Kanssa haluaisit kutea tämän viikonlopun?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
33
536
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana J
- Anonyymi
Eli Jasu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Jasu
Ei
- Anonyymi
Jasuu!
T. Topi - Anonyymi
Topin
t. Make Ei mulla ole aikaa tuollaiseen. Minä palstailen vkl!
Keskityn intensiivisesti palstan tarjontaan ja paneudun keskusteluihin. ☝️🤨- Anonyymi
Toki on aikaa. Kuka on palstamielitiettysi? 🥰
Anonyymi kirjoitti:
Toki on aikaa. Kuka on palstamielitiettysi? 🥰
Ei sellaista ole. Keskustelen mielelläni kaikkien kanssa tasapuolisesti.
Tämä ei ole treffipalsta, vaan keskustelufoorumi. 😊- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Ei sellaista ole. Keskustelen mielelläni kaikkien kanssa tasapuolisesti.
Tämä ei ole treffipalsta, vaan keskustelufoorumi. 😊Taidat narrata nyt.
Terttu-Mikael
Erään todella miellyttävän ja kuuman tapauksen kanssa, siis itseni.
- Anonyymi
No juu, olen aiemminkin jossain todennut ettei minulla ole viikolla alkua ei loppua, en siis pysty vastaamaan kysymykseen, pahoittelen. Kanada
- Anonyymi
t, niilo
- Anonyymi
jos tylsistyttää niin lähden ulkoistamaan itseä katsomaan kaupungin toisten ihmisolioiden toimintoja...
- Anonyymi
En kerro. <3
- Anonyymi
Arvaa kenen kanssa haluaisin ;)
- Anonyymi
Jonkun ätmin kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun ätmin kanssa?
Kaikki on saman arvoisia ihmisiä!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmit on ätmejä tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, vaikka ihmisissä onkin se vika että arvottaa muita ihmisiä aika rajusti. Ymmärrän tietynlaisen arvotuksen, oikea ja väärä tapa kohdella muita vaikka. Mutta en ymmärrä ettei jonkun olemassa oloa sallita, koska se ei palvele itseä.
En minäkään päihderiippuvaista kumppaniksi ottaisi, kun en voi sietää sitä kaikkea mitä se tekee lähipiirille ja ihmiselle itselleen. Mutta en mä niitten ihmisten olemassaoloa tuomitse tai kiellä. En vaan ota omaan elinpiiriini pyörimään.
Tervettä rajanvetoa, ettei sairastuta itteään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, vaikka ihmisissä onkin se vika että arvottaa muita ihmisiä aika rajusti. Ymmärrän tietynlaisen arvotuksen, oikea ja väärä tapa kohdella muita vaikka. Mutta en ymmärrä ettei jonkun olemassa oloa sallita, koska se ei palvele itseä.
En minäkään päihderiippuvaista kumppaniksi ottaisi, kun en voi sietää sitä kaikkea mitä se tekee lähipiirille ja ihmiselle itselleen. Mutta en mä niitten ihmisten olemassaoloa tuomitse tai kiellä. En vaan ota omaan elinpiiriini pyörimään.
Tervettä rajanvetoa, ettei sairastuta itteään.
JasuHaluatko nähdä helikopterin Jasu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko nähdä helikopterin Jasu?
Taivaallahan niitä näkee viikottain. Kotona noin 20cm lapakin pyörii, jos vaan esittää toiveen isännälle. Joten ei kiitos. Löytyy jo omiksi tarpeiksi.
Jasu
- Anonyymi
oletko tyhmä kuin timo, urta niin riidelkööt keskenään timot jsw knr... ferrsrin ohjelplmss mitä dupercars.. NSt gro-ksnscslls.
- Anonyymi
tesaaan juttuja...
- Anonyymi
hölmö kysymys, tietenkin buddyn kanssa.
- Anonyymi
Tämä viikonloppu oli, ja on yhä buukattu täyteen, katsotaan sitten ensiviikolla uudestaan. Nykyinen olotila on kohtalaisen stabiili, levollinen. Tuskin sitä tieten tahtoen haluaisi muuttaa epävakaan epävarmaksi kutemalla tuntemattomien ihmisten kanssa. Levottomat kutevat herkemmin tuntemattomien kanssa? Olotilana "jotain uutta etsiessä". Voihan sitä uudesta aina jotain parempaa löytää. Varmasti löytäisikin.
Olipa kerran ihminen, joka luuli maapalloa litteäksi. Eleli onnellisena litteän "pitzan päällä", kunnes joku levoton tutkimusmatkailija pilasi koko ajatuksen tehden litteästä pyöreän.
AV Pirpanan kanssa oli tarkoitus, mutta minuun iskenyt kuume peruutti.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.. noinhan siinä valitettavasti pääsi käymään. Olit liian kuumaa kamaa minulle. :)
Olen jo tervehtynyt.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Se tekee minut iloiseksi.
Minut myös. Keskustellaan jossain vaiheessa seuraavista treffeistä, yksityisesti.
- Anonyymi
Se hieman riippuu kuka tällä kertaa on aloituksen takana mutta ehkä olisin halunnut aloittajan kanssa jotain.
- ○ - Mulla taas ei toiminu koko suomi24 koko viikonloppuna.
Mutta joo samaa mieltä oon. Ei tää oo treffipalsta vaan keskustelu palsta. Siis vähän kuin A studio.
Tai kai siellä A studiossakin voi ihastua johonkin?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878