En ymmärrä, tapasin miehen sattumalta joka vaikutti todella kiinnostuneelta, ollaan viestitelty mutta hän voisi tavata EHKÄ noin kuukauden päästä koska on niin kiireinen! Asutaan kuitenkin muutaman km päästä toisistamme ja hän viestittelee vähän väliä. Mitä johtopäätöksiä tästä?!
Miksei mies halua tavata
42
518
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on kiireinen?
- Anonyymi
No minusta jos kerkeää näpyttää ja somettaa niin kerkeäisi tavatakin
- Anonyymi
En itsekään ehtisi tavata tuon nopeampaa.
Mies saattaa olla uramies. Kannattaa skipata. Niitä ei mahdu kahta samaan talouteen, tai tulee riitaa asuinpaikasta ja ajankäytöstä.
🦄 - Anonyymi
Sinuna kysyisin mikä aiheuttaa kiireen. Jos ei reilusti vastaa ja luettele niin silloin on jotain hämärää, toinen suhde esimerkiksi tai illanmittainen lievämuotoinen ryypiskeleminen nettisurfailun ohessa. Kokemusta on on, tällä oli tapana sanoa, "on tässä kaikenlaista", mutta ei selittänyt mitä. Jonka jälkeen lähdin tyylillä pitäköön kiireensä. Kun ei muka aina joutanut vastata puhelimeenkaan. Höh!
Minäkin olen kiireinen, tavataan harvoin miesystävän kanssa (siis uuden). Hän tekee osittain työtyötä kotona (on kertonut sen auki). Itse kerron, on viikottainen jumppa ja keskustelupiiri. Sitten on satunnaisesti hyväntekeväisyyspuuhaa, konsertti tai teatteri. Näiden ulkopuolella tapaan mielelläni ja tavataankin.
Avoimuus on siis tässä avainsana.- Anonyymi
"Sinuna kysyisin mikä aiheuttaa kiireen. Jos ei reilusti vastaa ja luettele niin silloin on jotain hämärää,"
Heh, ajatteletko että reilu vastaus ja luettelo olisi jokin rehellisyyden tae? 😄 Puhumalla syntyneitä ongelmia ei voi ratkaista puhumalla. Jotain väitettä ei voi todentaa samalla tasolla tai välineellä, jolla se on esitetty. Hämäryyksien pois sulkemiseksi tarvitaan ns. triangulointia eli eri lähteistä hankittua dataa.
🦄
Syitä voi olla miljoonia ja niitä on turha spekuloida. Kysy suoraan, että oletko kiinnostunut tapaamaan, vai haluatko vain viestittelyseuraa.
- Anonyymi
värit niin jos on musta ja hopea tasrjiutyjset väreille
Ai tekoälli keksiii juttujaan
Silver is seen as the elegant color, and is also often seen as mysterious. Black is also the color of power and authority. Silver is of responsibility and self-control, good qualities in a leader. - Anonyymi
niinnoh jos vaihtaisi englanninkieleen... prolly= propably... some hat wahtevver silver and black... such so....aint this like some like of a Golf cap? Callaway Corvette?
- Anonyymi
Onko kyseessä tinderimies niin sillä on muittenkin naisten kanssa treffejä mutta älä välitä kyllä sinunkin vuorosi tulee ja kun se tulee niin saat elämäsi kyydit niin odotus palkitaan eli nou hätä
- Anonyymi
sitten niin jooh olet ampiaisessa eli ambulanssissa jtajuatko yhtään... että yritä miettiä missäpäin kaupunkia.... muistin hämärästi että jooh jotain niin nooh olemme tässä jotain....
Mies on joku "mää vaan kirjoittelen" -tyyppi, jolla tulee vetelät housuun ajatuksesta, että pitäis tavata. En tuhlaisi enempää aikaani.
