Huomenna alkaa tupakkalakko

Simiti tässä herätteli taas ajattelemaan asioita. Kaiken maailman syövät hiipivät mieleen röökiä imiessä. Askissa on vielä kolme jäljellä, ja ajattelin sen jälkeen palata tupakoimattomaan elämään. Vähän pelottaa jo etukäteen, että tuleeko viekkareita, mutta lakko on aikaisemminkin onnistunut.

Olen ostanut aivan hirvittävävästi kahvia. Aion vetää sitä niin monta kuppia, että saan paniikkikohtauksen, jotta saa edes jonkinlaiset kiksit.

38

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Radiossa kerrottiin röökin tulevan taas kovaa vauhtia muotiin. En edes ehtinyt lopettaa.

    • Anonyymi

      Jos sen korvaa jollakin toisella aineella? Miten ois peukku 👍😂? Vaikka puhutaan addiktioista niin kyllä se on sisäinen tahto mikä määrää eniten. Eli käyttäjän on aidosti haluttava itse rajoittaa tai lopettaa päihteen tai muun paheen käyttö, jotta siitä voi päästä eroon.

    • Anonyymi

      Pyrin siihen että vähennän tupakointia. Nikotiinipussit ovat hyvänä tukena.

    • Anonyymi

      Niksapusseissa on paljon makuvaihtoehtoja, kannattaa kokeilla. Paljon helpompaa ja voi sitten pikkuhiljaa niistäkin luopua. Tsemppiä koitokseen! 🫶

      • Kiitos. Ajattelin lopettaa seinään. Kokeilin aikaisemmin nikotiinipastilleja, mutta sitten jäin niihin koukkuun. Juuri kävin vetämässä viimeisen röökin. Nyt ei ole varastossa enää mitään. Kohta alkaa kiukuttelu.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos. Ajattelin lopettaa seinään. Kokeilin aikaisemmin nikotiinipastilleja, mutta sitten jäin niihin koukkuun. Juuri kävin vetämässä viimeisen röökin. Nyt ei ole varastossa enää mitään. Kohta alkaa kiukuttelu.

        Ootpa järkevä ja sulla on vissiin aika kova itsekuri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa järkevä ja sulla on vissiin aika kova itsekuri.

        Ei kyse ole niinkään ehkä itsekurista. Olen vain huomannut, että olen persoonana sellainen joko tai. En pysty tekemään jotain vain vähän, vaan joko teen tai sitten en. Jos herkuttelen nikotiinilla, addiktio yltyy vaan.


    • Anonyymi

      Hyvä päätös, tsemppiä!

    • No nyt vedin sen pannullisen kahvia ja on aivan karmea paniikkikohtaus päällä. Ei tämä kyllä asiaa oikein auta millään muotoa. Huvinsa kullakin.

    • Anonyymi

      Oikein kovasti tsemppiä tupakkalakkoon!! 👍

      Kokeile nikotiinilaastareita tueksi. Niihin ei liity koukuttavaa tekemistä kuten pastilleihin ja purkkaan. Tai nikotiinipusseihin.

      Tapahan siinä se pahin on. Keksi jotain tekemistä tilalle.

      ...voisit vaikka neuloa villapaidan! Laita sitten kuva siitä 😀

      xLiner

      • Anonyymi

        Voidaan toki kehitellä porukalla kunnon rähinä palstalle niin sulla olis muuta ajateltavaa 😜

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan toki kehitellä porukalla kunnon rähinä palstalle niin sulla olis muuta ajateltavaa 😜

        xLiner

        Yritin haastaa riitaa, mutta mode poisti sen.


      • Sellaiset tutinat päällä, ettei puikot pysyisi käsissä. Olen kyllä joskus yläasteella tehnyt lapaset.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Yritin haastaa riitaa, mutta mode poisti sen.

        Harmi ☹️

        xLiner


    • Anonyymi

      Ei mitään lakkoja, vaan lopullinen lopetus.

      • Anonyymi

        Sinunko vai kenen? Sivusta heh heh


    • Tsemppiä ja toivotaan että onnistuu.

      Reilun parinkymmenen vuoden jälkeen alkaa helpottaa.

    • Anonyymi

      Tuupakkaa, viinaaa ja jännänaiiset ne mieheen turrmioon viee !

      • Anonyymi

        Tuossa järjestyksessäkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa järjestyksessäkö

        Kun saa jännänaista niin ei mies noita kahta muuta sen jälkeen tarvikkaan.


    • Anonyymi

      Halvemmat kiksit saat kun vedät vasaralla peukkuun!

      -keinovaginamies-

      • Kahvi tosiaan on aika hinnoissaan...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kahvi tosiaan on aika hinnoissaan...

        Juon kotona korkeintaan yhden kupin ja loput töissä kun se on ilmaista :D


      • Litukan Emilia-kahvi maksaa vaan noin 2,5 euroa ja vastaa hieman Löfbergin Maqnifikaa, eli on paahtoasteeltaan 3-4. Sitä oon ostanut, jos on rahat olleet tiukilla.


    • Anonyymi

      "Kun me silmät mustalla maalasimme, tupakkapaikalla kapinoimme ja sitä konetta vastaan raivosimme". Onko kapinahenki jo päällä viekkareista? Kapinasta puheen ollen, Billy Idol - Rebel yell: https://www.youtube.com/watch?v=ESIKf_wtLnM .

      • Ollut jo muutenkin kapinahenki päällä viime aikoina :)


    • Anonyymi

      Ei kannata lopettaa röökiä, menetät rantakropan kun ruoka alkaa maistua:)))

    • Anonyymi

      Onnea lopettamiseen. Itse en suosittele mitään lakkoja tai kuureja, vaan ihan lopettamista. Sekin tosin kannattaisi tehdä nyt, eikä huomenna, mutta kyllä mä senkin ymmärrän, että poltat olemassa olevat pois etkä sitten osta uusia.

    • Anonyymi

      Tsemppiä sinulle lopetamiseen. Toivottavasti onnistut. T:sivullinen.

    • Anonyymi

      minä olen ollut tai aina olen ilman tupakkaa, purkka nicotinell-lakritsaa.. pystyn olemaan vuorokausia ilman savuketta.. turhan kalliita nuo vssn nuo lääåkepurkat.

    • Anonyymi

      Lopettuu se helposti mutta on kallista ota kasupasta Nicorerlln -purkkia ja varsta että vahvuus on 4mg EI 2.

    • Anonyymi

      googlen kääntäjä voilaittaa lauseita.. joku esim:

      Minun:

      My philophy on computers is:

      Everything you can imagine on computer screen is doable.
      You shoudn't do anything by yourself that computer can do for you.

      Google suomeksi:
      Tietokonefilosofiani on:

      Kaikki, mitä voit kuvitella tietokoneen näytöllä, on toteutettavissa.
      Sinun ei pitäisi tehdä itse mitään sellaista, minkä tietokone voi tehdä puolestasi.

      ihan ok kun itsekirjoitin englannin niin käsitteet hyvin äsmäävätkin

    • Kuinka röökittömyys sujuu? 😊

      • Ihan hyvin. Jotenkin sellainen tosi kuiva olo ollut. Vaikka juon miten paljon tahansa, tuntuu että elimistö kuivaa. Jonkinlaiset vieroitusoireet siis päällä, kun elimistö ei toimi normaalisti.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ihan hyvin. Jotenkin sellainen tosi kuiva olo ollut. Vaikka juon miten paljon tahansa, tuntuu että elimistö kuivaa. Jonkinlaiset vieroitusoireet siis päällä, kun elimistö ei toimi normaalisti.

        Hyvä sinä!


    • Anonyymi

      Nyt loppuu tuo leikkiminen! Tossa on pikkusikari ja vittu vedät heti! Ite oon pussi huulessa rauhallisena, mutta väkevänä.

      Savujesi jälkeen me juttelemme.

      >simiti<

      • Höö... Mistä jutellaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe