Huippusalainen marslento suunittelu taisi paljastua rahoituksesta.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Yhdysvaltain avaruusjoukkojen päämaja siirretään Petersonin avaruusjoukkojen tukikohdasta Coloradosta Redstone Arsenaliin Alabamaan.
Huntsvilleen, Alabamaan.
NDIA:n mukaa siirto on rahallisesti aivan järjetön. Kun taas toinen lehti arveli siirtoon sisällyttettävien piilokulujen jättisummaa. Trumpin Mars valloitus ei jäänytkään ehkä puheeksi. Me pidämme Trumppia mieleensävaihtavana sählärinä, Hän pelaa tästä shakkia loistavan taidokkaasti ja pitkäjänteisesti. Trump on menettänyt luottamauksensa Zelenskyyn, koska Zelensky lauloi kaiken medialle heti. Usa tiedustelu takaa tietoa, että Zelensky ei pysty höynäyttämään keksityillä jutuilla. Sama koskekaa myös EU johtajia. Älä ikinä valehtetele Trumpille. On kultainen sääntö.
Nasa halutaan pitää ainakin milikuvissa siviili organisaationa. Mars valloitus on jotain ihan muuta.- Anonyymi
Ohhoh!
- Anonyymi
Että semmosta tänään!
- Anonyymi
Paitsi että NASA:n organisaatio on läpinäkyvä - siinä meni sekin huijauksesi!
- Anonyymi
Niin myös Kiina!
- Anonyymi
Kiina menee marssiin!
- Anonyymi
Snickkers maistuu paremmalta, kuin Mars.
- Anonyymi
Siunsote ottaa sut vastaan aamulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siunsote ottaa sut vastaan aamulla!
its tö jyy - fakin - foe , einit?
- Anonyymi
Pentagonilla pakkomielle Marssiin.
- Anonyymi
Ei ollut uutinen. siittä on havaintoja ettei se niin salaista olekkaan, mutta julkisesti ei myönnetä.
- Anonyymi
Voi olla että Nasa ei kerro Mars lennosta mitään julkisuuteen. Pentagonin lento. Miksi?
- Anonyymi
sellaista se on!
- Anonyymi
USA VASTAUS KIINAN VASTAAVALLE!
- Anonyymi
Pentagon on valmis rahoittamaan lentoa omasta budjetistaan. lento saamassa valtavan budjetin josta Nasan tehtävä on koortinoida teknniikka sen toteuttamiseen.
Koska Lento ei ole Nasan, se ei voi olla myöskaan kansainvälinen. - Anonyymi
eikös Trumppi sanonu olevansa menossa Marsiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560