Ettekö te siellä toimituksessa tajua, että ainoat lunta hinkuvat ituhipit istuu siinä teidän pienessä ringissä toimituksessa? Tavalliselle ihmiselle on loistava uutinen, kun lunta tulee vähän tai ei ollenkaan tai on lämmin ja pitkä syksy tai tulee aikainen kevät jne. Se tarkoittaa vähemmän energiaa lämmitykseen, joka tarkoittaa vähemmän niitä teidän rakastamia co2 päästöjä sekä vähemmän kolausta ja aurausta joka taas vähentää niitä hehkuttamianne päästöjä.
Kun lunta ja pakkasta ei ole, eikä tule, tulee uutisoida "Lämmin sää pienentää co2 päästöjä", eikä "tyly ennuste ensilumesta". Ennuste ensilumesta voisi olla tässäkin artikkelissa: "loistava uutinen ensilumesta".
95% kansasta on näissä asioissa eri mieltä teidän kanssa. Jos kerran co2 villitys ja ilmastonmuutos on teidän punavihreissä laseissa ainoa asia, niin sen kannalta lämpimämpi sää tarkoittaa paljon vähemmän co2 päästöjä ja enemmän virtaa akkuautoihinne tuulimyllyistä.
Ottakaa se aivosolunne käteen ja etsikää siitä se koko kansan mielipide uutisointinne pohjalle, ei siitä teidän kia-siemen-soijalatte aamukahvipiiristä sähköpotkulautaparkkipaikalla.
vastine ikäviin lumiuutisiin
Anonyymi-ap
1
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnosta lumessa ja loskassa tarpominen. Siirrellä valkoista sontaa sinne tänne ja sit se kuitenkin sulaa pois kohta. Ois parempi vuoden ympäri joku 15-20 astetta lämmintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621