbZ_5qkBbucoc

Jasu

• Anonyymi

Ja saatanpa muistella nuoruuttani, herkkää ja rakkutta pursuavaa minua. Sitä naivia hölmöläistä joka särki sydämensä turhan monta kertaa.

https://youtu.be/XEWjtCnm6Zg?si=mEiCRMl6O-ggyOya

Jasu

• Ihana biisi, kiitos. 😊

• Anonyymi

• Anonyymi

No nyt! On minullakin kiikkaava tuoli. Tosin en hirmuna ajattele siinä kiikatessani. Kunhan vain hengailen ja mahdollisesti kuuntelen raadiota.

Se kiikkaaminen itsessään jo antaa hyvänolontunteen.

>simiti<

• Anonyymi

Mummoni kiikkutuolissa kutomat villasukat...oikeasti 😁, vielä on muutama pari jäljellä.
      Musiikkina toimikoot kudinpuikkojen kilinä sekä sen kiikkutuolin narina ja Vennamon palopuheet radiosta siinä taustalla 😄

• Veikko Vennamon vai kenen? Jotain vanhoja radio-ohjelmia?

• Anonyymi

• Ai että rakastan kiikkutuoleja, mutta en ole omistanut sellaista viimeiseen 30 vuoteen. Kilpikonna ja kiikkutuoli kun on aika rusauttava yhdistelmä.

Ainut tavoitteeni kiikkutuolissa on, että saan yhä tavata tai ainakin soitella läheisteni kanssa. Ja jos nuo sukulaiten jälkipolvet muistavat joskus minua, niin elämä on täydellistä.

Minulle on aina ollut tärkeää musiikki, joten hyvät korvalaput ja tietokone tai puhelin on oltava saatavilla. Spotify ihmetteli vuosikoosteessa, että miten yksin ihminen voi kuluttaa niin monipuolisesti eri bändejä ja kuunnella niin monta tuntia musiikkia vuoden aikana.

Toivon myös että käteni ja järkeni pelaavat vielä siinä määrin, että pystyn jotain hidastempoisia pelejä pelaamaan. Jotkut sanovat että ja pelit ovat vain hetken harrastus, mutta minä olen harrastanut pelaamista jo 4-vuotiaasta lähtien. En tosin ole mikään himopelaaja enää aikuisena, mutta se on minulle vieläkin tärkeä harrastus.

Kaiken kaikkiaan elämäntavoitteeni on tuhlata käytettävissä oleva aika kaikkeen tyhmään ja merkityksettömään. Se kun tuottaa minulle eniten nautintoa. Sitten on mukava muistella että miten tapoin sen yhden vaikean pomovastuksen.

Kaikkein tärkeintä elämässä minulle on kuitenkin läheiset ihmissuhteet. Loppupeleissä se on ainut joka merkkaa. Ja jos vielä joku päivä löydän tarpeeksi oudon kulkijan rinnalleni, se on vain plussaa.

• Nuo haaveesi tai tavoitteesi kuulostavat melko realistisilta ja siksi toivon, että ne toteutuvat. 👍

• Anonyymi

Mietippäs. Jos mulla olisi kilppari ja se mönkisi putkibassooni.
        Kerran kissani meni sinne nukkumaan. Laitoin aamuradion päälle ja mokoma tuli melkoisen nopeasti pois.

Toki annoin tupla-annoksen muonaa, koska en huomannut nukkumapaikkaa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Mietippäs. Jos mulla olisi kilppari ja se mönkisi putkibassooni.
        Kerran kissani meni sinne nukkumaan. Laitoin aamuradion päälle ja mokoma tuli melkoisen nopeasti pois.

Toki annoin tupla-annoksen muonaa, koska en huomannut nukkumapaikkaa.

>simiti<

Voi raukkaa. Mahtoi korvat lyödä tilliä. Mutta mistäpäs tuota osaisi arvata kissan olevan siellä.

Minulla on kilpikonna hävinnyt kolme kertaa 25 vuoden aikana. Yhden kerran se oli karannut aitauksestaan. En tiedä missä oli käynyt seikkailemassa, mutta sieltä se vaan kömpi kotipihaan takaisin tulla. Kerran pyykkiä taitellessa se oli ryöminyt pyykkien väliin ja minä nostin sen huomaamatta vaatekaappiin. Siellä se tyytyväisenä nukkui eikä ollut huomannut mitään. Kolmas kerta oli, kun se oli ryöminyt pakastimen koneistoon. Sen koneisto kun tuottaa mukavasti lämpöä. Se jälkeen se aina pyrki takaisin sinne koneistoon, mutta laitoin siihen esteen ettei enää päässyt sinne härveltämään.

