Laitetaan sama ketju kuin miehistäkin.
Tavoittelemasi naisen nimikirjaimet
145
2834
Vastaukset
- Anonyymi
Linda ❤️
- Anonyymi
Tumma vai vaalea🤍🖤
- Anonyymi
Tuli sitten vähän enemmänkin kirjaimia 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma vai vaalea🤍🖤
Vaaleat hiukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleat hiukset.
Osuiko ?
- Anonyymi
Eikö oo muita naisiin ihastuneita?
- Anonyymi
Suurin osa palstalla kirjoittelevista miehistä ei edes pidä naisista, saatika sitten, että olisivat ihastuneita. Näkeehän sen täällä joka päivä, kun aloituksissa haukutaan naisia milloin milläkin tavalla. Naiset tosiaan täällä enimmäkseen kirjoittelevat toisilleen ja kuvittelevat, että joku mies heitä täällä kaipaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa palstalla kirjoittelevista miehistä ei edes pidä naisista, saatika sitten, että olisivat ihastuneita. Näkeehän sen täällä joka päivä, kun aloituksissa haukutaan naisia milloin milläkin tavalla. Naiset tosiaan täällä enimmäkseen kirjoittelevat toisilleen ja kuvittelevat, että joku mies heitä täällä kaipaa.
Täällä pyörii myös naisia jotka inhoaa muita naisia ja haukkuu niitä jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pyörii myös naisia jotka inhoaa muita naisia ja haukkuu niitä jatkuvasti.
Tuokin on totta. Ehkä yrittävät hakea itselleen lisäpisteitä tuolla tavalla jotenkin niiltä naisia halveksivilta miehiltä. Jostain syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on totta. Ehkä yrittävät hakea itselleen lisäpisteitä tuolla tavalla jotenkin niiltä naisia halveksivilta miehiltä. Jostain syystä.
Näitä on ja sitten niitä jotka luulee että täällä on kilpasiskoja vaikka se on todella epätodennäköistä. Sitten on naisia joilla näyttää viiraavan pahasti ja kaivelevat täällä tuttavapiirinsä naisten ulkonäköä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä on ja sitten niitä jotka luulee että täällä on kilpasiskoja vaikka se on todella epätodennäköistä. Sitten on naisia joilla näyttää viiraavan pahasti ja kaivelevat täällä tuttavapiirinsä naisten ulkonäköä.
Taitaa olla kyllä palstaäijän kirjoittelemaa hömppää esim niille joilla on tarve muodostaa ”yhteiskunnallisesti erittäin merkittäviä kertomuksia”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä pyörii myös naisia jotka inhoaa muita naisia ja haukkuu niitä jatkuvasti.
Anu s
- Anonyymi
Tässä sen näkee todistetusti, että täällä pyörii lähes pelkästään naisia ja viestit on siis miehille.
- Anonyymi
Totta. Yli kymmenet nimikirjaimet ja nimiä siinä miesten ketjussa ja tässä yksi nimi ...
- Anonyymi
Kaikki miehethän kaipaa vain ja ainoastaan p....a.
- Anonyymi
Paavoa?
- Anonyymi
Niin, löytyyhän täällä teitäkin, jotka tuollaisilla puheilla halventavat niitä fiksumpia miehiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavoa?
Vai Paavon äitiä?
- Anonyymi
Pullaa?
- Anonyymi
En laita.
39- Anonyymi
En minäkään.
Kohta 39
- Anonyymi
Nostetaan jos löytyisi naisista kiinnostuneita
- Anonyymi
21 kirjainta
- Anonyymi
Sukunimissämme yhteensä?
- Anonyymi
Ei täällä viitsi käydä turhan panttina, kun ei ole naisia ihailevia miehiä. Heipat!
- Anonyymi
No höh. Tämän kerran sitten: I. N.
Ja menkööt nyt nimikin julki: Ihana Nainen. - Anonyymi
14 merkkiä pelkkää parhautta. Nimikirjaimia en viitsi laittaa, kun en omiakaan laita.
