Kepulit heitti Ruokamon pihalle

Anonyymi-ap

Varma tieto kyliltä kertoo, että kepulit heitti Ruokamon pihalle kepuleitten johtokunnasta. Taisi napsahtaa vähän penaltia kun petti porukan valtuustossa. Oli ilmeisesti Juhana saanut puhuttua puolelleen, kaupunginhallituksessa oli vielä toista mieltä...
Kovin nopeasti tuntuu mieli muuttuvan.

42

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pettää nyt oma kansa kaikista ensin. Kelloniemi joka aina vihannu Keskustaa. Lähti sen mukana. Voi Anita miyä teit.


    • Anonyymi

      Se onkin kova tappio, onhan siinä järjestössä ainakin 10 ihmistä kokouksissa paikalla!

      • Anonyymi

        Joo, näin on, liikaa ei saa haluta! Vahvemmat jyräävät alle.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/19139333/heikki-nivalalla-kaikkein-jarkevimmat-puheenvuorot-28-10-25#comment-138390277


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kepun kunnalisjärjestöhän on vitsi. Hessu ohjailee mummoja ? Sit nämä n. 10 taustapelureiden kaa äänestävät kepulaiset merkittävimmille paikoille. Näin se demokratian pelaa kempan kepusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepun kunnalisjärjestöhän on vitsi. Hessu ohjailee mummoja ? Sit nämä n. 10 taustapelureiden kaa äänestävät kepulaiset merkittävimmille paikoille. Näin se demokratian pelaa kempan kepusaa.

        Ruokamo kyllä on selvinnyt vähällä jos hänet on vain vääräuskosena potkittu ulos. Jos olisi ollut Venöäjällä hänet vääräuskoisena vangittu. Ei Heikkiä ainakaan vielä voi verrata Putiniin, kyllä hän käsittelee silkki hansikkain mummoja.


      • Anonyymi00041

        Asiahan ei voi olla näin, en usko kepulaistenkaan olevan niin yksinkertaisia. Kepussahan on käynyt kato jo muutenkin, kohtahan siellä ei ole kuin manttaalimiehet ja Nivala.


    • Anonyymi

      Anita, hyppää Juhanan ja Paulan joukkoihin!

      • Anonyymi

        Sitä virhettä älä koskaa anita rukka tee. se perhe on pohjalla ja pysyy, surullinen ja aina riidoissa kaikkien kanssa. olet anita sentään jotain muuta kuin riidan ja toran, epätoivon perhe. yhtäkuin kemijärven poerussuomalaiset.


    • Anonyymi

      Tuuliviiri!

      • Anonyymi

        Kokoomukseen loikkaus olisi paikallaan. Matti ja Jorma jättivät väljyyttä Riittan rinnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomukseen loikkaus olisi paikallaan. Matti ja Jorma jättivät väljyyttä Riittan rinnalle.

        Eikös nämä kumppanukset ole Perussuomalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös nämä kumppanukset ole Perussuomalaisia?

        Loikkasivat Kokoomuksesta kesken vaalikauden.


    • Anonyymi

      Todeennäköisin kuitenkin on Sirpan leiri koska sinne on siirtynyt muitakin kepulaisia, ja vielä ihan järkevemmästä päästä.

      • Anonyymi

        Joka on niin pimeä ja pöisilö, se joutaakin iivarin masalinin kammottavaan kööriin. Se nainen on ihan kujalla, ihan kujalla ja sen näkee.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo kirja. Voi että vihaan sitä. En voi sanoin kuvata, miten halveksun, joka tuota roskakirjaa linkittää. Täytyy olla sairas. Joka vuosi jatkaa tuota iljettävän kirjan linkin jakamista. Kavahtakaa tuota kirjaa, älkää koskaan lukeko sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirja. Voi että vihaan sitä. En voi sanoin kuvata, miten halveksun, joka tuota roskakirjaa linkittää. Täytyy olla sairas. Joka vuosi jatkaa tuota iljettävän kirjan linkin jakamista. Kavahtakaa tuota kirjaa, älkää koskaan lukeko sitä!

