Ettei tuntisi enää mitään seksuaalista vetovoimaa vastakkaiseen sukupuoleen jonka kanssa asuisi? Toimiiko kaverisuhde, voisiko tuossa tilanteessa olla sama asua minkä sukupuolen kanssa tahansa?
Pystykö heräämään pirteänä aamuun, vieressäsi nukkuisi henkilö joka olisi sinulle seksuaalisesti mitätön.
Voiko käydä niin
59
436
Vastaukset
Tuollainen on joskus seurausta vuosien sanoittamatta jätetyistä pettymyksistä, kaltoinkohtelusta tms. asioista. Kun liekki sammuu, sitä on vaikeaa saada syttymään. Itse en pysty elämään tuollaisessa.
- Anonyymi
Juuri noin käy helposti kauan kestäneissä parisuhteissa, jonka toinen osapuoli on kykenemätön keskustelemaan parisuhteeseen liittyvistä asioista. Ja hyvin usein se on mies.
 Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin käy helposti kauan kestäneissä parisuhteissa, jonka toinen osapuoli on kykenemätön keskustelemaan parisuhteeseen liittyvistä asioista. Ja hyvin usein se on mies.
Kyllä. Kommunikointi on hankala laji ja vaatii taitoa toimiakseen. Molempien kuulluksi ja nähdyksi tuleminen on tärkeää. Sitä toivoisi, että samalla tavalla kommunikoivat löytäisivät toisensa.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä. Kommunikointi on hankala laji ja vaatii taitoa toimiakseen. Molempien kuulluksi ja nähdyksi tuleminen on tärkeää. Sitä toivoisi, että samalla tavalla kommunikoivat löytäisivät toisensa.
Tarkoitatko nyt että samalla tavalla kommunikoivat pimppi ja kikkeli eli heillä yhteinen sävel eli ovat samiksii
 Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko nyt että samalla tavalla kommunikoivat pimppi ja kikkeli eli heillä yhteinen sävel eli ovat samiksii
Huomenta Välis. En tarkoita pelkästään, vaan kommunikointia yleisesti.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Eli pimppi ja kikkeli niin siinä kaksi tosi ystävää ja ilman kommunikointiakin he tulee toimeen keskenään
 - Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Huomenta Välis. En tarkoita pelkästään, vaan kommunikointia yleisesti.
Ei ne välttämättä halua puhua vaan on toiminnan tyyppejä ja toivovat toimintaa heti eikä huomenna
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pimppi ja kikkeli niin siinä kaksi tosi ystävää ja ilman kommunikointiakin he tulee toimeen keskenään
No kun mies tuntee seksuaalista vetovoimaa naiseen niin kauan, kunnes
saa tietää miltä se naisen kanssa seksuaalisessa toimnnassa oleminen on ja kun pimppi on koettu ja useamman kerran, niin kiinnostuskin lakaa laskemaan todeten, että nyt sekin on koettu eli kaikki tavoitteet on saavutettu, eikä siinä ole enää sitä salperäisyyttä ja kiehtovuutta, kuten ennen pimpin kokemusta. 
- Anonyymi
Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää.
https://www.youtube.com/watch?v=SuRZxDEHGDU&list=RDSuRZxDEHGDU&start_radio=1 Ehkä tuo toimii joissakin parisuhteissa, kun ollan tultu vanhoiksi ja tärkeintä on enää se kumppanuus/ kaverisuhde? Jokainen parisuhde on erilainen. Ei kaikilla välttämättä säily intohimon kipinä läpi elämän. Tuo saattaa johtua monesta tekijästä, esim. terveysongelmista, hormonitasapainon heittelystä ja/ tai pelkästään vanhuudesta.
En voi kuvitella tuota tilannetta nuorilla aikuisilla, mutta ikäihmisillä se on täysin mahdollinen.- Anonyymi
Kysyykö AV? Jos kysyy, niin turha vastata ilman moraalisaarnan vaaraa.
Jasu- Anonyymi
AV se on, kun turhaa konditionaalia puskee melkein joka verbiin.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AV se on, kun turhaa konditionaalia puskee melkein joka verbiin.
Jotenkin kirjoitustyyli ja sanajärjestyskin näyttää niin aaveemaiselta. Ikään kuin ääni olisi mikä tulee tutuksi lukemalla.
Jasu 
 - Anonyymi
Elämässä voi sattua kaikenlaista.
"Pirkanmaalla asuva Oona, 28, otti yhteyttä Pirkanmaan hyvinvointialueen (Pirha) digiklinikalle maanantaina.
– Olin täysin uupunut ja paniikkihäiriöisenä hain sairauslomaa opiskelupaikkaani varten, hän kertoo.
Oona ei voinut paniikkikohtauksen vuoksi esimerkiksi lähteä kotoaan terveyskeskuksen päivystykseen.
– Asiani oli kiireellinen, mutta jos soittaa terveyskeskukseen, heillä on takaisinsoittopalvelu. He soittavat päivän tai kahden kuluessa, ja jos ei silloin pysty vastaamaan, se on siinä. Joten digiklinikka on oikeastaan ainoa väylä tällaisen hoitamiseen, hän kertoo kokemuksiaan.
Oona kirjautui Pirhaan, antoi perustiedot, valitsi aihepiirin ja kertoi uupumuksestaan sekä ahdistuksestaan, joiden vuoksi pyysi sairauslomaa.
– Opiskelupaikan terveydenhoitajakaan ei näissä yleensä voi auttaa, jos on isoja mielenterveysongelmia kuten minulla, hän kertoo.
Jonkin ajan kuluttua Oona sai digiklinikan ammattilaisen tervehdyksen ja viestin siitä, että hänen tietoihinsa tutustutaan.
Ammattilaisen kommentti paniikkihäiriöstä johtuvaan uupumukseen ja kysymykseen sairauslomasta oli erikoinen:
”Lääkäri oli sitä mieltä, että tuonne peräpäähän olisi syytä katsoa ennen seuraavia hoitokokeiluja. Samoin sitten tuo erektionlääkkeen uusinta ja siihen tarvittavat laboratoriokokeet...”- Anonyymi
Jahas, meillä on pirkanmaalla näköjään säästetty tosissaan sairaanhoidosta, jos tarina oli tosi.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, meillä on pirkanmaalla näköjään säästetty tosissaan sairaanhoidosta, jos tarina oli tosi.
-keinovaginamies-Burn out lääkityksen uusi muoto, perätähystys.
 Anonyymi kirjoitti:
Burn out lääkityksen uusi muoto, perätähystys.
Noh, jos kynttilää on poltettu molemmista päistä, niin hyvähän se on tarkistaa.
 - Anonyymi
Mies, nainen. Kaksi henkilöä, yksi odottavalla kannalla.
 - Anonyymi
Pitääkö ihmisen olla seksuaalisesti tärkeä ollakseen tärkein ja rakkain? Vastakysymys.
Jasu- Anonyymi
Ei välttämättä. Tuota olen itsekin paljon miettinyt. Silloin tilanteen pitää olla sellainen, että kumpikin ovat täysin samaa mieltä asiasta.
 Mielipiteitä on monia, mutta mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen. Seksitön suhde on kaverisuhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Tuota olen itsekin paljon miettinyt. Silloin tilanteen pitää olla sellainen, että kumpikin ovat täysin samaa mieltä asiasta.
Ajattelin sellaista tilannetta, jossa on kaksi iäkästä ihmistä yhdessä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, luonnollisesti ainakin ymmärtää ja hyväksyä syyt.
Jasu - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mielipiteitä on monia, mutta mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen. Seksitön suhde on kaverisuhde.
Entäs aseksuaalit? Voiko heidän rakkauttaan väheksyä toteamalla, aa oottekin vaan kavereita kun ootte seksittömiä? Minusta seksi ei määritä mitään tunnetason suhteita.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin sellaista tilannetta, jossa on kaksi iäkästä ihmistä yhdessä.
Vaan seksittömyys ei ikää katso. Liittyy persoonaan ja persoonan seksuaalisuuteen, ei ikään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs aseksuaalit? Voiko heidän rakkauttaan väheksyä toteamalla, aa oottekin vaan kavereita kun ootte seksittömiä? Minusta seksi ei määritä mitään tunnetason suhteita.
JasuSeksi ja tunteet on kaksi irrallista asiaa, mitä kaikki ei hyväksy ja suostu näkemään irti toisistaan. Millään vaikka maailma on täynnä ihmisiä ja esimerkkejä rakastavaisista ilman seksiä. Ne vaan piilotetaan koska paljon paremmin myy seksi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi ja tunteet on kaksi irrallista asiaa, mitä kaikki ei hyväksy ja suostu näkemään irti toisistaan. Millään vaikka maailma on täynnä ihmisiä ja esimerkkejä rakastavaisista ilman seksiä. Ne vaan piilotetaan koska paljon paremmin myy seksi.
JasuTabuja mitä yritetään selittää epänormaaliksi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tabuja mitä yritetään selittää epänormaaliksi.
