Kuinka syviä te naiset olette?

Anonyymi-ap

Tuntuuko 20-25 cm hyvältä? Vaiko peräti 30 cm. Jos ehkä kuitenkin 15 cm vai oletteko pohjattomia?
Kertokaapa salaisuuksianne.

41

573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se pituus tunnu missään muualla kuin siinä että joku tökkii kivuliaasti kohdunsuuta. 10-15cm on naisen syvyys, kaikki sen yli on ihan turhaa, etenkin jos on pitkä ja kapea soiro jolla ei osaa kuin nylkyttää. Keskittykää muuhunkin kuin teidän omaan jalkoväliinne joskus.

• Anonyymi

Naiset ovat syvyydessä yksilöllisiä joten parempi olisi ettet väitä tuollaista. Itse just tarvin että tökitään pohjaan ronskisti.

• Anonyymi

Tätäkin lukiessa ei voi kuin pohtia, että tietääkö mies edes paljonko nuo hänen mainitsemansa mitat ovat. Suosittelen, että otat jonkin mittavälineen, vaikkapa viivottimen ja katsot paljonko on 20-25-30 senttiä. sitten laitat sen mittavälineen oman kroppasi eteen ja katsot mihin se 30 senttiä yltää. Sitten jos mietit vähän pienempikokoista naista, niin se 30 senttiä olisi keuhkoissa saakka. 🤦‍♀️

• Anonyymi

Putosin :-D

• Anonyymi

Naisilla ei ole sisäelimiä. Naiset ovat pelkkä ontto ja tyhjä putki.

• Anonyymi

Naiset varmasti rakastavat sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset varmasti rakastavat sinua

Tuskin nyt sentään kaikki. Elämäni varrella muutama on kyllä mennyt minuunkin ihastumaan, mutta heidän surukseen olen liian hetero.

• Anonyymi

Vähänkään pidemmän kanssa ei normaali seksi onnistu. Siis sellainen, että nainen on etupuolella ja mies hänen takanaan.

Valitettavasti minulla ei ole numeerista dataa tämän kynnyksen paikantamiseksi, mutta kynnys on todellinen, eikä sen ylittämisestä aiheutuvaa kipua kestä pirkkokaan.

🦄

• Anonyymi

En. Ole hiljaa, kiitos.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Ole hiljaa, kiitos.

🦄

Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin

Totean näin sivusta, että me tiedämme jo noiden olevan sun fantasioitasi Välis. Älä turhaan yritä tuputtaa niitä muille.

• Anonyymi

Oksensin. Eikö mitään muuta ole mielessä kun tommoset? Miten voi elämä olla noin yksoikoista.

Jasu

• Anonyymi

Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.

Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.

Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.

🦄

Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!

Tarkennatko vielä, millä tavoin tämä kommenttisi liittyy minun aikaisempaan kommenttiini? 😃

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Seksi ei sentään lihota. Olen enemmän kyllästynyt makkara ja muihin ruoka-aiheisiin...

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mietin just tässä eilen miesten ja naisten eroa. Miehet miettivät koko ajan seksiä. Mutta ei se niin likaista ole kuin naiset ajattelevat. Tosin sitä omaa seksuaalisuutta ei koko ajan tarvitsisi tuoda toisille ilmi, vaan valita sopivan kohdan ja olla huomaavainen muita kohtaan.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mietin just tässä eilen miesten ja naisten eroa. Miehet miettivät koko ajan seksiä. Mutta ei se niin likaista ole kuin naiset ajattelevat. Tosin sitä omaa seksuaalisuutta ei koko ajan tarvitsisi tuoda toisille ilmi, vaan valita sopivan kohdan ja olla huomaavainen muita kohtaan.

Aika outoa, että mä tunnen (siis sillä tasolla, että tästä olisi puhuttu) vain miehiä, jotka miettivät pääosin ihan muita asioita kuin seksiä. Mä olen monesti miettinytkin sitä, että mistä se kuvitelma tulee, että miehet yleisesti miettisivät jatkuvasti seksiä.

• Anonyymi

Se on niin biologiasta kiinni, jotkut vaan tuntuu paremmalle. Pituus ja paksuus kohdillaan niin se on siinä, ym tunneasiat henkisesti..

• Anonyymi

Naisen värkki on aina rikki. Nyt ei saanu edes sormettaa. Sormetin sitten kakkosta.
      Se ei tuntunu ollenkaa samalta.🤔

• Anonyymi

15 on ihan liikaa ja sattuu. Silloin pitää etsiä asento, jossa homma olisi siedettävää. Se kuitenkin rajoittaa mahdollisuuksia rajusti, joten mielummin vähemmän.

• Anonyymi

Ensin pitää mitata zeze, jolla voi mitata, miten syvälle voi kairata.
      Vilma

• Anonyymi

Vain penisongelmaiset miehet pohtivat näitä kysymyksiä

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.

🦄

Oot harrastanut semmoisia isomunaisia miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Aika jännä.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika jännä.

- Sheena

Miten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?

🦄

Tälleen ihan sivusta totean, että eivät. Tai ainakaan minulla tuo ei ole ole KOSKAAN käynyt mielessä.

• Anonyymi kirjoitti:

🦄

Taidat olla tiukka tapaus?

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Taidat olla tiukka tapaus?

On kohteliaampaa keskustella vain omista sukuelimistään. Tämä on siis vinkki sinulle.

🦄

• Anonyymi

En ole mitannut. Mutta mitta, mikä ikinä se onkaan, saattaa tuplaantua naisen kiihottuessa.

- Sheena

• Anonyymi

Kyllä se sinun pieni mittarimato sinne mahtuu älä huoli. 🥰🤭

• Riittävän syvä ja liukas.

• Muuten hyvä, mutta rämettä ei oo näkösällä. 😂

• Anonyymi

Näin vinkkinä voin kertoa jos et osaa naista kohdella oikein voi nainen olla pohjaton kuilu ja vie tuhkatkin pesästä vielä sen mielenterveyden lisäksi eikä siihen naisen tarvi olla narsisti edes kuinka kohdella naista oikein siitä veemäistä että jos et tunne naista jonka kanssa olet et varmasti koskaan opi kohtelemaan häntä oikein

• Anonyymi

Vaginan syvyys taas ei kuulemma keskimäärin ole kun sen 12-15 senttiä varmuutta en tiedä en ole koskaan mitannu kun en tiedä edes miten mitata

• Anonyymi

Tunnustan mitanneeni vaginani syvyyden ja se oli 18cm. En tunne kipua edes 20cm kanssa.
      Minulle miehen ihanne mitta on 16-20cm.
      Kerran seurustelin miehen kanssa jolla oli 14cm ja jatkossa säästä noi lyhyemmät niille naisille joiden vagina on tynkä.

• Anonyymi

Ihan teknisestä mielenkiinnosta, miten sen voi mitata?

Riittävän pitkään dildoon piirretään mittaviivat ja sitten testataan että mihinkä asti viivoitus saa kauniin kiillon pintaansa??

Ja Entäs jos onkin niin kuin sheena kirjoitti? Sittenhän lopullista mittaustulosta ei saa oikein mitenkään. Että kuinka paljon sitä nainen oikein voi kiihottua?

Kyllä meillä miehillä on helppoa ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Ai jai,
        Tämä kysymys oli tarkoitettu lähinnä tuolle henkilölle joka tunnusti mitanneensa.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4924
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2632
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1685
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1083
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      995
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe