Pitäs vissiin Poliiseja alkaa sakottamaan tässä kylässä.

Anonyymi-ap

Olivat oikein IRMALLA lähteneet kauppaan.
Totta kai minä KUNNAN AINUT KUNNIATON HUOMASIN 3 virhettä!

1. Poliisi-auto oli VÄÄRIN PYSÄKÖITY!
Keula pitää olla LÄHTÖ SUUNTAAN AINA, KOSKA VOI TULLA HÄLYTYS!
2. RUUHKA-AIKANA EI POLIISIT MENE TYÖ-AIKANA KAUPPAAN, KOSKA PITÄÄ OLLA HÄLYTYS-VALMIUDESSA.
3. OLI SE, ETTÄ AUTO OLI VÄÄRÄSSÄ PARKKI-RUUDUSSA, KOSKA SIITÄ RUUDUSTA JOS OLIS PITÄNYT LÄHTEÄ HÄLYTYS-TEHTÄVÄÄN NIIN OLIS TULLUT AIKA LASKU VALTIOLLE!

Oli kyllä hienot silmä-lasit, mutta aika TÖRKEÄLTÄ näytti, kun ESITTÄÄ OLEVANSA VAIMONSA KANSSA KAUPASSA NIIN ALKAA KATSELEMAAN VIERAITA NAISIA JA HYVÄ, ETTEI KÄVELLYT PÄIN TELINETTÄ!

Minä kyllä katsoin, että mikäs MAJAKKA JA PERÄVAUNU PARI TÄMÄ ON…
Pääsin kaupasta ulos ja näin POLIISIEN IRMAN pihalla niin minä totesin, että : Kukapa muu se täällä taas on POLIISINA paskomassa, kun HERRA ISO PASKA IHAN ITSE!

8

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdin laittaa, että HÄN ON TIETENKIN VIELÄ KUVANNUT niin hän saa todistus aineistoa ja voi todistaa, että : MIE OLIN SIELLÄ JA MIE TEIN JUSTIINSA NOIN NIIN, KUN KIRJOITTI! Kyllä me loukattiin YHDESSÄ KUNNIOITA!

Jääkö Rasmus yksin KUNNIALLISEKSI poliisiksi?

• Anonyymi

Voin vielä lisätä, että HERRA ISO PASKA pisti vielä enemmän silmään.
        Esitti olevansa vaimonsa kanssa kaupassa ja pää pyörii, kun PÖLLÖLLÄ ja alko oikein RINTAA RÖYHISTÄMÄÄN.
        TUO EI OLLUT MINUSTA ENÄÄN TURVALLISTA, KOSKA JOS VAIMO OLIS HUOMANNUT MITÄ HÄNEN MIEHENSÄ PUUHAA HÄNEN SELÄN TAKANAAN NIIN MINÄ OLIS PÄÄSSYT HENGESTÄNI!

• Anonyymi

homo

• Anonyymi

Onhan tuo sentään hyvä, että ON VIELÄ TÄÄLLÄ POLIISINA.
        Inarin kunnan facebookilaisten kunnianloukkaus sakko vankeus on vielä hoitamatta, koska minä en sitä suostu maksamaan!
        Hän joka viimeksi pidätti voidaan SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSESTÄ MÄÄRÄTÄ TEHTÄVÄÄN, koska YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN PITÄÄ SAMOJEN HENKILÖIDEN OLLA HOITAMASSA TEHTÄVÄÄ UUDELLEEN.
        Minä vain pyydän käräjäoikeudelta KUNNIANLOUKKAUS SAKON MUUNTOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuo sentään hyvä, että ON VIELÄ TÄÄLLÄ POLIISINA.
        Inarin kunnan facebookilaisten kunnianloukkaus sakko vankeus on vielä hoitamatta, koska minä en sitä suostu maksamaan!
        Hän joka viimeksi pidätti voidaan SUOMEN VALTION MÄÄRÄYKSESTÄ MÄÄRÄTÄ TEHTÄVÄÄN, koska YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN PITÄÄ SAMOJEN HENKILÖIDEN OLLA HOITAMASSA TEHTÄVÄÄ UUDELLEEN.
        Minä vain pyydän käräjäoikeudelta KUNNIANLOUKKAUS SAKON MUUNTOON!

Yhdenvertaisuuslakihan on kuulemma SAAMELAISTEN LUOMA LAKI INARIN KUNNASSA joten kyllä heitä pitää KUNNIOITTAA TÄSSÄ KUNNASSA MINUN!

Minähän olen loukannut ex-mieheni vanhemman tyttären äitiä joka on yhdenvertaisuuslain mukaan yhdenvertainen hänen nykyisen vaimonsa kanssa.
        He ovat molemmat toimineet opettajina ja heidän molempien tytöt ovat perineet ISÄNSÄ KAUNIIT LUONNON KIHARAT.
        Minun tyttö on perinyt tummat suorat hiukset minulta jotka on iän myötä harmaantuneet ja olen nyt taas vuosien tauon jälkeen alkanut vaihteeksi freesaamaan ulkonäköä niin EI TARVI FACEBOOK KUNNIALLISTEN SIITÄ JATKAA VITTUILUA ENEMPÄÄ!

• Anonyymi

Ei muutako lastenleikki osastolta ostaan sheriffin tähti rintaan. ja sakkoo kirjoittaan! ;D

• Anonyymi

Taittelen foliosta

• Anonyymi

Vinha perä,virkaautoilla ei hoideta henkilökohtaisia asioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe