Kuinka syviä te naiset olette?

Anonyymi-ap

Tuntuuko 20-25 cm hyvältä? Vaiko peräti 30 cm. Jos ehkä kuitenkin 15 cm vai oletteko pohjattomia?
Kertokaapa salaisuuksianne.

36

455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei se pituus tunnu missään muualla kuin siinä että joku tökkii kivuliaasti kohdunsuuta. 10-15cm on naisen syvyys, kaikki sen yli on ihan turhaa, etenkin jos on pitkä ja kapea soiro jolla ei osaa kuin nylkyttää. Keskittykää muuhunkin kuin teidän omaan jalkoväliinne joskus.

• Anonyymi
        UUSI

Naiset ovat syvyydessä yksilöllisiä joten parempi olisi ettet väitä tuollaista. Itse just tarvin että tökitään pohjaan ronskisti.

• Anonyymi
      UUSI

Tätäkin lukiessa ei voi kuin pohtia, että tietääkö mies edes paljonko nuo hänen mainitsemansa mitat ovat. Suosittelen, että otat jonkin mittavälineen, vaikkapa viivottimen ja katsot paljonko on 20-25-30 senttiä. sitten laitat sen mittavälineen oman kroppasi eteen ja katsot mihin se 30 senttiä yltää. Sitten jos mietit vähän pienempikokoista naista, niin se 30 senttiä olisi keuhkoissa saakka. 🤦‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Putosin :-D

• Anonyymi
        UUSI

Naisilla ei ole sisäelimiä. Naiset ovat pelkkä ontto ja tyhjä putki.

• Anonyymi
        UUSI

Naiset varmasti rakastavat sinua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset varmasti rakastavat sinua

Tuskin nyt sentään kaikki. Elämäni varrella muutama on kyllä mennyt minuunkin ihastumaan, mutta heidän surukseen olen liian hetero.

• Anonyymi
      UUSI

Vähänkään pidemmän kanssa ei normaali seksi onnistu. Siis sellainen, että nainen on etupuolella ja mies hänen takanaan.

Valitettavasti minulla ei ole numeerista dataa tämän kynnyksen paikantamiseksi, mutta kynnys on todellinen, eikä sen ylittämisestä aiheutuvaa kipua kestä pirkkokaan.

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Mutta kummiskin ostelet pingismailoja ratsupiiskoja niittivöitä ja vöitä ja sanot miehelle antaisitko piiskaa tai läimäse pyllylle pingismailalla ja anot anna mulle piiskaa tuhma tyttö tarvii piiskaa no toivottavasti et pidä kaasunaamaria eli kiihotut bdsm seksistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kummiskin ostelet pingismailoja ratsupiiskoja niittivöitä ja vöitä ja sanot miehelle antaisitko piiskaa tai läimäse pyllylle pingismailalla ja anot anna mulle piiskaa tuhma tyttö tarvii piiskaa no toivottavasti et pidä kaasunaamaria eli kiihotut bdsm seksistä

En. Ole hiljaa, kiitos.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En. Ole hiljaa, kiitos.

🦄

Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kokeillut tai haluaisitko kokeilla eli kiihottaako jo ajatuskin

Totean näin sivusta, että me tiedämme jo noiden olevan sun fantasioitasi Välis. Älä turhaan yritä tuputtaa niitä muille.

• Anonyymi
      UUSI

Oksensin. Eikö mitään muuta ole mielessä kun tommoset? Miten voi elämä olla noin yksoikoista.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.

Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muodollinen yhteensopivuus ei ole naurun asia. Vaikka penetratiivinen kanssakäyminen ei ole rakkaudellisen suhteen elinehto, se tuo siihen ainutlaatuisia ulottuvuuksia.

Itse en suostuisi sellaiseen fyysiseen kanssakäymiseen, joka tuottaa kipua. Siinä menee raja, jota en ylitä toisen ihmisen vuoksi.

🦄

Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi todella harmittaa, kun kauan kestänyt stressi laukaisi sairauksia!

Tarkennatko vielä, millä tavoin tämä kommenttisi liittyy minun aikaisempaan kommenttiini? 😃

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silti nää jatkuvat seksi aiheet tuntuu jotenkin älyvapaille.

Jasu

Seksi ei sentään lihota. Olen enemmän kyllästynyt makkara ja muihin ruoka-aiheisiin...

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

Se on niin biologiasta kiinni, jotkut vaan tuntuu paremmalle. Pituus ja paksuus kohdillaan niin se on siinä, ym tunneasiat henkisesti..

• Anonyymi
      UUSI

Naisen värkki on aina rikki. Nyt ei saanu edes sormettaa. Sormetin sitten kakkosta.
      Se ei tuntunu ollenkaa samalta.🤔

• Anonyymi
      UUSI

15 on ihan liikaa ja sattuu. Silloin pitää etsiä asento, jossa homma olisi siedettävää. Se kuitenkin rajoittaa mahdollisuuksia rajusti, joten mielummin vähemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Ensin pitää mitata zeze, jolla voi mitata, miten syvälle voi kairata.
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Vain penisongelmaiset miehet pohtivat näitä kysymyksiä

• Anonyymi
        UUSI

Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Minä ainakin mietin (menneisyydessä) aina ennen seksiä uuden ihmisen kanssa, että sattuukohan.

🦄

Oot harrastanut semmoisia isomunaisia miehiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Aika jännä.

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika jännä.

- Sheena

Miten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Eivätkö kaikki naiset mieti sitä?

🦄

Tälleen ihan sivusta totean, että eivät. Tai ainakaan minulla tuo ei ole ole KOSKAAN käynyt mielessä.

• Anonyymi
      UUSI

En ole mitannut. Mutta mitta, mikä ikinä se onkaan, saattaa tuplaantua naisen kiihottuessa.

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se sinun pieni mittarimato sinne mahtuu älä huoli. 🥰🤭

• UUSI

Riittävän syvä ja liukas.

• UUSI

Muuten hyvä, mutta rämettä ei oo näkösällä. 😂

• Anonyymi
      UUSI

Näin vinkkinä voin kertoa jos et osaa naista kohdella oikein voi nainen olla pohjaton kuilu ja vie tuhkatkin pesästä vielä sen mielenterveyden lisäksi eikä siihen naisen tarvi olla narsisti edes kuinka kohdella naista oikein siitä veemäistä että jos et tunne naista jonka kanssa olet et varmasti koskaan opi kohtelemaan häntä oikein

• Anonyymi
      UUSI

Vaginan syvyys taas ei kuulemma keskimäärin ole kun sen 12-15 senttiä varmuutta en tiedä en ole koskaan mitannu kun en tiedä edes miten mitata

• Anonyymi
      UUSI

Tunnustan mitanneeni vaginani syvyyden ja se oli 18cm. En tunne kipua edes 20cm kanssa.
      Minulle miehen ihanne mitta on 16-20cm.
      Kerran seurustelin miehen kanssa jolla oli 14cm ja jatkossa säästä noi lyhyemmät niille naisille joiden vagina on tynkä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      103
      14187
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      25
      5876
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5571
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      152
      5408
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      203
      5133
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      289
      4280
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      23
      3957
    8. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3611
    9. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      1
      3527
    10. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      19
      3489
    Aihe