kun ajoivat länskän alas.siirryn tästä edes persujen leiristä vihervasemmiston kannattajaksi kiiton ministeri juusolan hölmöilyn.
perussuomalaiset ja juusola petti äänestäjät
12
218
Vastaukset
- Anonyymi
- Aloittaja on - HÖLMÖ - kannatta otta asoista selvä -ennen huutelua .
- Alueen päättäjät ja -SYYLLISET - on - SDP:n ja Keskusta ja Vasemmistoliitto- Anonyymi
Perskokkarehallitus on syypää ja varsinkin persuministeri Juuso, jolla on vastuu asiasta. Persuministeri Juuso haluaa jakaa hyvinvointialueiden rahat yksityisille terveysjäteille ja onkin jo niille antanut 600 miljoonaa euroa.
MTV:n haastattelussa persuministeri JUuso sanoi, että hyvinvointialueiden pitää alkaa ostamaan yksityisiltä tereysjäteiltä palveluita. Persuministeri Juuso ei tajua, että tämä on tulonsiirto verorahoista yksityisille tai sitten hän tajuaa, mikä on vielä pahempi, ja haluaa siitä huolimatta jakaa rahaa.Näyttäisi kuitenkin siltä, että Juuso jotain ymmärtää rahan päälle kun hommasi poikansa, joka toissa vuonna tienasi 84/kk, nyt itselleen avustajaksi ja pääsi poikakin rahoihin käsiksi, 3 034 euroa/kk.
Yhteensä Juuso ja poikansa vetäisevät verorahoja itselleen 16 000 euroa/kk. - Anonyymi
Juusto on hyvää

- Anonyymi
persut on hölmöjä,ensin lupasivat turvata palvelut ja sitten tuhoavat palvelut.persuhölmöt ovat epäluotettavempi kuin vihervasemmisto.
 - Anonyymi
juusolan mielestä sen äänestäjät ovat tyhmiä paskiaisia jotka valittavat kaikesta.
 - Anonyymi
Petturipersu kiertää maakuntia sättimässä ja haukkumassa pettämiään Äänestäjiä ! todella typerää toimintaa jopa petturipersulta ! Petosjytky !
 - Anonyymi
perukset eläkerosvo purran ja orpon kamuja ei unohdu mutta hyvä että purra ei pääse lisääntyyn koska hänellä on niin saastanen kohtu että sikiötki kuolee ja se on aivan oikeen noita akalle,
 - Anonyymi
Aloittaja on vihervassari änkyrä ei -ihminen
- Anonyymi
ennen olin persuänkyrä, sitten huomasin että ei kannata olla ja äänestää persuänkyröitä, koska ne tekkee työttömiä ja lopettaa kaikki palvelut.nyt olen vihervasemmistolainen kun en tykkää enää persuänkyröistä.ne on perseestä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ennen olin persuänkyrä, sitten huomasin että ei kannata olla ja äänestää persuänkyröitä, koska ne tekkee työttömiä ja lopettaa kaikki palvelut.nyt olen vihervasemmistolainen kun en tykkää enää persuänkyröistä.ne on perseestä.
Ei riitä perskokkareilta rahaa köyhille ja sairaille kun Petterin pitää saa junaratansa, hinta vain 4 miljardia, kustannuksiin tosin odotettavissa kovaa nousua, voi tulla maksamaan jopa 6 miljardia.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä perskokkareilta rahaa köyhille ja sairaille kun Petterin pitää saa junaratansa, hinta vain 4 miljardia, kustannuksiin tosin odotettavissa kovaa nousua, voi tulla maksamaan jopa 6 miljardia.
Ei oo enää Kulmuni hyysämäässä Tornion juoppoja, että voi hakea maanantaina saikkua Länskästä! Hajotkaa aamuihin! Perussuomalaiset eivät jaa armoa, vain oikeutta! BUAHAHAH! Äänestäkää Tornion juopot luuserit Kepua, uuden ajan ihminen äänestää Perussuomalaisia tai Kokoomusta!
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo enää Kulmuni hyysämäässä Tornion juoppoja, että voi hakea maanantaina saikkua Länskästä! Hajotkaa aamuihin! Perussuomalaiset eivät jaa armoa, vain oikeutta! BUAHAHAH! Äänestäkää Tornion juopot luuserit Kepua, uuden ajan ihminen äänestää Perussuomalaisia tai Kokoomusta!
onneksi persut ajavat viinan tuonnin kotiin sallimista.lukuisat työttömät joita persupolitiikka on saanut aikaan voivaat tilata viinat kotisohvalle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030