Ihana päivä!

Ulkona on kaunis aurinkoinen syysilma.
Nukuin puoleen päivään
ja vetäisin naamaan kahvikupin.
Taustalla soi hillittömän äkäistä metallia.
Keho tuottaa endorfiineja ja olo on rauhallinen.
Maailma tuntuu pysähtyneeltä,
ei ole kiire minnekään.

11

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä asenne perjantaihin! Whoop whoop! 👍

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen on palstakamu?

      • 37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.

        Ihan sakkolihaa siis😉


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.

        Mummot ja papat varmaan mielellään katselevat, kun nuorempia ihmisiä on samaan aikaan ulkoilemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummot ja papat varmaan mielellään katselevat, kun nuorempia ihmisiä on samaan aikaan ulkoilemassa.

        Täytyy tämänkin mummon kohta lähteä ulkoilemaan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.

        Voi sinua. Ensin täytyy toki peukuttaa ja huumeilla metallifania. 😇 mutta jostain syystä ryhdyin miettimään, että kuinka vahvat hampaat pitää olla rouskutettaessa kahvikuppia.

        >simiti<


    • Oih. Kunnon luksusta.

      Ei ole itelläni mahista tuollaiseen. Ihan järjetön päivä töissä. 60% miehistönvajaus, mut saatiin puskettua päivä maaliin.

      • Sama huomenna itellä edessä. Pienellä porukalla väännetään ja saa oikeasti juosta. Pitää vaan osata säästää itseään ja hoitaa kaikki juosten kusten, kun ei oikein parempaankaan pysty. Kun kerkeisi edes jonkun tauon pitää...


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sama huomenna itellä edessä. Pienellä porukalla väännetään ja saa oikeasti juosta. Pitää vaan osata säästää itseään ja hoitaa kaikki juosten kusten, kun ei oikein parempaankaan pysty. Kun kerkeisi edes jonkun tauon pitää...

        Juu oma jaksaminen edellä se on mentävä. Ei hyödytä polttaa ihteänsä loppuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe