Kuka nostelee oxettavia vanhoja sovinistiketjuja?

Anonyymi-ap

Kuka nostaa tänne näkyviin jotain ällöttäviä ketjuja jostain vuodelta olkatoppaus ja lantiofarkut?

Sinkut-palsta on nykyään turvallinen tila kaikille! Minä olen tehnyt siitä sellaisen!

Kaikki limaiset sovinistit voivat mennä pois täältä. Teidän aikanne oli ja meni.

🦄

14

651

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ibji ckyddkaew raas jaasryby

• Anonyymi

¨jos joku niin CloudFlaew alkaa kaayumaan päivittäiniin ....

• Anonyymi

Hondamies...

Sama tyyppi löytyy monen nikin ...lisäksi fantasiahahmojen takaa.

• Anonyymi

Masennusväsymyskasvot on juuri nyt kuuminta poppia.

• Ihan tylsää, kun kukaan kirjoittajista ei ole enää vastaamassa. Tekisi uusia aloituksia.

• Anonyymi

Noh, näillähän vain korostetaan feminismin riemuvoittoa palstalla, vastakohtaisuuksia peliin ja taas näyttää musta valkoisen rinnalta puhtaammalta, hups eiku toisinpäin 🤭

• Olen miettinyt kuinka paljon näiden "sovinistien" mellastus vaikuttaa omaan ilmaisuuni.

Enhän minä haluaisi keski-ikäisille naisille tai miehelle puhua tähän tapaan, mitä täällä olen kirjoittanut.

Vakavissani olen pohtinut olenko häpeämätön, ruma ja meluisa,
      vai ihan olosuhteiden uhri.

• Anonyymi

Naiset haluavat vain jykeväleukaisia tappaja-alfoja miehikseen. Kunnollinen ja kiltti mies ei kelpaa.

Tämä palstatotuus on Aina ja Ikuisesti totta.

• Anonyymi

minä en ehkä kirjaile tuollaisia vaan kun niin jos haluaisin auttaa tyttöjäkin masennukseen.

• Anonyymi

hyvä juttu joa jorkin kwllumialiicir päällä joa jollain supla-laulalla swlliswll kaatuu veteen

• Anonyymi

kellumislii vit tuokin nooh hassu ehkä snonra jota kelluu niiden avulla joa i oa oikein uisa

• Anonyymi

Feminismin voitto on sen tappion siemen.

• Hyvä aloitus! Pidetään palsta siistinä ja ajankohtaisena. Vanhat on menneitä. Uusia asia- ja huumoriketjuja kaivataan.
      Miksi vaivautua nostamaan vanhoja ketjuja, kun voi helposti laittaa uuden? 😁

• Anonyymi

Toivotaan että nostetut ällötys ketjut poistetaan. Oikeastaan vaihtoehtoa ei ole, jos pidetään palsta turvallisena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4595
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3283
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2453
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1219
    Aihe