• Anonyymi

Jokaiseen aikakauteen kai liittyy joitain kappaleita, niitä jotka ovat omia tai jonkun toisen läheisen tuottamia.

Muutamia mieleen jääneitä eri aikakausista, onhan niitä, omia ja toisten.
      Upeaa että niin myös on.

AV

• Juurikin näin ja juttelimme erään tuttavan kanssa siitä, ettå kuinka joskus voi olla aikakausi, että ei pysty kuuntelemaan edes määrättyjä biisejä, kunnes taas saa asioita käsiteltyä ja pystyy jälleen hengittämään samaa kappaletta, jota ei aiemmin pystynyt kuuntelemaan.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juurikin näin ja juttelimme erään tuttavan kanssa siitä, ettå kuinka joskus voi olla aikakausi, että ei pysty kuuntelemaan edes määrättyjä biisejä, kunnes taas saa asioita käsiteltyä ja pystyy jälleen hengittämään samaa kappaletta, jota ei aiemmin pystynyt kuuntelemaan.

Juuri noin se on.

• Jättäisin sen kiikkustuolivaiheen kokonaan välistä ja hyppyyttäisin itseni manan majoille. Ei ole mitään tarkoitusta elää kiikkustuoli-ikäiseksi.
      En ihannoi pitkää elämää. Vaikka olenkin onnellinen ja tyytyväinen elämääni, rajansa ja mittansa silläkin.

• Anonyymi

Jaaha, ei sitten kiikkustuoli kelpaa, tyydyt keinumaan vain onnesi kukkuloilla 🙃

• Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, ei sitten kiikkustuoli kelpaa, tyydyt keinumaan vain onnesi kukkuloilla 🙃

Minä keinun elämän aalloilla, tanssilattialla ja satunnaisesti .. niin...

Kiikkustuolissa puutuu vaan perse. 😜

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä keinun elämän aalloilla, tanssilattialla ja satunnaisesti .. niin...

Kiikkustuolissa puutuu vaan perse. 😜

Aika aikaansa kutakin. Olen ajatellut lähteä omia aikojani, kun aika tuntuu oikealta. Sellainen intiaanikuolema kukkuloilla tai sitten mene piikille, niin ei tarvitse vuoteessa mädäntyä. Mutta ehkä ajatukseni muuttuvat iän myötä ja haluankin roikkua täällä viimeiseen saakka. Ikinä ei tiedä miten ajatukset muuttuvat elämän myötä.

• Palstakamu kirjoitti:

Aika aikaansa kutakin. Olen ajatellut lähteä omia aikojani, kun aika tuntuu oikealta. Sellainen intiaanikuolema kukkuloilla tai sitten mene piikille, niin ei tarvitse vuoteessa mädäntyä. Mutta ehkä ajatukseni muuttuvat iän myötä ja haluankin roikkua täällä viimeiseen saakka. Ikinä ei tiedä miten ajatukset muuttuvat elämän myötä.

Justiinsa noin. Aika aikansa kutakin.
        Ehkäpä eutanasia on jo parinkymmenen vuoden päästä sallittu. Avustettu itsemurha..

Tämä on jokaisen oma asia ja jokainen ajattelee asiasta kuin ajattelee, mutta en halua kökkiä täällä ysikymppiseksi. Miksi ihmeessä haluaisin vuodepotilaaksi vaippoihin? Vain kultaiset muistot seuranain.. ???

Justiinsa noin. Aika aikansa kutakin.
        Ehkäpä eutanasia on jo parinkymmenen vuoden päästä sallittu. Avustettu itsemurha..

Tämä on jokaisen oma asia ja jokainen ajattelee asiasta kuin ajattelee, mutta en halua kökkiä täällä ysikymppiseksi. Miksi ihmeessä haluaisin vuodepotilaaksi vaippoihin? Vain kultaiset muistot seuranain.. ???

Kun oon töissä tollasissa laitoksissa ollu, niin todellakin toivoisin, että eutanasia homma etenisi. Jotenkin ymmärtää enemmän noita mitä viimeaikoinakin on tapahtunut. Vähän aikaa sitten oli vanhus hypänny ikkunasta ja sitä ennen joku oli juonut viemärin avaus ainetta. Ja täytyy kyllä sanoa että kuka tollasta ainetta pystyy juomaan, niin on todella päättänyt täältä lähteä. Ja sillon pitäs kyllä kunnioittaa päätöstä. Mutta tosiaan pitäs järjestää miellyttävämpiä tapoja lähtee täältä. Lääketiede vaan nykyään mieluummin kehittää pitkittäviä kuin parantavia menetelmiä. Sielläkin se raha on menny kaiken edelle.

• JeroP kirjoitti:

Kun oon töissä tollasissa laitoksissa ollu, niin todellakin toivoisin, että eutanasia homma etenisi. Jotenkin ymmärtää enemmän noita mitä viimeaikoinakin on tapahtunut. Vähän aikaa sitten oli vanhus hypänny ikkunasta ja sitä ennen joku oli juonut viemärin avaus ainetta. Ja täytyy kyllä sanoa että kuka tollasta ainetta pystyy juomaan, niin on todella päättänyt täältä lähteä. Ja sillon pitäs kyllä kunnioittaa päätöstä. Mutta tosiaan pitäs järjestää miellyttävämpiä tapoja lähtee täältä. Lääketiede vaan nykyään mieluummin kehittää pitkittäviä kuin parantavia menetelmiä. Sielläkin se raha on menny kaiken edelle.

Kun elämä ei ole enää kuin nimellistä, sitä että hengittää ja sydän lyö, niin pitäisi oikeasti jo miettiä ihmisarvoa ja sitä, että olisi arvokas lähtö. Ei ole mitään järkeä pitkittää ihmiseloa yli rajojen. Tulikin mieleeni, että pitänee laittaa itselleni elvytyskielto..

Mikä tekee ihmisestä mukamas niin arvokkaan, että sitä elämää keinotekoisesti pitkitetään aivan järjettömästi. Kuolema on kuitenkin jokaisen meistä kohdattava. Se miten sen kohtaa, pitäisi olla arvokasta.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Muistan lukeneeni erään tapauksen, missä vanhus hyppäsi ulos, kun halusi pois siitä paikasta. Oliko sitten tahdonvastaisesti häädetty omasta kodistaan tuonne, en tiedä. Tekniikkahan on olemassa, moraalikysymys lienee keskeinen, tästä on helppo ratkaista terveenä ja ei niin vanhana aikuisena. Luvallistamisen jälkeen tuossa on myös järjestelmän puolelta väärinkäytön tilaisuus. Sekavassa tai hämmentyneessä tilassa olevaa vanhusta voidaan johdatella allekirjoittamaan oma kuolemantuomionsa ja se on lääkäri, joka ne lauseet sinne koneelle tapahtuneen jälkeen kirjaa. - cu-

• Anonyymi

Nyt pirppis oikeesti! Tiedän haasteesi ja vammasi, olethan kertonut niistä minulle. Mutta nyt on tainnut aivoihin iskeä virusmörkö?

Vaikka minäkin olen hemmetin vammainen aivojen tuhon vuoksi, niin silti sivuutan tasapainon, muistihäiriöt, motoriikan ja muut pikkuviat istahtaessani kiikustuoliin.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt pirppis oikeesti! Tiedän haasteesi ja vammasi, olethan kertonut niistä minulle. Mutta nyt on tainnut aivoihin iskeä virusmörkö?

Vaikka minäkin olen hemmetin vammainen aivojen tuhon vuoksi, niin silti sivuutan tasapainon, muistihäiriöt, motoriikan ja muut pikkuviat istahtaessani kiikustuoliin.

>simiti<

No haasteita meillä on itse kullakin, mutta ei se ole se pääpointti. Mä en kaipaa pitkää elämää.. ja sitäpaitsi kiikkustuolissa puutuu persaus..

• Niin, voihan sen noinkin ajatella. Kuten toiseen ketjuun linkittämässäsi "Valumaton"-kappaleessa laulettiin, niin..

"Illat pitkät istuskelen minä kiikkustuolissa, kudon sukkaa itsellein on sylissäni kissa, silloin tällöin lipsahtaapi housuun onnenpissa, kun ajatukset pyörii niissä miesten nivusissa.."

Mitä sitä turhaan elämään niin vanhaksi, että voi enää vain haaveilla miehen kosketuksesta? 🤪

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin, voihan sen noinkin ajatella. Kuten toiseen ketjuun linkittämässäsi "Valumaton"-kappaleessa laulettiin, niin..

"Illat pitkät istuskelen minä kiikkustuolissa, kudon sukkaa itsellein on sylissäni kissa, silloin tällöin lipsahtaapi housuun onnenpissa, kun ajatukset pyörii niissä miesten nivusissa.."

