Ihmettelin suussani nitisevää palasta. Huomasin sen olevan pala muovikalvoa johon juustosiivut on yksittäin pakattu.
Muovi on niin haurasta että se repeilee kun sitä irrottaa juustosta ja näin pieniä ja isompia huomaamattomia muovinpalasia jää leivän päälle juuston sekaan.
Toivottavasti muovi on elintarvikemuovia ja siis syötävää. Itse en kuitenkaan halua sitä syödä joten olen lopettanut kyseisen juuston ostamisen kokonaan.
Varokaa Valion Aamupalajuustoa!
7
175
Vastaukset
- Anonyymi
Muovikalvon pitäisi olla kokonaan värillistä tai raidoitettua niin näkisi paremmin onko kaikki muovi poistettu.
Laita parannusehdotus valmistajalle.- Anonyymi
Parempi jos muovi olisi paksumpaa ja repeämätöntä.
- Anonyymi
Esimerkki: https://ibb.co/6RMTYVBh
- Anonyymi
Olen tehnyt samat huomiot.
- Anonyymi
Tuota ongelmaa on ollut myös muissakin kuin Valion juustossa. Mä olen huomannut myös Lidlin sulatejuustossa. Että sinänsä yllätyin että Valion juustossa myös. Olin ajatellut että ulkomailla tehdyssä tämmöinen ekstra efekti. 😅
Tv TimmyH
- Anonyymi
Herää kysymys että kuinka haitallista on kun syö päivittäin pieniä annoksia muovia suolistoonsa. Pysyykö se sulamattomana vai poistuuko luonnollista tietä aiheuttamatta mitään haittaa? Onko mahdollista että muovia jää johonkin suolenmutkaan kiinni ja joko kerää uusia suikaleita ympärilleen tai aiheuttaa jonkinlaista syöpäkasvannaista paikalle?
- Anonyymi
On siinä varmaan se riski että ohut muovikalvo tarrautuu suolen seinämiin ja jää sinne aiheuttaen ties mitä haittoja. Kirurgi varmaan myös kiroaa kyseistä muovia kuinka hankala sitä on saada irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322416
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 57996
- 10992
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8972- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775