Itse lämmittelen peiton alla.
Kävin terassilla ottamassa parit drinkit ja istuimme ulkona jonkin aikaa liikaa, niin nyt tuntuu, että ei lämpene millään. 🥶
Alan laittamaan tähän kuumaa musiikkia, niin jospa sitä lämpeäisi. Aloitetaan Lambadalla.
https://youtu.be/iyLdoQGBchQ?si=kyVb6el1HYfecNpM
Mitä teet juuri nyt?
91
658
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä tässä. Naurahtelen sisäisesti ilmaisulle: luontaiset kyvyt. Entäpä, jos ne luontaiset kyvyt ovat ihan paskat tai ne eivät liity mihinkään mikä kiinnostaisi itseä?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Mistä moinen tuli mieleen vai liittyikö johonkin toiseen keskusteluun?
Somen helmiä. Useimmiten porukka kyllä hakeutuu niiden harrastusten ja töiden pariin, joihin heillä on luontaista taipumusta.
Mietin omalla kohdalla, koska useimmiten minulle ehdotetaan juuri niitä juttuja, jotke eivät liiemmin nappaa, mutta olosuhteiden pakosta yritän räpistellä.
Mutta, juu. En siis tee mitään konkreettista tylsistymisen ja turhautumisen ohessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somen helmiä. Useimmiten porukka kyllä hakeutuu niiden harrastusten ja töiden pariin, joihin heillä on luontaista taipumusta.
Mietin omalla kohdalla, koska useimmiten minulle ehdotetaan juuri niitä juttuja, jotke eivät liiemmin nappaa, mutta olosuhteiden pakosta yritän räpistellä.
Mutta, juu. En siis tee mitään konkreettista tylsistymisen ja turhautumisen ohessa.Spleinaavat toisiaan?
- Anonyymi
Nyt riippuu vähä mitä käyt väittämää dude
Minä myös peiton alla. Katson läppäriltä vanha leffaa "Päämies" (The Client, 1994). Pääosissa Susan Sarandon, Tommy Lee Jones, Anthony LaPaglia, Mary-Louise Parker.
Olen joskus kauan sitten nähnyt tämän, olin unohtunut juonen. Kiva katsoa uudestaan. Hyvä ja jännittävä leffa.
"11-vuotias Mark Sway ja hänen pikkuveljensä ovat metsässä leikkimässä, kun he tahtomattaan joutuvat todistamaan erään miehen itsemurhaa. Tätä ennen mies joi alkoholia ja nautti huumaavia lääkkeitä, ja humalassa kertoi Markille huippusalaisuuden, joka saattaa pojan mafian, FBI:n ja oikeusjärjestelmän hampaisiin."- Anonyymi
Eli kaikki seek to destroy vai niinku hä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki seek to destroy vai niinku hä?
Kovin dystooppista, palstaäijä ja jos kenkuli sopii tms emt
- Anonyymi
Nyt juon olutta ja katson snookeria teeveestä. Kävin tänään haastattelussa telakalla koska siellä rakennetaan jäänmurtajia pian. 20 vuotta kokemusta ja olen ollut rakentamassa kolmea karibian risteilijää joita on rakennettu turun telakalla. Nyt en enää kelpaa koska täytin 50 vuotta. On hienoa tietää että on hyödytön.
No voi harmi. Oon itse yrittänyt ajatella noissa tilanteissa, että se on niiden häviö tai että paikka ei ollut mulle paras paikka. Tsemppiä.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No voi harmi. Oon itse yrittänyt ajatella noissa tilanteissa, että se on niiden häviö tai että paikka ei ollut mulle paras paikka. Tsemppiä.
Niin, voi joistakin ihmisistä palstaäijä kai sanoa vaikka, että eivät oo mun juttu. Bravo
Olen käymässä nukkumaan. Leikin nukkuessa kuollutta. Jotenkin lohdullinen ajatus, että pääsee tästä maailmasta vähäksi aikaa pimentoon.