JasuTää on Suomessa verraten kuin viikonloppu tai juhlat ilman viinaa. Ei oo mahdollista, kun minäkin juon ja vittu minä oon normaali.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuOlen samaa mieltä. Esim. demiseksuaalin voi olla vaikeaa löytää sellaista kumppania, jonka kanssa seksi voisi toimia.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tabuja mitä yritetään selittää epänormaaliksi.
JasuJuuri noin se on!
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Esim. demiseksuaalin voi olla vaikeaa löytää sellaista kumppania, jonka kanssa seksi voisi toimia.
Kyllä. Ja jotkut kaipaa emootioita ei fyysistä koskettelua sinne. Minusta on korkea aika tuulettaa vähän ummehtuneita käsityksiä tämän suhteenkin. 🙂
Seksiuskovaiset saavat avata silmiään, että on muutakin yhtä aitoa, syvää ja hyvää yhteyttä ilman seksiäkin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ja jotkut kaipaa emootioita ei fyysistä koskettelua sinne. Minusta on korkea aika tuulettaa vähän ummehtuneita käsityksiä tämän suhteenkin. 🙂
Seksiuskovaiset saavat avata silmiään, että on muutakin yhtä aitoa, syvää ja hyvää yhteyttä ilman seksiäkin.
JasuOlen täysin samaa mieltä kanssasi!

- Anonyymi
Asuvathan eräät eri huoneissakin, kämppiksinä vuosikausia. Eikä vierailla toisen huoneessa.
 - Anonyymi
Jos on vuosia poljettu alas ja mitätöity. Ei susta ole mihinkään tyylisesti. Kyllä siinä vaiheessa saa pitää näppinsä visusti kurissa. Eli ihan hyvin suhteessa voi olla haluton. (Huono tasapaino suhteessa)
Hyvässä suhteessa haluttomuus on jo ihan muu ”ongelma” jos se on molemmille suhteessa oleville ok. Niin ei muiden pidä sillä päätänsä vaivata.
🤯- Anonyymi
Voi olla. Libido ei ole mikään ultimaattinen vakio.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Libido ei ole mikään ultimaattinen vakio.
JasuJos tarkastelen nuorempaa minää, niin olin aktiivisempi.
Iän tuomana libido, siis saattaa heikentyä. Mutta miksipä ei myös kasvaa🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkastelen nuorempaa minää, niin olin aktiivisempi.
Iän tuomana libido, siis saattaa heikentyä. Mutta miksipä ei myös kasvaa🤔Niin olin minäkin, mutta lähinnä ulkoa opetetun takia. Ei mulla haluja sen enempää ollut, ehkä se seksuaalinen kihinä tuli muttei se kohdistunut ikinä kehenkään. Tai kukaan laukaissut sitä päälle. Tuli ja meni miten sattui.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olin minäkin, mutta lähinnä ulkoa opetetun takia. Ei mulla haluja sen enempää ollut, ehkä se seksuaalinen kihinä tuli muttei se kohdistunut ikinä kehenkään. Tai kukaan laukaissut sitä päälle. Tuli ja meni miten sattui.
JasuSe syttyi vasta itse hommassa, jos syttyi. Niin kun tekee yhäkin. Fyysiset ärsykkeet siellä stimuloi halun tai sitten ei. Riippuu vähän onko tätsi kohillaan ja oma mieli.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se syttyi vasta itse hommassa, jos syttyi. Niin kun tekee yhäkin. Fyysiset ärsykkeet siellä stimuloi halun tai sitten ei. Riippuu vähän onko tätsi kohillaan ja oma mieli.
JasuVähän kuin vitsissä räplää se kuntoon. Muuten en kyllä syty miessukupuolelle millään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän kuin vitsissä räplää se kuntoon. Muuten en kyllä syty miessukupuolelle millään.
JasuMiessukupuolessa ei ole mitään eroottista mikä syttäisi, muu kuin se oma halu antaa miehen tulla intiimisti iholleni ja sytyttää sen halun fyysisesti. Sekin vaatii sen demin tunteen ja tykkäämisen. Visuaalisesti mies ei vaan saa aikaan mitään liikettä mun alapäähän.
Sen verran mun pääni viehättyy enemmän naiskehosta, että siihen riittää visuaalisuuskin kun syke nousee. Muttei ole sitä heppiä niin sekin into laantuu pian, siksi.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miessukupuolessa ei ole mitään eroottista mikä syttäisi, muu kuin se oma halu antaa miehen tulla intiimisti iholleni ja sytyttää sen halun fyysisesti. Sekin vaatii sen demin tunteen ja tykkäämisen. Visuaalisesti mies ei vaan saa aikaan mitään liikettä mun alapäähän.