Mitä sitä turhaan elämään niin vanhaksi, että voi enää vain haaveilla miehen kosketuksesta? 🤪

Ja mun tapauksessani vielä on tuo etenevä, parantumaton invalidisoiva sairaus. En tuskinkaan voi edes ajatella eläväni toimintakykyisenä vanhuuteen. Ei sitä tiedä, mutta odotukseni ei ole sen suhteen korkealla.
        Olen tosin ollut yli 10 vuotta remissiossa, mutta lieneenkin on vain ajan kysymys, milloin taas sairastun. Eikä tietoa mikä toiminto lähtee ja kuinka pahasti invalidisoidun sillä kertaa.

Joten juu, voin jättää kiikkustuolit sikseen.

Ja mun tapauksessani vielä on tuo etenevä, parantumaton invalidisoiva sairaus. En tuskinkaan voi edes ajatella eläväni toimintakykyisenä vanhuuteen. Ei sitä tiedä, mutta odotukseni ei ole sen suhteen korkealla.
        Olen tosin ollut yli 10 vuotta remissiossa, mutta lieneenkin on vain ajan kysymys, milloin taas sairastun. Eikä tietoa mikä toiminto lähtee ja kuinka pahasti invalidisoidun sillä kertaa.

Aivan, no siinä tapauksessa ymmärrän hyvin. Toivon sulle pitkää remissiota ja että saisit elää mahdollisimman pitkään kivuttomasti näitä päiviä. 🙏

• Mu5tasydän kirjoitti:

Aivan, no siinä tapauksessa ymmärrän hyvin. Toivon sulle pitkää remissiota ja että saisit elää mahdollisimman pitkään kivuttomasti näitä päiviä. 🙏

Kiitos. Olet sydämellinen ihminen.

Mut niinhän se menee, elämä ottaa ja se antaa. Mut nallekarkit ei koskaan mene tasan.

Kiitos. Olet sydämellinen ihminen.

Mut niinhän se menee, elämä ottaa ja se antaa. Mut nallekarkit ei koskaan mene tasan.

Kiitos. Tuo on totta, että nallet ei mene tasan.

• Anonyymi

Kuules pirpana. Sinä ja jopa minäkin olemme jo niitä kiikustuoli-ikäisiä. Lisäksi olemme hirmu sairaita. Älä siis esitä, vaan myönnä totuus.

Itse olen jo 2 kertaa ollut menossa manan majoille. Jos sen haluat, niin onhan siihen vaihtoehtoja. En kuitenkaan suosittele. Ei ole mitään taivasta, ei helvettiä, ei mitään. On vain loppu.

>simiti<

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Höpsistä. Minäkin olen jo yliajalla. Kannattaa kiikkuilla, kun vielä voi. Harmittaa loppuvaihessa jos jäi kiikkaamatta.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsistä. Minäkin olen jo yliajalla. Kannattaa kiikkuilla, kun vielä voi. Harmittaa loppuvaihessa jos jäi kiikkaamatta.

>simiti<

No, se miten elää on jokaisen valinta. Mulla olisi tässä ehkä semmoinen parikymmentä vuotta aikaa ja sit voisin jo hiipua pois.

• Anonyymi

Minä rakastan keinuntaa. Voi kun olisi sellainen kaksois-soutu-tuoli jossa vieressä keikkuisi kumppani. Suukon välillä suikkaisin ja käden selkää silittäisin. Hyräilisin enkä keinumasta lakkaisi.

• Kaunis ajatus sinulla.

• Anonyymi

mersun joku ottai eli mersedes-pentiisinsyöjän

• Hauska ilmaisu.

• Anonyymi

Mersedeksen bentsot? Miksi sinä haluat hänen korvauslääkkeensä syödä? Tule toki kylään. Kyllä minä sinulle aineet tarjoan. Olenhan kemian prosessinhoitaja.

LSD:n valmistaminen vain vie hetken aikaa. Mutta sillä aikaa voimme hörppiä taikasienistä uutettua, raikasta teetä.

>simiti<

• Anonyymi

Erikoinen levy mitä kuuntelen..Blaxk Sabbath - Never ay Die!

Mersu on aina perse heh.

• Anonyymi

Empä ole koskaan ajatellu jäädä kiikkustuoliin lepäämään mu onnea teille jotka olette niin ajatellu tehdä

• Noh, jokainen tyylillään. Eiköhän moni varmasti haluaisi lähteä ns. saappaat jalassa, jos saisi itse päättää.