- Anonyymi
Kuka tarina, palstasetä. Onko ”hän” ehkä näitä miehiä deittimaailmassa jotka ei voi ”työn” takia laittaa kuvaa kasvoista, mutta vatsalihaksista saattaa olla kuva?T naiselta
- Anonyymi
Jos tahtoo tavata niin silloin myös tapaa. Luultavasti pitää jonkinlaisena seuralais / viestintäpalveluna tai sitten niinsanotusti varasijoilla
- Anonyymi
Jos ei ehdi tapaamaan, niin homma on aika selvä, ei kiinnosta.
- Anonyymi
Täällä on taas täpöllä pädetty palstasedän itsestäänselvyyksiä kyselemään provoon
- Anonyymi
Jospa kysyt mikä lennättää, ettei ennätä näkemään tai mikä on syy.
Jasu - Anonyymi
Olen kysynyt syytä ja on luetellut kiireensä. Ei ole tinderissä, kasvotusten sattumalta tavattiin. Kyllä voisin sanoa että ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut... Miehet oletteko samaa mieltä, että jos todella on kiinnostunut niin keksii keinon ja aikaa tavata? En aio hänessä roikkua enempää. Ap
- Anonyymi
Mitään fyysistä ei ole ollut eikä edes niitä ensitreffejä.... Flirttiä vain ja hän tuijotti minua häiritsevän pitkään viimeksi, kumpikaan ei saanut edes sanaa suusta
- Anonyymi
Juu. Ja sitten kun 3 kuukautta on kulunut, saat häneltä satunnaisen yhteydenoton. Niin se murustelu toimii.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ja sitten kun 3 kuukautta on kulunut, saat häneltä satunnaisen yhteydenoton. Niin se murustelu toimii.
🦄Nykyajan kotkotuksia just nämä murusetelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan kotkotuksia just nämä murusetelut.
Kunpa olisikin. Oletkohan ikinä tapaillut ihmisiä?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa olisikin. Oletkohan ikinä tapaillut ihmisiä?
🦄En koska olen liian ruma siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koska olen liian ruma siihen.
Voin kertoa että kyseessä ei ole nykyajan kotkotus. Sille on vain keksitty uusi nimi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kertoa että kyseessä ei ole nykyajan kotkotus. Sille on vain keksitty uusi nimi.
🦄Ok, se on silti pskaa ja epäkunnioittavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, se on silti pskaa ja epäkunnioittavaa.
Tietysti on.
🦄
- Anonyymi
crazy owookw buub hisa habihyinaajub vwebsoynoysta gikriasenkrea,,,
jos janottaa niin whkä jotain vaikka A1 Jert duelia tankkaa suuhun koekwalla paineellakin - Anonyymi
Onko nämä vitsiä oltava ...
- Anonyymi
Ehditkö päivittelemään varmasti ensimmäisenä tätä palstaäijän piilovihamielistä provoa? Et tainnut olla ihan ekku
- Anonyymi
Ehkä mies valmistautuu henkisesti tapaamiseen ja sovittu kuukauden aika, kun lähenee loppua, niin mies voi haluta siirtää tapaamista, jos ei ole naisen tapaamiseen henkisesti vielä valmis.
Se on naiset kuulkaas aika moinen henkinen vaatimus ja panostus tämä naisen tapaaminen miehelle.
Naiselle asia ei ole yhtä vaativa, koska naisille toisten tapaamine on arkipäivää ja
se on naiselle luontaista.
Naisen ensitapaaminen on senverran suuri asia miehelle, että se vie mieheltä mehut ja paarmat pörrää vatsassa ja jännitys on momentum 10000000000000000- Anonyymi
Ne on jo tavanneet ja katsoneet toisiiaan suoraan silmiin.
- Anonyymi
Se on varattu.
- Anonyymi
Minä vinoilin jo tälle naista esittävälle aloittajalle näistä jotka metsästää seuraa ilman kuvaa, jos on kato niin tärkeä tyä, eli joo vähä sama asia mitä sinä toistelet tuolle ja taidat tehdä sitä rutiinilla matalan mielesi vuoksi..
- Anonyymi
Mies voi olla epärehellinen.
Lupaa yhtä, tekee toista.
Ei piittaa. Oma napa edellä.
Vilma
Käännä sivua. Liikuttelijoitansa riittää, muttei niistä mihinkään välttämättä ole. - Anonyymi
Miltä sinusta tuntuu?
- Anonyymi
Pitää ehkä sinua varalla. Minä rakastuin vuosia sitten mieheen. Oli aivan ihmeellinen. Sai koukutettua minut ja sitten aloitti henkisesti julman käytöksen minua kohtaan ja ghostaamisen. 2 kertaa olin parin vuoden välein pari viikkoa hoidossa lataamossa. Elämäni ensimmäiset ja ainoat kerrat. Viimeisen kerran särki sydämeni kolme vuotta sitten. Oli kiinnostunut tapaamaan, sitten tulikin jotain mutkia matkaan flunssaa ym. Tapaaminen kuitenkin järjestyi. Oli erittäin ilkeä, tympeä ja ylimielinen minua kohtaan, vaikkei oltu aikoihin nähty.
Tajusin että pyöritti useampaa yhtä aikaa. On aina tehnyt niin. En tiedä odottiko minulta yhteydenottoa tuon jälkeen. En ottanut kontaktia enää. Muutaman kerran ollaan ohimennen nähty kadulla. Harvoin minä tunnen tällaista rakkautta, niin en varmaan enää toivu tästä. Olen niin hajalla, että yksinkertaisesti miehet eivät enää kiinnosta. Tuollainen että lupaa paljon, mutta mikään ei toteudu. Se on se mikä särki sydämen kerta toisen jälkeen. Ja minä menin halpaan, koska rakastin. Varmasti traumakemissuhde, mutta silti äärimmäinen kokemus. Voisin olla ilman tuota kokemusta, olin eri ihminen silloin joskus aiemmin. - Anonyymi
Kysy itseltäsi, miksi koet tarpeelliseksi olla uskomatta häntä. Jos hän sanoo olevansa kiireinen, ehkä hän on vain kiireinen?
- Anonyymi
Minulla on huonoja kokemuksia juurikin ikävistä suhteista, jossa vähättelyä kontrollointia ym. Olen tehnyt 3 vuotta töitä itseni kanssa etten enää ikinä sorru samanlaiseen, tämän uuden tuttavuuden seurassa oli niin hyvä ja rauhallinen olo, hän oli niin herrasmies, ehkä vähän ujo. Mutta olen niin helvetin varovainen nykyään, vaikea se on uskoa hyvää toisesta ihmisestä ennen kuin oikeasti tuntee.. ap
- Anonyymi
Jos sinulla ei ole kiire minnekään, niin anna hänelle aikaa.
- Anonyymi
Kerrotko naisia esittävä setämies, että mikä on tämä psykologinen tarve tuottaa tällaista naisten kaltoinkohteluun liittyvää proosaa tänne? Äitisikö oli kovakourainen tai jotain?
- Anonyymi
On niin rakastunut että pelkää tunteiden kohtaamista!
Juu ei. Joko ei kiinnosta tai ei halua sanoa suoraan mitään jos vaikka saisi sitä pilderoonia.. - Anonyymi
Tuli mieleen legendaariset "Miten saan 10 kiloa pois kahdessa viikossa, auttakaa?!"
No joo, ei aina jaksa nähdä ihmisiä. Etenkin uudet tuttavuudet ovat raskaita. Jos elämässä on muuta tikitystä kovasti samaan aikaan, ei ehdi järjestää päätään sellaiselle tapaamiselle.
xLiner - Anonyymi
tavata kuin niin nooh lauseitakin tavuttaa..
mutta niin noh joku viesti tuli kn niin muista sakon uhalla treffeille jonkin nislääkärin kanssa... niin noh ihan mielelläni kyllä murra niin noh.
Ja noniin ihan hyvä tapaaminen olipi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t655726Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset113733Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo1093617Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel573458Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti563090Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L942695SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral732548IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k192482Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi871985Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3421924