Kuka nostaa tänne näkyviin jotain ällöttäviä ketjuja jostain vuodelta olkatoppaus ja lantiofarkut?
Sinkut-palsta on nykyään turvallinen tila kaikille! Minä olen tehnyt siitä sellaisen!
Kaikki limaiset sovinistit voivat mennä pois täältä. Teidän aikanne oli ja meni.
🦄
Kuka nostelee oxettavia vanhoja sovinistiketjuja?
15
679
Vastaukset
- Anonyymi
ibji ckyddkaew raas jaasryby
- Anonyymi
¨jos joku niin CloudFlaew alkaa kaayumaan päivittäiniin ....
- Anonyymi
Hondamies...
Sama tyyppi löytyy monen nikin ...lisäksi fantasiahahmojen takaa. - Anonyymi
Masennusväsymyskasvot on juuri nyt kuuminta poppia.
Ihan tylsää, kun kukaan kirjoittajista ei ole enää vastaamassa. Tekisi uusia aloituksia.
- Anonyymi
Noh, näillähän vain korostetaan feminismin riemuvoittoa palstalla, vastakohtaisuuksia peliin ja taas näyttää musta valkoisen rinnalta puhtaammalta, hups eiku toisinpäin 🤭
Olen miettinyt kuinka paljon näiden "sovinistien" mellastus vaikuttaa omaan ilmaisuuni.
Enhän minä haluaisi keski-ikäisille naisille tai miehelle puhua tähän tapaan, mitä täällä olen kirjoittanut.
Vakavissani olen pohtinut olenko häpeämätön, ruma ja meluisa,
vai ihan olosuhteiden uhri.- Anonyymi
Naiset haluavat vain jykeväleukaisia tappaja-alfoja miehikseen. Kunnollinen ja kiltti mies ei kelpaa.
Tämä palstatotuus on Aina ja Ikuisesti totta. - Anonyymi
minä en ehkä kirjaile tuollaisia vaan kun niin jos haluaisin auttaa tyttöjäkin masennukseen.
- Anonyymi
hyvä juttu joa jorkin kwllumialiicir päällä joa jollain supla-laulalla swlliswll kaatuu veteen
- Anonyymi
kellumislii vit tuokin nooh hassu ehkä snonra jota kelluu niiden avulla joa i oa oikein uisa
- Anonyymi
Feminismin voitto on sen tappion siemen.
Hyvä aloitus! Pidetään palsta siistinä ja ajankohtaisena. Vanhat on menneitä. Uusia asia- ja huumoriketjuja kaivataan.
Miksi vaivautua nostamaan vanhoja ketjuja, kun voi helposti laittaa uuden? 😁- Anonyymi
Toivotaan että nostetut ällötys ketjut poistetaan. Oikeastaan vaihtoehtoa ei ole, jos pidetään palsta turvallisena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477