Kehitä itseäsi.

Anonyymi-ap

Tänne kokoontuu kaikki itsensä kehittäjät.
Miten aiot kehittää itseäsi juuri nyt.

13

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Soutu painolla.

• UUSI

En tiedä miten aion kehittää itseäni jatkossa, mutta tänään tajusin kasvattaneeni selkärangan. Olen löytänyt miehisen itseluottamuksen itsestäni. En anna ihmisten kävellä yli ja en pelkää haistattaa paskoja kellekään. Jos joku kalvaa mieltäni, tuon sen ilmi hyvin suorasukaisesti. En lähden tappelemaan turhaan asioista, mutta ilmaisen ettei tällainen peli vetele ja minua ei kohdella näin. Olen samaan aikaan oppinut itsekunnioitusta ja rakastamaan itseäni ja luottamaan että olen hyvä tällaisena kuin olen. Tämän oppiminen vei 37 vuotta.

• Anonyymi
        UUSI

Selkä rangan kasvatus on mellevä platformi mistä lähtee kehittää itseään myöskin salin sekä platejen spinnauksen suhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Politiikasta kannattaa opetella perusasiat ja seurata ajankohtaisia asioita useasta lähteestä, eikä vain ylilaudalta.

• Anonyymi
        UUSI

Ja opettele poliitiikan historia ja tilastojen lukemlnen, niin et lähde tappelemaan turhista asioista.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Politiikasta kannattaa opetella perusasiat ja seurata ajankohtaisia asioita useasta lähteestä, eikä vain ylilaudalta.

Anteeksi, mutta kuinka kommenttini koski politiikkaa?

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä. On aika kehittää itseään. On tässä jo mentykin muutama vuosi usvassa, jossa olen kuunnellut kehotuksia jättä kaikki mikä kehittää ajattelua, kriittisyyttä ja ongelmanratkaisemiskykyä. Uteliaisuus kunniaan ja kehityksen tielle. Kyllä sydän ja tunteet pysyvät matkassa vaikka muistaisikin myös älyllisen ja fyysisen puolen sekä osaamisen ja taitojen ylläpitämisen ja keittämisen.

• Anonyymi
      UUSI

Psykologiaa. Opiskelen itseäni ja toimia sekä vastaikkaista sukupuolta edestavia.

• Anonyymi
        UUSI

Psylogiaaa psylogiaaaa. Petersonin Jorkkaa lukuun ja roomii cleanaukseen.

• Anonyymi
      UUSI

Tunnustan rakkauteni sohvalle 🥰

• Anonyymi
      UUSI

Palstalla kehittyy väkisin ihan huippuihmiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

Itsensäkehittämisen avulla jos oot betacucki..voit jonain päivänä tarpeeksi itseäkehittämällä olla alphabulli.

• UUSI

Aatteelin kehittää mun sixpackkia suuremmaksi.
      Sellainen massiivinen tynnyrimaha sopii varsinkin vanhemmille miehille.

Ja naiset tykkää... ❤️👩👩👩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      111
      4649
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4405
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      95
      1779
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1671
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1433
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      356
      1127
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1119
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      59
      992
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      948
    Aihe