Paras krapularuokanne?

Anonyymi-ap

Unohdetaan nyt monimutkaiset itsetehdyt. Juon nyt chill out ruokakaupan punkkua.

Pakastimessa olisi kanakeittoa ja texmex pataa sienillä, pavuilla ja toki laihdutuskanansuikaleilla.

Mutta ne, pitsuli ja lihikset ovat niiiiin arkea, joten olisiko jotain muuta ideaa? Itselläni tuli mieleen perunasose ja Lindströmin pihvi mikrossa.

Ideoita otetaan vastaan, mutta pitää olla tosiaan HEH eli helposti einestä hirmuna. Olisiko perunasalaatti johon sekoitettu (jotakin kalaa? Mitä?) ja cidneypapuja?

>simiti<

19

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole koskaan ollut, mutta migreeniin auttaa suklaa, tee ja kola.

• Anonyymi

Vielä joskus ennen kun ryyppäsin niin tapana oli ennen ryyppäämistä tehdä jääkaappiin valmiiksi pyttari ja siihen päälle paistaa muutama kananmuna. Helppo lykätä mikroon, kun tulee baarista ja mielellään tekee niin plajon, että riittää myös seuraavaan päivään

• En yleensä juo alkoholia. Mutta jostain syystä minulle ei tule ollenkaan krapulaa jos satun juomaan. Tietääkö Timo palstan tiedemiehenä, että mistä moinen johtuu? Voin siis juoda niin paljon että sammun ja seuraavana aamuna ei ole minkäänlaista krapulaa.

• Anonyymi

Sulla on niin laajat hiussuonet päässäsi, että alkoholi ei supista niitä suppuun ja aiheuta päänsärkyä yms. oireita.

• Anonyymi

Unohtakaa se hemmetin rapula. Niitä einesvinkkejä!

>simiti<

• Jotain suolaista ja rasvaista. Paista pekonia ja kananmunia. Helppoa ja maistuvaa.

• Anonyymi

Kaksi riisipiirakkaa mikroon, ja sen jälkeen levitettä ja juustoa päälle. 😋😋😋 Kyytitytöksi kahvia.

Ai ai. Nyt tuli oikeasti vesi kielelle (= sylkeä kielen alle).

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi riisipiirakkaa mikroon, ja sen jälkeen levitettä ja juustoa päälle. 😋😋😋 Kyytitytöksi kahvia.

Ai ai. Nyt tuli oikeasti vesi kielelle (= sylkeä kielen alle).

🦄

Tämä! Paitsi riisipiirakan tilalla perunapiirakkaa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Paitsi riisipiirakan tilalla perunapiirakkaa.

>simiti<

No, mikä tahansa lämmin paistettu hiilarimössö maistuu alkoholin jälkeen. 😄

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, mikä tahansa lämmin paistettu hiilarimössö maistuu alkoholin jälkeen. 😄

🦄

Tuosta tuli mieleen. Ei siihen imuriin. Mutta makaronimössö on hyvää aina.
        Siis makaronia sipulia ja murskattua nisäkkään lihaa ketsupilla.

Kerran kokeilin kalalla. Oli huono. Kokeilin kanalla, no joo...

Kyllä mskaronimössössä pitää olla sian- tai lehmänlihaa. Hätätapauksessa purkkilihaa johon käy kaikki. Sama teurasjätemaku, oli sitten nimellisesti mitä tahansa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen. Ei siihen imuriin. Mutta makaronimössö on hyvää aina.
        Siis makaronia sipulia ja murskattua nisäkkään lihaa ketsupilla.

Kerran kokeilin kalalla. Oli huono. Kokeilin kanalla, no joo...

Kyllä mskaronimössössä pitää olla sian- tai lehmänlihaa. Hätätapauksessa purkkilihaa johon käy kaikki. Sama teurasjätemaku, oli sitten nimellisesti mitä tahansa.

>simiti<

Hmmm. Minulla on tapana tehdä tuo makaronimössö vähän eri tavalla: kanaa, sipulia, paprikaa, juustoa, ruokakermaa, kananmuna ja fusillia. Mausteena paljon, paljon currya. 😋

Ketsuppi ei kuulu minun ruokavaliooni, mutta tunnen myötätuntoa niitä kohtaan, jotka siitä pitävät.

🦄

• Anonyymi

Jos se putki nitkahtaa poikki syystä tai alkoholin loppumisen vuoksi, niin Tampereen Lihajalosteen höyrymakkara on nopea eines.
      Hampparin Käyrä siis Suomimakkara käy myös.
      Siellä päin helpommin saatavaa ehkä Mr Snellmanin tuotteet.

Vettä kattilaan pari senttiä pohjalle ja yksi laakerinlehti. Mielellään vain kiehautat kylmään veteen laitetut pötköt. Halkeilleiden makkaroiden tarjoiluun syyllistyvät amatöörit.

Siskonmakkara on myös helppoa. Suolaa ja liemikuution puolikas ja vesi kiehumaan.

Lautaselle sitten kasviksia maun mukaan. Itse suosin hapankaalia. Leivän väri kuten syöjä tykkää. Jos nyt sen teräaseen kanssa jaksaa heilua.

Näin Naapurissa

Mies 65

• Anonyymi

Nooh. Joskus olen hakenut juustosämpylöitä ja leikannut paksut palat sipuliteemakkaraa väliin suolakurkkusalaatin kanssa. Ei huonoa. Vain kaltaiseni kipuilevat, heitteille jätetyt tietävät mistä puhun.

Alkoholi ei ole syy vaan seuraus. Mutta näillä mennään. Onneksi olin hyväpalkkainen ja eläke sen mukainen.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nooh. Joskus olen hakenut juustosämpylöitä ja leikannut paksut palat sipuliteemakkaraa väliin suolakurkkusalaatin kanssa. Ei huonoa. Vain kaltaiseni kipuilevat, heitteille jätetyt tietävät mistä puhun.

Alkoholi ei ole syy vaan seuraus. Mutta näillä mennään. Onneksi olin hyväpalkkainen ja eläke sen mukainen.

>simiti<

Sipuliteemakkara.
        Enää en löydä Heinosen Makkaratehtaan (Sopenkorvessa) veroista. Kouvolassa oli OK Liha. Sielläkin hyvää sipulimakkaraa.
        Aleksilla Lahdessa oli Wahlroosin kauppa. Linnunradan maukkain berliininmakkara. Löytyi sieltä.

Ei aika mennyt enää palaa

Mies 65

• Kyllä se pizza taitaa viedä kuitenkin voiton. 😁

• Anonyymi

Parasta on olla syömättä, tai pari loiventavaa niin alkaa ruoka maistua.

• Anonyymi

Piimä ja Pommac.
      Kevyttä keittoa.
      Enpä ole tarvinnut vuosiin, kun en harrasta.
      Vilma

• On kyllä pitkä aika, kun viimeksi kärsin krapulasta. En edes muista.
      Nuorempana paras krapularuoka oli pyttipannu paistetulla kananmunalla, kylkeen maustekurkun viipaleita. (suolaa oli enemmän kun laki sallii)

Tykkään pyttipannusta edelleen. Se menee ilman krapulaakin. 😊

• Anonyymi

Ei ole krapulaa koskaan.

Alkoholi saattaa aiheuttaa jatkuvaa riipaisevaa nälän tunnetta, mutta ruokaa (mitä tahansa) ei pidä ahmia ylenmäärin, vaan kohtuullisesti. Eikä pidä juoda enää tippaakaan alkoholia. Juot vain vettä ja smoothieta.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe