Se millainen kuva nimimerkin pallurassa on? Olen huomannu, että miehet ei osaa enää jutella jos kuvassa mulla on päälle liimattuna parta. Jotkut osaa, toiset menee jotenkin kipsiin. Totta vai tarua?
Mites vaikuttaa teihin
16
104
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miehistä en tiedä, mutta minulla kuva ei vaikuta mitenkään. Kuvassa voi olla mikä tahansa karvaturpa tai vaikka makkarapaketti, eikä se välttämättä liity kirjoittajaan itseensä millään tavalla.
- AnonyymiUUSI
Häh?
Hyvä kun huomautit asiasta. Mä olen niin ylimalkainen palstatutkimusteni suhteen, että kaikenlaista jää huomaamatta.
Tuossahan on perkule ihan kuva. Olen itsekin hyvin kuvauksellinen.
(hihitystä)- AnonyymiUUSI
Hieman loukkasi tuo peruukkikommentti, sillä mulla on niin paljon tukkaa päässä, että siitä voi kehitellä vaikka minkälaisen laitoksen laelle.
Ihmisen ulkonäköä ei tulisi koskaan arvostella.
(naurua) Juu, kaikki ei noteeraa kuvia mikä on vallan hyvä asia itse asian ja vuorovaikutuksen suhteen. Mutta jotkut menee visuaalisuus edellä ja miehen naama miehille aiheuttaa varauksellisuutta etenkin, jos tekstissä ilmaisee kuitenkin olevansa nainen. Jolla on vaan feikki parta.
Jasu2025 kirjoitti:
Juu, kaikki ei noteeraa kuvia mikä on vallan hyvä asia itse asian ja vuorovaikutuksen suhteen. Mutta jotkut menee visuaalisuus edellä ja miehen naama miehille aiheuttaa varauksellisuutta etenkin, jos tekstissä ilmaisee kuitenkin olevansa nainen. Jolla on vaan feikki parta.
Ja sekin, että mitä femiinimpi nainen sen sujuvemmin miehet polottaa.
- AnonyymiUUSI
Jasu2025 kirjoitti:
Ja sekin, että mitä femiinimpi nainen sen sujuvemmin miehet polottaa.
Ai missä? Siis täälläkö?
En minä ole nähnyt yhtään femmeä kirjoitustapaa koko elämäni aikana.
Ei sellaista varmaan edes ole.
(naurua)
Jasu kulta.
Olet kertonut, että pidät juustoista.
Kun luen kirjoituksiasi, minulle tulee suuhun juuston maku.
Kyseessä saattaa olla jonkinlainen synestesia.
Juusto on ihan laadukasta, mutta karvat siinä etoo 😄
https://fi.wikipedia.org/wiki/SynestesiaJasu2025 kirjoitti:
Juurikin tämä tapahtuu, kyllä. 😅👍
Seuraavaksi testaan mitä tapahtuu, kun kuvassa on rotta. Millaisia inhon reaktioita se saa aikaan rotta inhosta kärsiville.
- AnonyymiUUSI
liimattu parta kuvass älliöza nut huvita...
- AnonyymiUUSI
liimallalisäähiksia kuinh tyttökin ja kalju-ekspertti joku Timo Jicabeb s_aaruhörvu/ jibbevevesu sejö -nauri Pekkkarinenkin.
- AnonyymiUUSI
Mikä feikkiparta? Onko tuo sitten tekoälyllä tehty mies, jos pohjat on naisen?
Vitsi mikä pskamyrsky siitä nousi, ku mulla oli se silmäkuva vähän aikaa.
Periaatteessa ärsyttää, kun kun saa laittaa ihan minkä kuvan haluaa.
Miks joka asiaan pitää jonku toisen sekaantua? Minun puolesta voit laittaa kuvan vaikka hampaistasi. 😁- AnonyymiUUSI
Paskamyrsky?
Minusta se oli hyvä kuva.
On aivan samantekevää oliko sillä mitään tekemistä sinun kanssasi, koska kommentoi kuvaa.
Minusta se oli hyvä.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256649MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny575723Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.834457NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904345Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1384154Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841476- 3711351
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a291288- 811287
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?381034