He, suomessa syödään varovaisesti arvioiden n 1000000 kpl (miljoona) hampurilaispihviä päivässä ja jos lehmästä saadaan n 500 kg lihaa ja näin ollen n 1000 pihviä hamppariin (50g/kpl), tarvii teurastaan 1000 lehmää joka päivä - tuntuu uskomattomalta -- eli litä me syömme.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Yhtään jauhelihapihviä en ole kodin ulkopuolella syönyt. Ihan itse olen aina ne tehnyt enkä jauheliha hampurilaisia syö kuin kotona. Tiedän siis mistä pihvini tulee.
- Anonyymi
Suomalaiset syövät karkkia vuodessa 80 miljoonaa kiloa. Aikamoinen kasa.
- Anonyymi
Ja Persu puhuu paskaa 10 miljoonaa kiloa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Persu puhuu paskaa 10 miljoonaa kiloa vuodessa.
On sekin aika iso määrä per nuppi.
- Anonyymi
Liha tulee enimmäkseen Brasiliasta ja Puolasta.
- Anonyymi
Meniköhän tuo lasku nyt ihan oikein? Kokeilepa laskimen kanssa.
- Anonyymi
Mihinköhän tuo miljoona hampurilaista perustuu?
Hesburger myy 30 miljoonaa hampurilaista päivässä eli n. 82.000 päivässä.
Onko Hesburgerin markkinaosuus hampurilaisissa siis 8%?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta361715- 901005
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil291852Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75780Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii261743Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O45735- 69694
- 88632
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty59608- 33603