Muistellaan Mikkojuhania!

Anonyymi-ap

Minulla on puhelimessani kuvakaappaus viestistä, jonka Mikkojuhan kirjoitti minulle 16. syyskuuta 2023:

"No mä en juurikaan tiedä muuta kuin mitä ketjusta luin että mikä sigma nainen on mutta kehuja jos haetaan niin sä olet mun käsityksen mukaan ainakin vahva, itsenäinen, voimakastahtoinen, fiksu, läheisistään paljon välittävä ja heistä huolehtiva, hyvällä tavalla ylpeä ja vahvasti oikeudentuntoinen upea nainen.☺️."

Tuo homma lähti siitä, että nimimerkki Mikkojuhan kyseli palstalla, eikö muita saa kehua. Osa sanoi, että ei saa. 😂

Minä sitten ilmoitin, että minua saa kyllä kehua ihan vapaasti. 😂

Se oli bensaa liekkeihin niille, jotka kertovat minulle aina välillä, että olisin jotenkin huomionkipeä. Niin, onko vesi märkää? 🤔

Ajattelen Mikkistä aina kun ajan Hämeenlinnan ohi. 😔 Hän sanoi olevansa sieltä.

🦄

28

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elämä on opettanut:
      Ihmisillä on kaikenlaisia outouksia.

• Anonyymi

Mulla tuli hän tänään mieleen, kun ajelin Kiipulan ohi ja Hämikseen.

Jasu

• Mä olin suorastaan unohtanut koko tyypin, ja viimeisen vuoden aikana olen kirjoitellut palstalle tai selaillut tätä aiempaa harvemmin, niin en edes tullut ajatelleeksi ettei hän kirjoita tänne enää. Jotenkin symppis tyyppi ja toivon että hän on pysynyt kohtuu kaidalla polulla, mutta silti jotenkin erilainen kuin mä. Siirappisempi ja miellyttämisenhaluisempi. Mäkin lähtökohtaisesti olen kaikkien kaveri, mutta jutuissa on monesti pieni ripaus sarkasmia tms. ilman mitään pahantahtoisuutta. Pappa kuulemma oli aikoinaan samanlainen, joku lähikaupan myyjä tms. ei koskaan voinut tietää onko toinen vakavissaan vai alkaako nauramaan 5-10 sekunnin päästä.

• Anonyymi

En ole unohtanut häntä.

Jotenkin vähän säikähdin häntä. Ei ole helppo keskustella mukavien ihmisten kanssa ja pysyä heistä riittävän etäällä.

• Anonyymi

Olet aivan käsittämättömän huomionkipeä. Ehkä joku mielenterveyshäiriö jossa vaatii olla huomion keskipisteenä?

• Anonyymi

Haluaisitko sinä antaa minulle vähän huomiota? ☺️😄🤭

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko sinä antaa minulle vähän huomiota? ☺️😄🤭

🦄

Kummia pihtareita täällä palstalla, täältä yksi HUOMIO ole hyvä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummia pihtareita täällä palstalla, täältä yksi HUOMIO ole hyvä :)

Ihanaa! Pukkaan sinua vaahtokarkkisarvellani! 🥕

🦄

• Anonyymi

Häipyi täältä kun alkoi seukkaamaan norpan kanssa.

• Anonyymi

Miten mahtoi Mikkojuhanin käydä sen ulkomaisen rakkaushuijarin kanssa?

• Anonyymi

Mikkojuhan on nimittelijä-ohjelmassani namer-nimittelijäohjelmassa joka muodostaa nimiä toisista nimistä uusi erilaisia nimiä, mistä tahansa.

Eräässä tekemässäni pelissä, pokeri-peli, on tosi vanhoja nimiä paljon jo kuolleiden ihmisten nimiä ennätysten listalla.

Joku RAMI on joka katosi ja sittemmin jostain löytyi ja epäillään henkirikosta vuosien jälkeen. Alibi-lehden jutussa oli.

Hengenvaarallinen peli, jos ihmiset kuolevat kun pelaavat.

• Anonyymi

Kiitos kaikille muistelijoille! 🤗

Onko täällä vielä joku, joka ei ole nähnyt tätä ketjua mutta haluaa muistella Mikkistä?

🦄

• Anonyymi

Mikkis on siirtynyt täältä tuonpuoleiseen elämään, lihallisten naisten seuraan.

Sitä ihmettelen miksi mies oli yhä sinkku vaikka täällä naiset hurmaantuivat häneen.
        Eikö hyvän aamun tervehdykset ja muut mikkismäiset huomionosoitukset riitä, kun ollaan ihan IRL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikkis on siirtynyt täältä tuonpuoleiseen elämään, lihallisten naisten seuraan.

Sitä ihmettelen miksi mies oli yhä sinkku vaikka täällä naiset hurmaantuivat häneen.
        Eikö hyvän aamun tervehdykset ja muut mikkismäiset huomionosoitukset riitä, kun ollaan ihan IRL.

Pitää totuttautua ajatukseen, että jonain päivänä S24:n serveri lopettaa toimintansa ja meitä ei sen jälkeen enää ole.

Toivon Mikkikselle onnea sinne toiselle puolelle.

• En ole juuri ikävöinyt häntä. Käsittääkseni hän haki täältä suhdetta ja sitten löysi sen. Happy ending.

• Anonyymi

Kyllä hän silti voisi joskus tulla tänne moikkaamaan meitä! 🥲🥺

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän silti voisi joskus tulla tänne moikkaamaan meitä! 🥲🥺

🦄

Mutta jos hän ei ollut vaille höpöttelyseuraa, vaan haki suhdeseuraa...

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mutta jos hän ei ollut vaille höpöttelyseuraa, vaan haki suhdeseuraa...

Mutta juuri näin päinhän se menee loogisesti:

- Jos hakee suhdeseuraa, ei kannata höpötellä liikaa (vain sopivasti), jotta suhteen haku on tehokasta.

- Jos hakee höpöttelyseuraa, voi höpötellä maailman tappiin asti.

- Jos hakee suhdeseuraa mutta on jo saanut suhteen, voi myös höpötellä maailman tappiin, kunhan on antanut ensisijaisen huomionsa kumppaneilleen. Mutta jokainen haluaa välillä olla yksin. Silloin voi höpötellä!

Mikkojuhan voisi siis höpötellä meille silloin, kun hänen puolisonsa on kampaajalla.

@Palstakamu: sinun väitteessäsi ei ollut mitään logiikkaa. 😁

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta juuri näin päinhän se menee loogisesti:

- Jos hakee suhdeseuraa, ei kannata höpötellä liikaa (vain sopivasti), jotta suhteen haku on tehokasta.

- Jos hakee höpöttelyseuraa, voi höpötellä maailman tappiin asti.

- Jos hakee suhdeseuraa mutta on jo saanut suhteen, voi myös höpötellä maailman tappiin, kunhan on antanut ensisijaisen huomionsa kumppaneilleen. Mutta jokainen haluaa välillä olla yksin. Silloin voi höpötellä!

Mikkojuhan voisi siis höpötellä meille silloin, kun hänen puolisonsa on kampaajalla.

@Palstakamu: sinun väitteessäsi ei ollut mitään logiikkaa. 😁

🦄

Lähinnä mietin tätä Mikkiksen näkökulmasta. Hän ei ollut vaille meidän seuraamme, joten hän poistui täältä kun sai mitä halusi. Hänellä ei siis ole motivaatiota uhrata aikaansa meille, eikä hänellä ole siihen velvollisuutta, varsinkin jos hän kokee ettei saa siitä mitään. Mutta en ole hänen päänsä sisällä, joten mistäpä sitä tietää mitä mies mietti.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Lähinnä mietin tätä Mikkiksen näkökulmasta. Hän ei ollut vaille meidän seuraamme, joten hän poistui täältä kun sai mitä halusi. Hänellä ei siis ole motivaatiota uhrata aikaansa meille, eikä hänellä ole siihen velvollisuutta, varsinkin jos hän kokee ettei saa siitä mitään. Mutta en ole hänen päänsä sisällä, joten mistäpä sitä tietää mitä mies mietti.

Höpsistä! Hän piti minusta ja monesta muustakin! 🥺

Hän piti koko maailmasta! Ja elämästä. 😄

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsistä! Hän piti minusta ja monesta muustakin! 🥺

Hän piti koko maailmasta! Ja elämästä. 😄

🦄

Ettet nyt vain takertuisi johonkin glorifioituun kuvaan miehestä, jota ei vain huvittanut kirjoitella täällä enää?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ettet nyt vain takertuisi johonkin glorifioituun kuvaan miehestä, jota ei vain huvittanut kirjoitella täällä enää?

Myönnän takertumisen!

En myönnä glorifioitua kuvaa!

Valitusoikeutta päätöksestä ei ole! 😄

🦄

• Anonyymi

Se että Mikkis ja Norppa olisi yhdessä on huhu.
      Joku sen kerran heitti ohimennen vitsinä.

• Anonyymi

Juu, olen tietoinen että väitteen todennäköisyys olla totta on alle 20 %. 😁

🦄

• He hävisivät palstalta tasan samana päivänä. Mikkis tuli vielä jossain vaiheessa takaisin ja kertoi jostain epäonnistuneesta seukkausjutusta. Sitten hän päätti kokeilla postimyyntiä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

He hävisivät palstalta tasan samana päivänä. Mikkis tuli vielä jossain vaiheessa takaisin ja kertoi jostain epäonnistuneesta seukkausjutusta. Sitten hän päätti kokeilla postimyyntiä.

Wanhaan tyyliin postimorsianta? Luulin että ne ajat ovat jo ohitse 🤔, vaikka no mikös ettei...

• Anonyymi kirjoitti:

Wanhaan tyyliin postimorsianta? Luulin että ne ajat ovat jo ohitse 🤔, vaikka no mikös ettei...

Ei ne ole ohi. Naapurilla on sellainen. Mies on lihava pilveä polttava luuseri. Tilasi vaimon netistä. Ei ne onnellisilta vaikuta, mutta niillä on kaksi lasta.

• Juu oishan tässä anteeks pyynnön velkas. Kun hän sentäs järjesti sen tapaamisen sinne hämeenlinnan asemaravintolaan. Mutta en vaan pystyny menee sinne asemaravintolaan, enkä koko asemalle. Jotenkin se värimailma ja ne heiluriovet ja kaikki ne muistot. Jotenkin tulee huono olo koko asemasta. Mutta eihän se mikkojuhanin vika tietenkään ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      137
      5808
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2609
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      135
      2551
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2090
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      13
      1528
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      64
      1190
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      0
      1030
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      938
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      82
      865
    Aihe