Onko kansalaisuutesi
helvettiläinen vai uusimaalainen?
Kuulutko maailmaan vai Jumalan Kuninkuuskuntaan?
18
190
Vastaukset
- Anonyymi
Aloituksen tehnyt helvettiläinen? Sitä saa mitä tilaa?
- Anonyymi
Eli sinun fantasiassa on kaksi kansalaisuutta, jotka ovat maailmaan kuuluva uusimaalainen ja Jumalan Kuningaskuntaan kuuluvat helvettiläiset?
Mitä ihmiselle pitää tapahtua, jotta jutut ovat näin sekavia?
Siis ymmärrän kuinka joku saarnaaja on tämän takana sanonut näitä jollekin pienelle ryhmälleen. Mutta miten ihmeessä kukaan kuulee tälläistä ja miettii, että ompas hyvin sanottu?
Näitähän ei ole tarkoitettu muuten kulttisi ulkopuolelle. Kuka tahansa, jota ei ole vuosikymmeniä aivopesty tälläiseen, tajuaa sen järjettömyyden. Tässäkin homman nimi on se, että sinun käsitys sanoista on kieroutunut. Eikä se ole vahinko vaan suoraan kultti oppi, ettei kultin jäsen osaa kommunikoida enää ympäröivän maailman kanssa.- Anonyymi
"Eli sinun fantasiassa on kaksi kansalaisuutta, jotka ovat maailmaan kuuluva uusimaalainen ja Jumalan Kuningaskuntaan kuuluvat helvettiläiset?"
Tämän maailman "peruskauraa" on se, että ihmisellä on dualistinen maailmankuva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eli sinun fantasiassa on kaksi kansalaisuutta, jotka ovat maailmaan kuuluva uusimaalainen ja Jumalan Kuningaskuntaan kuuluvat helvettiläiset?"
Tämän maailman "peruskauraa" on se, että ihmisellä on dualistinen maailmankuva.Tämä on surullinen maailmankuva. Itse en usko moiseen.
Mielestäni on jopa älyllisesti laiskaa nähdä kaikki musta/valkoisena. Kai se jollekin riittää, mutta minulle se ei toimi rehellisellä ajattelulla.
Tämän takia ihmettelen mitä pitää henkilölle tapahtua, että hän tukahduttaa itsensä tälläisellä ajattelulla. En muista ikinä edes kyenneeni siihen itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on surullinen maailmankuva. Itse en usko moiseen.
Mielestäni on jopa älyllisesti laiskaa nähdä kaikki musta/valkoisena. Kai se jollekin riittää, mutta minulle se ei toimi rehellisellä ajattelulla.
Tämän takia ihmettelen mitä pitää henkilölle tapahtua, että hän tukahduttaa itsensä tälläisellä ajattelulla. En muista ikinä edes kyenneeni siihen itse."Tämän maailman "peruskauraa" on se, että ihmisellä on dualistinen maailmankuva."
Tarkennus, en kuulu tähän maailmaan. Minun maailma ei ole dualisitinen, mutta ihmisten maailma on tällä hetkellä suurimmaksi sitä.
Heluntalaisten maailman kuva on dualistinen. Yleensä tänne kirjoittajat laskevat itsensä kuuluviksi niin sanottuihin "valittuihin" ja sitten he määrittelevät ketkä jäävät sen ulkopuolelle ja miksi?
Minun asemani on tällä hetkellä lähinnä verrattavissa niiden sotilaiden asemaan, jotka olivat sinne Truoijaan lahjoitetun puuhevosen sisällä. Enimmäkseen ainakin toistaiseksi vain tarkkailen ja seuraan mielenkiinnolla, mitä tulee tapahtumaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tämän maailman "peruskauraa" on se, että ihmisellä on dualistinen maailmankuva."
Tarkennus, en kuulu tähän maailmaan. Minun maailma ei ole dualisitinen, mutta ihmisten maailma on tällä hetkellä suurimmaksi sitä.
Heluntalaisten maailman kuva on dualistinen. Yleensä tänne kirjoittajat laskevat itsensä kuuluviksi niin sanottuihin "valittuihin" ja sitten he määrittelevät ketkä jäävät sen ulkopuolelle ja miksi?
Minun asemani on tällä hetkellä lähinnä verrattavissa niiden sotilaiden asemaan, jotka olivat sinne Truoijaan lahjoitetun puuhevosen sisällä. Enimmäkseen ainakin toistaiseksi vain tarkkailen ja seuraan mielenkiinnolla, mitä tulee tapahtumaan?oletko seurannut Raamatun profetioiden toteutumisia?
Niistä on toteutunut jo yli 80 prosenttia.
et ole tainnut seurata muuta kuin valhemediaa? Tiedostatko YLE:n valehtelevan uutisoinneissaan tietyistä aiheista, joita saavat hamasmuslimeilta suoraan ja heidän kätyreiltään?
Luotatko muslimeihin totuudenpuhujina vai et? Minä en.
- Anonyymi
Juu, en ole hilluntailainen.
- Anonyymi
Sinullako ei ole Pyhän Hengen valoa sisimmässäsi?
Valollisuus loistaa pimeyvessä, pimeys ei ou suanut sitä valtaans.
Onko pääsi pimeä? Onko saatana sun pääsi, herrasi?
Jeesus on maajilman valo ja vain häneksessä pimeys väistyvöitylöi.
Uskotko sie sen vi et sie usko sitä? Totta se kuitenniin ont.
Kuka johti Joosehviin eläessä maan päällisellä johtajen juutalaisen kansansa Ekyptiin nälkäisyyven hätäisyyttä pakoon?
A. Vaarao
B. Pirkko Jalokaara
C. Salomon
D. Jumala
E. Lasse Vireeni
F. Latimiiri "one of many änttikraists" Puuttiin
Selef Urge
- Anonyymi
Riippuu herjojen määrästä.
Laatu ei määrää. - Anonyymi
Molemmat jalat tukevasti maassa ja sydän kiinni maailman himoissa. Raha ratkaisee.
- Anonyymi
Ongelma siinäkin, eli rahasi voi mennä kupanhoitoon. Terveysjärjestelmä ja kuppaus, on tätäpäivää, ennkuin saat heppisi kuntoon, koska olet ajanut rukkisi kivelle
Uudellamaalla syntynyt.
😀😀😀😀😀No voe helevettiläene!🔥👹🔥
- Martti Mielikäinen -- Anonyymi
"Kuulutko maailmaan vai Jumalan Kuninkuuskuntaan?"
En kuulu maailmaan, enkä myöskään tuohon niin sanottuun Kuninkuuskuntaan, jos siinä ryhmässä olevat uskovat, että Jeesus laskeutuisi joskus fyysisesti Jerusalemiin ja että "valitut" lentäisivät kohta kohti pilviä?
" "Ketuilla on kolot ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei mihin päänsä painaisi"
Seuraan mielenkiinnolla maailman tapahtumia kuitenkin, mutta suomalaisten valtamedioiden ulkopuolelta.
Miksi en seuraa maailman tapahtumia suomalaisista valtamedioisgta? Siksi, että en tykkää mielen manipuloinnista = sinulle näytetään pätkittyä materiaalia maailmalta ja yhden ja samat niin sanotut asiantuntijat kertovat sinulle mitä sinun tulee ajatella? Kuuliasta ja näkijästä tulee helposti näin mediauskovainen ja se näkyy erityisesti myös tällä palstalla.
Tahdon muodostaa itse näkemykseni maailman tapahtumista, ilman että joku yrittää vaikuttaa minuun, mieleeni ja ajatteluuni. - Anonyymi
Ps.114:1-8 Kuin Israel Egyptistä läksi, Jakobin huone muukalaisesta kansasta. Niin Juuda tuli hänen pyhäksensä: Israel hänen vallaksensa. Sen meri näki ja pakeni: Jordain palasi takaperin, vuoret hyppäsivät niinkuin oinaat, ja kukkulat niinkuin nuoret lampaat. Mikä sinun on meri, ettäs pakeet? ja Jordan että palasit takaperin? Te vuoret, että te hyppäsitte niin kuin oinaat? te kukkulat niin kuin nuoret lampaat? Herran edessä vapisi maa, Jakobin Jumalan edessä, joka kalliot muuttaa vesilammiksi, ja kiven vesilähteeksi. Biblia. (1776)
- Anonyymi
Jes.48:21 Ei heitä jano vaivannut, kuin hän johdatti heitä korvessa, hän antoi heille vuotaa vettä kalliosta; hän halkaisi kallion, ja siitä vuosi vesi. Biblia (1776) 2Moos.17:6. 4Moos.20:11. 5Moos.8:15. Ps.78:15. 114:8. 1Kor.10:4.
- Anonyymi
Hes.36:4 Sentähden kuulkaat, te Israelin vuoret, Herran, Herran sanaa: näin sanoo Herra, Herra, vuorille että kukkuloille, ojille ja laaksoille, hävitetylle autiolle ja hyljätylle kaupungeille, jotka jääneille pakanoille joka taholta ympäri saaliiksi ja nauruksi tulleet ovat. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ihmiset joiden "keskustelemiset" ovat Raamatun jakeiden poimimista ja jakamista, uivat syvissä vesissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22517938Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6810247Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2886643Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224479Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.723147Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai412914"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1112881Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen842340MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201497Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit111266