Jontenkin tuota ihmettelen..

Anonyymi-ap

miten jotkut voi monta vuotta olla raskaasti ylipainoisena etteivät tajua
jotenkin liikkua lisää ja katsoa mitä syö?

velikin vaan mustat silmät aluset ja keskivartalo on helv paksu

semmoista taakkaa hölmö kantaa mukanaan vuodesta toiseen?

vielä pahempi tuommoinen naisilla , hirveää jos semmoiset naapurina .. hirviöitä ne naiset ja pahaa tekevät ikänsä, harhaisia ilmoituksia naapureista ym..

14

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sitä jos elää ja kun köyhänä, joutuu kaikennäköistä "sukurutsaa" ym näkemään, kokemaan..omassa toiminnassa ei vikaa tarvi olla ,

• Anonyymi

jos ei syö ollenkaan mitään niin kai lauhtuu joa elää kraanaedelläkin noin 2-3 kuukautta

• Anonyymi

lihaville pitäs vaa näkkäriä antaa ruoaksi ja multi tabs vitamin purkki 2-3 kk?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lihaville pitäs vaa näkkäriä antaa ruoaksi ja multi tabs vitamin purkki 2-3 kk?

Käytän. Kromi lienee paras valmiste ns. perusvitamiineista / kivennäisaineista. Aloituksessa mainittiin jotain oudosta käyttäytymisestä. Isossa kuvassa kaikki palautuu elämänhallintaan joten ei mikään ihme jos elimistö sakkaa toisellakin osa-alueella jos se ensin sakkaa toisella. Fyysinen terveys, mielenterveys. Terveys on muutakin kuin vain fyysistä.

Oon miettinyt että pillerien nauttiminen voi itsessään tehostaa elimistön normaalia toimintaa. Imeytymisvaikeudet, normaalin ravinnon ravinneniukkuus. Finelin sivut elintarvikekohtaisesti ovat tylyä luettavaa kun niitä peilaa saantisuosituksiin. Saantisuositukset = https://keskustelu.suomi24.fi/t/18720210/mahan-sanoin#comment-132488857 . -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän. Kromi lienee paras valmiste ns. perusvitamiineista / kivennäisaineista. Aloituksessa mainittiin jotain oudosta käyttäytymisestä. Isossa kuvassa kaikki palautuu elämänhallintaan joten ei mikään ihme jos elimistö sakkaa toisellakin osa-alueella jos se ensin sakkaa toisella. Fyysinen terveys, mielenterveys. Terveys on muutakin kuin vain fyysistä.

Oon miettinyt että pillerien nauttiminen voi itsessään tehostaa elimistön normaalia toimintaa. Imeytymisvaikeudet, normaalin ravinnon ravinneniukkuus. Finelin sivut elintarvikekohtaisesti ovat tylyä luettavaa kun niitä peilaa saantisuosituksiin. Saantisuositukset = https://keskustelu.suomi24.fi/t/18720210/mahan-sanoin#comment-132488857 . -💊-.

Tieteellinen painodokumentti tuli tvstä jo vuosia sitten. Sen mukaan lapsuudessa syödyt epäterveelliset ruokatottumukset paisuttaisivat rasvasoluja mikä jäisi päälle koko loppuelämän ajaksi, jolloin henkilön lihomistaipumus on koholla. En tiedä ovatko ne käsitykset muuttuneet vai eivät. -💊-.

• Anonyymi

hirviöitä naapurissa.... vaan nooh hoh niin, moni ihminn on lähtenyt minun alapuolelta asumaqsta pois, mutta ei johdu, kaupungin äänet, todella toioisin että tuo eräs tyttö joku kai kiinalainen ei lähtisi koska haluaisin vaihtaa musiikkijuttuja hänen kanssaan...

• Anonyymi

Sitä on tutkittu paljon ja tutkimustuloksiakin saatu.
      Löydät lääketieteen uusimpia tutkimustuloksia netistä. Lääkkeitäkin on jo saatavilla, mutta niillä on sivuvaikutuksia, maksavat paljon ja niitä pitäisi syödä loppuelämä, joten en pidä itse niitä ratkaisuna, vaikka valottavatkin ylipainon kertymisen syitä.

• Anonyymi

Mitä sulle kuuluu toisten taakat ja eikö ole jokaisen oma asia millaista elopainoa haluaa mukanaan kantaa mikä sinä olet luulet olevasi toisten painoa arvostelemaan

• Anonyymi

Eikö tärkeintä pitäisi olla että hyväksyy itse itsensä

• Anonyymi

No enpä jaksa murehtia ylipainoja, en liioin omia vielä vähemmän muitten. Elämä ei mene aina kuin oppikirjassa, tulee minua syitä miksi syntyy seurausten seurauksia. Tuo jankkaaminen syömisestä on jo tylsää ja niin vanhanaikaista, kun kaikki ei liity siihen, miksi joku lihoo ja joku ei millään.

Järkee saa ja on suotavaa käyttää tässäkin asiassa.

Jasu

• Anonyymi

Miks ihmiset kyttää muita?

• Onpas ulkonäkökeskeistä.

Ihan samalla tavalla voisi luetella muita yhteiskunnallisia ongelmia, jotka kuormittavat terveydenhuoltojärjestelmää:

- riippuvuudet
      - väkivaltaisuus
      - persoonallisuushäiriöt

Niin. Kohtuus kaikessa. Läski voi olla terve ja laiha voi olla sairas ja toisinpäin toki myös.

Itselle merkitsee joku verikoe enemmän kuin se mitä ulkoisesti näytän. Olen kuitenkin ikäni ollut pyöreä.

• Anonyymi

Ylipaino on aikamme vitsaus, koska palstallakin puhutaan jatkuvasti ruuasta...

Raskaasti ylipainoisilla on usein liuta muitakin terveyshaasteita. Heidän arvosteleminen/haukkuminen vain pahentaa asiaa.

- Sheena

• Anonyymi

Kerro ihmeessä lisää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe