Huomenna alkaa tupakkalakko

Simiti tässä herätteli taas ajattelemaan asioita. Kaiken maailman syövät hiipivät mieleen röökiä imiessä. Askissa on vielä kolme jäljellä, ja ajattelin sen jälkeen palata tupakoimattomaan elämään. Vähän pelottaa jo etukäteen, että tuleeko viekkareita, mutta lakko on aikaisemminkin onnistunut.

Olen ostanut aivan hirvittävävästi kahvia. Aion vetää sitä niin monta kuppia, että saan paniikkikohtauksen, jotta saa edes jonkinlaiset kiksit.

37

334

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Radiossa kerrottiin röökin tulevan taas kovaa vauhtia muotiin. En edes ehtinyt lopettaa.

• Anonyymi

Jos sen korvaa jollakin toisella aineella? Miten ois peukku 👍😂? Vaikka puhutaan addiktioista niin kyllä se on sisäinen tahto mikä määrää eniten. Eli käyttäjän on aidosti haluttava itse rajoittaa tai lopettaa päihteen tai muun paheen käyttö, jotta siitä voi päästä eroon.

• Anonyymi

Pyrin siihen että vähennän tupakointia. Nikotiinipussit ovat hyvänä tukena.

• Anonyymi

Niksapusseissa on paljon makuvaihtoehtoja, kannattaa kokeilla. Paljon helpompaa ja voi sitten pikkuhiljaa niistäkin luopua. Tsemppiä koitokseen! 🫶

• Kiitos. Ajattelin lopettaa seinään. Kokeilin aikaisemmin nikotiinipastilleja, mutta sitten jäin niihin koukkuun. Juuri kävin vetämässä viimeisen röökin. Nyt ei ole varastossa enää mitään. Kohta alkaa kiukuttelu.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Kiitos. Ajattelin lopettaa seinään. Kokeilin aikaisemmin nikotiinipastilleja, mutta sitten jäin niihin koukkuun. Juuri kävin vetämässä viimeisen röökin. Nyt ei ole varastossa enää mitään. Kohta alkaa kiukuttelu.

Ootpa järkevä ja sulla on vissiin aika kova itsekuri.

• Anonyymi kirjoitti:

Ootpa järkevä ja sulla on vissiin aika kova itsekuri.

Ei kyse ole niinkään ehkä itsekurista. Olen vain huomannut, että olen persoonana sellainen joko tai. En pysty tekemään jotain vain vähän, vaan joko teen tai sitten en. Jos herkuttelen nikotiinilla, addiktio yltyy vaan.

• Anonyymi

Hyvä päätös, tsemppiä!

• No nyt vedin sen pannullisen kahvia ja on aivan karmea paniikkikohtaus päällä. Ei tämä kyllä asiaa oikein auta millään muotoa. Huvinsa kullakin.

• Anonyymi

Oikein kovasti tsemppiä tupakkalakkoon!! 👍

Kokeile nikotiinilaastareita tueksi. Niihin ei liity koukuttavaa tekemistä kuten pastilleihin ja purkkaan. Tai nikotiinipusseihin.

Tapahan siinä se pahin on. Keksi jotain tekemistä tilalle.

...voisit vaikka neuloa villapaidan! Laita sitten kuva siitä 😀

xLiner

• Anonyymi

Voidaan toki kehitellä porukalla kunnon rähinä palstalle niin sulla olis muuta ajateltavaa 😜

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Voidaan toki kehitellä porukalla kunnon rähinä palstalle niin sulla olis muuta ajateltavaa 😜

xLiner

Yritin haastaa riitaa, mutta mode poisti sen.

• Sellaiset tutinat päällä, ettei puikot pysyisi käsissä. Olen kyllä joskus yläasteella tehnyt lapaset.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Yritin haastaa riitaa, mutta mode poisti sen.

Harmi ☹️

xLiner

• Anonyymi

Ei mitään lakkoja, vaan lopullinen lopetus.

• Anonyymi

Sinunko vai kenen? Sivusta heh heh

• Tsemppiä ja toivotaan että onnistuu.

