Tänne kokoontuu kaikki itsensä kehittäjät.
Miten aiot kehittää itseäsi juuri nyt.
Kehitä itseäsi.
13
159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Soutu painolla.
En tiedä miten aion kehittää itseäni jatkossa, mutta tänään tajusin kasvattaneeni selkärangan. Olen löytänyt miehisen itseluottamuksen itsestäni. En anna ihmisten kävellä yli ja en pelkää haistattaa paskoja kellekään. Jos joku kalvaa mieltäni, tuon sen ilmi hyvin suorasukaisesti. En lähden tappelemaan turhaan asioista, mutta ilmaisen ettei tällainen peli vetele ja minua ei kohdella näin. Olen samaan aikaan oppinut itsekunnioitusta ja rakastamaan itseäni ja luottamaan että olen hyvä tällaisena kuin olen. Tämän oppiminen vei 37 vuotta.
- AnonyymiUUSI
Selkä rangan kasvatus on mellevä platformi mistä lähtee kehittää itseään myöskin salin sekä platejen spinnauksen suhteen.
- AnonyymiUUSI
Politiikasta kannattaa opetella perusasiat ja seurata ajankohtaisia asioita useasta lähteestä, eikä vain ylilaudalta.
- AnonyymiUUSI
Ja opettele poliitiikan historia ja tilastojen lukemlnen, niin et lähde tappelemaan turhista asioista.
Anonyymi kirjoitti:
Politiikasta kannattaa opetella perusasiat ja seurata ajankohtaisia asioita useasta lähteestä, eikä vain ylilaudalta.
Anteeksi, mutta kuinka kommenttini koski politiikkaa?
- AnonyymiUUSI
Kyllä. On aika kehittää itseään. On tässä jo mentykin muutama vuosi usvassa, jossa olen kuunnellut kehotuksia jättä kaikki mikä kehittää ajattelua, kriittisyyttä ja ongelmanratkaisemiskykyä. Uteliaisuus kunniaan ja kehityksen tielle. Kyllä sydän ja tunteet pysyvät matkassa vaikka muistaisikin myös älyllisen ja fyysisen puolen sekä osaamisen ja taitojen ylläpitämisen ja keittämisen.
- AnonyymiUUSI
Psykologiaa. Opiskelen itseäni ja toimia sekä vastaikkaista sukupuolta edestavia.
- AnonyymiUUSI
Psylogiaaa psylogiaaaa. Petersonin Jorkkaa lukuun ja roomii cleanaukseen.
- AnonyymiUUSI
Tunnustan rakkauteni sohvalle 🥰
- AnonyymiUUSI
Palstalla kehittyy väkisin ihan huippuihmiseksi.
- AnonyymiUUSI
Itsensäkehittämisen avulla jos oot betacucki..voit jonain päivänä tarpeeksi itseäkehittämällä olla alphabulli.
Aatteelin kehittää mun sixpackkia suuremmaksi.
Sellainen massiivinen tynnyrimaha sopii varsinkin vanhemmille miehille.
Ja naiset tykkää... ❤️👩👩👩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114649Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734405Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951779- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3561127Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119- 59992
- 67989
- 92948