PS. Tämä ei ollut mikään itsetuhoinen viesti.- Anonyymi
Nukkuminen on ihanaa! Nukahtaminen vaikeaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnellinen mieli pimeyteen kurkistaa, seurakseen unen saa 🥱
-Lao tse Lukka- Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollut nukahtamisen vaikeutta. Olen saanut avun Ketipinor nimisestä lääkkeestä.
- Anonyymi
No kuinka tämä tulisi tulkita- aloittajaMIES?
Anonyymi kirjoitti:
No kuinka tämä tulisi tulkita- aloittajaMIES?
Että välillä elämä on vaikeaa ja on kiva vain ummistaa silmänsä. Sitten välillä elämä on ihanaa.
- Anonyymi
Onko sinulla krapula ja aiotko tänään ottaa krinksuja ja väkeviä vai miedompia juomia mutta useampia ja juotko tyhjään vatsaan
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei ole krapulaa, join vain muutaman drinkin. En aio ottaa tänään, vaan alan siivoilemaan.
Siivoa huomenna tänään on lauantai tänään tehdään kivoi asioita
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei ole krapulaa, join vain muutaman drinkin. En aio ottaa tänään, vaan alan siivoilemaan.
Soita sille ns ystävä miehellesi ja kutsu luoksesi sekstaamaan ja sen jälkeen mietitte yhdessä mitä tänään tekisitte samoin huomenna
Anonyymi kirjoitti:
Soita sille ns ystävä miehellesi ja kutsu luoksesi sekstaamaan ja sen jälkeen mietitte yhdessä mitä tänään tekisitte samoin huomenna
Ehkä soitankin, mutta ei sinun tarvitse siitä huolehtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoa huomenna tänään on lauantai tänään tehdään kivoi asioita
Tämään pyhitetään lepopäivä ja chillataan
- Anonyymi
Yleensä voitelen vaa mobilattii päälakeen
- Anonyymi
Ja tekeekö mieli krapula seksiä
- Anonyymi
Harvemmin ajankohtaista
Tässä just heräsin, vedin pari darrakaljaa, mehupillin kautta ilmakuivattua maitorahkaa nenään että proteiini imeytyy nopeasti, pitäisi käydä ku5ettamassa toi bulldoggi ja sitä ennen ruokkia häntä isompi kissa. Sitten varmaan kerhotiloille tsekkaamaan mikä jätkillä on meininki, ja sieltä keulivalla Chevy Silveradolla salille nostelemaan kahvakuulia p3nislihasvarrella.
- Anonyymi
No kato kato, itse Bicky-Royal mies on saapunut palstalle!
Ei ole ukkoa paljon täällä näkynyt, siis onko ollut jotain erikoista hommaa? Anonyymi kirjoitti:
No kato kato, itse Bicky-Royal mies on saapunut palstalle!
Ei ole ukkoa paljon täällä näkynyt, siis onko ollut jotain erikoista hommaa?Kukapa muukaan muka, kjäh häh :) Olen mä täällä kirjoitellut muutaman viikon ajan asiallisen oloisiin ketjuihin, mut tossa oli ravintola Jyysterian korona-aikaisen konkurssipesän härdellejä, JyystaXin ajovuoroja itelläkin, hondiksen kanssa ollaan välillä kisamatkoilla Montesta Ruotsin kautta Keniaan, ja vaatiihan nää kerhon jutut enemmän aikaa ja vaivaa nyt kun toi rafla meni lappu luukulle.
- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Kukapa muukaan muka, kjäh häh :) Olen mä täällä kirjoitellut muutaman viikon ajan asiallisen oloisiin ketjuihin, mut tossa oli ravintola Jyysterian korona-aikaisen konkurssipesän härdellejä, JyystaXin ajovuoroja itelläkin, hondiksen kanssa ollaan välillä kisamatkoilla Montesta Ruotsin kautta Keniaan, ja vaatiihan nää kerhon jutut enemmän aikaa ja vaivaa nyt kun toi rafla meni lappu luukulle.
Monellako suoralla jäbä meinaat Keniaan ajella?
Anonyymi kirjoitti:
Monellako suoralla jäbä meinaat Keniaan ajella?