Reilun parinkymmenen vuoden jälkeen alkaa helpottaa.

• Anonyymi

Tuupakkaa, viinaaa ja jännänaiiset ne mieheen turrmioon viee !

• Anonyymi

Tuossa järjestyksessäkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa järjestyksessäkö

Kun saa jännänaista niin ei mies noita kahta muuta sen jälkeen tarvikkaan.

• Anonyymi

Halvemmat kiksit saat kun vedät vasaralla peukkuun!

-keinovaginamies-

• Kahvi tosiaan on aika hinnoissaan...

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kahvi tosiaan on aika hinnoissaan...

Juon kotona korkeintaan yhden kupin ja loput töissä kun se on ilmaista :D

• Litukan Emilia-kahvi maksaa vaan noin 2,5 euroa ja vastaa hieman Löfbergin Maqnifikaa, eli on paahtoasteeltaan 3-4. Sitä oon ostanut, jos on rahat olleet tiukilla.

• Anonyymi

"Kun me silmät mustalla maalasimme, tupakkapaikalla kapinoimme ja sitä konetta vastaan raivosimme". Onko kapinahenki jo päällä viekkareista? Kapinasta puheen ollen, Billy Idol - Rebel yell: https://www.youtube.com/watch?v=ESIKf_wtLnM .

• Ollut jo muutenkin kapinahenki päällä viime aikoina :)

• Anonyymi

Ei kannata lopettaa röökiä, menetät rantakropan kun ruoka alkaa maistua:)))

• Anonyymi

Onnea lopettamiseen. Itse en suosittele mitään lakkoja tai kuureja, vaan ihan lopettamista. Sekin tosin kannattaisi tehdä nyt, eikä huomenna, mutta kyllä mä senkin ymmärrän, että poltat olemassa olevat pois etkä sitten osta uusia.

• Anonyymi

Tsemppiä sinulle lopetamiseen. Toivottavasti onnistut. T:sivullinen.

• Anonyymi

minä olen ollut tai aina olen ilman tupakkaa, purkka nicotinell-lakritsaa.. pystyn olemaan vuorokausia ilman savuketta.. turhan kalliita nuo vssn nuo lääåkepurkat.

• Anonyymi

Lopettuu se helposti mutta on kallista ota kasupasta Nicorerlln -purkkia ja varsta että vahvuus on 4mg EI 2.

• Anonyymi

googlen kääntäjä voilaittaa lauseita.. joku esim:

Minun:

My philophy on computers is:

Everything you can imagine on computer screen is doable.
      You shoudn't do anything by yourself that computer can do for you.

Google suomeksi:
      Tietokonefilosofiani on:

Kaikki, mitä voit kuvitella tietokoneen näytöllä, on toteutettavissa.
      Sinun ei pitäisi tehdä itse mitään sellaista, minkä tietokone voi tehdä puolestasi.

ihan ok kun itsekirjoitin englannin niin käsitteet hyvin äsmäävätkin

• Kuinka röökittömyys sujuu? 😊

• Ihan hyvin. Jotenkin sellainen tosi kuiva olo ollut. Vaikka juon miten paljon tahansa, tuntuu että elimistö kuivaa. Jonkinlaiset vieroitusoireet siis päällä, kun elimistö ei toimi normaalisti.

• Palstakamu kirjoitti:

Ihan hyvin. Jotenkin sellainen tosi kuiva olo ollut. Vaikka juon miten paljon tahansa, tuntuu että elimistö kuivaa. Jonkinlaiset vieroitusoireet siis päällä, kun elimistö ei toimi normaalisti.

Hyvä sinä!

• Anonyymi

Nyt loppuu tuo leikkiminen! Tossa on pikkusikari ja vittu vedät heti! Ite oon pussi huulessa rauhallisena, mutta väkevänä.

Savujesi jälkeen me juttelemme.

>simiti<

• Höö... Mistä jutellaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      130
      14310
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      29
      5934
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5495
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      301
      4349
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4097
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      101
      3664
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      6
      3592
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3548
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      63
      2645
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1428
    Aihe