- Anonyymi
Onko tuo etunimi + sukunimi?
- Anonyymi
10 merkkiä yhtä hymyä. tämä oli 14. merkiltä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo etunimi sukunimi?
Joo, oli.
- Anonyymi
Hänellä sama määrä merkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 merkkiä yhtä hymyä. tämä oli 14. merkiltä. ;)
Tämä kyllä osui. :) -edellinen
15 kirjainta etu- ja sukunimessä. Enempää vinkkejä ei tule.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Naista tavoittelen täältä käsin.
Millä kirjaimella sukunimi alkaa?
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Samalla kuin omani.
Ai oma sukunimesi?🤔 ohi
- Anonyymi
Tom
- Anonyymi
Tomb Raider. Ai että.
- Anonyymi
Naisen etukirjaimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tomb Raider. Ai että.
E. I 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
T etunimi? Sukunimi m?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tomb Raider. Ai että.
Angelina Jolie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Angelina Jolie.
Se ruotsalainen vosu oli kyllä selkeästi parempi.
- Anonyymi
10 kirjainta etu-ja sukunimessä. 🍂🌻
- Anonyymi
Nostetaan
- Anonyymi
Perunoita maasta?
- Anonyymi
11 merkkiä
- Anonyymi
Etu- ja sukunimessä yhteensä? Onko jotain muuta tunnistetta? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etu- ja sukunimessä yhteensä? Onko jotain muuta tunnistetta? 😊
Onko sulla yksi enemmän?
- Anonyymi
Sari
- Anonyymi
Kunhan et mun Saria havittele
- Anonyymi
Missäpäin Suomea sinun Sarisi asuu?
- Eräs Sari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan et mun Saria havittele
Mitä varten tätä palstaa tutkit jos noin on tilanne, vahditko häntä tai sitä mitä hänestä voidaan täällä kirjoittaa?
- Anonyymi
J.H
- Anonyymi
🙂🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂🙂
☺️☺️
- Anonyymi
Jonna
- Anonyymi
TH on ihanan oloinen!
- Anonyymi
Anu s😃
- Anonyymi
Mistä päin anu on
- Anonyymi
Ai Tarja?
- Anonyymi
Ä O
- Anonyymi
K.W
- Anonyymi
Ylös ylös
- Anonyymi
En halua. Eikä hän haluaisi.
- Anonyymi
A. K on mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A. K on mies.
Joku sellaiset kirjaimet omistava mies on 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A. K on mies.
🥰🤗🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A. K on mies.
Myös ihana nainen menneisyydestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös ihana nainen menneisyydestä
Voi olla yleinen nimi, mutta kuinka kaukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla yleinen nimi, mutta kuinka kaukana?
ysärin loppupäästä
- Anonyymi
Teija
- Anonyymi
CEL
- Anonyymi
MHE
- Anonyymi
SHMT
- Anonyymi
Pienellä muutoksella olisi osunut kohdilleen... 😊
- Anonyymi
Ovatko kirjaimet varmuudella näin?
- Anonyymi
W. B
- Anonyymi
Wildberries?
- Anonyymi
Kaipaan kaikkia jotka kaipaa Jeesus Kristusta. Miljardi kristittyä + Miljardi muslimia. Seuraavaksi, megafoni ja direct orders from the God.
- Anonyymi
What do you mean by that?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What do you mean by that?
No problem o a Am C o.
- Anonyymi
ABCDEFG
- Anonyymi
HIJKL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HIJKL
👆 Tuostahan ne löytyy.
- Anonyymi
päivät ja niiden nimet... autoissa YToyota Yaris ? Baris kun se nimi näytyää se merkki..
kun niin on ollut pakko terveyssyöstä taksare4illa kulkea... Honda on Harakka ja Ypuypta on Y&aris on Varis. - Anonyymi
cia
- Anonyymi
jos niin ota lainaksi joku kieja keikan mytologia.
jos voi ri3etää wttä jos pyörii sängyssä nukkuessakin niin peitto kadonnut päältä - Anonyymi
MN
- Anonyymi
Laittaisit tähän jotain muutakin kun yläpeukkua. Kiitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisit tähän jotain muutakin kun yläpeukkua. Kiitti.
13 kirjainta ja 11 kirjainta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13 kirjainta ja 11 kirjainta
Naisella ehkä 13 kirjainta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisella ehkä 13 kirjainta.
Missä olette tutustuneet ja mikä oli vuosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olette tutustuneet ja mikä oli vuosi?
En nyt tarkkaan muista tuota vuotta ja en ole sillein hänelle tuttu. Ehkäpä sellainen puolittu.
- Anonyymi
TJ
- Anonyymi
Töitä jäljellä?
- Anonyymi
randalll flagg:
Randall Flagg on Stephen Kingin luoma kuvitteellinen hahmo, joka esiintyy usein hänen kirjoissaan. Flagg on paholaismainen hahmo, joka pyrki luomaan ympärilleen ... - Anonyymi
S.P
- Anonyymi
E.L
- Anonyymi
H.P.
- Anonyymi
NU
- Anonyymi
Anus aaa
- Anonyymi
Kaksikymmentäviisi kirjainta.
Sisältää etunimet ja sukunimen. - Anonyymi
MV
- Anonyymi
E.V.V.K🤭
- Anonyymi
😅😅
- Anonyymi
L.M.A.O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
L.M.A.O
OFC
- Anonyymi
H.H
- Anonyymi
Se oli kyllä aika hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli kyllä aika hullu.
Kaikki Heidit on.
- Anonyymi
SMP
- Anonyymi
Oho sanoisin🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho sanoisin🤗
Mistämoinen oho?
- Anonyymi
Ässä.
- Anonyymi
Vähän lisää tietoa, kiitos! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän lisää tietoa, kiitos! 😊
mites se vanha sananlasku nyt menikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mites se vanha sananlasku nyt menikään
Tieto lisää tuskaa
- Anonyymi
Rakastan ❤️
- Anonyymi
Aina vaan MT
- Anonyymi
olisikohan joku ehdoteltava elokuvakin illaksi, Black Adam minkä ehdotin niin salamoita ja jättimäinen gorillakin oli.
Sumuisten Vuorten Gorillat... ei taida nyty tulla Sumuisten Vuorten Krokotiilit?
Ib sumua niin täällä on monestikin... Sumuisten Vuorten Krokotiilit, ei ole olemassa elokuvaa tuollaista. - Anonyymi
Miksi tavoitella niin saattaa parhaassakin tapauksessa joutumaan käyttämään koko ikänsä tavoitteluun eikö ole vain helpompaa kysyä ja mitä pitäisi tavoitella edes mulla tavoitteet on asioita joita tavalla tai toisella olen joskus päättäny saavuttaa vähä sama kuin päätös mu tavoite jättää hieman enemmän joustovaraa
- Anonyymi
TV
- Anonyymi
Niijust
- Anonyymi
JH
- Anonyymi
J.J.
- Anonyymi
Jaaahas
- Anonyymi
TJ
- Anonyymi
En ymmärrä
- Anonyymi
Naisen kirjaimet V.H
- Anonyymi
vieläkin?
- Anonyymi
Beellä alkaa nimi.
- Anonyymi
Tekisi mieli laittaa, mutta hän ei siitä tykkäisi. -J
- Anonyymi
Kuka heistä ei tykkäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka heistä ei tykkäisi?
No hän. Yksi vain mielessä. -J
- Anonyymi
T K
- Anonyymi
Tuula?
- Anonyymi
T. H 🩷
- Anonyymi
V....
- Anonyymi
M.K
Turku - Anonyymi
Tässähän näitä nyt aluksi, kukin omalla tavallaan erilainen, aikanaan mitättömästä syystä mokattu. Vaan ei luonne antanut periksi myöntää omia virheitä ja ryömiä takaisin.
VK
PJV
TK
ES
KP - Anonyymi
I.S
- Anonyymi
JH, eli Jiihaa.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602