        Pahuus kavahtaa totuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirja. Voi että vihaan sitä. En voi sanoin kuvata, miten halveksun, joka tuota roskakirjaa linkittää. Täytyy olla sairas. Joka vuosi jatkaa tuota iljettävän kirjan linkin jakamista. Kavahtakaa tuota kirjaa, älkää koskaan lukeko sitä!

        Hyvä kirja, ja kannattaa ilman muuta lukea. Ei pidä olla sinisilmäinen.


    • Anonyymi

      Kepu tulee hajoamaan, kun ihmiset näkevät kuinka järvi on saatu pilattua lopullisesti.
      Ei Kuusamo, tai Posio ole antanut sotkea vesistöjään aikoinaan säännöstelyllä. Vuotuiset kalajuhlat pidetään, ja kalat haetaan Kuusamosta, tai Posiolta, näin on käsitykseni, toivottavasti olen väärässä.
      Kepu on jo ahnehtinut jo silloin kun pilattiin järvi säännöstelyllä, se ei vielä riitä pitäisi saada pumppuvoimalatkin.
      Kannattaa miettiä, rikastuiko Kemijärvi kun annettiin pilata järvi? Kemijärvi on kuitenkin muihin verrattuna yksi huonoimmin pärjäävistä. Kuusamo, ja Posio on jo näyttänyt perävalot kauan sitten.

      • Anonyymi

        No jos Kelloniemen perussuomalaiset on vallassa muutaman vuoden nii voi surkeaa. Liitytään sitten vaikka Sallaan.


      • Anonyymi

        Posioko on suosikkilistalle ykköstykki. Keskustan valta 90%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posioko on suosikkilistalle ykköstykki. Keskustan valta 90%.

        Keskustahan on osassa Lappia hoitanut asioita hyvinkin, tuossa kirjotuksessahan oli kyse Kemijärven asioiden hoidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustahan on osassa Lappia hoitanut asioita hyvinkin, tuossa kirjotuksessahan oli kyse Kemijärven asioiden hoidosta.

        Keskusta on hyvä puolue, mutta sinne on pesiytynyt vasemmistolaisia ja hajottaneet Kemijärvellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta on hyvä puolue, mutta sinne on pesiytynyt vasemmistolaisia ja hajottaneet Kemijärvellä

        Kepu on juuriaan myöten mätä. Paholaisen kakkareikä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olisiko Kemijärvi poikkeus mutta muualla Persussuomalaisten kannatus kuntavaaleissa putosi puoleen verrattuna edellisiin vaaleihin. Euro vaaleissa kävi vielä hullummin.


      • Anonyymi

        Ei kukaan lähde Keskustasta sen takia, että 10 henkeä, joista useimmat eivät olleet edes valtuutettuja, jossain omassa kokouksessa kauhistelee.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan lähde Keskustasta sen takia, että 10 henkeä, joista useimmat eivät olleet edes valtuutettuja, jossain omassa kokouksessa kauhistelee.

        Ei Anita jaksa katella kunnallisjärjestön junttaa enään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä olikaan tämän Ruokamon koulutus? Ei ole vaalikoneissa uskaltanut kertoa

      • Anonyymi

        Onko Sirolaopisto tullut käytyä?


      • Anonyymi

        Kemijärvellä esim. merkonomi ja metsäteknikko ovat arvokkaita koulutuksia. Samoin kielitaito: suomi koillismaan murteella!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kepulit pilaavat maineensa ja sielunsa.

    • Anonyymi00042

      An etaan ymmärtää että Anita olisi halunnut heittää Heikin pihalle että pääsisi kiinni nuijan varteen. Tämähän ei pidä paikkaansa.
      Heikki on omalla toiminnallaan saanut vihat yli puoluerajojen.

      • Anonyymi00043

        Onhan tuossa parit varpaat tallottu suoraselkäisyydellä kun ei ole lähdetty kissanhännänvetoon kaikissa ristiäisissä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe