Vaatisi mielestäsi kehittämistä vai oletko jo tehnyt jotain kehittyäksesi paremmaksi tyypiksi tuolla saralla?
Itse haluaisin kehittää omaa kärsivällisyyttäni. Sinnikkyyttä minusta kyllä löytyy, mutta ei pitkää pinnaa.
Mikä ominaisuus sinussa?
35
303
Vastaukset
Olin tulossa sanomaan juuri samaa. Kärsivällisyyttä olisi syytä kehittää.
Tämä on ollut useampana jouluna lahjatoiveena. Ottaisin mielelläni vastaan kärsivällisyyttä, metrimittana jos sopii (vähän niin kuin metrilakua). 😊🎁- Anonyymi
Voisin olla sosiaalisempi ja voisin osata kiintyä/rakastaa,
mutta ilmankin on pärjännyt ihan hyvin.
Kun ominaisuuksia ei kerran ole, niin näillä mennään. - Anonyymi
Haluaisin olla itselleni armollisempi, sekä kunnioittaa enemmän omia lahjakkuuksiani, joiden ansiosta mm. saan elantoni. Turhan usein ajattelen itsestäni väheksyvästi (laiska, mukavuudenhaluinen, itserakas).
Kaikki vaatii lisää kehittymistä minussa. Eikä siltä voi välttyä niin kauan, kun uteliaisuus elämään säilyy.
Haluan olla vähemmän mielistelevä. Haluan töksäyttää sen mitä ajattelen.
Kun täällä kirjoittelen, ajattelen aina uhrilukua.
Eli kuinka monta lukijaa pahastuu vitsistäni.
Jos annan palautetta yksityiselle henkilölle, pitää tarkasti arvioida, minkälaisia tunteita viestini hänessä herättää.En ole kyllä kokenut, että mielistelisit ketään, oletko varma, että toiset kokevat asian noin? 🤔
Mu5tasydän kirjoitti:
En ole kyllä kokenut, että mielistelisit ketään, oletko varma, että toiset kokevat asian noin? 🤔
En usko, että minut koetaan mielistelijänä.
Mutta tunnistan tämän piirteen itsessäni.
Pyrin harmoniaan muiden ihmisten kanssa ja tämä vaatii eräänlaista sopeutumista toisen ajatusmaailmaan, niin että toinen kokee kontaktin miellyttävänä.
Mielistely käsitetään usein negatiivisena asiana
https://www.suomisanakirja.fi/mielistelevä
Aika paha kyssäri.. olen mielestäni täydellinen oma itseni juuri nyt. :)
Vikoineni ja heikkouksineni.
Aikanaan kehitin itseäni määrätietoisesti, mutta nykyään olen jo hyväksynyt itseni sellaisenaan kuin nyt olen. Makaan nykyään laakereillani ja nautin olemisestani tälläin.
Vikoja ja feeluja löytyy vaikka muille jakaa, mutta en välitä panostaa niihin. Epätäydellisyyteni tekevät minusta juurikin täydellisen itseni. En siis jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan, vaan hyväksyn itseni tälläisenään.- Anonyymi
No tämä. Juuri olin kirjoittamassa vastaavaa, kuinka täydellinen olen kaikkine vammoineni.
Ehkä se juurikin on paras ominaisuus, että hyväksyy itsensä vikoineen ja vammoineen?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
No tämä. Juuri olin kirjoittamassa vastaavaa, kuinka täydellinen olen kaikkine vammoineni.
Ehkä se juurikin on paras ominaisuus, että hyväksyy itsensä vikoineen ja vammoineen?
>simiti<Pitkälle olen tuota mieltä, että itsensä hyväksyminen on niitä parhaita asioita joita voi saavuttaa.
Olen epätäydellisen täydellinen. Sillä täydellisyys itsessään on vain harha, jonka perässä ei kannata juosta.
- Anonyymi
Palstasedän ikioma multinikkihöpötysmonologi.
Itse itselleen kun vastailee, tulee miellyttäviä kommentteja.- Anonyymi
Entä sinun itsesi kehittäminen tai tyytyväisyys itseesi.
Asiaan: Olen kehittänyt itseäni aina, monella eri tavalla, myös käytöstäni hioen. Nyt en tällä hetkellä tiedä, mitä vielä muuttaisin, olen jokseenkin sellainen kuin mitä olen itseni halunnut olevan. Ehkä suurin oppi on se kymmmeneen laskeminen. Olen huomannut useita tilanteita joissa ei kannata puhua sanaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sinun itsesi kehittäminen tai tyytyväisyys itseesi.
Asiaan: Olen kehittänyt itseäni aina, monella eri tavalla, myös käytöstäni hioen. Nyt en tällä hetkellä tiedä, mitä vielä muuttaisin, olen jokseenkin sellainen kuin mitä olen itseni halunnut olevan. Ehkä suurin oppi on se kymmmeneen laskeminen. Olen huomannut useita tilanteita joissa ei kannata puhua sanaakaan.15:30:23 ei ole sitä vielä huomannut 🤭 "Olen huomannut useita tilanteita joissa ei kannata puhua sanaakaan."
- Anonyymi
Olen nykyään täysin kunnianhimoton.
En ole osannut vielä päättää onko tämä hyvästä vai pahasta?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Mikä se oli muuten se lidlin kahvi, mitä suosittelit?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Noh jaa, matka ihmiseksi on pitkä...sanoisinko loputon
Itsekkyys ehkä
- Anonyymi
On perin suomalaista keskittyä heikkojen kohtien kehittämiseen.
Kun oikeasti kannattaisi tietenkin kehittää vahvuuksia.Sanoisin, että riippuu heikosta kohdasta. Jos on vaikka ultimate-k*pää, niin kyllä sitä mielestäni kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, että miksi toimii niin.
- Anonyymi
Totta. Vahvuudet useimmiten tuovat paremman lopputuloksen kuin heikkouksien kehittäminen vaikka kuinka hioisi. Sen sijaan kannattaisi huomioida jokaisen vahvat puolet ja jättä väkipakolla kouliminen. Jos ihminen on persoonaltaan sellainen, että kaipaa aktiivisuutta ja tekemistä niin miksipä hänet pitäisi hioa nauttimaan tekemättömyydestä ja paikoillaan olemisesta? Etenkin, kun tutkittu, että he, jotka kaipaavat vaikkapa älyllistä stimulaatiota (tekeimistä, ongelmanratkontaa...) tuppaavat täyttämään tyhjiötä vähemmän positiivisilla täytteillä, kuten kehittelemällä ongelmia, levottomuudella ja pahimmillaan addiktioilla. sivusta
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sanoisin, että riippuu heikosta kohdasta. Jos on vaikka ultimate-k*pää, niin kyllä sitä mielestäni kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, että miksi toimii niin.
K-päisyyskin saatta johtua turhautumisesta ja siitä ettei pääse pelaamaan vahvuuksillaan. Ilmenemistavat saattavat olla moninaiset.
- Anonyymi
Kärsivällisyyttä, joka on tuhottu kärsivällisyyden kasvattamisella.
- Anonyymi
Kiihkeyttä ja kiivastumisen kynnystä saisi madaltaa. Revin pelihousuni liian helposti, vaikka kärsivällisyyttäni ei vo kukaan moittia.
- Anonyymi
En jaksa enää sellaisia. Tulen ihan hyvin toimeen itseni kanssa.
Haluaisin nukkua paremmin ja olla aikaansaavampi liian vähällä vapaa-ajallani. Mutta täytyy levätäkin. Muuten palaa pohjaan.
xLinerTuo nukkuminen on kyllä semmonen, että ne unet menee monesti iän myötä. Ensin sitä pikkulapsiaikaan toivois, että sais nukkua, sitten kun sais nukkua, niin ei mukuta. Nurinkurista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949417Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki744908Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444571Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82368Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 431395
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota531310Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.451192