Hesarin linssiherkut

Anonyymi-ap

"Kotiruoka. Tämä edullinen linssikeitto on ylistys yksin­kertaiselle kotiruoalle: pitää hyvin nälkää ja riittää pitkään"

Jatkuvasti tuputetaan ruokareseptejä joiden ruoka-aineet raahataan maapallon toiselta puolen, vaikka esim. linssit ovat edullisia, niiden tuominen suomeen ei todellakaan paranna vaihtotasetta.

Suomen varakkaat ihmiset eivä toni ajattele vaihtotaseita, heillä on rahaa joka tapauksessa.
Suomalaiset kauppaketjut panostavat paljon kotimaisuuteen. Povareiden "hesari" ei ole samalla linjalla, eikä mikään ruokareseptejä tehtaileva media.

Minulle ainoat linssit mitä käytän ovat silmäalseissani.

5

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei linssi ole sen eksottisempi ja kauempana kasvatusta vaativa ole kuin muutkaan täällä käytettävät ravintokasvit. Kanada on suurin linssien tuottaja. Kyse on vain siitä, että täällä viljellään jotain muuta. Herne on ihan vastaavanlainen hyvä proteiinin lähde ja typen sitoja. Jos meillä on hernekeittopäivä kerran viikossa niin kai sitä voi välillä myös linssejä syödä vaihtelun vuoksi.

• Anonyymi

Linssit on paremman makuisia ja niitä on erilaisia.

• Anonyymi

Kyllä on sinunkin elämäsi vaikeaa.

• Anonyymi

Suomen kauppatase ei ole mikään ongelma. Vuonna 2024 tavaroiden ja palveluiden vienti oli 115,6 miljardia ja tuonti 114,4 miljardia.

Hyvinvointimme perustuu siihen, että tuotamme sitä mitä täällä osatataan tuottaa ja ostamme sen, mitä muut tuottaa halvemmalla.

• Anonyymi00004

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2518
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2402
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      18
      1899
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1702
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1662
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      847
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      797
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      787
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe