Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit kutea tämän viikonlopun?

-flowersreally-

33

536

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana J

• Anonyymi

Eli Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli Jasu

Ei

• Anonyymi

Jasuu!

T. Topi

• Anonyymi

Topin

t. Make

• Ei mulla ole aikaa tuollaiseen. Minä palstailen vkl!
      Keskityn intensiivisesti palstan tarjontaan ja paneudun keskusteluihin. ☝️🤨

• Anonyymi

Toki on aikaa. Kuka on palstamielitiettysi? 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Toki on aikaa. Kuka on palstamielitiettysi? 🥰

Ei sellaista ole. Keskustelen mielelläni kaikkien kanssa tasapuolisesti.

Tämä ei ole treffipalsta, vaan keskustelufoorumi. 😊

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Ei sellaista ole. Keskustelen mielelläni kaikkien kanssa tasapuolisesti.

Tämä ei ole treffipalsta, vaan keskustelufoorumi. 😊

Taidat narrata nyt.

Terttu-Mikael

• Erään todella miellyttävän ja kuuman tapauksen kanssa, siis itseni.

• Anonyymi

No juu, olen aiemminkin jossain todennut ettei minulla ole viikolla alkua ei loppua, en siis pysty vastaamaan kysymykseen, pahoittelen. Kanada

• Anonyymi

t, niilo

• Anonyymi

jos tylsistyttää niin lähden ulkoistamaan itseä katsomaan kaupungin toisten ihmisolioiden toimintoja...

• Anonyymi

En kerro. <3

• Anonyymi

Arvaa kenen kanssa haluaisin ;)

• Anonyymi

Jonkun ätmin kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun ätmin kanssa?

Kaikki on saman arvoisia ihmisiä!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ätmit on ätmejä tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, vaikka ihmisissä onkin se vika että arvottaa muita ihmisiä aika rajusti. Ymmärrän tietynlaisen arvotuksen, oikea ja väärä tapa kohdella muita vaikka. Mutta en ymmärrä ettei jonkun olemassa oloa sallita, koska se ei palvele itseä.

En minäkään päihderiippuvaista kumppaniksi ottaisi, kun en voi sietää sitä kaikkea mitä se tekee lähipiirille ja ihmiselle itselleen. Mutta en mä niitten ihmisten olemassaoloa tuomitse tai kiellä. En vaan ota omaan elinpiiriini pyörimään.

Tervettä rajanvetoa, ettei sairastuta itteään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, vaikka ihmisissä onkin se vika että arvottaa muita ihmisiä aika rajusti. Ymmärrän tietynlaisen arvotuksen, oikea ja väärä tapa kohdella muita vaikka. Mutta en ymmärrä ettei jonkun olemassa oloa sallita, koska se ei palvele itseä.

En minäkään päihderiippuvaista kumppaniksi ottaisi, kun en voi sietää sitä kaikkea mitä se tekee lähipiirille ja ihmiselle itselleen. Mutta en mä niitten ihmisten olemassaoloa tuomitse tai kiellä. En vaan ota omaan elinpiiriini pyörimään.

Tervettä rajanvetoa, ettei sairastuta itteään.

Jasu

Haluatko nähdä helikopterin Jasu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko nähdä helikopterin Jasu?

Taivaallahan niitä näkee viikottain. Kotona noin 20cm lapakin pyörii, jos vaan esittää toiveen isännälle. Joten ei kiitos. Löytyy jo omiksi tarpeiksi.

Jasu

• Anonyymi

oletko tyhmä kuin timo, urta niin riidelkööt keskenään timot jsw knr... ferrsrin ohjelplmss mitä dupercars.. NSt gro-ksnscslls.

• Anonyymi

tesaaan juttuja...

• Anonyymi

hölmö kysymys, tietenkin buddyn kanssa.

• Anonyymi

Tämä viikonloppu oli, ja on yhä buukattu täyteen, katsotaan sitten ensiviikolla uudestaan. Nykyinen olotila on kohtalaisen stabiili, levollinen. Tuskin sitä tieten tahtoen haluaisi muuttaa epävakaan epävarmaksi kutemalla tuntemattomien ihmisten kanssa. Levottomat kutevat herkemmin tuntemattomien kanssa? Olotilana "jotain uutta etsiessä". Voihan sitä uudesta aina jotain parempaa löytää. Varmasti löytäisikin.

Olipa kerran ihminen, joka luuli maapalloa litteäksi. Eleli onnellisena litteän "pitzan päällä", kunnes joku levoton tutkimusmatkailija pilasi koko ajatuksen tehden litteästä pyöreän.

AV

• Pirpanan kanssa oli tarkoitus, mutta minuun iskenyt kuume peruutti.

• Heh.. noinhan siinä valitettavasti pääsi käymään. Olit liian kuumaa kamaa minulle. :)

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Heh.. noinhan siinä valitettavasti pääsi käymään. Olit liian kuumaa kamaa minulle. :)

Olen jo tervehtynyt.

• pujotteIija kirjoitti:

Olen jo tervehtynyt.

Se tekee minut iloiseksi.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Se tekee minut iloiseksi.

Minut myös. Keskustellaan jossain vaiheessa seuraavista treffeistä, yksityisesti.

• Anonyymi

Se hieman riippuu kuka tällä kertaa on aloituksen takana mutta ehkä olisin halunnut aloittajan kanssa jotain.

- ○ -

• Mulla taas ei toiminu koko suomi24 koko viikonloppuna.

Mutta joo samaa mieltä oon. Ei tää oo treffipalsta vaan keskustelu palsta. Siis vähän kuin A studio.

Tai kai siellä A studiossakin voi ihastua johonkin?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe