ostin kalliit hehkut omaan autooni 40 e tervaharjun tokmannilta. menin kassalle maksamaan ne. kun poistuin hälytys portin ohi alkoi portti hälyttämään. joten vartia tuli paljastimen hanssa kaikkien nähden tutkimaan minua. mikä oli tietenkin oikein. mitään ei löytynyt minulta että oisin varastanut. lompakkokin piti avata jospa siellä joku kortti oisi aiheuttanut hälytyksen. kassalla olevien ihmisten katsellessa. olen 40 v. tehnyt töitä tehtaalla. ym. laitosmiehenä. olen noin 70v. pointti on tässä että. kun vartia pahoittelee minulle että oli aiheeton hälytys. voisiko sen kuuluttaa vähän kovemmalla äänellä tai kaijuttimen kautta kuten prismassa tehdään. jotta muutkin asiakkaat kuulevat että oli väärä hälytys! oli noloa vanhalle miehelle tuo tilanteen jälkimaku. vaikuttaa minun asiointiin siinä liikkeessä. pankaa se hälytys portti ajan tasalle muissa liikkeissä ei ole tapahtunut tämmöista . niin sanottuja haamu hälytyksiä.
aiheeton hälytys kassan jälkeen
3
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ois se vartija niputtanut sinut ja viennyt taka vasemmalle jos sulta jottain ois löytynyt..
- Anonyymi
Joskus markan rahan aikaan joillain marketeilla isommilla paikkakunnilla oli käytäntö jossa varkaaksi luultu ennen taskujen tyhjennystä kysyivät paljonka haluaa rahaa jos ei löydy taskuista varastettua tavaraa? Kuulemma yksi poika sanoi tonnin? Kun kaikki oli tutkittu eikä mitään löytynyt.
Tuo suuri marketti oli tuolloin myös sellainen että jos hinta tuotteessa on vähänki kalliimpi kassalla, asiakas sai sen ilmaiseksi. Kysyin kerran kassassa onko noin kaikissa useiden tuhansienki tavaroiden kohdalla noin, sanoivat on.- Anonyymi
Ihmetyttää nykyään se kun nykyisin kuulemma on julkinen nöyryyttäminen rikos.
Hyvinki monet nykyisin joutuu nöyryytetyiksi kauppojen kassoilla, väärän hälytyksen tai muu tilanteen vuoksi. Minulla oli joskus lukuisia vuosia sitten toisella paikkakunnalla tuote kassalla joka meni kassatyöntekijän käden kautta. Alkoi hirmuinen kilinä ja heti kassa rouva sanoi ettei tuossa ole enää hälytystä olevaa tunnistetta, nostin tuotteen ja pidin pitkään hälytyslaitteen välissä ja äänekkäämmin todeten jotta muutki kuulee:"eikö ole (kilisee, kiliisee kulkuset)?" Sitten kassa rouva löysi tuotteeseen piilotetun toisen metallisen hälytysmekanismin. Hälytyksestä noin 25minuutin kuluttua ilmoittivat väärän hälytyksen tapahtuneen. Tuskin kukaan niistä ihmisistä oli enää kassalla kuuntelemassa hälytyksen tapahduttua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751