Enpä tiedä, mutta Kenian/Safarin rallissa on ainakin tuossa pelissä kilometrin pitkä suora. Siinä on aina jotain asennetta, kun Bicky huutaa "one thousand!!" 😎
Pitää olla välitykset kohdallaan ettei huuda rajoitinta vasten, ja Ruotsi sekä Safari ovat sikäli erikoisia tai keskenään erilaisia ympäristöjä, mutta säädöt sopii kumpaankin melkein 1:1. Korkea maavaara, pehmeä jousitus, ei ihan niin lyhyt perävälitys kuin kartanlukijani käyttis Silveradossa, ja iskarien ulosjoustovaraa tarpeeksi ettei kippaa kuopissa tai hypyissä.
- Anonyymi
Söin aamupalaksi riisipirakkaa kananmunalla, keitetyllä pari kipaletta ja hörpin mukillisen maitokahvia. Nyt musiikkia, että jaksaa lähteä liikkeelle. 🙂
https://youtu.be/3Vwbpl6CVIQ?si=6jBtyR_x2XfCG9Z4
Vähän meinaa pääkin särkeä taas. 😑
Jasu- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuulostaa herkulta. Toivottavasti pääkipu on hellittänyt.
Särkee särkee vaan. Se on syksy taas siitä nämä kivut aina villiintyy ja yltyy. Mutta eiköhän se taas helpota joku päivä.
Tämä nyt päivän puheeaiheita sivuten. Transaihe niin transmies sitten kehiin. 🙂
https://youtu.be/1j4vGqsLXeY?si=IdaOZwgMXmi7cPAC
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Särkee särkee vaan. Se on syksy taas siitä nämä kivut aina villiintyy ja yltyy. Mutta eiköhän se taas helpota joku päivä.
Tämä nyt päivän puheeaiheita sivuten. Transaihe niin transmies sitten kehiin. 🙂
https://youtu.be/1j4vGqsLXeY?si=IdaOZwgMXmi7cPAC
JasuMuuten jos aihe kiinnostaa, niin hänen juttujaan on selkeää selkokielellä seurata. 🙂
Hän osaa kertoa ilman häröilyä. Ja uhriutumista aiheesta.
https://youtu.be/WG8gwSwXlmk?si=t4wW41_-t6JMw-n3
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten jos aihe kiinnostaa, niin hänen juttujaan on selkeää selkokielellä seurata. 🙂
Hän osaa kertoa ilman häröilyä. Ja uhriutumista aiheesta.
https://youtu.be/WG8gwSwXlmk?si=t4wW41_-t6JMw-n3
JasuKaiken ottavat vttuiluna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken ottavat vttuiluna
On niitäkin, mutta herkät aiheet tuppaa olemaan niitä mistä loukkaannutaan helposti.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitäkin, mutta herkät aiheet tuppaa olemaan niitä mistä loukkaannutaan helposti.
JasuJa niitä loukkaantujia on kaikissa ihmisryhmissä. Joilla on tarve imaista kaikki itseensä loukkaantuakseen, silloin objektiivisuus kärsii eikä mitään keskustelua saada järkevästi aikaan. Toki turhaa loukkaamistakin voi olla tekemättä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niitä loukkaantujia on kaikissa ihmisryhmissä. Joilla on tarve imaista kaikki itseensä loukkaantuakseen, silloin objektiivisuus kärsii eikä mitään keskustelua saada järkevästi aikaan. Toki turhaa loukkaamistakin voi olla tekemättä.
JasuToki oon huomannut, että monille julkisuudessa esillä oleville transihmisille jää päälle tarve jatkuvasti puolustella ja tapella mediassa kaikkien kritisoivien kanssa. Ne pitäisi jättää kokonaan huomioimatta, eikä laittaa energiaa niin paljon päänaukojiin.
Asialliset kommentit mielummin huomioiden vaan. Se kun ei ikinä lopu se rääkkyminen, jollei toinen ole fiksumpi ja lopeta.
Jasu
Mä heräsin alunperin joskus klo 6 paikkeilla, jatkoin hetken päästä unia ja mitäkö nyt teen niin lieneekö aika selvä juttu että olen sinkut-palstalla 🤷♂️
Myöhemmin päivällä olisi tarkoitus järjestellä näitä vähäistä määrää huonekaluja uusiksi, kun sain eilen sohvan tänne. Enkä varsinaisesti yllättyisi jos myöhemmin tänään katsellaan lähistön röllipeikon kanssa urheilua, tietovisoja yms. Kissatäti kun on tuijottamassa valkoista kattoa ja turvassa itseltään, niin meidän paikallisella vertaistukiryhmällä on jonkin aikaa rauha maassa 😅Mu5tasydän kirjoitti:
Sulla on kieltämättä aika vivahteikas naapurusto. 😅
Onhan se joo, tai pikemminkin kyse taitaa olla siitä keillä kaikilla on aikaa hengailla kotinurkilla keskellä päivää, kun tietää ettei tarvitse hypätä auton rattiin ainakaan yllättäen. Lähistön röllipeikko on noh, vivahteikas ainakin taustaltaan mutta omalla tavallaan fiksu mies. Ikinä ei tiedä kuka "voittaa" tietokilpailut; osallistuja, hän vaiko minä. Kissatädillä on vain niin kovin huono itsehillintä vähän kaikkia kohtaan, ja lähiaikoina olen menossa tämän bossladyn/sugarmaman kanssa saunaan. Ei kai sitä voinut kieltäytyäkään kun kutsuttiin, ja jos ei ihan päivittäin nähdä niin sehän johtuu hänen sinänsä arvostettavasta vuorotyöstä sote-alalla.
Ei ole montaa päivää aikaa, kun kirjoitin johonkin toiseen ketjuun että kuvittelin nähneeni suurinpiirtein kaiken mahdollisen aiemmassa työssäni. En tiedä kuinka monta kansalaisuutta, kuinka monen (Penetratorsin lisäksi) jengin tyyppejä ovat asioineet kanssani, mikä tuuri on itsellä joskus käynyt jos on ollut hiukan lavea tulkinta trailerimassoihin jne. ja nyt kerrostalossa kuulee päivittäin periaatteessa ihan mielenkiintoisia vankilastooreja, ikinä ei tiedä tuleeko tältä tulevalta evankelistalta pusu vaiko turpiin, ja entinen strippari sekä ikuinen assperger ovat vähintäänkin sielunkumppaneita 😅- Anonyymi
hondakuski125 kirjoitti:
Onhan se joo, tai pikemminkin kyse taitaa olla siitä keillä kaikilla on aikaa hengailla kotinurkilla keskellä päivää, kun tietää ettei tarvitse hypätä auton rattiin ainakaan yllättäen. Lähistön röllipeikko on noh, vivahteikas ainakin taustaltaan mutta omalla tavallaan fiksu mies. Ikinä ei tiedä kuka "voittaa" tietokilpailut; osallistuja, hän vaiko minä. Kissatädillä on vain niin kovin huono itsehillintä vähän kaikkia kohtaan, ja lähiaikoina olen menossa tämän bossladyn/sugarmaman kanssa saunaan. Ei kai sitä voinut kieltäytyäkään kun kutsuttiin, ja jos ei ihan päivittäin nähdä niin sehän johtuu hänen sinänsä arvostettavasta vuorotyöstä sote-alalla.
Ei ole montaa päivää aikaa, kun kirjoitin johonkin toiseen ketjuun että kuvittelin nähneeni suurinpiirtein kaiken mahdollisen aiemmassa työssäni. En tiedä kuinka monta kansalaisuutta, kuinka monen (Penetratorsin lisäksi) jengin tyyppejä ovat asioineet kanssani, mikä tuuri on itsellä joskus käynyt jos on ollut hiukan lavea tulkinta trailerimassoihin jne. ja nyt kerrostalossa kuulee päivittäin periaatteessa ihan mielenkiintoisia vankilastooreja, ikinä ei tiedä tuleeko tältä tulevalta evankelistalta pusu vaiko turpiin, ja entinen strippari sekä ikuinen assperger ovat vähintäänkin sielunkumppaneita 😅Lähetääs jäbä purkamaan tätä..pläjäystäs pala palalta. No ei kyllä ansaitse nii paljon huomioo tämäkään novelli. Tää ketju nousee muuten trendaaviin tänää ja mikäli ei, niin syön kukkahattuni, päähän o noussut jo tämä kaikki ylemmyys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetääs jäbä purkamaan tätä..pläjäystäs pala palalta. No ei kyllä ansaitse nii paljon huomioo tämäkään novelli. Tää ketju nousee muuten trendaaviin tänää ja mikäli ei, niin syön kukkahattuni, päähän o noussut jo tämä kaikki ylemmyys
Good times
Anonyymi kirjoitti:
Lähetääs jäbä purkamaan tätä..pläjäystäs pala palalta. No ei kyllä ansaitse nii paljon huomioo tämäkään novelli. Tää ketju nousee muuten trendaaviin tänää ja mikäli ei, niin syön kukkahattuni, päähän o noussut jo tämä kaikki ylemmyys
Ei kait siinä oikein enempää purettavaa ole kuin että eläkeikäinen ex-vanki on hauskaa juttuseuraa lähistöllä, hänen nelikymppinen exä lähistöltä vaihtoi kertaheitolla nuorempaan mieheen silloin viime talvena, ja siinä missä joku 10 vuoden takainen minä olisi saanut kauhean moraalipaniikin niin tällä hetkellä varmaankin läheisin nainen on tosiaan entinen strippari ja nykyinen of-malli ihan tavallisen palkkatyönsä oheessa. Niin ja kasvotusten alunperin tavattiin.
Tässähän tuntee itsensä melkeinpä normaaliksi.
Aamu kahvia hörpin ja kohta rupeen vaihtamaan kasi pätkä Volvon jarru paloja. Kylä seommeinaan vapaa päivä tänään ja uuren kaupungin kesä mökki laitettu jo talvi kuntoon. Sitä voisi ehtoommalla pyörähtää vaikka paikallisessa kapakassa ottamassa muutaman keski oluen ja katsomassa snooker-turnauksen välierämatsia 👍
- Anonyymi
Istuskelen nojatuolissa, rapsuttelen vasemmalla kädellä vartiointi- ja henkilövahinkokoira jr.:ää sekä palstailen saunan lämpiämistä odotellessa.
PS. Punnitsin nuoremman koiran ja mokoma painaa jo 45 kg, kyllä siitä hyvä eläin vielä tulee.- Anonyymi
Mulla on viis ja puolikiloinen vasta1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on viis ja puolikiloinen vasta1
Let’s leave kids out on this okay?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Minkä rotuisia koiria sulla on?
Puolet on laumanvartijaa ja puolet jotain.
Hitusen ovat hitaita ajatuksen juoksultaan ja kouluttaminen on raskasta, kun koira-parka väsähtää henkisesti ensimmäisen viiden minuutin jälkeen.
Mutta onko jollain muulla laumista, joka osaa pujotella kepit?
Tekisi mieli tehdä geenitesti koirille, niin selviäisi tarkemmin mitä niissä on. Anonyymi kirjoitti:
Puolet on laumanvartijaa ja puolet jotain.
Hitusen ovat hitaita ajatuksen juoksultaan ja kouluttaminen on raskasta, kun koira-parka väsähtää henkisesti ensimmäisen viiden minuutin jälkeen.
Mutta onko jollain muulla laumista, joka osaa pujotella kepit?
Tekisi mieli tehdä geenitesti koirille, niin selviäisi tarkemmin mitä niissä on.Jotenkin arvelin, että olisko kaukkaria siellä. Se on varmasti haastetta antava rotu koulutuksen suhteen.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Jotenkin arvelin, että olisko kaukkaria siellä. Se on varmasti haastetta antava rotu koulutuksen suhteen.
No siis miten sen nyt sanoisin.
Kovin ovat erilaisia, kuin koirat yleensä. Ja perustaltaan väkivaltaisia, mitä en usko voitavan kouluttaa pois.
Eivät myöskään erityisemmin halua miellyttää, vaikkapa rakastavat, rakastavat, rakastavat minua koko koiran sydämestään. Ovat itsenäisiä ja voivat tehdä omia päätöksiään.
Pienenä on tutustuttu ihan kaikkiin ihmisiin ja kivoihin koiriin, vanhempana sitten hengaillaan kotona koiran virkaa hoitamassa siinä muutaman tuhannen neliön aidatulla alueella.
