Ulkona on kaunis aurinkoinen syysilma.
Nukuin puoleen päivään
ja vetäisin naamaan kahvikupin.
Taustalla soi hillittömän äkäistä metallia.
Keho tuottaa endorfiineja ja olo on rauhallinen.
Maailma tuntuu pysähtyneeltä,
ei ole kiire minnekään.
Ihana päivä!
11
275
Vastaukset
Hyvä asenne perjantaihin! Whoop whoop! 👍
- Anonyymi
Minkä ikäinen on palstakamu?
37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.
Ihan sakkolihaa siis😉
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.
Mummot ja papat varmaan mielellään katselevat, kun nuorempia ihmisiä on samaan aikaan ulkoilemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummot ja papat varmaan mielellään katselevat, kun nuorempia ihmisiä on samaan aikaan ulkoilemassa.
Täytyy tämänkin mummon kohta lähteä ulkoilemaan.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
37-vuotias. Sanotaan että ikääntyminen tulee rysäyksissä. Tunnen kehossani ja mielessäni, että keski-ikä on alkanut. Meinasin lähteä kävelemään ulos kävelemään mummojen ja pappojen sekaan nauttimaan syyspäivästä.
Voi sinua. Ensin täytyy toki peukuttaa ja huumeilla metallifania. 😇 mutta jostain syystä ryhdyin miettimään, että kuinka vahvat hampaat pitää olla rouskutettaessa kahvikuppia.
>simiti<
Oih. Kunnon luksusta.
Ei ole itelläni mahista tuollaiseen. Ihan järjetön päivä töissä. 60% miehistönvajaus, mut saatiin puskettua päivä maaliin.Sama huomenna itellä edessä. Pienellä porukalla väännetään ja saa oikeasti juosta. Pitää vaan osata säästää itseään ja hoitaa kaikki juosten kusten, kun ei oikein parempaankaan pysty. Kun kerkeisi edes jonkun tauon pitää...
Palstakamu kirjoitti:
Sama huomenna itellä edessä. Pienellä porukalla väännetään ja saa oikeasti juosta. Pitää vaan osata säästää itseään ja hoitaa kaikki juosten kusten, kun ei oikein parempaankaan pysty. Kun kerkeisi edes jonkun tauon pitää...
Juu oma jaksaminen edellä se on mentävä. Ei hyödytä polttaa ihteänsä loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
