toisin kuin kuin itäinen venäjän terroridtimaan raja,se joutaakun olla kiinni ja onneksi venäjän natsien pommit ei yllä tänne länteen saaka.
hyvä kun länsiraja on auki ja rauhaisa
8
324
Vastaukset
- Anonyymi
orpo ja purra eläkerosvot
- Anonyymi
Miettikääpä, että vasemmistofasistit eivät millään olisi halunneet sulkea tuota itärjaa. On se onni että saatiin oikeistohallitus ja järkeä politiikkaan.
- Anonyymi
eiks se märinin hallitus laittanut sen rajan kiinni ja viimeksi kun oli kokkare ja persuhallitus 2015-2027 maahan vaelsi 100 000 karvarannetta hurrilasta.
- Anonyymi
Persujen Mika Niikko on siis vasemmistofasisti? Hänhän vastusti sekä Venäjä-pakotteita että itärajan sulkua ja sai noiden mielipiteidensä ansioista kenkää Eduskunnan Puolustusvaliokunnan puheenjohtajan pallilta.
- Anonyymi
Tänä vuonna venäläisille on myönnetty yli 4000 oleskelulupaa Suomeen. Ei itäraja siis kiinni ole.
- Anonyymi
persut haluavat uusia osaajia venäjältä🤣
- Anonyymi
Oikeistohallitukset 2015 lähtien ovat ottaneet Suomeen eniten pakoloisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233