Helpottaa porojen löytämistä ihmisten pihoilla tonkimisesta ja paskomisesta.Vihdoinkin tämmönen palvelu .Hyvä Elisa.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Eihän ne pihoille katoa,
- Anonyymi
Tällä uuvela sovelluksella poron omistaja näkkee kenen pihalla oma poro aiheuttaa vahinkoa ja pään vaivaa.Kätevä hakea poro(t) pois ettei tule lisä kustannuksia.
- Anonyymi
Löysää pipoa.
- Anonyymi
Ö pulkkinen
- Anonyymi
Suosittelen muuttamaan vaikka muurameen
- Anonyymi
Muurahaiseksi Muuraimeen, joopasejoo
- Anonyymi00008
Lentokoneiden seurantapalvelu on ollut pitkään. Porojen seurantapalvelu on uusi juttu. Voisi toimia hyvin Twitch-suoratoito palvelussa tai juutuubissa. Siihen vielä joku tubettaja tai striimaaja kommentoimaan porojen jäkälän etsintää.
- Anonyymi00009
jos poronomistaja haluaa porot pois toisten pihoilta homma on ok,mutta kokemuksesta täällä Venejärvellä net porot löysätään turistikauden loputtua irti.aiheuttavat mm paskomisia pihoille ynnä muita...ongelmia.Tällä poronomistajalla on tietysti aidattuna turistiaikaan porot kotona...mutta sitten löysätään irti...
- Anonyymi00010
Eikö olisi yksinkertaisinta säätää laki, jolla annettaisiin maan omistajalle tai vuokralaiselle lupa vetää Petteriltä nahka korviin?
- Anonyymi00011
Saahan sen vetää
- Anonyymi00012
Aika outoa ,jos paikannus laite näyttää,poro on ihmisten pihoilla .panka poro .voi vittu se Elisan juttu oli valetta.Vai onko että, poron omistaja ei ole vastuussa vaikka näkkee ,että oma poro on kielletyllä alueella.Paska sovellus elisalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560