Tuntuuko 20-25 cm hyvältä? Vaiko peräti 30 cm. Jos ehkä kuitenkin 15 cm vai oletteko pohjattomia?
Kertokaapa salaisuuksianne.
Kuinka syviä te naiset olette?
36
455
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei se pituus tunnu missään muualla kuin siinä että joku tökkii kivuliaasti kohdunsuuta. 10-15cm on naisen syvyys, kaikki sen yli on ihan turhaa, etenkin jos on pitkä ja kapea soiro jolla ei osaa kuin nylkyttää. Keskittykää muuhunkin kuin teidän omaan jalkoväliinne joskus.
- AnonyymiUUSI
Naiset ovat syvyydessä yksilöllisiä joten parempi olisi ettet väitä tuollaista. Itse just tarvin että tökitään pohjaan ronskisti.
- AnonyymiUUSI
Tätäkin lukiessa ei voi kuin pohtia, että tietääkö mies edes paljonko nuo hänen mainitsemansa mitat ovat. Suosittelen, että otat jonkin mittavälineen, vaikkapa viivottimen ja katsot paljonko on 20-25-30 senttiä. sitten laitat sen mittavälineen oman kroppasi eteen ja katsot mihin se 30 senttiä yltää. Sitten jos mietit vähän pienempikokoista naista, niin se 30 senttiä olisi keuhkoissa saakka. 🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Putosin :-D
- AnonyymiUUSI
Naisilla ei ole sisäelimiä. Naiset ovat pelkkä ontto ja tyhjä putki.
- AnonyymiUUSI
Naiset varmasti rakastavat sinua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset varmasti rakastavat sinua
Tuskin nyt sentään kaikki. Elämäni varrella muutama on kyllä mennyt minuunkin ihastumaan, mutta heidän surukseen olen liian hetero.
- AnonyymiUUSI
Vähänkään pidemmän kanssa ei normaali seksi onnistu. Siis sellainen, että nainen on etupuolella ja mies hänen takanaan.
Valitettavasti minulla ei ole numeerista dataa tämän kynnyksen paikantamiseksi, mutta kynnys on todellinen, eikä sen ylittämisestä aiheutuvaa kipua kestä pirkkokaan.
🦄- AnonyymiUUSI
Mutta kummiskin ostelet pingismailoja ratsupiiskoja niittivöitä ja vöitä ja sanot miehelle antaisitko piiskaa tai läimäse pyllylle pingismailalla ja anot anna mulle piiskaa tuhma tyttö tarvii piiskaa no toivottavasti et pidä kaasunaamaria eli kiihotut bdsm seksistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kummiskin ostelet pingismailoja ratsupiiskoja niittivöitä ja vöitä ja sanot miehelle antaisitko piiskaa tai läimäse pyllylle pingismailalla ja anot anna mulle piiskaa tuhma tyttö tarvii piiskaa no toivottavasti et pidä kaasunaamaria eli kiihotut bdsm seksistä
En. Ole hiljaa, kiitos.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En. Ole hiljaa, kiitos.
🦄Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin
Totean näin sivusta, että me tiedämme jo noiden olevan sun fantasioitasi Välis. Älä turhaan yritä tuputtaa niitä muille.
- AnonyymiUUSI
Oksensin. Eikö mitään muuta ole mielessä kun tommoset? Miten voi elämä olla noin yksoikoista.
Jasu- AnonyymiUUSI
Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.
Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.
Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.
🦄Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!
Tarkennatko vielä, millä tavoin tämä kommenttisi liittyy minun aikaisempaan kommenttiini? 😃
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🦄Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.
JasuSeksi ei sentään lihota. Olen enemmän kyllästynyt makkara ja muihin ruoka-aiheisiin...
- Sheena
- AnonyymiUUSI
Se on niin biologiasta kiinni, jotkut vaan tuntuu paremmalle. Pituus ja paksuus kohdillaan niin se on siinä, ym tunneasiat henkisesti..
- AnonyymiUUSI
Naisen värkki on aina rikki. Nyt ei saanu edes sormettaa. Sormetin sitten kakkosta.
Se ei tuntunu ollenkaa samalta.🤔 - AnonyymiUUSI
15 on ihan liikaa ja sattuu. Silloin pitää etsiä asento, jossa homma olisi siedettävää. Se kuitenkin rajoittaa mahdollisuuksia rajusti, joten mielummin vähemmän.
- AnonyymiUUSI
Ensin pitää mitata zeze, jolla voi mitata, miten syvälle voi kairata.
Vilma - AnonyymiUUSI
Vain penisongelmaiset miehet pohtivat näitä kysymyksiä
- AnonyymiUUSI
Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.
🦄Oot harrastanut semmoisia isomunaisia miehiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🦄Aika jännä.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä.
- SheenaMiten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?
🦄Tälleen ihan sivusta totean, että eivät. Tai ainakaan minulla tuo ei ole ole KOSKAAN käynyt mielessä.
- AnonyymiUUSI
En ole mitannut. Mutta mitta, mikä ikinä se onkaan, saattaa tuplaantua naisen kiihottuessa.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Kyllä se sinun pieni mittarimato sinne mahtuu älä huoli. 🥰🤭
Riittävän syvä ja liukas.
- AnonyymiUUSI
Näin vinkkinä voin kertoa jos et osaa naista kohdella oikein voi nainen olla pohjaton kuilu ja vie tuhkatkin pesästä vielä sen mielenterveyden lisäksi eikä siihen naisen tarvi olla narsisti edes kuinka kohdella naista oikein siitä veemäistä että jos et tunne naista jonka kanssa olet et varmasti koskaan opi kohtelemaan häntä oikein
- AnonyymiUUSI
Vaginan syvyys taas ei kuulemma keskimäärin ole kun sen 12-15 senttiä varmuutta en tiedä en ole koskaan mitannu kun en tiedä edes miten mitata
- AnonyymiUUSI
Tunnustan mitanneeni vaginani syvyyden ja se oli 18cm. En tunne kipua edes 20cm kanssa.
Minulle miehen ihanne mitta on 16-20cm.
Kerran seurustelin miehen kanssa jolla oli 14cm ja jatkossa säästä noi lyhyemmät niille naisille joiden vagina on tynkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja10314187Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va255876Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545571SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1525408Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2035133Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2894280HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.233957"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873611Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant13527Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan193489