Sen verran mun pääni viehättyy enemmän naiskehosta, että siihen riittää visuaalisuuskin kun syke nousee. Muttei ole sitä heppiä niin sekin into laantuu pian, siksi.
JasuSe maskuliini minä on se seksuaalinen minä ja mun femiinimpi tai binääritön naiseuteni on aseksuaali. Jos näin selkokielelle koitan vääntää termeillä kikkaillen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se maskuliini minä on se seksuaalinen minä ja mun femiinimpi tai binääritön naiseuteni on aseksuaali. Jos näin selkokielelle koitan vääntää termeillä kikkaillen.
JasuEli juu biologisena cis miehenä varmasti olisin seksuaalisesti villiintynyt ja nälkäinen. Nyt taas tuntuu ihan muunlaiselle koko homma.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se maskuliini minä on se seksuaalinen minä ja mun femiinimpi tai binääritön naiseuteni on aseksuaali. Jos näin selkokielelle koitan vääntää termeillä kikkaillen.
JasuNäin olin sen käsittänyt olevan..
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olin sen käsittänyt olevan..
Juu, onneksi nämäkin asiat oppii itsessään tunnistamaan, kun kuuntelee itseään ja kyselee itseltään. Ja niitten kanssakin oppii elämään, vaikka välillä on voinut harmittaa ettei koe kuten enemmistö. Pää eellä sänkyyn vaan ja sillä hyvä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, onneksi nämäkin asiat oppii itsessään tunnistamaan, kun kuuntelee itseään ja kyselee itseltään. Ja niitten kanssakin oppii elämään, vaikka välillä on voinut harmittaa ettei koe kuten enemmistö. Pää eellä sänkyyn vaan ja sillä hyvä.
JasuKyllähän sitä jotkut voi ihmetellä miksen sitten ole naisen kanssa suhteessa, jos naiset fyysisesti viehättää enemmän. Vaan kun ei sekään ole niin yksinkertaista. Edelleenkään se ei mitään onnea takaa, vaikka kokisi miten tahansa suurta himoa ja kokisi sen konkreettisesti. Pettymys voi olla vielä suurempi kun yhäkään ei mistään ilmesty sitä kehonosaa mitä tilanteessa kaipaisin.
En silti sano ettenkö saattaisi sinkkuna haluta kokeillakin naissuhdetta pettymyksen uhallakin. Ehkä pääni oppisi hyväksymään peniksettömyydenkin lopulta. Ehkä ei.
Mutta en minä pelkän seksin takia lähde romuttamaan suhdetta jossa vallitsee luotto ja rakkaus. Niin idiootti en ole minäkään. 🙃
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sitä jotkut voi ihmetellä miksen sitten ole naisen kanssa suhteessa, jos naiset fyysisesti viehättää enemmän. Vaan kun ei sekään ole niin yksinkertaista. Edelleenkään se ei mitään onnea takaa, vaikka kokisi miten tahansa suurta himoa ja kokisi sen konkreettisesti. Pettymys voi olla vielä suurempi kun yhäkään ei mistään ilmesty sitä kehonosaa mitä tilanteessa kaipaisin.
En silti sano ettenkö saattaisi sinkkuna haluta kokeillakin naissuhdetta pettymyksen uhallakin. Ehkä pääni oppisi hyväksymään peniksettömyydenkin lopulta. Ehkä ei.
Mutta en minä pelkän seksin takia lähde romuttamaan suhdetta jossa vallitsee luotto ja rakkaus. Niin idiootti en ole minäkään. 🙃
JasuJa tuossakin edellä maunitussa tilanteessa, naiskumppaninkin pitäisi tuntea mun historiaa näiltä osin, identiteettini mutkikkuus ja näkemykseni asiaan. Sillä demi ja en missään tilanteessa haluaisi johdatella toista harhaan ja petkuttaa tai hyväksikäyttää, loukata.
Pitäisi vallita yhteisymmärrys, että miten voi käydä ja miksi mitäkin. Pitkä prosessi.
Jasu 
 - Anonyymi
Aamustondis ja nainen viekussa, mitä tuossa tilanteessa tulisi tehdä?
- Anonyymi
Käydä mielenterveystoimistossa.
Lääkitys ei ole kunnossa. - Anonyymi
Mennä naapurin Penan tykö.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennä naapurin Penan tykö.
Irma ei anna, eikä Pena kiinnosta.
Naapurin sinkku Petra parempi kohde, avoin suhde rules. - Anonyymi
Fiilistellä kuinka alavatsassa tuntuu ja nivusissa paineistuu kun veri pakkautuu lerssiin ja tekee mieli kihnuttaa kliimaksiin ihanaa lämmintä naiskehoa vasten.
Aijoo ja heräsit kalsarit märkinä.
Jasu 
 - Anonyymi
Mä en usko moisiin toki jotkut ovat ottaneet itselleen omasta mielestään niin vastenmielisen puolison etteivät tätä halua edes panna tyydytystä kummempaa on melko turha kuvitella edes saavansa seksistä ihmisen kanssa jota ei muuten halua ja si taas mitä enemmän naiselle tulee ikää ni sitä harvemmin tälle riittää pelkkä tyydytys se kun ei auta kun hetkeksi siihen että panettaa miehellä ainakaan enkä usko että auttaa naisellakaan joka onnseksistä riippuvainen si taas jos seksi ei ole niin tärkeä suhteessa ni pelkkä tyydytyskin on naiselle enemmän kun tarpeeksi ja itse en taas pelkän tyydytyksen takia välitä koko hommasta senkin saa kädellä helpommin sen hetken helpotuksen
 - Anonyymi
Kuvastaa tapahtumaa 3033 jaa.
Orjatappurakruunu päästä puuttuu.
Risti selässä, kuollen toisten puolesta.
Rukoilkaamme. - Anonyymi
Kyllä, tuolla sängyssä makaa jo sellainen nainen. Mutta ei siitä ois edes kaveriksi.
 - Anonyymi
Itse usein ajatellut tuota asiaa, että minulle halaaminen vaatteet päällä on tärkeämpää kuin seksi tietyistä syistä johtuen. En enää osaisi nukkua miehen vieressä, koska erostani on jo lähes kaksikymmentä vuotta ja olen tottunut nukkamaan yksin. Mutta tuntuu siltä ettei edes vanhemmissa miehissä ole ketään sellaista, jolle riittäisi pelkkä kaverisuhde yhdessä asumisineen, varsinkin kun ikää tulee lisää. Onhan niitä sellaisia kimppakämppöjäkin joissa asuu vanhempia ihmisiä yhdessä, sekä miehiä että naisia.
 - Anonyymi
Voihan sellainens suhde hyvinkin toimia, jossa ollaan enemmän kavereita. Eihän kaikissa parisuhteissa ole alun alkaenkaan seksiä tai intohimoa. Kunhan asia on molemmille osapuolille ok, niin mikäs siinä. Ihmisiä on erilaisia ja niin myös parisuhteita eikä kenenkään tarvitse muille omaa parisuhdettaan selittää.
Henkilökohtaisesti en usko, että tuollainen suhde toimisi kohdallani. Olen mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa ei ole mitään eroottista sykettä. Tuntuisi, että jokin tärkeä osa jäisi aina täyttymättä, jos suhde olisi täysin seksitön.
Aletheias - Anonyymi
Voi käydä...
Nainen jonka kanssa asuttiin, ja oli lasteni äiti... en halunnut häntä seksuaalisesti yhtään...
Olisin toki voinut elää noinkin...mutta inhosin hänen arvojaan..
Minun täytyi erota hänen elämästään , että voin näyttää lapsilleni omat arvoni. - Anonyymi
Aloita psykoosilääkkeen käyttö mihin tahansa vaivaan niin kuin nykyään on tapana ja kokeile itse.
 - Anonyymi
No mitä olen pariskunnilta kuullut kertomuksia miten heillä nukutaan, niin osa nukkuu eirillään omassa sängyssä ja jopa eri huoneessa, joka kertoo, etä seksuaalinen kiinnostus on sammunut, eikä seksuaalista vetovoimaa enää ole.
Sama se on muallakin, jos mies kiinnostuu naisesta ja tuntee naiseen myös seksuaalista vetovoimaa ja hankkiutuu naisen yhteyteen, mutta nainen ei tunne meistä kohtaan yhtään mitään, eikä halua miestä tavata, niin kyllä seksuaalinen vetovoima vöhitellen naista kohtaan alkaa hiipumaan, kun mies toteaa, ettei naista tule koskaan saamaan, kun nainen ei ole yhtään kiinostuntu, niin sen jälkeen näkemiset vähenevät ja loppuvat kokonaan, koska on aivan turha riippua naisessa, joka ei ole sinusta yhtään kinnostunut.
Eikä naista kiinnosta, että minne se mies on kadonnut, kun ei enää ole näkynyt kuukausiin... 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030