• Anonyymi

Muutaman harvan muiston, jos pää ei ole täysin pimeä ja viininpunaisen flleecehuovan. Ja muutama mukana kulkenut taskuihin mahtuva esine. - cu-

• Aika ytimekäs kombo. 👍

• Anonyymi

Tietenkin nainen sylissä kiikustuolissa kiikutaan.
      Mikäs sen mukavampaa olisi, kun ulkona syysilta piemenee, tunnelmavalot sisällä ja kiikkustuolissa kiikkua nainen sylissä lämmintä glögiä juoden.....

• Anonyymi

Et sinä minua jaksaisi polvellas pitää, puutuisivat. Parempi minun vaihtoehtoni, kaksoiskeinutuoli. Lasikin pysyy paremmin käsissä. Tuo glögi olisi hyvä ja välillä vähän väkevämpää. 2025-09-01 18:23:06
        Tämä ei sitten ole iskurepliikki, kunhan huomasin vastausmahdollisuuden.

• No sehän kuulostaa suunnitelmalta, ei muuta kuin toteuttamaan sitten naisesi kanssa. 👌

• Tytär vei keinutuolin omaan kotiinsa, joten tyydyn sohvaan tai nojatuoliin. 🙂 Mutta siellä mukanani on (toivottavasti) loppuun asti terävänä pysyvät ajatukset ja hyvää musiikkia! 🤗

Teddy Swims ft P!nk: No Ordinary Love
      https://youtu.be/7RhgcynzpGk?si=g2IDkcHS6X3HFnLb

• Hyvältä kuulostaa! Teddykin on sitä paitsi silkkiä korville. 👌

• Anonyymi

tyhmä kuin teemu hah

• No sinä et näköjään osaa edes kirjoittaa, mutta kiitos toki mielipiteestä.

• Anonyymi

Läjän kirjoja ja sivupöydälle kaikkea kivaa.
      Vilma

• Onko jotain tiettyjä kirjoja mielessä?

• Anonyymi

minun pitäisi olla tosi varovainen jos jotain kotikaljaakin, jos kaatuu ja lyö päänkin johonkin...

Kummitusherra.

• Anonyymi

puku-vaate-juttu miten jos nukut pelkät pikkuhousut jaloidds ytsi niin boxerit niin

• Anonyymi

en tiedä joku hassu aika nuori tyttö joku joka jos asuu niin tekee pieniä ääni ja itse joku klansman.... että miternkään pystyisi auttamaankin

• Anonyymi

laitanko lämpöjufttujja kun laintoin joo papatteri päälle sisällä niin nyt

nyt sisä 23.5 ulkoi on 19.1

kun oli aika viileää niin patteri päälle

• Anonyymi

Ehkä jotain hyvää rommia ja teemukin.
      Ne tulee aina näin syksyllä mieleen.

Sitte jos olis joku näppärä ja siisti poistumiskeino siitä keinutuolista. En ole oikein keinutuolityyppiä. Mieluummin saappailta suoraan pilven päälle :)

-keinovaginamies-

• Nodqvistilla (?) oli muIstaakseni hyvä valikoima teetä. Löytyy moneen makuun. Miten on, uppoaisiko konjakki? Xante toimii siinä pestissä hyvin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Nodqvistilla (?) oli muIstaakseni hyvä valikoima teetä. Löytyy moneen makuun. Miten on, uppoaisiko konjakki? Xante toimii siinä pestissä hyvin.

En tunne Xantea, joku hyvä Meukow vois mennäkin.
        Mutta hyvä konjakki kuuluu mielestäni sellaisenaan. Teehen vain rommia.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

En tunne Xantea, joku hyvä Meukow vois mennäkin.
        Mutta hyvä konjakki kuuluu mielestäni sellaisenaan. Teehen vain rommia.

-keinovaginamies-

Xante on päärynäkonjakki, petollista tavaraa, kun sekin menee sellaisenaan.

• Anonyymi

Oppiläksyt. 🤷‍♀️

• Siinä sitä riittääkin "kannettavaa".

• Anonyymi

Tuo on tosi hyvä, kun olet päässyt katkeruudesta. Se on viisasta ja kertoo henkisestä kasvusta.

• Niin... Vielä on matkaa jäljellä.

• Anonyymi

teen mielelläni hommia jotka auttavat toisia tässä hallituksen aiheuttamaa talouden kiihtyvässä syöksykierteessä

olen tehnyt puolustusvoimillekin... nyt tämä nuorison huumeongelma niin...tuntuisi hyvällekin idealle tehdä joku peli heidän kanssaan.... kummituspeli, mutta ei suurta joka vaatisi satoja tai tuhansia työntekijöitä tehdä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      29
      3548
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3236
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      84
      3086
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3068
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      58
      2958
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2708
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2510
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      61
      2384
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2265
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2032
    Aihe