Tietyllä tapaa ns. perinteinen koirankoulutus on jäänyt vähemmälle ja olen keskittynyt siihen, että käytännön kuviot ja marssijärjestys ovat selviä kaikille.
No, eivätpähän nistit, murtoveikot, turvallisuusjärjestemäkauppiaat ja muut metsän eläimet pyöri pihalla, ainakaan pitkään.
- Anonyymi
Nytt makaan viltin alla ja mietin mitä katsoisi Netflixistä. Päätä ja vatsaa vähän särkee, niin energiaa ei muuhun ole.
Aletheias- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuulostaa leppoisalta.
Niinhän sitä luulis on vain mainos
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuulostaa leppoisalta.
Leppoisaa se olikin ja sain jatkaa samalla linjalla tänään 😊 Jotain pientä puhdetta tähänkin päivään mahtuu, mutta ajattelin ottaa tänäänkin rennosti. Ja saan taas lapsen kotiin, se on aivan parasta 🥰
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Leppoisaa se olikin ja sain jatkaa samalla linjalla tänään 😊 Jotain pientä puhdetta tähänkin päivään mahtuu, mutta ajattelin ottaa tänäänkin rennosti. Ja saan taas lapsen kotiin, se on aivan parasta 🥰
AletheiasNo sama homma, teinit tulevat tänään kotiin. 😊💛
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No sama homma, teinit tulevat tänään kotiin. 😊💛
Ihanaa, kun saat sinäkin lapset kotiin! Paras päivä viikosta, kun saa rutistaa lasta ja kotiin tulee taas elämää 🥰
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, kun saat sinäkin lapset kotiin! Paras päivä viikosta, kun saa rutistaa lasta ja kotiin tulee taas elämää 🥰
AletheiasNo sanopa muuta ja niitä mielenkiintoisia mielipiteenvaihtoja kaipaa aina sellaisina viikkoina, kun lapset eivät ole täällä. 😊
- Anonyymi
olen veetuuntunut prisma visiitin jäljiltä. siellä on töissä minua päätä lyhyempi erittäin vastenmielinen mies, joka virnuilee. kertakaikkisen vastenmielinen.´muutoinkin prismaan töihin on valikoitunut ilmeisesti kusipäiden valiojoukko.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No harmi. Etkö usko tuon olevan Prismakohtainen asia?
Todennäköisesti Prismakohtainen, mutta myös asuinpaikkakohtainen ilmiö. Kunyhan nyt tilille saapuu rahaa niin pakkohan tässä on liikkua lähialueita kauemmas, että olisi edes jotain vaihtelua. Onneksi tammikuussa alkavien opintojen lähipäivät ovat eri paikkakunnalla ja mitä vilkaisin opintosuunnitelmaa niin on siellä mielenkiintoisia opintokokonaisuuksia, joten eiköhän tämä tästä lutviinnu.
- Anonyymi
Se on varmaan gubbe sivari
- Anonyymi
Muutoinkin liikkeellä on yli urpoa porukkaa. Eilen, kun kävin pitkästä aikaa keskustassa niin tollukat seisoivat keskellä ratikan uloskäyntiä tajuamattaa, että heidän takaansa ei pääse ulos pysäkille, jos he eivät tippaakaan väsitä. Lisäksi pysäkillä odottaneet tunkivat sisälle ennen kuin ratikasta poistuvat ehtivät ulos. Ole siinä sitten, kun tyypit ovat kuin aidanseipäitä, jotka eivät ilmeisesti olekoskaan ennen olleet julkisissa kulkuneuvoissa. Yksikin sisääntulijoista jäi seisoatönöttämään keskelle oviaukkoa ja toljottamaan. Muistutti ulkonäöltään entistä kollegaa, jota mieluummin olen muistamatta.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ehkä maalaiset olivat eksyneet kaupunkiin?
Se ei ole meidän vika jos opasteet on käännetty tahalleen väärin
- Anonyymi
Onkohan kamerat? Niissä ratikoissa? Tuli vaan mieleen en tajuu mist
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan kamerat? Niissä ratikoissa? Tuli vaan mieleen en tajuu mist
That’s an old me only do not fan
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ehkä maalaiset olivat eksyneet kaupunkiin?
Noh, eipä sillä enää väliä. Kunhan eilen höyrysin ja muutoinkin oli kitkaa kaikessa mahdollisessa.
Olen hemmetin kyllästynyt siihen, ettei kaupassa käydessään ilmeisesti saisi mennä maksamaan kassalle ilman, että viereiseltä kassalta mulkoillaan loukkaantuneena.
Intuitio ja sävyjen aistiminen on vedetty tappiinsa ja aistin usein, että nyt huomioni halutaan kiinnittään johonkuhun tai johonkin ja inhoan niitä hetkiä. Se miten koen kyseiset hetket, on vaikutelma manipuloinnista, ei tosiaankaan johdatuksesta. Kaipaan sitä rentoa aikaa, kun pikkujutuilla ei ollut minkäänlaista merkitystä.
Tiedän kuulostaa vähintäänkin erikoiselta.
- Anonyymi
Syön nyt vasta ensimmäistä kertaa tänään. Koitan kerätä tarmoa toimintaan. Töistä palautuminen on ollut heikkoa viime ajat, ja vapaa-aika on mennyt hengittelemiseen. Omat hommat jääneet tekemättä...
Tänään aloitan tehoilun heti aamupalan jälkeen!
...kai?
xLinerOot sen verran pro, että sulle on varmaan turhaa sanoa, että muista olla itelles armollinen. Pimeys vie helposti kaikki mehut. 😊
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Oot sen verran pro, että sulle on varmaan turhaa sanoa, että muista olla itelles armollinen. Pimeys vie helposti kaikki mehut. 😊
Huutakaa miehet tunteet ulos? Enpä tiiä tästä
- Anonyymi
Asennettu. Sain edes jotain aikaiseksi 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennettu. Sain edes jotain aikaiseksi 😄
xLinerJaaha se oli sitten puolessa tunnissa päivän hommat tehty, ei paha :D
- Anonyymi
En käynyt terangilla ainakaan minä palstaäijä, tykkään shunnailla menemään näitä semialkkiksia sun muita -ulla T
- Anonyymi
nkujh kai kuin kwijo.. joku niin kummi5up3wli foiswi ollq hqhwkqkin...
- Anonyymi
joillwkin töttömill3 niitä uhjkwq juy6yujqa boi yull wakuin
Timoill...
mutta niin joku kummitus-pelikin noniin - Anonyymi
apöreylp yuj,m' liom Tompo
jok byujm' liuom Tom,p
kpli k'mmo66'b' li,k,oyisåwöolom mip4ospööe k'mm''
'ööäs pööpsw tuj,' liom To,pö - Anonyymi
minua on innostatunt shallepieli paljonkin
- Anonyymi
Juon aamukahvia.
-keinovaginamies-Toivottavasti maistui. Itse raskin taas ostaa parempaa kahvia, niin ei tarvitse sylkeä kuppiin.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Toivottavasti maistui. Itse raskin taas ostaa parempaa kahvia, niin ei tarvitse sylkeä kuppiin.
Mielestäni kaikki aamukahvit jotka juodaan klo yhdentoista jälkeen ovat hyviä ;)
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Nyt täällä s24:ssa... Aamulla heräsin, join aamukahvit, pyykkäsin, siivosin, tein ruokaa, luin lehtiä (osa vielä lukematta), ostin liput konserttiin (siihen meni ikuisuus, ei näppärää ollenkaan..) kauhistelinko 4,50 euron palvelumaksusta kesällä? No, nyt tuo palvelumaksu oli 6,50 euroa.
- Sheena - Anonyymi
Katson leffaa Sotaleikit. Siinä tekoäly oivaltaa, että maailmanlaajuista ydinsotaa ei voi voittaa. Kumpikin osapuoli tuhoaa toisensa kaikissa vaihtoehdoissa.
- Anonyymi
jos ei itsekään oikein tiedä mitä halua niin s on...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait263160Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3853Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68770Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3730Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha38637Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41560
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3539- 40531