Tuntuuko 20-25 cm hyvältä? Vaiko peräti 30 cm. Jos ehkä kuitenkin 15 cm vai oletteko pohjattomia?
Kertokaapa salaisuuksianne.
Kuinka syviä te naiset olette?
41
573
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pituus tunnu missään muualla kuin siinä että joku tökkii kivuliaasti kohdunsuuta. 10-15cm on naisen syvyys, kaikki sen yli on ihan turhaa, etenkin jos on pitkä ja kapea soiro jolla ei osaa kuin nylkyttää. Keskittykää muuhunkin kuin teidän omaan jalkoväliinne joskus.
- Anonyymi
Naiset ovat syvyydessä yksilöllisiä joten parempi olisi ettet väitä tuollaista. Itse just tarvin että tökitään pohjaan ronskisti.
- Anonyymi
Tätäkin lukiessa ei voi kuin pohtia, että tietääkö mies edes paljonko nuo hänen mainitsemansa mitat ovat. Suosittelen, että otat jonkin mittavälineen, vaikkapa viivottimen ja katsot paljonko on 20-25-30 senttiä. sitten laitat sen mittavälineen oman kroppasi eteen ja katsot mihin se 30 senttiä yltää. Sitten jos mietit vähän pienempikokoista naista, niin se 30 senttiä olisi keuhkoissa saakka. 🤦♀️
- Anonyymi
Putosin :-D
- Anonyymi
Naisilla ei ole sisäelimiä. Naiset ovat pelkkä ontto ja tyhjä putki.
- Anonyymi
Naiset varmasti rakastavat sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset varmasti rakastavat sinua
Tuskin nyt sentään kaikki. Elämäni varrella muutama on kyllä mennyt minuunkin ihastumaan, mutta heidän surukseen olen liian hetero.
- Anonyymi
Vähänkään pidemmän kanssa ei normaali seksi onnistu. Siis sellainen, että nainen on etupuolella ja mies hänen takanaan.
Valitettavasti minulla ei ole numeerista dataa tämän kynnyksen paikantamiseksi, mutta kynnys on todellinen, eikä sen ylittämisestä aiheutuvaa kipua kestä pirkkokaan.
🦄- Anonyymi
En. Ole hiljaa, kiitos.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Ole hiljaa, kiitos.
🦄Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin
Totean näin sivusta, että me tiedämme jo noiden olevan sun fantasioitasi Välis. Älä turhaan yritä tuputtaa niitä muille.
- Anonyymi
Oksensin. Eikö mitään muuta ole mielessä kun tommoset? Miten voi elämä olla noin yksoikoista.
Jasu- Anonyymi
Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.
Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.
Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.
🦄Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!
Tarkennatko vielä, millä tavoin tämä kommenttisi liittyy minun aikaisempaan kommenttiini? 😃
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.
JasuSeksi ei sentään lihota. Olen enemmän kyllästynyt makkara ja muihin ruoka-aiheisiin...
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.
JasuMietin just tässä eilen miesten ja naisten eroa. Miehet miettivät koko ajan seksiä. Mutta ei se niin likaista ole kuin naiset ajattelevat. Tosin sitä omaa seksuaalisuutta ei koko ajan tarvitsisi tuoda toisille ilmi, vaan valita sopivan kohdan ja olla huomaavainen muita kohtaan.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mietin just tässä eilen miesten ja naisten eroa. Miehet miettivät koko ajan seksiä. Mutta ei se niin likaista ole kuin naiset ajattelevat. Tosin sitä omaa seksuaalisuutta ei koko ajan tarvitsisi tuoda toisille ilmi, vaan valita sopivan kohdan ja olla huomaavainen muita kohtaan.
Aika outoa, että mä tunnen (siis sillä tasolla, että tästä olisi puhuttu) vain miehiä, jotka miettivät pääosin ihan muita asioita kuin seksiä. Mä olen monesti miettinytkin sitä, että mistä se kuvitelma tulee, että miehet yleisesti miettisivät jatkuvasti seksiä.
- Anonyymi
Se on niin biologiasta kiinni, jotkut vaan tuntuu paremmalle. Pituus ja paksuus kohdillaan niin se on siinä, ym tunneasiat henkisesti..
- Anonyymi
Naisen värkki on aina rikki. Nyt ei saanu edes sormettaa. Sormetin sitten kakkosta.
Se ei tuntunu ollenkaa samalta.🤔 - Anonyymi
15 on ihan liikaa ja sattuu. Silloin pitää etsiä asento, jossa homma olisi siedettävää. Se kuitenkin rajoittaa mahdollisuuksia rajusti, joten mielummin vähemmän.
- Anonyymi
Ensin pitää mitata zeze, jolla voi mitata, miten syvälle voi kairata.
Vilma - Anonyymi
Vain penisongelmaiset miehet pohtivat näitä kysymyksiä
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.
🦄Oot harrastanut semmoisia isomunaisia miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Aika jännä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä.
- SheenaMiten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?
🦄Tälleen ihan sivusta totean, että eivät. Tai ainakaan minulla tuo ei ole ole KOSKAAN käynyt mielessä.
Anonyymi kirjoitti:
🦄Taidat olla tiukka tapaus?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Taidat olla tiukka tapaus?
On kohteliaampaa keskustella vain omista sukuelimistään. Tämä on siis vinkki sinulle.
🦄
- Anonyymi
En ole mitannut. Mutta mitta, mikä ikinä se onkaan, saattaa tuplaantua naisen kiihottuessa.
- Sheena - Anonyymi
Kyllä se sinun pieni mittarimato sinne mahtuu älä huoli. 🥰🤭
Riittävän syvä ja liukas.
- Anonyymi
Näin vinkkinä voin kertoa jos et osaa naista kohdella oikein voi nainen olla pohjaton kuilu ja vie tuhkatkin pesästä vielä sen mielenterveyden lisäksi eikä siihen naisen tarvi olla narsisti edes kuinka kohdella naista oikein siitä veemäistä että jos et tunne naista jonka kanssa olet et varmasti koskaan opi kohtelemaan häntä oikein
- Anonyymi
Vaginan syvyys taas ei kuulemma keskimäärin ole kun sen 12-15 senttiä varmuutta en tiedä en ole koskaan mitannu kun en tiedä edes miten mitata
- Anonyymi
Tunnustan mitanneeni vaginani syvyyden ja se oli 18cm. En tunne kipua edes 20cm kanssa.
Minulle miehen ihanne mitta on 16-20cm.
Kerran seurustelin miehen kanssa jolla oli 14cm ja jatkossa säästä noi lyhyemmät niille naisille joiden vagina on tynkä. - Anonyymi
Ihan teknisestä mielenkiinnosta, miten sen voi mitata?
Riittävän pitkään dildoon piirretään mittaviivat ja sitten testataan että mihinkä asti viivoitus saa kauniin kiillon pintaansa??
Ja Entäs jos onkin niin kuin sheena kirjoitti? Sittenhän lopullista mittaustulosta ei saa oikein mitenkään. Että kuinka paljon sitä nainen oikein voi kiihottua?
Kyllä meillä miehillä on helppoa ;)
-keinovaginamies-- Anonyymi
Ai jai,
Tämä kysymys oli tarkoitettu lähinnä tuolle henkilölle joka tunnusti mitanneensa.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875