Miten pärjäsit

Anonyymi-ap

Kun palsta oli viikonlopun kaput?

26

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskanärhi palstalla 🤭🤡

• Anonyymi

Eikös se oo eestiksi pasknärh? Ai mitenkä pärjäsin? Olin jo viittä vaille asettelemassa nyöriä kaulaani ilman palstaa ;D. Sivusta.

• Anonyymi

Eipä se vaikuttanut mihinkään suuntaan.
      Ihan yhtä ikävä mulla on silti miestä.

• Anonyymi

Huonosti. Ihan liikaa piti huhkia oikeiden hommien parissa tietokoneella, kun ei ollut huilitaukoja. 🥵🥵

🦄

• Anonyymi

Siinähän se meni.

• Melkein pääsin irti palstasta.

Luin arkistosta omia viestejä ja kyllästyin itseeni.
      Niin paljon on elämättä ja minä täällä jorisen joutavia.

• No mä purkasin työhuoneen ja autotallin välisen seinän. Sitten suunnittelin siihen uutta. Paitsi yks levy jäi, kun siinä oli sähkökeskus. No onneks mä saan loppuviikosta sähkärin tänne. Joutu vaan kaivaa koko seinän vierustan auki, että saadaan kaapeli oikeeseen paikkaan. Toisaalta ihan hyvä, kun joku poljä oli jättäny sen ihan pintaan. Saa senkin samalla korjattua. Siihen tulee nyt puutyöhuone, metallityöhuone ja polkupyörä talli. Emmehän me ympäristöystävälliset autoo tarvi. Luovun tosta bemarista, kun ei se toiminu.

• Anonyymi

Mainiosti, voisi olla useamminkin kaputt

• Anonyymi

Ensimmäistä kertaa vuosiin näin valon paistavan ikkunasta sisään. Päänsärky hellitti ja sain nukuttua levollisesti. Alkoi hetken tuntua siltä kuin elämä voittaisi ja pimeys väistyisi.

Joten joo, ihan hyvin pärjäsin sen hetken mitä tämä pakollinen tauko kesti!

• Jaa, oli vai?
      Mitäs mukavia tai siis "mukavia" uudistuksia saimme iloksemme tällä kertaa?

Toivottavasti nuo ylläpidon juurakot joskus saisivat asiat toimimaan edes hitusen kelvollisesti. Sitä odotellessa.

• Onpa kiva, kun suakin "näkee". 😊

• Mu5tasydän kirjoitti:

Onpa kiva, kun suakin "näkee". 😊

No kiva ja kiva.. mä olen ollut elämässä kiinni. Tai kai voisi sanoa että kuolemassa.. faija delas jonkin aikaa sitten ja se on pikkuisen täyttänyt kalenteria tavalla jos toisella.

Ja ei vaan ole ollut sitä fiilistä palstailuun.
        Kyllä mä olen taustalla ollut ja lähes päivittäin käyny vilkaisemassa juttuja. Ei vaan ole inspannu.

Näin välillä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No kiva ja kiva.. mä olen ollut elämässä kiinni. Tai kai voisi sanoa että kuolemassa.. faija delas jonkin aikaa sitten ja se on pikkuisen täyttänyt kalenteria tavalla jos toisella.

Ja ei vaan ole ollut sitä fiilistä palstailuun.
        Kyllä mä olen taustalla ollut ja lähes päivittäin käyny vilkaisemassa juttuja. Ei vaan ole inspannu.

Näin välillä.

Lämmin osanotto ja voimia. ❤️

• Mu5tasydän kirjoitti:

Lämmin osanotto ja voimia. ❤️

Kiitos, mutta ei oltu faijan kanssa läheisiä. Mutta aika sotkun jätti selvitettäväksi meille lapsilleen. Ja ison kasan laskuja.

Työllistävä homma toi kuoleminen.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kiitos, mutta ei oltu faijan kanssa läheisiä. Mutta aika sotkun jätti selvitettäväksi meille lapsilleen. Ja ison kasan laskuja.

No on varmasti.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jotenkin aina surullista kuulla, että lapset ja vanhemmat eivät ole olleet läheisiä toisilleen

• Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin aina surullista kuulla, että lapset ja vanhemmat eivät ole olleet läheisiä toisilleen

No juu. Ei vaan voi tilanteesta syyttää kumpaakaan tai ehkä paremminkin molempia.
        Faijan isälliset vastuut loppui siittämiseen, niin en minäkään jaksanut pitää yhteyttä.
        Sen kerran kun soitin faijalle, niin vastaus oli ettei tarvii soitella hänelle.

Joten kyllä minä uskon vähemmästäkin. Eli joo, ei oltu läheisiä.

• Miksi tästä ketjusta on poistettu minun asiallinen vastaukseni? 😩

[minä vaan kysyn]

• Anonyymi

No oli harmi kun palsta oli tiltissä. Aika kiva täällä on käydä lueskelemassa ja kommentoimassakin.

• Anonyymi

Huonosti ajoittain... Myönnän.

• Anonyymi

Pyörin muissa paikoissa pölisemässä, vähän asiallisemmin tiätysti.

• En edes tiennyt täällä olleen katkon???

• Anonyymi

niin taisi olla, minä aloin ajattelemaan että voisi mennä juttelemaan oikeiden ihmisten kanssa kun joitain tyttöjäkin joiden kanssa jotain.

• Anonyymi

alkaa olemaan pakkasia, kun itsellä tuo tietokoneen sääohjelma joka tallentelee kuvia ja lämmpötiloja nyt -2.0 näytti tiet liukkaita

eo tip liöita s'jlä' åaökpa lpme4 kps se vain sääjuttuja.

• Anonyymi

Huonosti, mutta kuuntelin Yle Podcastin rikostarinoita ja kirjoitin isäinpäiväjutun, mikä ei niin hyvä ollut niin hyvä isäinpäiväksi, mutta peilasin sitä hetkeen.

Ymmärsin samalla, miksi pidin todellavaikeeta todella mielenkiintoisena, vaikken ollut itse kiinnostunut kehonrakennuksesta. Hänellä, niin kuin minulla, on joku yksittäinen asia, jota käsitellä aiheissa kuin rubiikin kuutiota kätösissä. Elikkä pyöritellä sitä eri kulmissa sen ratkeamatta.

Ajattelu on vain oheistekemistä, silloin kun ei ole parempaa tekemistä 😁

• Anonyymi

nukkumisjurtu ikävä-palstalaisten jos jaksaa noiden kanssa höpöttää, miten pin nukut onko sänkysä pää pohjoiseen vai etelään vai itään tai länteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe